Esperem que a cada partit ens caigui un angel del cel.. un angel com avui han sigui Cañadas i Medina (els millors desde el meu punt de vista).
Acabo d´arribar a casa i estic indignat... calma
com voleu calma si avui em guanyat de xiripa, pura xiripa, em pogut veure un equip totalment desorientat que no savia quan havia d´atacar o defensar... horrible !!
Tenim una platilla increible, suficient per aspirar a molt mes del que parlem amb un nivell impresionant i no es pot desaprofitar d´aquesta manera... pero si us plau, si les ordres no les dona ni el Mora.. no us fixeu ??' es en Sala qui sempre les dona i com a molt el nostre entrenador les repetex...
no hi ha organitzacio, no hi ha tactica, no hi ha res.... es com el Oliver i Benji... a ver quien la mete chicos !!!.
No ens enganyem... avui mereixiem perdre xq em jugat fatal, avui em guanyat gracies a un miracle i avui i cada dia estem mes aprop de convertirnos en el Girona de la temporda 2005, gracies a el nostre estimadisim Entrenador...
I ara ja em podeu rajar dient que no es pot parlar aixi, que li em de donar temps, que es masa dhora, que patim patam.. si heu anat al partit suposo que teniu clar que al menys el que dic es ben cert !
Andreu