Tot en aquesta vida es pot millorar... i algunes vegades, poques pero algunes, aquestes millores no et costen un centim...
A veure... primer dire que crec que es confon massa sovint la critica amb ser 'anti' o 'contra'... En aquest mateix subforum, crec, van apareixer uns posts la temporada passada queixant-se d'alguns temes rel·lacionats amb el programa... la resposta de la majoria va ser tirar-lis al coll i buscar la iugular dels pobres companys que van gosar dir alguna mancança i van ser quasi 'linxats' publicament.
Crec que, a aquestes alçades, NINGU dubte de l'esforç, de les ganes, dels miracles que deuen fer amb un mes que possible ajustadissim pressupost, de les hores que deuen perdre tots els que hi participen i que no deuen cobrar. Ningu dubte de la seva gran feina i del gran programa que fan, tots... de la seva gran utilitat per a tots els arlequinats, de la seva estima a uns colors, els nostres... jo no dubto de res de tot aixo... pero si que crec que, com he dit abans, tot es millorable en aquest mon i una critica, en la majoria de vegades, no vol dir que vagis 'en contra de' o que siguis 'anti de'.
Per exemple, una coseta que es podria millorar... crec que no costaria un centim millorar la presentacio dels sponsors del programa. Presentar el logo de cada patrocinador en un quadrat blanc, com si fos un scanner d'una tarjeta de visita, em recorda, amb tots els respectes, a la publicitat del brunet que passaven pels cines fa 20 anys. Modestament crec que podria quedar millor amb una mica d'animacio en els logos o 'retallant-los' en el photoshop i integrant-los millor en el fondo, sense el recuadret. En general, en el tema grafisme, crec, que s'haurien de substituir els desplaçaments d'imatges que s'utilitzen habitualment per una animacio d'aquestes.
Una altra de cost zero... En el video de la presentacio i del 'coneixer mes' dels jugadors... surt la pregunta en plan mecanografiat. Sobre aixo 2 coses: a) la presentacio de la pregunta potser es massa llarga. Es podria esgarrapar alguns segons de programa gracies aixo. b) Moltes de les preguntes els hi falta la darrera lletra (o la pantalla queda tallada i mal quadrada). La realitat es que em fa molt mal a la vista llegir 'Que t'agrada de Sabadel'.
Vaja... xurradetes en definitiva pero que al meu modest parer, millorarien detalls del programa i no costarien un centim.
El set, el plato, el vaig trobar molt 'buit' en el primer programa. Perdre la taula amb l'escut va ser un 'shock'... pero rapidament m'he acostumat al nou, potser mes dinamic i mes actual. Dos estils que m'han i m'estan agradant.
El presentador tambe molt correcte. Ni es millor ni es pitjor que l'Aleix... son 2 persones diferents.
Crec que ha millorat al dedicar-li mes temps de programa per el resum i el comentari del partit. Tambe, al portar nomes un sol invitat, pots endinsar-te amb mes preguntes a l'entrevistat.
Si haig de posar nota diria que un 12 per la gent que fa el programa i un 8 alt al programa en si
Salut a tothom