Autor Tema: 7ena Jornada : CE Sabadell FC - Ontinyent.  (Llegit 24667 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat força sabadell

• Invitat
  • *
  • Missatges: 2
Re: 7ena Jornada : CE Sabadell FC - Ontinyent.
« Respondre #120 el: 05 de Octubre de 2008, 23:32:23 pm »
vaya partido el de hoy.... el peor de la temporada sin duda.... estoy de acuerdo en todo lo que he leido menos en lo que dice Birrero, yo he visto todo el partido y por la banda derecha no han centrado ni una sola vez, para mi campos es de los pocos que se salvan el dia de hoy, otra cosa es que los centrales allan tenido un mal dia(en especial cazorla que es el central deret)....y el centro del campo no robe ningun balon, y joel que está perdido, y carralero... y mejia.... bueno, lo mejor es olvidar porque algun dia tenia que llegar la primera derrota en la NCA, Y ESPERO QUE LA ULTIMA.
 FORÇA SABADELL!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #121 el: 05 de Octubre de 2008, 23:35:20 pm »
Doncs disculpa, però a la segona part hi ha hagut una jugada on l'extrem de l'Ontinyent ha entrat per la banda, ha recorregut la línia de fons fins a l'àrea petita i Sant De Navas se li ha hagut de tirar als peus per evitar el xut. En el que estic d'acord, és en que Cazorla ha estat desconegut.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #122 el: 05 de Octubre de 2008, 23:39:47 pm »
ACTITUD

Això és el que ha faltat avui. Jo estic pagant un carnet que em costa els meus diners. Doncs el mínim que jo puc EXIGIR als jugadors és que es deixin els OUS en cada jugada. No es pot tolerar que durant gairebé TOT el partit els nostres jugadors caminin pel camp i semblés com si no els importés RES el que s'estaven jugant. Semblava que juguéssim el Torneig d'Històrics.

M'ha semblat un partit encara pitjor que el Sabadell 0-0 Levante B de l'any passat. Espero que per la setmana vinent es posin les piles TOTS perque aquesta imatge d'avui ha sigut esperpèntica. Jo si perdem i ens deixem les pilotes, ningú podrà dir res.... però amb coses com les d'avui tota la plantilla i cos tècnic hauria de plantejar-se coses.....

Això ja ho heu comentat molts però perque només juguem amb Asgutín a tirar pilotades cap amunt ? D'aquesta manera no serveix de res que tinguem teòrics bons "peloteros" al centre del camp...... I també fem molt senzilla la feina a la defensa contrària cremant a Joel i Javi Rodriguez -que per cert encara no l'he vist en 7 partits a lluitar cap pilota que bé de dalt- que no enganxen cap oportunitat clara. Aquest recurs el podem utilitzar els últims 10 minuts quan perdem, però no des del minut 1.

Si no utilitzem els homes de la zona ample -on sempre ens veiem superats en nombre defectius per l'equip contrari- no podem generar joc. I llavors ampoc serveix de res que tinguem allí dalt a Joel i Javi Rodríguez....... És com si juguéssim amb 9 jugadors. No per tenir més homes ofensius hem de generar més ocasions.

També ha quedat palès que Roberto Morales és mig equip en quan a la part ofensiva. QUE TORNI JA !

L'arbitratge que s'ho fagi mirar també. Ens regala un penal i després no en xiula un altre. Jo em queixo per part dels 2 equips. No pot ser que cada vegada que un jugador toqui a un altre xiuli falta. D'aquesta manera trenca el partit constantment i no deixa que s'agafi ritme. I no el poso com excusa en un partit que merescudament hem perdut, i sort hem tingut de no perde 1 a 7.

I per acabar la defensa avui ha sigut LAMENTABLE. No pot ser que 1 sol jugador fagi el que vulgui entre 4 tios. Semblava el Ronaldo dels millors temps, i no pas perque sigui un crack, sinó perque nosaltres hem deixat que fes el que volgués. S'ha de mirar i MOLT de reajustar i estar molt més concentrat. Imagino que això és conseqüència de sortir a passejar pel camp.

I segueixo dient que els qui us queixeu de la plantilla curta crec que no sou justos. Tots sabem que no som tants com segurament voldriem ser, però és que s'han lesionat 4 jugadors TITULARS. Això li passa a qualsevol equip de 2a B i també trastoca els plans.

Segueixo pensant també que tenim una de les millors plantilles del grup i que necessitem almenys que Morales i Iglesias per recuperar efectius titulars tornin a l'equip. Però també hem de sortir al camp amb GANES com hem fet a la majoria d'altres partits i canviant la forma de jugar. Em de ser superiors a l'equip rival al centre del camp i desbordar per bandes. No cal tenir 2 tios SOLS a dalt si de fet tampoc els arriben pilotes clares. I sobretot començar a deixar el joc directe pels últims 10 minuts!!

Ànims i toca guanyar a Orihuela  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat força sabadell

• Invitat
  • *
  • Missatges: 2
« Respondre #123 el: 05 de Octubre de 2008, 23:43:57 pm »
home una jugada...  :ok

Desconnectat COR SABADELLENC

• Juvenil
  • Missatges: 306
  • Ni Barça ni Madrid, SOM SA-BA-DELL!!!
« Respondre #124 el: 05 de Octubre de 2008, 23:45:07 pm »
SON UNOS *****!!

Vergüenza de equipo otra vez....
Se vuelve a hacer un equipo para ascender y tendremos que rezar para no bajar!!!

Qué asco de jugadores...!! Hoy se ha visto que son una pandilla de vividores mimados...

Y para ver esta   m*****a    nos hace pagar esta directiva 165 euros. Anda y que les den.

Hasta que no se meta en la directiva y el banquillo alguien con 2 c o j o n e s, ya te digo yo que no habrá nada que hacer!!

Visca Sabadell y ojalá llegue San Benito, se lleve a estos p*****s y nos traigan a otros con más hombría.

Estos niños de papá (jugadores) que se vayan a su puñetera casa.

Ahora queda claro, como ya sabíamos la mayoría (aunque no lo hubiéramos dicho) es que los otros partidos los ganamos por suerte e inmerecidamente (p.e. contra el Terrassa).
« Darrera modificació: 05 de Octubre de 2008, 23:52:44 pm per X-Men Aigua »
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #125 el: 05 de Octubre de 2008, 23:46:33 pm »
SON UNOS *****!!

Se vuelve a hacer un equipo para ascender y tendremos que rezar para no bajar!!!

Qué asco de jugadores...!! Hoy se ha visto que son una pandilla de vividores mimados...

Y para ver esta   m*****a    nos hace pagar esta directiva 165 euros. Anda y que les den.

Hasta que no se meta en la directiva y el banquillo alguien con 2 c o j o n e s, ya te digo yo que no habrá nada que hacer!!

Visca Sabadell y ojalá llegue San Benito, se lleve a estos p*****s y nos traigan a otros con más hombría.

Ahora queda claro, como ya sabíamos la mayoría (aunque no lo hubiéramos dicho) es que los otros partidos los ganamos por suerte e inmerecidamente (p.e. contra el Terrassa).

tranquilos hombre, que quando se pierde somos los peores, y quando se gana somos los mejores!
ser un poco realistas, se puede perder, alomejor otro dia ganamos contra un equipo que no teniamos pensado y tendreis opiniones bien distintas, ANIMO SABADELL  :ok
« Darrera modificació: 05 de Octubre de 2008, 23:53:22 pm per X-Men Aigua »
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #126 el: 05 de Octubre de 2008, 23:57:15 pm »
SON UNOS *****!!

Y para ver esta   m*****a    nos hace pagar esta directiva 165 euros. Anda y que les den.

tranquilos hombre, que quando se pierde somos los peores, y quando se gana somos los mejores!
ser un poco realistas, se puede perder, alomejor otro dia ganamos contra un equipo que no teniamos pensado y tendreis opiniones bien distintas, ANIMO SABADELL  :ok

pero comença a preocupa que juguem cada dia pitjor,el dia del terrassa vam tenir sort,contra valencia b ells van tenir abans de que marquesim,2 o 3 ocasions molt clares de gol,y avui el mateix,els gols que han arribat a fallar...
y fora de casa bem fer un bon partit contra badalona,y a gava y alzira vem regalar el partit y vem anar a buscar el 0-0!aixi no anirem  enlloc!
SOM DE 2a A!!

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
« Respondre #127 el: 05 de Octubre de 2008, 23:59:23 pm »
SON UNOS *****!!

Vargamen :Paletas:

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #128 el: 06 de Octubre de 2008, 09:17:34 am »
Ayer quedó demostrado que, como ya sabiamos tenemos una plantilla corta, y que los jugadores que tenemos en el banquillo no tienen nivel. Urbano, la primera oportunidad que tiene, y nada. Miralles más de lo mismo o peor. Y Siso, este chaval es que me pone nervioso, juega como si fuera sobrado y no es así claro.
Roberto es medio equipo, esperemos que se recupere cuanto antes porque sino...Y en defensa, que era lo mejor que teniamos hasta el momento, ayer hizo aguas por todos lados. Solo se salvó De la Plata. La pareja Cazorla-Agustín no se conjuntaron en todo el partido. Y lo de Cazorla es tremendo. El Mayor este le ganó en dos carreras que saliendo más atras que Cazorla le sacó ¡5 metros!

En fin...un desastre. Uno de los 3-4 partidos malos que hay en toda la temporada. Roberto, ¡vuelve ya! Te necesitamos.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #129 el: 06 de Octubre de 2008, 11:07:09 am »
Desde principi de temporada estava esperant pagar el peatge de tenir una plantilla curta i nova, tots ho sabiem i aixo comporta:
1.- Plantilla curta.- Notem massa quan se’ns lesiona un dels teorics titulars i es dramatic la baixada que fa l’equip quan falta el Morales.
2.. Plantilla nova.- Falta compenetració. L’equip esta en proces de formacio s’ha d’acabar d’ensamblar la plantilla.

El que he dit anteriorment es assimilable, pero el que no tolero es la FALTA D’ACTITUT amb la que vam sortir a jugar ahir.

Espero que es prenguin mesures per part de qui sigui per amortiguar que tenim planitlla curta i nova i sobretot exigeixo que no es torni a reproduir mai mes la FALTA D’ACTITUT per part de qualsevol jugador.

Salut a tothom i bona setmana.
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #130 el: 06 de Octubre de 2008, 11:25:14 am »
El dia que adequem la nostra tàctica als jugadors que tenim la cosa canviarà. Ara podem parlar de collons, ganes i més coses però tothom que ha jugat uns quants anys a futbol pot veure com és un problema purament de sistema. Cap equip en els últims 5 anys que ha jugat el play-off ha donat un 65% de possesió a l'equip rival, ha jugat amb un punta a casa, etc...

L'any passat teníem un equip per jugar aquest 4-5-1 i anar tirant, però aquest any no, i n'estic segur que no sóc l'únic que ho pensa així  perquè tothom veia a venir que algun dia arribaria el partit d'ahir.

Jornada 7, no anem pas malament, no s'ha de ser tremendalista, però s'han de canviar moltes coses del sistema de joc. Ara som a temps!
The pride of Catalunya

Desconnectat DimonietSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2198
  • Dimoniet !
« Respondre #131 el: 06 de Octubre de 2008, 11:58:43 am »

No se vosaltres pero jo vaig sentir escridassades com : MOYA DIMITEIX !!!   :scut :bandera :bandera :scut :scut :bandera :bandera :scut
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #132 el: 06 de Octubre de 2008, 12:14:46 pm »
A veure, jo no dic que Ramón Moya sigui un míster sense idees. N'hem tingut de pitjors (Bonet, per exemple). Ens va pujar de 3ª a la primera, cosa que sempre li agrairem. L'any passat, tot i el patiment, va aconseguir mantenir-nos a 2ªB acabats d'ascendir. Crec que Moya pot ser un bon entrenador per mantenir-nos sense problemes a 2ªB; fins i tot pot donar la campanada i classificar-nos per a la següent edició de la Copa del Rei, però... SEGUR QUE ÉS L'HOME INDICAT PER FER-NOS PUJAR A 2ªA? Ja us ho dic jo ara: NO
« Darrera modificació: 06 de Octubre de 2008, 12:29:06 pm per Arrrrrrlekinat »

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #133 el: 06 de Octubre de 2008, 12:53:02 pm »
Després de que hagin passat unes hores del partit, dir que hem trobo bastant decebut amb l'espectacle viscut ahir tarda. Era el primer partit que veia del C.E. Sabadell aquesta temporada, i la veritat és que la imatge no va ser gens bona. Vam regalar la primera part, i això és inadmisible, i després no varem estar jugant a res. Alguna cosa positiva, doncs que es veuen detalls tècnics a nivell individual que plantilles d'altres temporades no tenien. Negatiu, manca d'actitud inadmisible per a una plantilla professional.
Després d'haver vist en directe l'Atlètic Balears -Vila-real "B" de la primera jornada, penso que no som inferiors a l'Atlètic Balears, però estem a hores llum del joc que desplega el Vila-real "B". Sobren comentaris.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #134 el: 06 de Octubre de 2008, 13:29:59 pm »

El problema NO ES d´entrenador....    simplement es va començar bé perquè la plantilla tot i ésser curta, era suficient, per garantir una qualitat i fer unes mínimes rotacions.. I s´ha perdut perquè ara ja no arrivem al mínim d´efectius "tolerable" degut a les lesions.... Què voleu que us digui;  una plantilla massa curta és una "auto-mutilació esportiva".....

I aquestes escridasssades que comenta SBDARLEKINAT també les vaig sentir jo.  Ni cas....hi ha gent que demana dimisions quan es perd una pilota al minut 1 del primer part del Lliga.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2018
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #135 el: 06 de Octubre de 2008, 13:44:09 pm »
És normal que tots estiguem emprenyats, sobretot, perquè el més important, les ganes de guanyar no van existir, i com diu mutio, si no tenim ganes apaga i vamonos. Jo crec que no ens em de posar nerviosos i dir que lluitarem per no baixar, que som una m****,etc. Com diu en Navarog, ni som tant bons quan guanyem ni tan dolents quan perdem. Portem 7 partits, cal esperar. Mirant-ho fredament, si guanyem tots els de casa serien 57 punts. Això seria play off no? doncs per ara només ens falta 1 punt per assolir aquesta mitja. Tranquilitat i a posar-hi collo**, això si.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2626
« Respondre #136 el: 06 de Octubre de 2008, 13:52:54 pm »
S'ha de veure la part positiva: tot i perdre tenim el play-off a "tiro", i això només acaba de començar.
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #137 el: 06 de Octubre de 2008, 16:54:40 pm »
S'ha de veure la part positiva: tot i perdre tenim el play-off a "tiro", i això només acaba de començar.

I la zona de descens també :wacky:

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #138 el: 06 de Octubre de 2008, 19:26:12 pm »
El Moya es va equivocar en algunes baixes que es van donar a l'estiu  i ara sembla ke li explotarà a la cara. I es que es de calaix , que per tenir un ekip de cualitat  ,no tot es la cualitat , sinó ke tb hi ha el tema de jugadors ke fan vestuari i senten els colors , akests no tenen preu i l'any passat en teniem uns cuants , i akest any ,doncs no ...En akest cas mira , el sr.Moya s'ekivoca i ja sta , no passa res , po si ke passa kuan la victima torna a ser la familia arlekinada per enesima vegada!! Ja sembla una broma de mal gust lo nostre. I lo pitjor es ke , en cas de confirmar-se ke falta actitut ja seria la reostia amb els preus ke hi ha , ke a sobre s'enriguin de nosaltres a la cara. Abans del partit vaig dir ke em preocuparia si no arribavem a 2.500 persones , doncs bé , no vem arribar i veient kom va jugar l'ekip , no m'extranya ke en futurs partits cada cop siguem menys , i aixi anirem matant encara més akest club

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #139 el: 06 de Octubre de 2008, 19:32:37 pm »
Ara tothom ho veia venir i tal, es el de sempre. El resultats manen al futbol. Es cert que no jugavem be (a excepcio de Badalona, davant el rival mes fort fins anra) i algun dia teniem de punxar. Pero tampoc cal ser tan tremendistes. Ara tothom creu que perderem a Oriola i Lleida i potser tornem amb 6 puns. A Primera tothom veia al Sporting a segona i ara guanya 0-2 a mallorca. O el malaga no feia un gol al arco iris i em fa 4 a huelva. Es tot molt raro.
Pero es evident que toca millorar i Roberto, com dieu tots, es mig equip. En quan a Moya, jo segueixo pensant que es el millor entrenador que podem tenir ara mateix i no podem cometre el mateix error que amb el mora.
Deixem que treballi i veurem. Si tingues el Pages al darrera, Sergio Iglesias en forma, Axel en perfectes condicions i Roberto, no crec que perdessim contra el Ontinyent. El mes preocupant es la sequera de Joel, no m´ho esperava. Encara confio que marqui un i vingui la bona ratxa. Cal remontar i oblidar-se rapid de la Copa Federació aquesta!!!