No vull tirar-me flors, perq erem molts que preveiem un partit així a la NCA, pero mireu que vaig dir dilluns:
"...Jo no és q sigui pessimista, ni sigui resultadista ni res d'això, la única cosa és que tinc por del que passarà el dia que algunes de les múltiples ocasions que tenen els nostres rivals, ja sigui a casa o ja sigui a fora acabin en gol, dit d'una altre manera veurem q passa el dia que juguem contra algun equip q sigui una mica efectiu davant de porta.
Això és el q em fa por, el dia q ens fotin un 0-3 a casa i ens quedem tots amb cara de tontos dient que a passat..."
Bueno, doncs una mica avui a passat això, el resultat a estat més curt (gràcies al penal q ens han regalat) i gràcies a q l'Ontinyent encara a sigut menys efectiu del q pensava, pero q una mica a passat això.
Ara a veure q diuen els q comptaven que si guanyéssim els 19 partits de casa sumaríem 57 pts...
Jo sóc dels q considero q això tenia q passar un dia o altre, i molt millor q hagi passat ara q encara és aviat, q no pas més endavant.
No discutiré la qualitat de la plantilla però si m'atreveixo a lamentar la plantilla curta, m'atreveixo a dir q no estem sapiguent treure el profit dels nostres jugadors, començant per darrere i acabant per davant, i m'atreveixo a dir que si no millorem MOLT però MOLT defensivament, podríem arrivar hasta a patir per a salvar la categoria. Sóm una auténtica banda al darrere, un coladero, i ens entrem per on volen tots els equips, ja sigui el Terrassa com el Valencia com avui l'Ontinyent.
En fi...estem a temps d'arreglar aquesta situació, i espero q d'una manera o altre millori, primer de tot intentant d treure alguna cosa més q un 0-0 de camp de l'Oriola.