Autor Tema: Coincidència  (Llegit 885 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
Coincidència
« el: 11 de Setembre de 2005, 16:21:19 pm »
Crec que fer coincidir els horaris del Sabadell amb el Barça quan ambdòs juguen a casa és un gran error. Jo aniré a veure el Sabadell evidentment, però 3 o 4 amics meus que venen sovint ( comprant entrada ), aquesta tarda no venen. Perquè¿? El barça juga a casa. Crec que fent coincidir els horaris la majoria d'aficionats que solen venir comprant entrada es quedaran a casa veient-lo per la tele.

El meu exemple segurament no serà l'únic, i el pitjor és que el nostre club es quedarà sense uns diners que haurien ingressat posant el partit a les 17. És cert que els meus amics no venen a futbol serà perquè prefereixen el barça i tal, però ia només amb el canvi d'horaris hauriem ingressat més diners en concepte de guixetes, i no estem precisament per regalar-los.

M'agradaria saber la vostra opinió respecte aquest tema

VISCA EL SABADELL!!!!! 5-0
The pride of Catalunya

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: Coincidència
« Respondre #1 el: 11 de Setembre de 2005, 16:25:04 pm »
Habent jugat a les 5 el Sabadell, dificilment haguessin arribat a les 7 al Camp Nou.
Penso que es un error ficar-los a la mateixa hora.... jo avui.... tampoc se on anire :icon_exclaim: :D
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Garces

• Jugador Prof.
  • Missatges: 949
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
« Respondre #2 el: 11 de Setembre de 2005, 16:36:38 pm »
Mutio,Mutio....................................................!!!!! Ja saps on has d'anar!! :laugh:
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #3 el: 11 de Setembre de 2005, 17:01:03 pm »
No nomes si van al camp nou, tambe la gent que molts cops va a veure el sabadell i al acabar el match se'n va al bar, crec que ha estat un error :yes: ;)
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!