Pep Pagès, Axel Vizuete, Sergio Iglesias, Roberto morales....
Encara algú d´aquí defensa la conveniència d´una plantilla curta ?
Oficialment, el pressupost arribava fins aquí, però no resultarà que hem comprat un Mercedes, però ha quedat l´ultima roda per instal.lar....?
Llavors perquè jugadors com Pradas (recanvis relativament bon i a "preu de saldo" no es podien quedar ?
Em semblen una mica injustes les teves paraules. Ja sabem que tenim una plantilla curta, però és que sen's han lesionat 4 JUGADORS TITULARS i 2 d'ells per mi imprescindibles. Si això li passa a qualsevol equip de la 2a B tampoc estaria per tirar cohets. Ni tan sols un Madrid o un Barça seria inmune a una plaga de 4 jugadors titulars lesionats....... Com hauria de fer-ho Guardiola si no hi fos Puyol, Keita, Messi i Iniesta.... ?? Molt fotut, doncs aquí ens passa que em tingut la mala sort que els jugadors lesionats són peces clau dins l'equip i no pas jugadors més suplents dins l'equip..... si hagués sigut així segur que ho veuriem d'una forma diferent.
I posar noms com els de Raúl Pradas també em sembla oportunista, quan la temporada anterior ningú volia ni donar-li una oportunitat. De totes maneres és un jugador que si arribés al nivell que va tenir fa uns anys, seria més que vàlid per jugar a 2a B.
Crec que tenim una plantilla curta però molt i molt polivalent. Per això de moment penso que demà l'11 inicial serà de moltes garanties i en principi superior al del rival..... sempre hi quan ens deixem els ous sobre el camp. I de Sergio Urbano que és un bon jugador estic convençut que donarà un bon joc per la seva banda!!
També potser seria un bon moment per plantejar-se algún reforç d'algun jugador que estigui a l'atur i treient caler d'on fos. Com ara podria ser Jordi Tarrés que segurament ara estaria a un millor preu i que diria que està sense equip.
Anims
Donc jo coincideixo 100% amb el company blanc i blau. Aquesta situació de plantilla curtan la venim comentant alguns foreros des de que el president va anunciar a l'Assemblea que la plantilla estava tancada. I de moment la situació és que tenim a les primeres de canvi 4 jugadors lesionats (dos de gravetat i dos d'algunes setmanes). I la setmana que ve no recuperem a ningú i perdrem al Juvenal, i Mejías amb 4 targetes...
Si que coincideixo amb Mutio que els 11 que sortiran avui són de garantia, però no perdrem de vista que molts jugadors com Jorge Campos, Joel o Javi Rodriguez..., tindran que jugar pràcticament la totalitat de minuts, i això suposa un risc de lesions musculars o d'arribar sense fuelle a la part final, per tant penso que a part de repescar al Fran no s'hauria de descartar fixar un defensa i un centrecampiste més. Se que ens mana un pressupost i segons diu el president no en tenim més per fixar, però també es cert, que es diferent buscar un jugador al mes de juliol que ara buscar un jugador que no té equip i segurament la seva prioritat no sigui guanyar diners.
Quan es va lesionar el Pagés es va comentar que es buscaria un recanvi, doncs no s'ha fet. I ara s'ha d'afegir l'Axel, el Roberto, els jugadors amb 5 targetes en breu... Seria una llàstima que haguem començat tant bé, però que amb el pas de la lliga i els partits l'equip es vingués a baix per falta d'efectius de garantia a la banqueta o simplement perquè els titulars arribin sense benzina a la part important del campionat. Ont jo aquest palntejament l'estic fent perquè des de la pretemporada es parla que hem d'estar entre els 4 primers, si l'objectiu fos només la permanència no estaria tant preocupat.
Bé no vull ser alarmista, perquè hem començat molt bé, i hem d'anar partit a partit, i estic segur que avui guanyem de nou a casa! Però si com he dit, l'objectiu de veritat és estar a dalt al final , si que des de la directiva s'ha de mirar el futur inminent i no només el partit de cada jornada, com hem de fer els aficionats i per descomptat el mister i els jugadors.