Enquesta

Heu anat algun cop a una corrida de toros?

No, gràcies.
Si, a una.
Si, a més d'una.
Si, m'encanten.

Autor Tema: Heu anat algun cop a una corrida de toros?  (Llegit 4201 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5772
  • Gènere: Masculí
  • A way of life
Re: Heu anat algun cop a una corrida de toros?
« Respondre #20 el: 01 de Octubre de 2008, 15:51:14 pm »
Doncs jo si que hi vaig sempre que puc, es una cosa que m'encanta, i a qui no li agradi que respecti als que ens agraden, per aixo hi ha democracia, ja se que ara em criticareu i em direu que soc un neandertal, pero sincerament paso de lo que em digeu.
A qui tots hem argumentat més o menys el perquè i sempre he tingut curiositat per saber perquè hi ha gent a la que li agrada. T'agrairia que ho fessis (és simple curiositat)
Grada Jove - La Força Arlekinada

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #21 el: 01 de Octubre de 2008, 17:19:18 pm »
Hombre, yo no he ido nunca a una corrida de toros, y no creo que vaya, igual que nunca me dejare pasta en ir a ver una carrera de F1 o de motociclismo, no me gusta en si, pero no se... es algo que tiene seguidores y que bueno, algo unico que tenemos y que querais o no, vende fuera de España, si no por que Sexeibirra tiene que llevar a inversores a plazas de toros? El problema probablemente sea ese, la masificacion, como pasa con todo en esta vida, positiva y negativamente. Posiblemente todos los que estais completamente en contra de esta practica no lo estariais tanto, o sentirias indiferencia, si fuera no nos identificaran con toros y sevillanas. Yo creo que primero deberiamos preocuparnos mas por los humanos que lo pasan mal dentro y fuera de nuestras fronteras que por unos animales, aunque suene fuerte. En las noticias pasan revista de los atentados con decenas o cientos de muertos en Oriente Proximo en aproximadamente 3 segundos, y luego ponen durante media hora a 4 pelacañas ke han salio a palos de la Monumental por querer hacerse notar, nose, supongo que yo tengo otras prioridades.  :beer2

hombre Sacc Drummer, pues a mi me preocupa bastante mas que en nuestras fronteras se maltrate a los animales que no según q problemas q existen fuera de nuetras fronteras. Mas que nada porq el tema de los animales tiene remedio, siempre y cuando las personas quieran, mientras que los muertos q comentas de Oriente Proximo por desgracia no tiene remedio, y si lo tiene está bastante lejos de nuestro alcance.

Tu puedes ayudar a que se pare el maltrato animal en España, pero no puedes ayudar a que haya paz en Oriente Próximo.
Piensa que toda persona que acude a una corrida de toros es "cómplice" e igual de sádica que los propios toreros. Si en las plazas de toros no hubiera mas de 1000 personas ya te digo yo que la fiesta nacional tendría los dias contados.

Por cierto, Fum fum fum me sorprende que digas eso cuando tu mismo hace bién poco te autodefinias como "aficionado a los toros", alguna cosa no cuadra en tus palabras  :mmmm

Tambe eres tu del Barça de petit i mira't ara...

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #22 el: 01 de Octubre de 2008, 21:54:46 pm »
Hombre, yo no he ido nunca a una corrida de toros, y no creo que vaya, igual que nunca me dejare pasta en ir a ver una carrera de F1 o de motociclismo, no me gusta en si, pero no se... es algo que tiene seguidores y que bueno, algo unico que tenemos y que querais o no, vende fuera de España, si no por que Sexeibirra tiene que llevar a inversores a plazas de toros? El problema probablemente sea ese, la masificacion, como pasa con todo en esta vida, positiva y negativamente. Posiblemente todos los que estais completamente en contra de esta practica no lo estariais tanto, o sentirias indiferencia, si fuera no nos identificaran con toros y sevillanas. Yo creo que primero deberiamos preocuparnos mas por los humanos que lo pasan mal dentro y fuera de nuestras fronteras que por unos animales, aunque suene fuerte. En las noticias pasan revista de los atentados con decenas o cientos de muertos en Oriente Proximo en aproximadamente 3 segundos, y luego ponen durante media hora a 4 pelacañas ke han salio a palos de la Monumental por querer hacerse notar, nose, supongo que yo tengo otras prioridades.  :beer2

hombre Sacc Drummer, pues a mi me preocupa bastante mas que en nuestras fronteras se maltrate a los animales que no según q problemas q existen fuera de nuetras fronteras. Mas que nada porq el tema de los animales tiene remedio, siempre y cuando las personas quieran, mientras que los muertos q comentas de Oriente Proximo por desgracia no tiene remedio, y si lo tiene está bastante lejos de nuestro alcance.

Tu puedes ayudar a que se pare el maltrato animal en España, pero no puedes ayudar a que haya paz en Oriente Próximo.
Piensa que toda persona que acude a una corrida de toros es "cómplice" e igual de sádica que los propios toreros. Si en las plazas de toros no hubiera mas de 1000 personas ya te digo yo que la fiesta nacional tendría los dias contados.

Por cierto, Fum fum fum me sorprende que digas eso cuando tu mismo hace bién poco te autodefinias como "aficionado a los toros", alguna cosa no cuadra en tus palabras  :mmmm

Tambe eres tu del Barça de petit i mira't ara...

Jo era del Barça quan tenia 6 anys, tu et vas autodefinir com a aficionat als toros fa 2 anyets, no crec q amb 2 anyets t'hagin deixat d'agradar de cop  :Paletas:

Ara en serio, tranquil que tampoc s'et menjarà ningú perq diguis que t'agraden els toros eh,  el company "ARLEQUINADO" li agraden els toros i hi ha moltíssima altre gent que també els hi agrada.

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #23 el: 01 de Octubre de 2008, 21:57:14 pm »
Jo no m'haig d'amagar de res. Fa temps em mirava els toros i m'agradaven. Que en fot de temps que no me'ls miro. Igualment, jo opinava de la gent que va als toros, no dels toros en si... ja que crec que hi ha temes molt mes importants per preocupar-me que de quatre animals banyuts.

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #24 el: 11 de Octubre de 2008, 12:55:29 pm »
Jo als toros, com a "corridas de toros" no hi he anat mai, els cops que hi he anat a una plaça de toros es a veure "vaquilles", aixó es que la gent, tot aquell que estigui a la plaça i vulgui ( i en tingui un parell ) per saltar a la sorra. Despres deixen una vaquilla, que es igual que un toro pero mes petit(pesara uns 200Kg) i la gent es dedica a correr davant d'ella i saltar a uns taulells que hi posen. La veritat es que esta molt divertit perque la gent que surt a correr la majoria ho fa molt be i hi fan molts "recortes", pero a molts d'ells el agafa el toro i els carda a volar (aixo si porten la punxa de la banya embolicada xq no si clavi, pero tot i aixi deu fer mal k et faci volar xD). Cada "x" minuts entra un toro manso i torna a ficar a la vaquilla dins y surt una altre i aixi es pasen tardes i nits i la gent de veritat s'ho passa molt molt be. Els toros no els hi fan mal, la gent es diverteix i tot a la plaça, hem sembla una molt bona activitat.