Autor Tema: 7ena Jornada : CE Sabadell FC - Ontinyent.  (Llegit 24653 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Fum fum fum

• Visitant
Re: 7ena Jornada : CE Sabadell FC - Ontinyent.
« Respondre #140 el: 06 de Octubre de 2008, 19:53:21 pm »
M'agradaria que ens calmessim tots una mica... en pretemporada anavem directes al descens, després de guanyar al Eivissa, empatar a Badalona i guanyar al Terrassa, ja haviem d'estar primers tot l'any... i ara tornem al discurs de pretemporada perquè hem perdut un partit a casa. Calma! Tranquilitat. L'equip està a la jornada 7 encara... de 38! queden 31 jornades, o el que es el mateix, 93 punts. Jo soc dels què pensa, que quan Joel i el Rifle les enxufin de dos en dos, Áxel corri la banda com sap, Urbano serà el recanvi de luxe. I al mig del camp amb un Sergio Iglesias al 100%, Juvenal, Mejias i companyia podem fer molt mal... tranquils que equip en tenim i això només ha fet que començar.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
  • Gènere: Masculí
« Respondre #141 el: 06 de Octubre de 2008, 21:06:25 pm »
M'agradaria que ens calmessim tots una mica... en pretemporada anavem directes al descens, després de guanyar al Eivissa, empatar a Badalona i guanyar al Terrassa, ja haviem d'estar primers tot l'any... i ara tornem al discurs de pretemporada perquè hem perdut un partit a casa. Calma! Tranquilitat. L'equip està a la jornada 7 encara... de 38! queden 31 jornades, o el que es el mateix, 93 punts. Jo soc dels què pensa, que quan Joel i el Rifle les enxufin de dos en dos, Áxel corri la banda com sap, Urbano serà el recanvi de luxe. I al mig del camp amb un Sergio Iglesias al 100%, Juvenal, Mejias i companyia podem fer molt mal... tranquils que equip en tenim i això només ha fet que començar.

És cert que ens hem de calmar una mica, hem perdut un partit i en perdrem més al llarg de temporada, però ESPERO QUE NO PERDEM MÉS PARTITS PER FALTA D'ACTITUD COM LA MOSTRADA EN EL PARTIT D'AHIR. QUE SÀPIGUEN ELS JUGADORS QUE UNA I NO MÉS

Es pot perdre a Gavà al igual que ahir llançant la pilota bombejada i superat pel rival, però el partit d'ahir era per guanyar-lo. L'Ontinyent és un equip, hores d'ara, bastant fluixet i ahir semblava el Milan. La defensa comença pels davanters, continua amb els migcampistes i acava amb els defenses i el porter. Si ens arrepleguem tot l'equip darrera de la pilota com a mínim, el que cal esperar, és que el rival tingui dificultats per trenar les passades, però és que ahir ens van ballar, i va ser l'Ontinyent i no el Milan.

JUGADORS, UNA I NO MÉS

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #142 el: 06 de Octubre de 2008, 21:12:58 pm »
MOYA, UNA I NO MÉS
The pride of Catalunya

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #143 el: 06 de Octubre de 2008, 21:13:19 pm »
A mi em dona la sensació q apart de plantilla curta, ganes, i el sistema de Moya, un dels problemas que tenim i no d'ara , sinó de fa bastant temps és el fet de que cada estiu estiguem canviant 3/4 de plantilla.
Em dona la sensació q fins que no mantinguem de temporada a temporada un bloc amb el 50% de plantilla de l'any passat com a mínim, no fotarem res.
No pot ser que cada estiu fotem la revolució padre, i de la temporada anterior només es tingui a 2-3 jugadores (un d'ells el porter) d'entre l'equip titular.

Aquest equip s'hi hagués mantingut de base a Roca, Antuñez, Miki, Montero, Ollés, Fran, Toni Mora... + alguns retocs de qualitat doncs segurament podrien aspirar al màxim.
No pot ser q dels 22 o 23 jugadors q teniem l'any passat no en quedi ni 1/4 part. Ja se q molts dels jugadors q he dit encara q haguéssim volgut no s'haurien quedat, però ojo, tmb s'ha de sapiguer retenir als jugadors, per tal de que no esperin el final de temporada per fotre el camp.

Amb això no vull dir que els jugadors d'aquesta temporada no tinguin qualitat, però si que m'atreveixo a dir que aquests jugadors podria ser q fins q no portin bastant temps jugant junts no funcionin. El q passa és q quan l'equip ja estigui compenetrat segurament ja serà massa tard, llavors acabarem la temporada a mitja taula, no s'haurà aconseguit l'objectiu, i tornarem a deixar escapar al 75% de plantilla.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #144 el: 06 de Octubre de 2008, 21:18:27 pm »
MOYA, UNA I NO MÉS

No crec que la falta d'actitud sigui problema del Moya, són els jugadors qui corren darrera de la pilota. L'any passat Moya va destacar, en tots els partits l'actitud de l'equip, i aquest no ho ha fet en cap. El que sí pot ser problema del Moya és el tema de les pilotes bombejades, encara que tampoc crec que sigui consigna expressa del Moya que es llencin pilotades des dels defenses cap endavant. El que està clar és que ha de trobar sol·lucions.
« Darrera modificació: 06 de Octubre de 2008, 21:24:44 pm per J.R.G. »

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #145 el: 06 de Octubre de 2008, 22:40:00 pm »
A mi em dona la sensació q apart de plantilla curta, ganes, i el sistema de Moya, un dels problemas que tenim i no d'ara , sinó de fa bastant temps és el fet de que cada estiu estiguem canviant 3/4 de plantilla.
Em dona la sensació q fins que no mantinguem de temporada a temporada un bloc amb el 50% de plantilla de l'any passat com a mínim, no fotarem res.
No pot ser que cada estiu fotem la revolució padre, i de la temporada anterior només es tingui a 2-3 jugadores (un d'ells el porter) d'entre l'equip titular.

Aquest equip s'hi hagués mantingut de base a Roca, Antuñez, Miki, Montero, Ollés, Fran, Toni Mora... + alguns retocs de qualitat doncs segurament podrien aspirar al màxim.
No pot ser q dels 22 o 23 jugadors q teniem l'any passat no en quedi ni 1/4 part. Ja se q molts dels jugadors q he dit encara q haguéssim volgut no s'haurien quedat, però ojo, tmb s'ha de sapiguer retenir als jugadors, per tal de que no esperin el final de temporada per fotre el camp.

Amb això no vull dir que els jugadors d'aquesta temporada no tinguin qualitat, però si que m'atreveixo a dir que aquests jugadors podria ser q fins q no portin bastant temps jugant junts no funcionin. El q passa és q quan l'equip ja estigui compenetrat segurament ja serà massa tard, llavors acabarem la temporada a mitja taula, no s'haurà aconseguit l'objectiu, i tornarem a deixar escapar al 75% de plantilla.

Aquí ho has clavat. Totalment d´acord    :ok
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #146 el: 06 de Octubre de 2008, 22:49:39 pm »

Aquesta és una excusa no vàlida.

Entenc el que vols dir i tens molta raó que l'ideal seria mantenir el bloc de la temporada anterior -sempre que en tinguis per fer-ho-.
I quan dic que aquesta excusa NO seria vàlida, no ho estic dient pel que planteges, ho estaria dient per qualsevol directiu o membres del cos tècnic.
La gran majoria d'equips de 2a B firmen als jugadors per 1 sol any. Això vol dir que  qui més qui menys té cada any entre 12 i 14 jugadors nous a la plantilla. Per tan l'adaptació a l'esquema tàctic i entre els propis jugadors és per la majoria d'equips per un igual.
Per mi aquesta no seria una excusa vàlida.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
« Respondre #147 el: 07 de Octubre de 2008, 11:04:51 am »
No crec que la falta d'actitud sigui problema del Moya, són els jugadors qui corren darrera de la pilota. L'any passat Moya va destacar, en tots els partits l'actitud de l'equip, i aquest no ho ha fet en cap. El que sí pot ser problema del Moya és el tema de les pilotes bombejades, encara que tampoc crec que sigui consigna expressa del Moya que es llencin pilotades des dels defenses cap endavant. El que està clar és que ha de trobar sol·lucions.

És que jo no vaig veure aquesta falta d'actitud. Els jugadors tenen inclús més ganes de guanyar que nosaltres. Les faltes de ràbia i impotència que vem fer no eren de falta d'actitud sinó de voler i no poder.

El que em sembla realment preocupant és que els jugadors no tenen idea de quina posició juguen ni la funció que han de fer. Durant el partit almenys 3 vegades van xocar entre si el Joel i el Javi R, quan el company que es mostrava més a la vora estava a 30 metres. Si seguim així, pots portar a Samuel ETO'O i tampoc fotrà cap gol. Crec que estem desaprofitant a tot l'equip, especialment a Joel i Javi ( que al cap i a la fi només són els que han de fer pujar els gols al marcador, casi res...).
The pride of Catalunya

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #148 el: 07 de Octubre de 2008, 16:08:06 pm »
Sincerament, l'única cosa REALMENT negativa que veig en l'equip és la preocupant falta de gol... tenim polvora, Joel, el Rifle, Áxel, Roberto... però és que entre Joel i el Rifle han fet 2 gols en 7 jornades i un de penal.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #149 el: 07 de Octubre de 2008, 19:32:02 pm »
Com molts de vosaltres, el passat diumenge vaig acabar MOLT emprenyat. En aquell moment hagués fet fora del club fins i tot els recull pilotes. És senzillament INDAMISIBLE l'actitut d'alguns jugadors, no tots, en el partit davant de l'Ontinyent. I efectivament, tenim un problema i gros i és que tenim una plantilla molt justeta, bona, però molt i molt curta. Home, és evident que quatre baixes com les que tenim nosaltres ara trastoquen qualsevol plantilla de Segona Divisió B, per no dir de qualsevol categoria. De totes maneres, crec que la falta de competència en determinades demarcacions ha portat a alguns jugadors a relaxar-se, perquè total, tampoc tenen ningú al radera que els pugui fer ombra o els amenaçi el lloc a l'equip.
A mi, ja em perdonareu, però els laterals que hem fitxat no em donen cap garantia, i no veig que vagin a més. Ni De la Plata ni Campos, m'ha demostrat en absolut que siguin millors que Sierra o el propi Cervián, que com a mínim hi posava dos pebrots i picava bé les faltes. Per mi, és de lo més fluxet que tenim, sincerament. El Rifle i Joel? Home, em nego a posar-los tots dos al mateix sac. El Joel no porta encara cap gol, dada aquesta altament preocupant, però com a mínim es trenca la cara sobre la gespa. I el Rifle, doncs bé, deu ser un dels vestigis que queden de la "Guerra de Cuba", perquè és per fer-se mirar la pachorra que aquest jugador està demostrant. El dia que em foti un saltet de més de mig metre o deixi de limitar-se pentinar les pilotes enrera, això quan hi arriba, en tornem a parlar. En pretemporada vaig gosar a afirmar que encara marcaria menys gols que el Madrigal o el Gallo, i de moment... Sincerament, per mi és dels jugadors que menys actitut està demostrant sobre el camp i ja m'està començant a fer perdre la paciència. Ara que el que per mi és més sorprenent, és l'absoluta inoperància del nostre mig del camp. Amb homes com els que hem firmat, no és de rebut la falta total de construcció i contenció que demostra aquesta mitja. Juvenal, Mejía, Iglesias i companyia de moment, no estan donant el que s'esperava d'ells i l'equip, sobretot la gent de dalt, ho està pagant molt car.
I la banqueta? Doncs crec que ens donarien més calers per un rotllo de coure que pel que tenim. Ni Miralles, ni Sissó Amigó, per posar dos exemples, tenen nivell per jugar al Sabadell, així de clar. I si a sobre, quan tenen la oportunitat van caminant sobre el camp, apaga y vámonos! Torno a acceptar el fet de que tenim quatre baixes molt sensibles i que és normanl l'actual falta d'efectius, però també crec que els onze homes que van jugar contra l'Ontinyent tenen el nivell suficient per guanyar i a més, amb la gorra, no fotem! Ara bé, si t'ho passes tot pel forro ens pot guanyar el més petit dels rivals.
Amic Ramón, t'he defensat a mort durant molt de temps, quan tothom apostava pel Julià Garcia, vaig apostar contra viento y marea per la teva incorporació, i de fet, has donat molt a aquest club. Ara bé, molt em temo que el control d'aquesta plantilla l'acabaràs perdent, ja començant per un fet impropi amb un equip dirigit per tú, i es que els jugadors caminin sobre la gespa. Dubto i molt, que en aquest vestidor s'assoleixi el nivell de companyerisme de temps passats, i temo horrors que s'acabin formant capilletes dins del vestuari que ens puguin acabar costant molt cares. També tinc la sensació que la teva idea del futbol i el sistema que vols implanta comencen a ser incompatibles amb aquesta plantilla, que la veritat, en partits passats l'he vist una mica perduda, trencada pel mig del camp, amb una nul.litat d'idees preocupant i amb un nul poder ofensiu. Començo a creure que començant pels homes atacants, que veuen passar la pilota per sobre dels seus caps en massa ocasions, i acabant pels de darrera que s'han de menjar els marrons d'un mig del camp inoperant, aquest equip no transmet bones sensacions. I per acabar, amic Ramón, en principi s'ha fet un equip per ser a dalt, i la veritat trobo a faltar el voler manar més sobre el camp, imposar la nostra llei i no veure-les tant a venir, amb plantejaments que en ocasions ratllen el "clementisme" més recalcitrant. En fi, continuo confiant en tu i la teva experiència a les banquetes, però tinc la sospita de que en aquest equip algún jugador que altra, i dels importants, no l'importaria gens veure un altre entrenador a la banqueta ben aviat.
Esperem tots plegats, que tot quedi en un accident i que ben aviat el nostre discurs canviï, perquè de moment, lo dit, les sensacions que desprén aquest equip no inviten a ser massa optimistes.

VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIO!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat Sbdll

• Juvenil
  • Missatges: 566
« Respondre #150 el: 07 de Octubre de 2008, 20:09:55 pm »
jo crec que falta preparacio fisica

antcarcer

• Visitant
« Respondre #151 el: 07 de Octubre de 2008, 20:30:36 pm »
MOYA, UNA I NO MÉS

Quina casualitat que tots els que aneu a prop de la llotja a veure els partits, li foteu tota la culpa al Moya, i la directiva surt de rosetes, deixeu treballar home :ok

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
« Respondre #152 el: 07 de Octubre de 2008, 21:20:20 pm »
Quina casualitat que tots els que aneu a prop de la llotja a veure els partits, li foteu tota la culpa al Moya, i la directiva surt de rosetes, deixeu treballar home
.

Ara no sé que hi pinta aquí això la veritat... si mires al costat de la llotja no m'hauras vist past. La meva opinió a nivell futbolístic del que he vist aquests primers partits és que amb aquest plantejament no anem enlloc, res més.
The pride of Catalunya

antcarcer

• Visitant
« Respondre #153 el: 07 de Octubre de 2008, 22:13:12 pm »
Quina casualitat que tots els que aneu a prop de la llotja a veure els partits, li foteu tota la culpa al Moya, i la directiva surt de rosetes, deixeu treballar home
.

Ara no sé que hi pinta aquí això la veritat... si mires al costat de la llotja no m'hauras vist past. La meva opinió a nivell futbolístic del que he vist aquests primers partits és que amb aquest plantejament no anem enlloc, res més.

Si que pinta si, tots els amics de tribuna del president i "sus secuaces", duen dos anys foten-li, la culpa de tots els problemas a Moya!!
L'any passat la directiva deia que les valoracions a final de temporada, dons aixó, a esperar a final de temporada.

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #154 el: 07 de Octubre de 2008, 22:15:58 pm »
.

Però quin plantejament ?? Si a la plantilla que li han confeccionat ,per exemple , només tenim dos extrems de garanties (Axel i Roberto) i tots dos lesionats diumenge passat. Ell ho va dir a principi de temporada que si les lesions ens respectaven podríem fer coses interesants ja que no tenim recanvis a la majoria de demarcacions i de moment tenim 3-4 baixes a cada partit.
Aquí no va ser el Moya el qui va dir que aquest faríem play-off crec que van ser uns altres.
De moment amb aquest mister millor no ens ham pogut anar les coses les dues darreres temporades i suposo que el plantejament i la seva forma de jugar és la mateixa.

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #155 el: 07 de Octubre de 2008, 22:39:01 pm »
.

Però quin plantejament ?? Si a la plantilla que li han confeccionat ,per exemple , només tenim dos extrems de garanties (Axel i Roberto) i tots dos lesionats diumenge passat. Ell ho va dir a principi de temporada que si les lesions ens respectaven podríem fer coses interesants ja que no tenim recanvis a la majoria de demarcacions i de moment tenim 3-4 baixes a cada partit.
Aquí no va ser el Moya el qui va dir que aquest faríem play-off crec que van ser uns altres.
De moment amb aquest mister millor no ens ham pogut anar les coses les dues darreres temporades i suposo que el plantejament i la seva forma de jugar és la mateixa.

que se hubiera quedado con montero!! y aixo de que li han confeccionat... y recordar que no se quedo con fran porque decia que no tenia sitio,y ahora jugamos con los unicos 2 delanteros centros,si se lesiona uno,que??
« Darrera modificació: 07 de Octubre de 2008, 22:42:32 pm per hervi »
SOM DE 2a A!!

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #156 el: 07 de Octubre de 2008, 22:52:03 pm »
.

que se hubiera quedado con montero!! y aixo de que li han confeccionat... y recordar que no se quedo con fran porque decia que no tenia sitio,y ahora jugamos con los unicos 2 delanteros centros,si se lesiona uno,que??
En cuanto a lo de Montero tienes razon, pero visto lo que hay en banquillo tampoco estarian de más Pirri o Carrillo. Cuando digo que le han confeccionado la plantilla, lo digo porque si mal no recuerdo, antes de empezar la liga dijo Moya que la plantilla era corta pero que ya le habian dicho que no habia más dinero, por tanto el hecho de cerrar la plantilla con 19 ya no ha sido decisión suya. Y sobre lo de Fran yo no tengo tan claro si es que Moya no lo queria (que es raro porque en la segunda mitad del campeonato  pasado fue titular), como que la directiva estaba muy pendiente de ofertas y de si sacaban tajada por él.

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #157 el: 07 de Octubre de 2008, 23:37:03 pm »
Entiendo el cabreo que tenemos todos por el partido del domingo, pero es justo decir lo de Moya dimisión en la jornada 7 y a 1 punto del play off de ascenso? El partido del domingo no se perdió por culpa de Moya, ni de la tactica que usó. Hubiera planteado la táctica que fuera, hubieramos perdido igual, porque fué un problema de actitud. Hacía muchísimo tiempo que no sentía tanta vergüenza de los jugadores que representan nuestros colores. No se puede salir al campo a pasearse. Hay que salir a dejarse la piel, y si aun asi se pierde, pues mala suerte. Pero perder de la manera que perdimos es vergonzoso. Si en jormadas venideras Moya no consigue corregir eso entonces se podra achacar a él parte de la culpa, pero este partido no lo hemos perdido por mala suerte, o porque los contrarios hayan tenido el acierto ante porteria que otros rivales no tuvieron. Lo hemos perdido porque nuestros jugadores no tenian ganas de trabajar.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #158 el: 08 de Octubre de 2008, 01:21:48 am »
De moment aquest equip de noms em recorda un altre equip de noms confeccionat per pujar i que al final ens va fotre al pou de la tercera divisió, aconseguint un rècord a la història del Sabadell: Primer descens esportiu a tercera divisió existint la 2B....

Espero que aprenguem dels errors pasats i que això no es torni a repetir...però ull!!!!!!!!!!!!!!!

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
« Respondre #159 el: 08 de Octubre de 2008, 10:27:32 am »
Si que pinta si, tots els amics de tribuna del president i "sus secuaces", duen dos anys foten-li, la culpa de tots els problemas a Moya!!
L'any passat la directiva deia que les valoracions a final de temporada, dons aixó, a esperar a final de temporada.

Això que dius no crec que sigui veritat. Si la culpa de tots els problemes fossin del Moya ja faria més de dos anys que no hi seria, i aquí està amb un treball BEN fet. Jo, a TÍTOL PERSONAL, no crec que el MOYA estigui capacitat per portar l'equip a playoff i tandebò m'equivoqui. Que la plantilla sigui curta és veritat, però suposo que serà per falta de calers i no pas de ganes.

pd: No recordo cap equip dels últims 5 anys que hagi jugat el play-off de la forma (táctica) que ho fem nosaltres.

The pride of Catalunya