Autor Tema: INDIGNAT  (Llegit 9190 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
  • Gènere: Masculí
Re: INDIGNAT
« Respondre #40 el: 11 de Setembre de 2005, 22:53:59 pm »
i quatre gols del mateix jugador...
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Andreu

• Infantil
  • Missatges: 167
« Respondre #41 el: 11 de Setembre de 2005, 22:55:29 pm »
Perdoneu, no parlava d´en TXIQUI sino de´n PEQUE, (Sempre confonc aquests dos noms... )  :laugh:

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #42 el: 11 de Setembre de 2005, 22:56:33 pm »
Llavors si que no dic res  ;)

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #43 el: 11 de Setembre de 2005, 22:58:22 pm »
El peque t'asseguro jo q serà titular indiscutible quan estigui del tot recuperat, ho ha estat durant la pretemporada i ho serà durant la lliga. Si no ha anat convocat es pq akest jugador ha d'anar amb peus de plom amb les lesions pq és bastant propens...

Desconnectat ROA

• Aleví
  • Missatges: 45
« Respondre #44 el: 11 de Setembre de 2005, 23:01:40 pm »
Vale, hagamos como el Figueres, echemos a todos los jugadores, fichemos a los de tercera y regional y rebajemos a la mitad el presupuesto... A finales de temporada veremos.

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #45 el: 11 de Setembre de 2005, 23:02:47 pm »
tampok kal ser tant prepotent e ROA :snore:

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat Andreu

• Infantil
« Respondre #46 el: 11 de Setembre de 2005, 23:03:22 pm »
Birri, un cop aclarit de qui parlava si que et puc dir, que no ha anat convocat xq no li ha donat la gana sense justificacio !, aixo ja t´ho dic jo xq ho se de bones fonts.

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #47 el: 11 de Setembre de 2005, 23:04:17 pm »
marcsl90.. si jo estic dacord amb tu... jo crec q aquest equip ha de dir encara moltes coses, que anira a més... q s'ha de deixar treballar... q l'equip te qualitat pero no per això ja s'ha d'esperar guanyar cada partit sense començar-lo o esperar fer el joc mes vistos de la categoria sempre... ns tenim bon equip pero tmpc som el madrid o el barça... i ni aixi pq mireu el madrid laltre dia... o el barça a vitoria...

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #48 el: 11 de Setembre de 2005, 23:05:10 pm »
Aquests comentaris de bones fonts que anem dient i es poden llegir per molts llocs son als que el mora es referia i els que el feien estar cremat... >:(

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #49 el: 11 de Setembre de 2005, 23:05:30 pm »
aquet equip te moltes aspiracions.

PD: tink unes ganes d k vinguin els egaras...

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat Andreu

• Infantil
« Respondre #50 el: 11 de Setembre de 2005, 23:06:10 pm »
HE DIT BONES FONTS.  :smart:

Desconnectat ROA

• Aleví
  • Missatges: 45
« Respondre #51 el: 11 de Setembre de 2005, 23:07:46 pm »
I si posa al Peque i per culpa seva ens fican un gol, què? Jo estic dessitjant que jugui ja, pero amb totes les condicions. Encara que veient el que hi ha, potser avanci una mica la seva possada a punt, ¿no? i no és que Medina no ho faci bé, però el prefereixo a la mitja i el Marcos no acava de amarrar bé, encara que no puc dir rés d'ell, és dels millors.

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #52 el: 11 de Setembre de 2005, 23:08:14 pm »
El problema es que a la q s'anuncia que es té més pressupost i que es farà un equip amb opcions... la gent ja es pensa q ens sortirem de la classificació... no n'aprenem, ja va passar amb els hermanisimos Cano... com es pot criticar la forma de jugar d'un equip a la jornada 3??? O a la primera!!!??? Aquest equip a mesura que es vagi treballant anirà a més... temps al temps... i això no vol dir que pugem... el q pasa q aqui sentim tocar campanes i ja estem tots  :smoking: jeje... us recordo que hi ha molts equips amb mes presupost que nosaltres i desde fa temps... i en segueixen pujant 4 de 80...

Desconnectat Andreu

• Infantil
« Respondre #53 el: 11 de Setembre de 2005, 23:10:40 pm »
Aixo esta clar... pero jo no parlo de  :ok, a mi em fa por  :ko ( tot i que esperem no haguem de parlar d´aquest tema a finals de temporada ), espero que poguem estar tranquils i feliços al menys per un any..

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #54 el: 11 de Setembre de 2005, 23:10:46 pm »
El peque ha començat a entrenar en serio akesta setmana pq fins no fa res no ha tingut l'alta. Que li hagués agradat anar convocat akesta setmana i jugar ja? Segur que si, però jo tb vull menjar gelat quan tinc angines i si no pot ser no pot ser ;)

Desconnectat Andreu

• Infantil
« Respondre #55 el: 11 de Setembre de 2005, 23:12:14 pm »
Si tens tota la rao Birri, estic d´acord amb tu, el que dic es que no s´han de dir coses que no son... saps ?

Si no esta apunt no ho esta, pero per altres coses, pero no per LESIO

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #56 el: 11 de Setembre de 2005, 23:13:44 pm »
Crec que el partit no ha sigut bo, crec que el Sabadell ha jugat malament amb manca d'idees i sense donar sensació de perill. Tot i així, hem estat superiors a l'Alfaro que l'únic que ha fet és tancar-se al darrera, especular amb el resultat i sortir a la contra, i tot i així ens ha perdonat la vida en dues ocasions.
Penso que si l'entrenador no es digués MORA, si no PEPITO PEREZ, no hi hauria una actitud tan crispada contra l'entrenador, ni tanta tensió sobre l'equip, que avui en molts moments han jugat agarrotats pels nervis. Probablement, jo no hagués contractat al Mora per a dirigir aquest projecte, però ja que la realitat és que és el nostre entrenador -malgrat em pesi-, crec que hauriem de donar-li un marge de confiança, ja que estem a la 3ª jornada i no podem ser tant tremendistes, ni exigir guanyar per golejada i donant espectacle cada jornada.

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #57 el: 11 de Setembre de 2005, 23:19:18 pm »
:bandera
Lo de esta tarde solo ha sido una ratificación de lo que ha ocurrido siempre que Mora ha entrenado al Sabadell.
Es cierto que nos salvo, pero tambien es cierto que a nadie practicamente le gusta el sistema táctico que utiliza Mora en el equipo.
Antes tenia un pase, porque ¿Que iba a hacer el entrenador con los jugadores que había? No se le podía pedir gran cosa, simplemente que intentara de la manera que fuera ganar los partidos.
Pero este año tenemos jugadores de calidad. Jugadores con los que se aspira a ascender. Y el sistema de juego no varia. Seguimos defendiendo, esa es la prioridad. Y si en alguna jugada podemos hacer un gol, pues bienvenido sea. Eso si logramos hacerlo.
No señores. Yo con este Sabadell no aspiro a eso. No aspiro a estar decepcionado durante 89 minutos viendo el juego que desarrollan y a sufrir cada vez que el otro equipo (aunque no tengan nada como el Alfaro) llega a puerta. Las dos ocasiones claras que ha fallado el Alfaro hoy no la fallan todos y algun equipo nos la metera.
Yo aspiro a un equipo que aunque no juegue bien (que tampoco voy a pedir un DREAM TEAM), al menos se le vea que va a buscar la victoria desde el primer minuto.
Y a todos los que dicen que demos tiempo al entrenador, que es muy pronto aun, les digo que a Mora no hace falta darle mas tiempo. Que todos lo conocemos y sabemos cual es nuestro futuro con él. Que su sistema de juego es muy defensivo y a lo mejor no sufrimos para no bajar este año, pero tampoco lo haremos para ascender. Mora no va a cambiar y yo no quiero un Sabadell así. Quiero un equipo que cree ilusión y este lo parecía, pero con este entrenador, que retrasa de su posición idonea a Orife, que no pone a Medina en su puesto y que me deja a Sergio Iglesias en el banquillo es imposible. Siento no pensar como muchos de vosotros, pero quiero un cambio en el banquillo lo antes posible para ver si es posible la ilusión.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #58 el: 11 de Setembre de 2005, 23:21:19 pm »
No ens enganyem. Avui ha sigut 1 partit LAMENTABLE i jo la veritat és que no he vist cap millora respecte partits anteriors. El resultat més just 1 empat i no oblidem que ells han tingut dos ocasions clarisimes... una d'elles MOLT clara.
Nosaltres el gol i algun xut mes. La resta res de res. I no oblidem una cosa... em jugat contra l'Alfaro, un dels ekips mes dolents que he vist en molt de temps. En defensa 1 coladero i sense gens de seguretat. Nandi.... millor no parlar. Avui ens agafa un equip tipus Alacant i cuidao.
Estic MOLT content per la victoria, pero si contra un ekip k baixarà poc després de començar la 2a volta ens costa el k ha costat avui.... I la pregunta que jo faig és... si el Cañadas no hagues fet aket golàs, ara la opinio del foro kina seria :icon_question: Critiques i mes critiques.
Crec normal un temps d'acoplament i per posar-se en forma.... pero apart d'això s'haurien de veure alguns detalls que convidin a l'optimisme... detalls k no he vist encara  :no:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Andreu

• Infantil
« Respondre #59 el: 11 de Setembre de 2005, 23:23:45 pm »
increible redaccion y muy acertada.  :yes: