Enquesta

qué opineu de la cabra de la legión?

és la que remou les cireres
4 (16.7%)
és un simbol molt important
6 (25%)
és la novia de la muerte
3 (12.5%)
green peace tindria que fer alguna cosa
11 (45.8%)

Total de vots: 24

Autor Tema: la cabra de la legión  (Llegit 2029 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
la cabra de la legión
« el: 12 de Octubre de 2008, 18:12:28 pm »
jo és que la he vist aquest migdia al telenoticies, vestida com un arbre de Nadal, rodejada de tios amb unes cares molt serioses, tota mullada, tota aixencallada...i m'he preguntat varies coses:

- te tatuatges la cabra? si es aixi, a ón
- és la mateixa cabra de cada any o pobreta la van jubilant?
- pot estar fins els ovaris la cabra?
- s'ha de ser d'una raça especial per ser cabra de la legión?
- qui li dissenya la roba a la cabra? sembla mentida que no tinguin una mica més de gust a l'hora d'entufinar-la, sobretot ara que una femina mana al Ministeri de Defensa...reivindic o un Vittorio y Luccino

en definitiva...han fet la F1 molt dora i jo encara no he anat al llit avui...
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
  • Gènere: Masculí
Re: la cabra de la legión
« Respondre #1 el: 12 de Octubre de 2008, 18:26:45 pm »
jo és que la he vist aquest migdia al telenoticies, vestida com un arbre de Nadal, rodejada de tios amb unes cares molt serioses, tota mullada, tota aixencallada...i m'he preguntat varies coses:

- te tatuatges la cabra? si es aixi, a ón
- és la mateixa cabra de cada any o pobreta la van jubilant?
- pot estar fins els ovaris la cabra?
- s'ha de ser d'una raça especial per ser cabra de la legión?
- qui li dissenya la roba a la cabra? sembla mentida que no tinguin una mica més de gust a l'hora d'entufinar-la, sobretot ara que una femina mana al Ministeri de Defensa...reivindic o un Vittorio y Luccino

en definitiva...han fet la F1 molt dora i jo encara no he anat al llit avui...

Em quedo amb la última opció, que deixin en pau a la pobre cabra, algú li a preguntat si té ganes d'anar amb la legió?
La pobre si deu ***** cada dia de por, soroll i de tot el salvatgisme que l'envolta.

Per cert, i aprofitant aquest post, és vergonyós veure en un bar a 1 peix ficat dins d'una trista gerra de sangria mig plena d'aigua, això està passant en un bar de la ZH i és per a denunciar-ho, no es pot tenir a un animal en un espai tan reduit i amb tan poca aigua, per molt q sigui un trist peix.

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #2 el: 12 de Octubre de 2008, 22:18:07 pm »
Green Peace hauria de fer algo amb la cabra i amb tots els de la legió  :Paletas:
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #3 el: 12 de Octubre de 2008, 22:31:00 pm »
yo tmb opino lo mismo la cabra no tendria que estar hay  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #4 el: 13 de Octubre de 2008, 21:20:43 pm »
De quina legionària parleu?

La veritat, és que és molt trist que al pobre bitxo li fotin les patejades que ha d'aguantar en les desfilades i alguna que altre marxa militar. Per un cop, estic d'acord amb el Rajoy i la desfilada m'ha semblat un conyàs. Entre que no han fet l'espectacle aeri i el tema de la cabra, el proper any s'ho podrien estalviar.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #5 el: 23 de Octubre de 2008, 15:01:41 pm »
La cabra de la Legión que desfiló el día de las Fuerzas Armadas era prestada

Fue entregada por Mohamed VI y devuelta a Rabat, dos días después, en un Hércules del Ejército del Aire.

No fue la cabra Churri, Cabo Primero honorífico de la 2ª compañía del Tercio de la Legión con sede en Ronda, sino Tizona, la que desfiló el día del Pilar por el Paseo de la Castellana de Madrid.
 «Churri padece de una extraña dolencia que le impide desfilar».

SIGUE EL CUENTO 

La cabra Churri, aquejada de un cuadro de depresión aguda, poco antes de ser tratada por los veterinarios de Defensa. 
«Aún hoy, no atiende a razones», explicó el veterinario, «Repentinamente se volvió insolente, faltona y muy arisca», actitud que desaconsejó llevar al rumiante de 63 años   :Hecho_polvo:  a Madrid.

Unos días antes de la parada militar, la 2ª Compañía no contaba con cabra alguna para el desfile y se intensificó infructuosamente la búsqueda de una sustituta.

El día antes de viajar hacia Madrid, inesperadamente, se presentó en el acuartelamiento un súbdito marroquí que se acreditó como emisario del monarca Alahuí, para depositar a la cabra Tizona.

Según se ha podido saber de fuentes autorizadas, el emisario, inicialmente, fue reducido por el Cabo de guardia, y exclamó en un perfecto castellano: «¡Que traigo una cabra, c*ñ*!».

Viaje en avión

El Ministro de Defensa español acudió a la base aérea de Cuatrovientos para despedir a Tizona, y afirmó desconocer cómo se enteraron en Marruecos de que no había cabra para el desfile.
                                                                      :mmmm   

El Hércules del Ejército del Aire donde viaja la cabra, lleva también un mensaje de agradecimiento al Soberano marroquí.
«Puede ser un primer paso para el acercamiento, aunque yo lo veo chungo. Si se cree que con una cabra se arregla esto...», decía la misiva de Trillo-Figueroa.

:happy2:     :thumbsup:    :wavecry:
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #6 el: 23 de Octubre de 2008, 20:01:45 pm »
Que gran, la legió. Ja no només la majoria de soldats son estrangers, ara fins i tot tenen cabres mores.  :icon_mrgreen:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...