Com molts de vosaltres, el passat diumenge vaig acabar MOLT emprenyat. En aquell moment hagués fet fora del club fins i tot els recull pilotes. És senzillament INDAMISIBLE l'actitut d'alguns jugadors, no tots, en el partit davant de l'Ontinyent. I efectivament, tenim un problema i gros i és que tenim una plantilla molt justeta, bona, però molt i molt curta. Home, és evident que quatre baixes com les que tenim nosaltres ara trastoquen qualsevol plantilla de Segona Divisió B, per no dir de qualsevol categoria. De totes maneres, crec que la falta de competència en determinades demarcacions ha portat a alguns jugadors a relaxar-se, perquè total, tampoc tenen ningú al radera que els pugui fer ombra o els amenaçi el lloc a l'equip.
A mi, ja em perdonareu, però els laterals que hem fitxat no em donen cap garantia, i no veig que vagin a més. Ni De la Plata ni Campos, m'ha demostrat en absolut que siguin millors que Sierra o el propi Cervián, que com a mínim hi posava dos pebrots i picava bé les faltes. Per mi, és de lo més fluxet que tenim, sincerament. El Rifle i Joel? Home, em nego a posar-los tots dos al mateix sac. El Joel no porta encara cap gol, dada aquesta altament preocupant, però com a mínim es trenca la cara sobre la gespa. I el Rifle, doncs bé, deu ser un dels vestigis que queden de la "Guerra de Cuba", perquè és per fer-se mirar la pachorra que aquest jugador està demostrant. El dia que em foti un saltet de més de mig metre o deixi de limitar-se pentinar les pilotes enrera, això quan hi arriba, en tornem a parlar. En pretemporada vaig gosar a afirmar que encara marcaria menys gols que el Madrigal o el Gallo, i de moment... Sincerament, per mi és dels jugadors que menys actitut està demostrant sobre el camp i ja m'està començant a fer perdre la paciència. Ara que el que per mi és més sorprenent, és l'absoluta inoperància del nostre mig del camp. Amb homes com els que hem firmat, no és de rebut la falta total de construcció i contenció que demostra aquesta mitja. Juvenal, Mejía, Iglesias i companyia de moment, no estan donant el que s'esperava d'ells i l'equip, sobretot la gent de dalt, ho està pagant molt car.
I la banqueta? Doncs crec que ens donarien més calers per un rotllo de coure que pel que tenim. Ni Miralles, ni Sissó Amigó, per posar dos exemples, tenen nivell per jugar al Sabadell, així de clar. I si a sobre, quan tenen la oportunitat van caminant sobre el camp, apaga y vámonos! Torno a acceptar el fet de que tenim quatre baixes molt sensibles i que és normanl l'actual falta d'efectius, però també crec que els onze homes que van jugar contra l'Ontinyent tenen el nivell suficient per guanyar i a més, amb la gorra, no fotem! Ara bé, si t'ho passes tot pel forro ens pot guanyar el més petit dels rivals.
Amic Ramón, t'he defensat a mort durant molt de temps, quan tothom apostava pel Julià Garcia, vaig apostar contra viento y marea per la teva incorporació, i de fet, has donat molt a aquest club. Ara bé, molt em temo que el control d'aquesta plantilla l'acabaràs perdent, ja començant per un fet impropi amb un equip dirigit per tú, i es que els jugadors caminin sobre la gespa. Dubto i molt, que en aquest vestidor s'assoleixi el nivell de companyerisme de temps passats, i temo horrors que s'acabin formant capilletes dins del vestuari que ens puguin acabar costant molt cares. També tinc la sensació que la teva idea del futbol i el sistema que vols implanta comencen a ser incompatibles amb aquesta plantilla, que la veritat, en partits passats l'he vist una mica perduda, trencada pel mig del camp, amb una nul.litat d'idees preocupant i amb un nul poder ofensiu. Començo a creure que començant pels homes atacants, que veuen passar la pilota per sobre dels seus caps en massa ocasions, i acabant pels de darrera que s'han de menjar els marrons d'un mig del camp inoperant, aquest equip no transmet bones sensacions. I per acabar, amic Ramón, en principi s'ha fet un equip per ser a dalt, i la veritat trobo a faltar el voler manar més sobre el camp, imposar la nostra llei i no veure-les tant a venir, amb plantejaments que en ocasions ratllen el "clementisme" més recalcitrant. En fi, continuo confiant en tu i la teva experiència a les banquetes, però tinc la sospita de que en aquest equip algún jugador que altra, i dels importants, no l'importaria gens veure un altre entrenador a la banqueta ben aviat.
Esperem tots plegats, que tot quedi en un accident i que ben aviat el nostre discurs canviï, perquè de moment, lo dit, les sensacions que desprén aquest equip no inviten a ser massa optimistes.
VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIO!!!!