Autor Tema: 7ena Jornada : CE Sabadell FC - Ontinyent.  (Llegit 24681 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
  • Gènere: Masculí
Re: 7ena Jornada : CE Sabadell FC - Ontinyent.
« Respondre #100 el: 05 de Octubre de 2008, 20:09:48 pm »
bueno hoy e salido muy enfadado del campo pero esto ya se veia venir, el dia del ibiza en la segunda parte no jugemos a nada, y el dia del terrassa solo a ratos juguemos a algo, hoy la primera parte me a recordado al dia del levante B el año pasado bastante, y luego ganemos en girona y santa coloma dos fuera seguidos, ojala pase ahora igual pero bonbeando balones todo el partido no haremos nada, moya a dicho que son cosas que estan pasando en el vestuario que ahora no tiene por que decirlas pero que se han de hablar no se que querra decir, pero espero que se arregle  :beer2 :beer2

cosas de vestuario??pues si hay mal rollo,que se den bajas en diciembre!!

pues si hervi si no mal vamos espero que no sea lo que me estoy imaginando  :beer2 :beer2

yo me imagino lo que todos nos imaginamos,sino que sera??decir esto y no decir el motivo,para eso que se calle!
SOM DE 2a A!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #101 el: 05 de Octubre de 2008, 20:12:44 pm »
bueno hoy e salido muy enfadado del campo pero esto ya se veia venir, el dia del ibiza en la segunda parte no jugemos a nada, y el dia del terrassa solo a ratos juguemos a algo, hoy la primera parte me a recordado al dia del levante B el año pasado bastante, y luego ganemos en girona y santa coloma dos fuera seguidos, ojala pase ahora igual pero bonbeando balones todo el partido no haremos nada, moya a dicho que son cosas que estan pasando en el vestuario que ahora no tiene por que decirlas pero que se han de hablar no se que querra decir, pero espero que se arregle  :beer2 :beer2

pues si hervi si no mal vamos espero que no sea lo que me estoy imaginando  :beer2 :beer2

yo me imagino lo que todos nos imaginamos,sino que sera??decir esto y no decir el motivo,para eso que se calle!

No he podido escuchar a Moya .. que es lo que os imaginais? xD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #102 el: 05 de Octubre de 2008, 20:17:15 pm »

No he podido escuchar a Moya .. que es lo que os imaginais? xD

yo me imagino,o que los jugadores no le hacen caso,o que hay mal rollo en el vestuario,sea lo que sea,diciendo esto no es que sea muy positivo ni para el equipo,ni para la aficion!!
SOM DE 2a A!!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #103 el: 05 de Octubre de 2008, 20:19:41 pm »
prefereixo esperar 24 hores per no haver d´opinar sobre aquest partit????  "en calent".  Al meu entendre, ha estat el pitjor partit jugat pel Sabadell a la NCA en el conjunt de les 3 últimes temporades, deixant apart el 0-5 del Girona, partit amb connotacions molt especials....   amb això ja està dit tot.

4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #104 el: 05 de Octubre de 2008, 20:24:19 pm »
yo e esuchao eso que decia que se habia perdido por fallos y cosas que ahora no tenian porque decirse, y que habia de mirar de arreglarlas nada mas, yo tmb pienso que es eso que los jugadores empiezan a ir un poco a la suya  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #105 el: 05 de Octubre de 2008, 20:29:47 pm »
este equipo no juega a nada,solo hacemos que bombear balones arriba,para eso para que hemos fichado a joel??para correr ya teniamos a olles y montero!y moya no se porque no a sacado a jaume de titular,si la semana pasada jugo un buen partido,porque c*** tiene que cambiarlo??
en fin mas vale que espavilemos y empezemos a intentar jugar a futbol!

Lo de bombear balones desde la defensa lo llevamos haciendo toda la temporada, excepto en algunos momentos puntuales contra el Ibiza y el Badalona. Y yo me sigo preguntando, ¿como coj... no podemos tener un partido en el que tengamos más posesión de pelota que el rival? En cuanto la tiene la defensa la enviamos arriba de un patadón y, si suena la flauta, los delanteros la bajarán y crearemos algo de peligro. Si no la consiguen bajar, perdemos la pelota y nos toca volver a defender. ¿Porqué no buscamos a Juvenal, Sergio Iglesias o Mejías, para subir la pelota con algo más de criterio?

Otro problema es la actitud del equipo. Creo que tenemos calidad en la plantilla (quizás no tanta como creen algunos), pero esta plantilla se debe vaciar igual que lo hacía la que nos subió a Segunda B y la que consiguió la permanencia el año pasado. Si no lo hace, ya podemos tener la calidad que queramos, que sufriremos todos los partidos. Y no creo que sea problema de Moya, los defensas, si ven a Juvenal, Sergio Iglesias o Mejías libres de marca, corriendo de un lado a otro, y con un pase seguro hacia ellos; no creo que decidan enviar la pelota bombeada. Pero es que en algunos partidos, lo que hacen Juvenal, Sergio Iglesias y Mejías es, o quedarse quietos cuando están completamente marcados o alejarse a más de 20-25 metros del defensa que tiene la pelota... Así, es normal que prefiera echarla arriba.

En cuanto a lo que ha dicho Moya de que "son cosas de vestuario", quiero entender que se refería a que las razones las debía de dar dentro del vestuario tranquílamente y no darlas en rueda de prensa. Pero entiendo que no le debe gustar la actitud de algunos jugadores...

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #106 el: 05 de Octubre de 2008, 20:34:34 pm »
Mai es pot jugar un partit bombejant pilotes, quan aquest és el joc al que està acostumat el rival. Per altre banda, per la nostre banda dreta, han entrat com han volgut, ens han fet el que han volgut i avui no sé on carai estava el Cazorla.

Les nostres opcions, avui s'han reduït a jugades a pilota parada (penal, córners i la falta de Juvenal) i res més. Un partit pèssim i un plantejament covard, i una derrota merescuda.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6429
« Respondre #107 el: 05 de Octubre de 2008, 20:45:47 pm »
Feia temps que no veia una primera part tant dolenta, a la segona amb el 1-2 podiem haver "rescatat" un puntet, però no lligavem res, a veure si espavilem.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #108 el: 05 de Octubre de 2008, 20:51:48 pm »
Fins ara no he volgut opinar...però aquest equip des del primer moment m'ha plantejat molts dubtes...però fins ara haviem amarrat tots els punts a la NCA...però avui després de la desfeta lluny de disipar-se els meus dubtes, encara en tinc molts més...

Aquest equip pot aspirar a les màximes cotes tal com s'ha venut des de l'nici de la temporada.?
Quina és la condició física d'aquest equip.?...i la seva mentalitat.?
Podem aspirar a tot amb un planter tant curt...amb l'agravant de les moltes baixes que a aquestes alçades de la temporada ja tenim.?...això molts socis ja ho veiem i ho comentavem...però els màxims dirigents no ho veien així...Per tant no em valdran les excuses de les baixes....

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #109 el: 05 de Octubre de 2008, 20:53:08 pm »
No vull tirar-me flors, perq erem molts que preveiem un partit així a la NCA, pero mireu que vaig dir dilluns:

"...Jo no és q sigui pessimista, ni sigui resultadista ni res d'això, la única cosa és que tinc por del que passarà el dia que algunes de les múltiples ocasions que tenen els nostres rivals, ja sigui a casa o ja sigui a fora acabin en gol, dit d'una altre manera veurem q passa el dia que juguem contra algun equip q sigui una mica efectiu davant de porta.

Això és el q em fa por, el dia q ens fotin un 0-3 a casa i ens quedem tots amb cara de tontos dient que a passat..."

Bueno, doncs una mica avui a passat això, el resultat a estat més curt (gràcies al penal q ens han regalat) i gràcies a q l'Ontinyent encara a sigut menys efectiu del q pensava, pero q una mica a passat això.

Ara a veure q diuen els q comptaven que si guanyéssim els 19 partits de casa sumaríem 57 pts...

Jo sóc dels q considero q això tenia q passar un dia o altre, i molt millor q hagi passat ara q encara és aviat, q no pas més endavant.
No discutiré la qualitat de la plantilla però si m'atreveixo a lamentar la plantilla curta, m'atreveixo a dir q no estem sapiguent treure el profit dels nostres jugadors, començant per darrere i acabant per davant, i m'atreveixo a dir que si no millorem MOLT però MOLT defensivament, podríem arrivar hasta a patir per a salvar la categoria. Sóm una auténtica banda al darrere, un coladero, i ens entrem per on volen tots els equips, ja sigui el Terrassa com el Valencia com avui l'Ontinyent.

En fi...estem a temps d'arreglar aquesta situació, i espero q d'una manera o altre millori, primer de tot intentant d treure alguna cosa més q un 0-0 de camp de l'Oriola.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #110 el: 05 de Octubre de 2008, 20:55:17 pm »
Pues yo lo que no veo desde hace mucho tiempo es que el CE Sabadell FC tenga un sistema de juego por el cual meterle respeto al equipo contrario, siempre estamos a su disposición, hoy han acertado ante puerta y han ganado pero ha habido otros encuentros donde por suerte los contrarios no han empezando marcando y cn este fútbol de amarrar hemos obtenido puntuar pero que con este sistema no se consigue nada, el fútbol es marcar goles y jugar para conseguirlos.

:anims    :trebol    :anims
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #111 el: 05 de Octubre de 2008, 20:55:40 pm »
Ha sido un partido pésimo por parte nuestra y ya está, no se puede hacer más que pensar en el próximo partido, que no sumemos más bajas y salir a tope en Orihuela.  
Nuestro juego es muy previsible, nos tapan a Juvenal y ya no sabemos que hacer con la pelota, de ahí las quejas de los balones largos de todos nosotros, pero yo no veo a veces más opciones, porque los laterales son buenos, aplicados pero ya me han demostrado después de 4 partidos en casa que no tienen la llegada arriba de otros que hemos tenido en temporada atrás y Mejias es más destructor que constructor, con lo cual si nos anulan a Juvenal, ¿que hacemos? rifarla. Aquí va a tener que trabajar mucho  Moya este aspecto.

Y otro tema a parte de la plantilla corta, es que no encontramos "clase media" entre los reservas. Es decir, el año pasado había 18 jugadores que podian ser titulares cualquiera de ellos, y en el banquillo según el dia te podia salir un Montero, un Cervian, un Ollés, un Fran , un Xavi Roca o un Pirri y luego para completar los 22 teniamos a los Siso, Finidi o Pradas. Pero este año tenemos 13-14 jugadores de un mismo nivel , y luego hay un salto muy grande  entre estos y los 3-4 que completan la plantilla de 19, que no diré los nombres pero que todos sabemos y por suerte o por desgracia tendran muchas oportunidades de demostrar su valia en esta liga.

Nada, hoy estamos tristes, pero el futbol cambia de semana en semana y esperamos tener una alegria la semana que viene.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #112 el: 05 de Octubre de 2008, 20:59:31 pm »
Jo tinc clar, que vist el partit d'avui, si el desembre no fitxem 3 jugadors de banqueta, aquest any patirem. Necessitem un davanter que li faci ombra als dos de davant. Un altre mig constructiu, ja que tenim 2 destructius i Juvenal, i un reforç a la defensa.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #113 el: 05 de Octubre de 2008, 21:01:46 pm »
La propera setmana Juvenal té compromís internacional amb Guinea...

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #114 el: 05 de Octubre de 2008, 21:16:04 pm »
Jo tinc clar, que vist el partit d'avui, si el desembre no fitxem 3 jugadors de banqueta, aquest any patirem. Necessitem un davanter que li faci ombra als dos de davant. Un altre mig constructiu, ja que tenim 2 destructius i Juvenal, i un reforç a la defensa.

Perq vam deixar escapar a Oscar Sierra, perq vam fer fora a Montero, i perq no vam sapiguer mantenir a un Ollés o un Fran Arévalo enrratxats?

Connectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3615
  • You will never walk alone
« Respondre #115 el: 05 de Octubre de 2008, 21:20:00 pm »
amb les baixes que teniem, la ajuda del arbit en certs moments del partit, es normal un resultat aixi. Millor 1-2 que no 1-5 que podiam aver encaixat.
Ara aviam si treiem algo de profit als desplasaments... :ok
Visca el Sabadell!!

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #116 el: 05 de Octubre de 2008, 21:20:49 pm »

aun no esta comfirmado  el mismo dijo que no se sabia aun despues del partido  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #117 el: 05 de Octubre de 2008, 21:43:55 pm »

aun no esta comfirmado  el mismo dijo que no se sabia aun despues del partido  :beer2 :beer2

Millo perquè en aquests moments crec que és peça clau en aquest equip

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #118 el: 05 de Octubre de 2008, 22:02:42 pm »

Millo perquè en aquests moments crec que és peça clau en aquest equip

pues si que nos va bien solo nos falta que se fuera con su selecion y se una a las bajas de sergio iglesias, pep, axel y morales aunque la verdad creo que al final si se ira  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #119 el: 05 de Octubre de 2008, 22:22:53 pm »
19 jugadors en plantilla + Montero + Ollés + Fran Arévalo....  Fixeu-vos si era fàcil....

Tant difícil era completar una plantilla de 22 jugadors?....    Hi ha més de 7.000 jugadors a Tercera i molt més encara a les primeres divisions de les regionals.   I amb això em vull referir a l´encertat comentari de "Gol del Sabadell" sobre la falta de "classe mitja futbolística"....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.