Enquesta

Heu anat algun cop a una corrida de toros?

No, gràcies.
Si, a una.
Si, a més d'una.
Si, m'encanten.

Autor Tema: Heu anat algun cop a una corrida de toros?  (Llegit 4195 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Heu anat algun cop a una corrida de toros?
« el: 29 de Setembre de 2008, 18:28:26 pm »
L'altre dia vaig haver de portar a uns inversors a una corrida de Toros. Fa anys de petit havia anat, i era algo que me repugnava, i fa aproximadament dos mesos, hi vaig anar per feina, i entre el quart i el cinqué de la tarde, vaig anar al lavabo a vomitar i tot de fàstic. Un dels inversors, me va acompanyar, i me va contar que mai havia vist una (és italià), i que allò era una crueltat intolerable.
Jo estic en contra totalment. Son rèmores d'un passat salvatge que s'ha d'eliminar. Torturar així a una bèstia, és una salvatjada.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Arrrrrrlekinat

• Visitant
Re: Heu anat algun cop a una corrida de toros?
« Respondre #1 el: 29 de Setembre de 2008, 18:33:40 pm »
A mi em van portar a una, a la Plaça de Tarragona (crec). No em vaig fixar massa en què passava a l'arena: jo m'estava posant les botes a cocacoles :beer3

:beer2

Desconnectat CAI

• Juvenil
  • Missatges: 521
  • aguante el ROJO !!
« Respondre #2 el: 29 de Setembre de 2008, 18:38:01 pm »
Yo estoy con tigo sexeibirra no veo la necesidad de matar al animal, veo muy bien que lo toreen y "jueguen" con el, pero matarlo, ¿para que?

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #3 el: 29 de Setembre de 2008, 18:46:03 pm »
no he ido ni creo que pise jamas una plaza de toros como no sea para ir a algun otro evento tipo partido de tenis concierto o algo asi y aun asi lo dudo, para ver matar animales menos, estoy totalmente en contra de que los toreen, los hagan sufrir, y los maten, tanto lo que le hacen en la plaza, como las cosas que le hacen dias antes de salir, para que salgan mas debiles etc  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5772
  • A way of life
« Respondre #4 el: 29 de Setembre de 2008, 18:54:58 pm »
Crec que diu molt d'un país que la festa nacional sigui l'assassinat d'un animal indefens... I el pitjor, és que en ple segle XXI encara tingui defensors. Per sort, hi ha més gent de la que sembla amb dos dits de front i està en contra d'aquesta execució pública.
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #5 el: 29 de Setembre de 2008, 18:55:19 pm »
pienso igual que CAI, que toreen al animal pero no hay necesidad alguna de matarlo...

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #6 el: 29 de Setembre de 2008, 19:37:35 pm »
L'única festa nacional(i això no es ni festa però bueno)són els xurros amb xocolata dels Diumenge :Paletas:

Jo de veritat no se quina gràcia li veuen al assesinar un animal i lo pitjor de tot que abans de les corrides els droguen parlant vulgarment..
El que haurien de fer es comprar-se una bona novela narrativa i en comptes d'anar-se als toros culturitzar-se una mica >:D

Ara al que li agradi no es per posar-me en contra però jo com a persona que sóc ho veig lamentable
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #7 el: 29 de Setembre de 2008, 20:32:54 pm »
No hi he anat i no crec que hi vaigi.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #8 el: 29 de Setembre de 2008, 21:03:10 pm »
No he ido nunca, y siento indiferéncia sobre el tema, pienso que si es un acto con muchos años de antigüedad y que mucha gente lo vive mucho, la verdad que hay otras cosas más importanter que quejarse de si matan un toro o matan a muchos la verdad...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Sbdll

• Juvenil
  • Missatges: 566
« Respondre #9 el: 29 de Setembre de 2008, 21:08:16 pm »
yo tambien pienso que toreen si quieren pero que no lo maten

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #10 el: 29 de Setembre de 2008, 21:43:36 pm »
Tampoco e ido, hacer sufrir al toro es totalmente innecesario, pero como mueve dinero y ademas de ser una tradicion...
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #11 el: 29 de Setembre de 2008, 22:52:57 pm »
para que? me dan asco!

NO
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #12 el: 29 de Setembre de 2008, 23:41:17 pm »
NO  :icon_exclaim:

El que és trist és que aquesta barbaritat quedi associada com a Festa Nacional i una "de les tradicions" més arraigades al poble espanyol.

Simplement lamentable  :icon_exclaim:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #13 el: 29 de Setembre de 2008, 23:54:52 pm »
Si, fa uns 20 anys vaig anar a una cursa de braus, en alguna població de la costa de la qual no recordo el nom. Vaig quedar tant impressionat, tant trist, decebut i amargat de com la espècie humana pot ser tant cruel amb un ser animal, que em vaig jurar lluitar tot el que pugui contra aquestes aberracions.

Curses de braus, baralles de galls, de g*****... totes aquestes tortures a animals, haurien d'estar prohibides i perseguides per llei.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #14 el: 30 de Setembre de 2008, 00:05:40 am »
L'única festa nacional(i això no es ni festa però bueno)són els xurros amb xocolata dels Diumenge :Paletas:

Jo de veritat no se quina gràcia li veuen al assesinar un animal i lo pitjor de tot que abans de les corrides els droguen parlant vulgarment..
El que haurien de fer es comprar-se una bona novela narrativa i en comptes d'anar-se als toros culturitzar-se una mica >:D

Ara al que li agradi no es per posar-me en contra però jo com a persona que sóc ho veig lamentable

H.*****, ara m'has fet riure Erik... xDDD a llegir diu... com vols que una colla de borregoss es foti a llegir, si la meitat de la població activa d'Espanya no té ni la ESO i lo que es pitjor, se n'enfoten dels que la tenen. Què espereu d'un pais amb semblant nivell cultural? Doncs això, a ple segle XXI encara persegueixen toros pels puestos i els maten com si els oferissin a algun Déu extrany. No em cansaré de dir-ho... aquest pais es un pais de pandereta...
« Darrera modificació: 30 de Setembre de 2008, 00:08:54 am per X-Men Aigua »

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #15 el: 30 de Setembre de 2008, 01:21:18 am »
NO, la única plaza de toros que hay en Santa Cruz, se encuentra hoy en día cerrada, en su momento se dedico para celebrar las eleciones y festivales del CARNAVAL, Lucha Canaria, Boxeo. Hoy se discute que hacer con el recinto, entre los politicos y su propietario. La mejor solución y dando un ejemplo de que hacer,  la plaza de Las Arenas de Barcelona, hacer un Centro Comercial.

:ko       :exxxx        :badall
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
« Respondre #16 el: 30 de Setembre de 2008, 14:36:13 pm »
Hombre, yo no he ido nunca a una corrida de toros, y no creo que vaya, igual que nunca me dejare pasta en ir a ver una carrera de F1 o de motociclismo, no me gusta en si, pero no se... es algo que tiene seguidores y que bueno, algo unico que tenemos y que querais o no, vende fuera de España, si no por que Sexeibirra tiene que llevar a inversores a plazas de toros? El problema probablemente sea ese, la masificacion, como pasa con todo en esta vida, positiva y negativamente. Posiblemente todos los que estais completamente en contra de esta practica no lo estariais tanto, o sentirias indiferencia, si fuera no nos identificaran con toros y sevillanas. Yo creo que primero deberiamos preocuparnos mas por los humanos que lo pasan mal dentro y fuera de nuestras fronteras que por unos animales, aunque suene fuerte. En las noticias pasan revista de los atentados con decenas o cientos de muertos en Oriente Proximo en aproximadamente 3 segundos, y luego ponen durante media hora a 4 pelacañas ke han salio a palos de la Monumental por querer hacerse notar, nose, supongo que yo tengo otras prioridades.  :beer2

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #17 el: 30 de Setembre de 2008, 23:01:32 pm »
Hombre, yo no he ido nunca a una corrida de toros, y no creo que vaya, igual que nunca me dejare pasta en ir a ver una carrera de F1 o de motociclismo, no me gusta en si, pero no se... es algo que tiene seguidores y que bueno, algo unico que tenemos y que querais o no, vende fuera de España, si no por que Sexeibirra tiene que llevar a inversores a plazas de toros? El problema probablemente sea ese, la masificacion, como pasa con todo en esta vida, positiva y negativamente. Posiblemente todos los que estais completamente en contra de esta practica no lo estariais tanto, o sentirias indiferencia, si fuera no nos identificaran con toros y sevillanas. Yo creo que primero deberiamos preocuparnos mas por los humanos que lo pasan mal dentro y fuera de nuestras fronteras que por unos animales, aunque suene fuerte. En las noticias pasan revista de los atentados con decenas o cientos de muertos en Oriente Proximo en aproximadamente 3 segundos, y luego ponen durante media hora a 4 pelacañas ke han salio a palos de la Monumental por querer hacerse notar, nose, supongo que yo tengo otras prioridades.  :beer2

hombre Sacc Drummer, pues a mi me preocupa bastante mas que en nuestras fronteras se maltrate a los animales que no según q problemas q existen fuera de nuetras fronteras. Mas que nada porq el tema de los animales tiene remedio, siempre y cuando las personas quieran, mientras que los muertos q comentas de Oriente Proximo por desgracia no tiene remedio, y si lo tiene está bastante lejos de nuestro alcance.

Tu puedes ayudar a que se pare el maltrato animal en España, pero no puedes ayudar a que haya paz en Oriente Próximo.
Piensa que toda persona que acude a una corrida de toros es "cómplice" e igual de sádica que los propios toreros. Si en las plazas de toros no hubiera mas de 1000 personas ya te digo yo que la fiesta nacional tendría los dias contados.

Por cierto, Fum fum fum me sorprende que digas eso cuando tu mismo hace bién poco te autodefinias como "aficionado a los toros", alguna cosa no cuadra en tus palabras  :mmmm
« Darrera modificació: 30 de Setembre de 2008, 23:14:51 pm per FerniSBD »

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #18 el: 30 de Setembre de 2008, 23:19:21 pm »
No hi he anat mai i ni hi anire... es de les poques coses clares que tinc ja que considero que el maltracte i la tortura a animals, de qualsevol clase, es tercermundista i de societats incultes.

:exxxx  :malament  :exxxx  :malament
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

ARLEQUINADO

• Visitant
« Respondre #19 el: 01 de Octubre de 2008, 12:11:48 pm »
Doncs jo si que hi vaig sempre que puc, es una cosa que m'encanta, i a qui no li agradi que respecti als que ens agraden, per aixo hi ha democracia, ja se que ara em criticareu i em direu que soc un neandertal, pero sincerament paso de lo que em digeu.