Crec que aquest és un partit que pot donar proves de cap a on anem aquesta temporada, doncs en cas de sumar els tres punts podriem començar ja a donar un cop de puny sobre la taula, i definitivament anunciar la nostra candidatura a la lluita per l'ascens.
Home, una derrota tampoc s'ha de veure ni molt menys com cap drama, només faltaria i més estant a la jornada nou de lliga. Ara bé, guanyar a Lleida, el camp del segon classificat, seria un toc d'alerta pels nostres rivals, ens guanyariem un respecte, sumariem ja 17 puntets, amb la qual cosa, per exemple, estaríem només a cinc punts de sumar gairebé la meitat dels punts que necessitem per com a mínim, salvar la categoria. A banda, clar estar, del chute de moral per a tots plegats que significaria sumar sis de sis fora de casa, afrontant a tope el partit a casa amb el Benidorm.
Gavà és un exemple negatiu del que ha estat visitar un dels equips punters al nostre grup. Només espero que no repetim una imatge com aquella, i que l'equip surti al camp amb la mateixa mentalitat que a Orihuela, volent manar i mostrant aviat les dents al rival. Em preocupa això sí, una mica el mig del camp. Mejías fa una feina impagable que trobarem molt a faltar demà. Em podeu dir que posarà el peu, o fara de mig centre defensiu en aquest equip demà? Juvenal? Home, crec que és un home que s'ha de preocupar més de tasques de creació i ofensives. Jo, seria partidari de fer un doble pivot Juvenal-Cazorla al mig del camp, col.locant de nou, a Jaume a la parella de centrals, al costat d'Agustín. Si posem un mig del camp massa creatiu i poc bregador, és a dir, Juvenal-Sissó, el mig del camp del Lleida ho pot bordar demà. A Miki cal marcar-lo de ben a prop, si li deixem metres o massa llibertat, ho podem pagar molt i molt car. En fi, tinguem fe i esperem donar una bona imatge demà. Particularment, sóc dels que pensa que tot el que sigui sumar, demà serà benvingut.
VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!! I VISCA TV3, I LA SEVA SENSIBILITAT I APRECI PEL FUTBOL DE CASA...