Autor Tema: INDIGNAT  (Llegit 9182 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Andreu

• Infantil
  • Missatges: 167
INDIGNAT
« el: 11 de Setembre de 2005, 21:51:46 pm »
Esperem que a cada partit ens caigui un angel del cel.. un angel com avui han sigui Cañadas i Medina (els millors desde el meu punt de vista).

Acabo d´arribar a casa i estic indignat... calma ??? com voleu calma si avui em guanyat de xiripa, pura xiripa, em pogut veure un equip totalment desorientat que no savia quan havia d´atacar o defensar... horrible !!

Tenim una platilla increible, suficient per aspirar a molt mes del que parlem amb un nivell impresionant i no es pot desaprofitar d´aquesta manera... pero si us plau, si les ordres no les dona ni el Mora.. no us fixeu ??' es en Sala qui sempre les dona i com a molt el nostre entrenador les repetex... ??? no hi ha organitzacio, no hi ha tactica, no hi ha res.... es com el Oliver i Benji... a ver quien la mete chicos !!!.

No ens enganyem... avui mereixiem perdre xq em jugat fatal, avui em guanyat gracies a un miracle i avui i cada dia estem mes aprop de convertirnos en el Girona de la temporda 2005, gracies a el nostre estimadisim Entrenador...

I ara ja em podeu rajar dient que no es pot parlar aixi, que li em de donar temps, que es masa dhora, que patim patam.. si heu anat al partit suposo que teniu clar que al menys el que dic es ben cert !  :'(

Andreu

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
  • Gènere: Masculí
Re: INDIGNAT
« Respondre #1 el: 11 de Setembre de 2005, 21:56:02 pm »
Pot ser que la plantilla no sigui tan increible com creiem, o que es tan increible perque l'han fet en gran part nova i en 2 partits de lliga i una dolenta pre-temporada no s'han acabat de conjuntar. I jo crec que deuriem de deixar una miqueta en pau al Mora ens agradi o no, perque ja esta cremat i estem a la 3ª jornada, cosa que indica que llegeix i s'informa de tot el que pensem... Una mica de temps no aniria gaire malament  ;)
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #2 el: 11 de Setembre de 2005, 21:57:30 pm »

DEIXEM TREBALLAR AL MORA
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #3 el: 11 de Setembre de 2005, 21:59:24 pm »
Perfecte Andreu, segons tu l'Alfaro mereixia guanyar... a partir d'ara jugarem com l'alfaro cada partit que semblen galactics eh? Va, no diguem tonteries. Al Mora se'l critica pq diem que es un tio defensiu, EXACTAMENT com juga l'alfaro i en canvi akests mereixien guanyar i nosaltres no... ja no sabem ni el q volem... I no, no dic q ho hagis dit q l'alfaro mereixia guanyar, però si nosaltres mereixiem perdre era pq els altres mereixien guanyar ;)

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #4 el: 11 de Setembre de 2005, 22:00:01 pm »
andreu tu tant q critiques, com entrenaries tu al SBD eh!?

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #5 el: 11 de Setembre de 2005, 22:01:41 pm »
Ara estem massa calents (futbolisticament parlant eh? :laugh:) no em vist un partit massa macu per l'afició pero yo ya em conformo en patir tant com avui i que tinguem el mateix final que avui  :yes:
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #6 el: 11 de Setembre de 2005, 22:03:33 pm »
Aqui hi ha molt que critica sense saber el que es el futbol... tothom es entrenador de futbol i tothom sap al 100% que ell faria millors tactiques i posaria millor els jugadors al camp que l'entrenador.
Es que es perdre el temps d'una manera tant tonta llegir segons quines coses que hi ha per aqui...
M'agradaria tenir alguna conversació en persona amb molts dels que per aqui critiquen aixi i parlar de futbol... amb una canya pel mig... a veure les seves idees de futbol i com creuen que s'han de plantejar els partits... que m'ho expliquin... perquè de veritat que hi ha coses que em quedo flipat...

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #7 el: 11 de Setembre de 2005, 22:06:26 pm »
Jo crec q ara per ara la valoració positiva q hem de treure son els primers 3 punts de la temporada i el golàs d'Antonio Cañadas. Tb te merit Ramón Martí per haver mantingut la porteria a 0 per segon partit consecutiu.

L'estil Mora poder no és el més espectacular però si al final resulta el més efectiu, per mi cap problema.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

ferni20

• Visitant
« Respondre #8 el: 11 de Setembre de 2005, 22:09:24 pm »
Excepte amb lo de que teniem que haber perdut estic totalment d'acord amb l'Andreu o sento molt..... tot el que sigui pensar el contrari es enganyar-se.......... ara ve que si ara  venen els equips més bonets i es juga millor pos "xapó" senyal que juguem en base a les expectatives del rival que tenim davant i amb tàctiques diferenciades cada semana.

- I Andreu una cosa, no es que hauriem d'haver perdut si no que hi ha hagut un parell de contres del Alfaro que kualsevol altre equip les converteix en gol.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #9 el: 11 de Setembre de 2005, 22:12:00 pm »
A veure, mereixe perdre tampoc, pero l'Alfaro en la meva opinió ha tingut mes sensació de perill k el Sabadell, i ha tingut 2 ocasiones clarisimas de gol, el k passa k eran dolents i encara sort
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #10 el: 11 de Setembre de 2005, 22:12:49 pm »
Però el rival era l'alfaro i les ha fallat. Si el proxim partit no les fan, encara que l'equip contrari sigui mes bo no les ficara  :no:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #11 el: 11 de Setembre de 2005, 22:13:28 pm »
Però quin es l'argument que doneu pq mereixessim perdre? Que hem jugat malament o q l'alfaro ho ha fet molt bé? No ho entenc eh? Pq parlant d'enganyar-nos... no ens enganyem, l'alfaro no ha fet una m****... que ha tingut una ocasió clara? doncs que l'hagués transformat, akí el q guanya es el q al final del partit marca més gols i ells no n'han fotut cap!

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #12 el: 11 de Setembre de 2005, 22:14:22 pm »
Si ajuntem la correcció de Ferni20 i part del missatge del Andreu, arribarem a la veritat absoluta :yes: hi ha un descontrol impresionant, un diu una cosa, l'altre una altre i els jugadors fan el que volen, en Mora es molt bon entrenador pero no sap imposar-se i aixo pot passar factura
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #13 el: 11 de Setembre de 2005, 22:18:56 pm »
la veritat absoluta... caram cudi... no sabia q existís la veritat absoluta... q totalitari q ets...

ferni20

• Visitant
« Respondre #14 el: 11 de Setembre de 2005, 22:19:19 pm »
Hombre cudis per fi coincidim en algun missatge jajajaj, no em de ser tampoc dramatics eh... jo critico a l'equip perque penso que si agafem la dinamica a la jornada 5 millor que agafar-la a la jornada 14. i per a millorar s'han de rectificar els errors lo abans possible.

Desconnectat Andreu

• Infantil
« Respondre #15 el: 11 de Setembre de 2005, 22:23:48 pm »
si dic que mereixiem perdre no es xq els altres siguin bons, tot el contrari... son mes aviat dels equips mes dolentots que tenim a la llisteta, llisteta que com seguim aixi perdrem un rera l´altre..

Si amb un equip com aquest fem el paper d´avui.. no vull ni imaginar quin paper farem devant un badalona per exemple...

I no, no soc entrenador i potser no ho faria millor (per aixo no m´hi dedico), pero el que esta clar es que tinc ulls a la cara i uns cuants anys de futbol a l´esquena per saber el que em dic, com tots vosaltres suposo aixi que si us palu... no ens enganyem: MEREIXIEM PERDRE TAL I COM EM JUGAT I COM CONTINUEM AIXI, ACAVAREM MALAMENT, el temps ho dira.. (encara que espero hi posin solucio avans que sigui massa tard, )

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #16 el: 11 de Setembre de 2005, 22:25:14 pm »
Jo ho segueixo dient, si mereixiem perdre era pq algú mereixia guanyar, i està clar q l'alfaro no ho mereixia pas.

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #17 el: 11 de Setembre de 2005, 22:25:50 pm »
accepto laposta andreu... el temps dira... jo dic que les coses milloraran molt q en aquest equip se li veuen moltes coses molt bones i que anirem a mes...

Desconnectat Andreu

• Infantil
« Respondre #18 el: 11 de Setembre de 2005, 22:27:59 pm »
Birri, sincerament... tu qui creus que ha jugat millor ? em fet un aprtit de pena quan tenim equip per fer un patrit de **** mare ! home... una cosa es ser del Sabadell i una cosa molt diferent es no voler veure el que es evident.

El Alfaro es de pena, pero noslatres avui em estat a la seva altura..

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #19 el: 11 de Setembre de 2005, 22:28:16 pm »
si dic que mereixiem perdre no es xq els altres siguin bons, tot el contrari... son mes aviat dels equips mes dolentots que tenim a la llisteta, llisteta que com seguim aixi perdrem un rera l´altre..

Si amb un equip com aquest fem el paper d´avui.. no vull ni imaginar quin paper farem devant un badalona per exemple...

I no, no soc entrenador i potser no ho faria millor (per aixo no m´hi dedico), pero el que esta clar es que tinc ulls a la cara i uns cuants anys de futbol a l´esquena per saber el que em dic, com tots vosaltres suposo aixi que si us palu... no ens enganyem: MEREIXIEM PERDRE TAL I COM EM JUGAT I COM CONTINUEM AIXI, ACAVAREM MALAMENT, el temps ho dira.. (encara que espero hi posin solucio avans que sigui massa tard, )
dons ami aquest partit ma recordat a moltisims del any del play off...
els equips venen a tancarse perque saben que un pun aqui es or... fora de casa en farem molts de punts, tranquils ;)