Autor Tema: INDIGNAT  (Llegit 9184 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
  • Gènere: Masculí
Re: INDIGNAT
« Respondre #20 el: 11 de Setembre de 2005, 22:28:25 pm »
L'empat era lo just, pero perdre no hagues estat just!
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #21 el: 11 de Setembre de 2005, 22:29:32 pm »
Fem una lectura no tan negativa com la gent vol fer. El primer dia vam perdre a casa, començem de manera negativa. El seguent partit l'empatem fora de casa i tenint alguna ocasio mes que el rival. El tercer partit a casa el guanyem sense fer un gran joc, cert, però guanyem. El proxim dia millorarem el joc poc a poc i la piloteta acabara entrant (això espero). Això no vol dir que ja ho guanyarem tot, esta clar, però prefereixo veure-ho així  :yes:  ;)
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #22 el: 11 de Setembre de 2005, 22:31:35 pm »
L'empat tampoc jos :icon_exclaim: diguem ocasions clares de gol dels alfarencs... 1? 2 tiran molt? la veritat, nosaltres tampoc nem tingut masses mes, pero an sigut molt mes clares i el Alfaro no a tingut cap minut de xispa i bon joc, yo a la 1a part me alegrat una mica del joc :bandera :yes:

la veritat absoluta... caram cudi... no sabia q existís la veritat absoluta... q totalitari q ets...

Wenu, qui diu veritat absoluta diu tenir rao :tongue3: :-[

Hombre cudis per fi coincidim en algun missatge jajajaj, no em de ser tampoc dramatics eh... jo critico a l'equip perque penso que si agafem la dinamica a la jornada 5 millor que agafar-la a la jornada 14. i per a millorar s'han de rectificar els errors lo abans possible.

Tornu a estar d'acord, ya en van 2 i jo començu a preocupar-me :laugh:
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #23 el: 11 de Setembre de 2005, 22:31:52 pm »
Una pregunta... qui decideix quin es el bon joc? l'alfaro juga a la seva manera i no per això és millor o pitjor... vosaltres us referiu a un joc més vistós... a lo zidane i robinho o ronaldinho aixo es jugar be per vosaltres...? i tancarse a darrere com l'alfaro es jugar malament? es per aclarir conceptes

ferni20

• Visitant
« Respondre #24 el: 11 de Setembre de 2005, 22:33:58 pm »
Pero a vere Birri, que passa ara que si juguem amb un equip de Tercera REgional em de jugar com ells??????
l'Alfaro no es mereixia guanyar pero si nosaltres haguessim perdut potser escarmentaríem més i durant la semana l'equip entrenaria diferent i buscaria solucions.
El sabadell s'ha d'agafar una manera de jugar en que el rival sigui igual el que vingui (que s'hagi de cambiar algunes cosetes quan vinguin forts aixo si) pero que tingui un estil propi... no pots jugar com un Tercera si et ve l'Alfaro i com un Primera si et ve l'Alacant.
Sta clar que s'ha guanyat i em marcat un gol més que ells, pero que si tens equip per fer més coses fes-les c***! si pots guanyar 2-0 no o facis 1-0 que al final de temporada en cas de veure els gols average contra cada equip ens lamentarem en cas d'empat a punts.

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #25 el: 11 de Setembre de 2005, 22:35:32 pm »
Yo durante la 1º parte e stado sentado detras del bankillo de Mora y e contabilizado un No menos de 10 veces de Mora dando indicaciones y al jugador al kual se referia (mayormente Nandi) no le acia ni p*** caso.... Mora se dejaba la garganta xillandole i ni DIos le hacia caso eso me hace deducir:
1- Mora antes de salir al campo les a dixo acer todo lo contrario k yo os diga asi engañamos al rival
2- Mora habla un idioma k los jugadores no entienden
3- SUDAN DE MORA... xq Mora no se impone...

nose vosotros vereis pero me a sorprendido ver el poko kaso k le hacen al mora...

Desconnectat Andreu

• Infantil
  • Missatges: 167
« Respondre #26 el: 11 de Setembre de 2005, 22:35:42 pm »
un bon joc per mi es un joc organitzat en el que poden haver hi errades (aixo esta clar), pero un joc on hi veus intencions, ganes i no com avui... desorganitzacio total i un grup de jugadors tot desorientats que no saven on han d´anar... aixo es molt trist..

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #27 el: 11 de Setembre de 2005, 22:36:44 pm »
Per mi jugar be es jugar amb la pilota a terra i intentant dominar el joc. Un partit amb pilotades i defentsant-se constantment per buscar el contraatac es jugar practic. Potser el primer joc seria mes adequat anomenar-lo vistos o bonic, perque esta clar que es pot jugar a defensar-se be i aconseguir guanyar justet o jugar a defensar-se malament i sortir escaldat  ;)

Desconnectat Arlequinat_4ever

• Infantil
  • Missatges: 246
« Respondre #28 el: 11 de Setembre de 2005, 22:38:03 pm »
Perfecte Andreu, segons tu l'Alfaro mereixia guanyar... a partir d'ara jugarem com l'alfaro cada partit que semblen galactics eh? Va, no diguem tonteries. Al Mora se'l critica pq diem que es un tio defensiu, EXACTAMENT com juga l'alfaro i en canvi akests mereixien guanyar i nosaltres no... ja no sabem ni el q volem... I no, no dic q ho hagis dit q l'alfaro mereixia guanyar, però si nosaltres mereixiem perdre era pq els altres mereixien guanyar ;)

Mira "Birri", si algún dels dos equips ha merescut guanyar ha estat el Sabadell, com així ha estat amb justícia encara que fos in extremis. El domini del partit ha estat del Sabadell, el Sabadell ha sigut bastant superior tot i no fer un gran partit, l'Alfaro s'ha dedicat a plantar l'autobus a la seva porteria i ha sortit en un parell de contres de pà sucat amb oli. No es podia esperar gaire més d'un equip que no el coneix ni la mare que el va parir.

El que sí preocupa del Sabadell és que costi tant marcar gols, que falta conjunció i que l'equip no és gaire pràctic de cara a xutar a porteria, volen adornar massa les jugades, i això a segona B no acostuma a sortir bé, s'ha d'anar a lo pràctic. Però avui ja s'ha trencat la sequera golejadora, tot és començar. Haver marcat i guanyat avui (3 punts al sarró) pot suposar una injecció de moral i autoconfiança en l'equip de cara als propers partits.  :yes:

S'ha guanyat  :beer que és lo més important i aquest equip, quan estigui més conjuntat anirà a més, qualitat per aconseguir-ho n'hi ha.
Amb un bonic escut a defensar

Desconnectat marcsl90

• Aleví
  • Missatges: 33
« Respondre #29 el: 11 de Setembre de 2005, 22:38:27 pm »
Fum, fum, fum...
I guanyar de xiripa està malament? 12 jugadors nous que s'han de conjuntar i que els primers partits de lliga els hi està costant...està malament?
Espero no sé l'únic que veu que aquest equi té molt a dir, i quan s'hi posin el Hamouch, Peque, i companyia...Deixem temps *******!

Vsca el SBD!!!!
* Sabadell capital del Vallès Occidental, de les Terres Catalanes, i del Món en General *

Desconnectat Andreu

• Infantil
« Respondre #30 el: 11 de Setembre de 2005, 22:40:43 pm »
Pero a veure... el que no pot ser es que digui mentides... avui a dit que TXIQUI estava LESIONAT I AIXO NO ES CERT, no se xq a de dir coses que no son per donar explicacions... em sembla vergonyos..

I la clau jo crec que esta simplement en posar els jugadors on toquen, nomes amb aixo jo tenim molt de guanyat.. deixem nos d´experiments.. j**** que ultimament no hi ha ni un jugador al seu lloc...

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #31 el: 11 de Setembre de 2005, 22:43:43 pm »
Home, jo crec que si el señor TXIQUI parla a Radio Sabadell abans del partit i diu que encara no ha entrenat amb l'equip i que aquesta setmana poc a poc s'anira reincorporant NO crec que estigui LESIONAT

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #32 el: 11 de Setembre de 2005, 22:45:41 pm »
De veritat no heu vist cap millora? De veritat creieu que juguem com el primer dia? Si jo estic dins de l'area a mi segur q no se m'ocurreix fotre un barret a un jugador podent xutar eh? I akí el mora no hi pot fer res, son coses q els jugadors "improvitzen". Jo he vist intencions, si més no més intencions que contra l'osasuna b i si això no ho voleu valorar no ho valoreu. Que tenim jugadors com per fer més coses? Potser si, tb els tenia l'hercules l'any passat i el castelló, fa dos anys el lleida, fa 3 el nastic... i com van començar? FATAL. I a on estan ara? No es pot començar la casa per la taulada, s'ha d'anar poc a poc. Dir que no mereixiem guanyar, doncs potser ho accepto, però dir que mereixiem perdre contra un ekip q no ha fet res? Si segons vosaltres mereix guanyar un ekip q no fa res doncs haguessim merescut guanyar contra l'osasuna b nois, i akí no ho va dir ningú això.

Desconnectat Andreu

• Infantil
« Respondre #33 el: 11 de Setembre de 2005, 22:46:02 pm »
Jo he parlat amb ell i no esta lesionat, no l´ha convocat i punt.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #34 el: 11 de Setembre de 2005, 22:47:46 pm »
Una cosa es q estigui lesionat o no, i una altra q hagi pogut entrenar a tope o no i que estigui en forma;)

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #35 el: 11 de Setembre de 2005, 22:48:11 pm »
Doncs llavors aquest señor no s'aclara. Pot ser el txiqui ja no esta lesionat, pot ser li van donar l'alta ahir,  pero hem d'entendre que si tal com ell ha dit fa CINC SETMANES que no entrena amb l'equip no sera titular...

Desconnectat ROA

• Aleví
  • Missatges: 45
« Respondre #36 el: 11 de Setembre de 2005, 22:49:02 pm »
Algú hem pot dir quin equip ha guanyat els tres partits? Cap. No hem jugat bé per obrir la llauna, pero estic segur que si a la primera part entra la de Cañadas, o el cop de cap del Madrigal, la segona part no haguès sigut tant dolenta. Sincerament, he vist coses positives: intenció de jugar per les bandes; Crivillé; Medina (amb penalti no assenyalat); la lluita de Orife; la brega de Neftalí; i sobre tot la qualitat de Cañadas. El dolent: la pèrdua de pilotes de Ivan Diaz; la inconsistencia al joc.

Salut

Desconnectat Andreu

• Infantil
« Respondre #37 el: 11 de Setembre de 2005, 22:51:17 pm »
Be, prefereixo no entrar en aquest tipus de temes, doncs no arreclarem res.. si teniu ocasio parleu amb ell i que us ho aclareixi.

El cas es que aixo esta molt desordenat i avui al menys jo ho he vist reflexat en l´equip...

Es com si a l´oficina a una persona que porta temes de proveidors el posen de cop i volta a portar els clients.. no pot ser, oi ? doncs aixo esta pasant en el nostre equip..

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #38 el: 11 de Setembre de 2005, 22:52:53 pm »
Si us fixeu el figueres q a priori anava a ser un dels ekips més fluixets pels problemes economics q pateix es l'unic q ha guanyat 2 partits i n'ha empatat un. 7 puntets i primers...

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #39 el: 11 de Setembre de 2005, 22:53:36 pm »
Si us fixeu el figueres q a priori anava a ser un dels ekips més fluixets pels problemes economics q pateix es l'unic q ha guanyat 2 partits i n'ha empatat un. 7 puntets i primers...

4 gols a favor 0 en contra....