Autor Tema: El Preu definitiu de les entrades  (Llegit 2149 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
El Preu definitiu de les entrades
« el: 11 de Setembre de 2005, 12:26:18 pm »
Buenu escric aquest tema perquè em pogueu respondre, Si el preu definitiu de les entrades sera com el del partit C.E Sabadell-Osasuna B.Si es així ho veig desde el meu punt de vista una miqueta excessiu, però  si fessim alguna proposta, com la de l'any passat de que amb el carnet podria entrar un acompanyant ompliriem més encara la Nova Creu Alta ;)
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
Re: El Preu definitiu de les entrades
« Respondre #1 el: 11 de Setembre de 2005, 12:35:58 pm »
De moment aquest és el preu que la directiva ha decidit establir en els partits de casa. 10 euros la general i 20 tribuna.
La veritat és que algun dia passant per davant les guixetes he vist gent que anava a comprar l'entrada i quan veia el preu feien una cara.... i 1 va dir: Estan locos :icon_exclaim:
A mi també em sembla una miqueta excessiu.... si juguen com fins ara. Em semblarà bé, el dia que comencin a jugar com ells segur k saben. Llavors pagar 10 euros per veure bon futbol em semblarà bé.  :yes:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #2 el: 11 de Setembre de 2005, 12:40:03 pm »
El preu surt a un post que va escriure atenció al soci des de dimarts passat crec i es el mateix q en el partit contra l'osasuna. A mi em sembla bé el preu, ki vulgui q li surti més barat q es faci soci pq sinó passarà el q passa sempre, no surt a compte fer-se soci i a molts no els agrada això. Representa que els socis som l'afició fidel i tp seria just que a nosaltres ens sortís més car veure un partit q no pas als q venen puntualment. Si algun dia en concret es fa això de l'acompanyant per alguna rao en concret? Perfecte, però no sempre. O que per exemple quan televisin el partit que quan els q no son socis vagin a comprar l'entrada si van acompanyats d'algun soci q els surti l'entrada més barata? Per mi perfecte tb, però que tp fos sempre.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #3 el: 11 de Setembre de 2005, 12:40:23 pm »
Si fos mes barat no sortiria a compte fer-se soci i aixo no pot ser, que el soci pagui més que un no soci... Yo els preus els trobo correctes, putser afegiria algo mes barat per a nens, un no soci que vagi acompanyat per un soci fer-li algun descompte, posar entrades anticipades...
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #4 el: 11 de Setembre de 2005, 12:42:43 pm »
Si els nens es fessin socis els sortiria veure cadascun dels 19 partits de lliga per menys de 2 euros. Això és molt poc eh? Que es facin socis q total, s'ho paguen els pares ;)

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #5 el: 11 de Setembre de 2005, 13:00:12 pm »
Veure el Sant Andreu: 15€
Veure l'Alcoià: 12€
Veure l'Europa (3era): 10€

La veritat, veient els preus del futbol actual... no és tant car.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #6 el: 11 de Setembre de 2005, 15:34:25 pm »
mare de deu kins preus al sant andreu 15 euros?..XDDDk venen de 3a, el europa = k nosaltres? k venen de primera catalana.... :o
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #7 el: 11 de Setembre de 2005, 15:48:50 pm »
Pot ser es cert que els 10 euros no siguin molt excessius, però potser una entrada mes economica per l'edat juvenil no estaria malament  :no:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #8 el: 11 de Setembre de 2005, 15:55:21 pm »
eso sip de 12-17 uns 5-6 euros... total el krnet es 30 euros...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #9 el: 11 de Setembre de 2005, 16:54:57 pm »
A molts camps de 3ª l'entrada val 10 euros ;)

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #10 el: 11 de Setembre de 2005, 16:58:17 pm »
Comentar que l'entrada general a Peralta costava 15 euros.
No crec que la entrada a la NCA sigui cara per 10 euros que costa. Recordo que la benzina ha pujat el 27% en un any. Que els jugadors a aquesta categoria cobren, que també s'han de pagar els arbitratges, que obrir el camps costa diners (neteja, llum, aigua, porters, seguretat, megafonia, etc....)
Crec que aquí a Sabadell, la gent està molt mal acostumada de les últimes temporades, doncs trobo molt curiós que abans de cada partit a la NCA en aquest fòrum hi hagi un post dient que les entrades són cares. Interpreto que alguns pensen que se'ls hi ha de facilitar l'entrada de franc i ja pagarà el "ruc de turno" que estigui a la junta. Crec que no és serio ...., si amb 10 euros és car, llavors millor que no vinguin, o que vagin al Nou Camp que allà hi ha espectacle i regalen l'entrada, l'entrepà, 3 cubates i el carnet del club "super tres".

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #11 el: 11 de Setembre de 2005, 17:03:11 pm »
Ja dic que no em queixo dels 10 euros per una persona gran, pero si un noi de catorze anys potser vol venir avui a veure el partit i li diuen que son 10 euros doncs s'els posa dificil, perque jo amb aquesta edat i molts amics i gent que conec no pasa dels 5 euros de paga...

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #12 el: 11 de Setembre de 2005, 17:04:36 pm »
es eso un preu mes vaix per persones k depen de lekonomia dels pares...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #13 el: 11 de Setembre de 2005, 17:05:06 pm »
Ja dic que no em queixo dels 10 euros per una persona gran, pero si un noi de catorze anys potser vol venir avui a veure el partit i li diuen que son 10 euros doncs s'els posa dificil, perque jo amb aquesta edat i molts amics i gent que conec no pasa dels 5 euros de paga...

Totalment dacord :yes:
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #14 el: 11 de Setembre de 2005, 17:06:46 pm »
Imaginat q son federats... 15 euros tota le temporada! què més volen? ;) I si no ho son doncs 30 euros! El sabadell ha de pensar més en l'afició fidel, no en akests q vindran un partit i ja no hi tornaran més ;)

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #15 el: 11 de Setembre de 2005, 17:08:30 pm »
Ja birri, pero potser si avui el noi no te altre cosa que fer, es decideix a anar al camp i el sabadell juga be potser guanyem un soci i un aficionat fidel...

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #16 el: 11 de Setembre de 2005, 17:12:04 pm »
Ja birri, pero potser si avui el noi no te altre cosa que fer, es decideix a anar al camp i el sabadell juga be potser guanyem un soci i un aficionat fidel...

sip, el meu exemple es klar! jo avia ant algun kopa a vera el sabadell pero un dia (lany del play-off) recordare akell partit tota la meva vida sabadell-4 figueres-2 akell partit em va marcar i desde llavors k i sok fidel i en sok soci...nose kuan valdria lentrada a les ores pero segú k i avia per als nen dentre 12-17 anys...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #17 el: 11 de Setembre de 2005, 17:39:49 pm »
Valia 300 ptes (1,80 euros)

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #18 el: 11 de Setembre de 2005, 21:01:13 pm »
Solament crec que es podria fer una rebaixa de edat 12-17 per exemple 5 o 6 per que aquesta part de la grada es la que li pot afectar més els preus
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009