Enquesta

Què opineu de l'Arlequinat d'aquesta temporada?

Ha millorat respecte del de l'any passat
3 (9.1%)
Està en la mateixa línia del de l'any passat
8 (24.2%)
Ha empitjorat respecte del de l'any passat
22 (66.7%)

Total de vots: 31

Autor Tema: L'Arlequinat  (Llegit 1782 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
L'Arlequinat
« el: 29 de Setembre de 2008, 23:08:27 pm »
Obro aquest post per parlar de l'Arlequinat d'aquesta temporada

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
Re: L'Arlequinat
« Respondre #1 el: 29 de Setembre de 2008, 23:27:40 pm »
Sota el meu punt de vista i valorant molt positivament l'esforç que realitza el gran equip d'aquest programa, aquesta temporada crec que al programa li falta dinamisme, això potser es degut a que aquest any hi ha un sol convidat...

A més trobo a faltar aquelles seccions que tant ens feien vibrar com L'Any i Panys, El fem Club.....Les seccions d'aquesta temporada,sota el meu punt de vista sont molt fluixetes, tant la de coneixer els nostres jugadors com la d'entrevistes que fa a la afició la Laura....

El plató de l'any passat també m'agradava més que el d'aquest any...

Què n'opineu vosaltres de tot això?

Vull encoratjat a tot l'equip del programa...SEMPRE AMB VOSALTRES I ENDAVANT AMB EL PROGRAMA  :bandera

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #2 el: 09 de Octubre de 2008, 20:43:15 pm »
Comptant el pressupost que tenen, els mitjans i la feinada de fer un programa com el nostre, crec que hem de valorar molt positivament la feina que fan.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #3 el: 09 de Octubre de 2008, 22:10:33 pm »
nomes pel pressupost que tenen i las ganas i esforços que pateixen ja mereixen un 12 sobre 10  :happy2: :happy2: :happy2: :happy2:
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #4 el: 09 de Octubre de 2008, 23:28:20 pm »
nomes pel pressupost que tenen i las ganas i esforços que pateixen ja mereixen un 12 sobre 10  :happy2: :happy2: :happy2: :happy2:

Això és evident...Endavant  :bandera

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #5 el: 10 de Octubre de 2008, 01:00:10 am »
Tot en aquesta vida es pot millorar... i algunes vegades, poques pero algunes, aquestes millores no et costen un centim...

A veure... primer dire que crec que es confon massa sovint la critica amb ser 'anti' o 'contra'... En aquest mateix subforum, crec, van apareixer uns posts la temporada passada queixant-se d'alguns temes rel·lacionats amb el programa... la resposta de la majoria va ser tirar-lis al coll i buscar la iugular dels pobres companys que van gosar dir alguna mancança i van ser quasi 'linxats' publicament.

Crec que, a aquestes alçades, NINGU dubte de l'esforç, de les ganes, dels miracles que deuen fer amb un mes que possible ajustadissim pressupost, de les hores que deuen perdre tots els que hi participen i que no deuen cobrar. Ningu dubte de la seva gran feina i del gran programa que fan, tots... de la seva gran utilitat per a tots els arlequinats, de la seva estima a uns colors, els nostres... jo no dubto de res de tot aixo... pero si que crec que, com he dit abans, tot es millorable en aquest mon i una critica, en la majoria de vegades, no vol dir que vagis 'en contra de' o que siguis 'anti de'.

Per exemple, una coseta que es podria millorar... crec que no costaria un centim millorar la presentacio dels sponsors del programa. Presentar el logo de cada patrocinador en un quadrat blanc, com si fos un scanner d'una tarjeta de visita, em recorda, amb tots els respectes, a la publicitat del brunet que passaven pels cines fa 20 anys. Modestament crec que podria quedar millor amb una mica d'animacio en els logos o 'retallant-los' en el photoshop i integrant-los millor en el fondo, sense el recuadret. En general, en el tema grafisme, crec, que s'haurien de substituir els desplaçaments d'imatges que s'utilitzen habitualment per una animacio d'aquestes.

Una altra de cost zero... En el video de la presentacio i del 'coneixer mes' dels jugadors... surt la pregunta en plan mecanografiat. Sobre aixo 2 coses: a) la presentacio de la pregunta potser es massa llarga. Es podria esgarrapar alguns segons de programa gracies aixo. b) Moltes de les preguntes els hi falta la darrera lletra (o la pantalla queda tallada i mal quadrada). La realitat es que em fa molt mal a la vista llegir 'Que t'agrada de Sabadel'.

Vaja... xurradetes en definitiva pero que al meu modest parer, millorarien detalls del programa i no costarien un centim.

El set, el plato, el vaig trobar molt 'buit' en el primer programa. Perdre la taula amb l'escut va ser un 'shock'... pero rapidament m'he acostumat al nou, potser mes dinamic i mes actual. Dos estils que m'han i m'estan agradant.

El presentador tambe molt correcte. Ni es millor ni es pitjor que l'Aleix... son 2 persones diferents.

Crec que ha millorat al dedicar-li mes temps de programa per el resum i el comentari del partit. Tambe, al portar nomes un sol invitat, pots endinsar-te amb mes preguntes a l'entrevistat.

Si haig de posar nota diria que un 12 per la gent que fa el programa i un 8 alt al programa en si

Salut a tothom ;)

:beer2

Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #6 el: 10 de Octubre de 2008, 15:11:27 pm »
Este any el programa, el qual veig per www.magnetic2.com , per si algun comença a dir tontades, me sembla diferent. Ni millor ni pitjor. Un format diferent, més àuster, i més intimista. Potser trobe a faltar la opinió del soci o penyista, però com que sé que son 36 programes, crec que potser se té pensat fer 22 jugadors, mister, presi i 12 invitats sorpresa, com socis destacats, caps de penya e l'inevitable alcalde.
Crec que és molt diferent, però que pot donar molt, a la que se li perdi la por a la novetat i se faça més coses.
I chapeau per al Sergi.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #7 el: 10 de Octubre de 2008, 15:33:23 pm »
M'encanta el programa!!

PD. M'agradava més el de l'any passat, era com més bonic de veure, amb aquella taula, era impressionant  :thumbsup:
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #8 el: 10 de Octubre de 2008, 16:02:18 pm »
Este any el programa, el qual veig per www.magnetic2.com , per si algun comença a dir tontades, me sembla diferent. Ni millor ni pitjor. Un format diferent, més àuster, i més intimista. Potser trobe a faltar la opinió del soci o penyista, però com que sé que son 36 programes, crec que potser se té pensat fer 22 jugadors, mister, presi i 12 invitats sorpresa, com socis destacats, caps de penya e l'inevitable alcalde.
Crec que és molt diferent, però que pot donar molt, a la que se li perdi la por a la novetat i se faça més coses.
I chapeau per al Sergi.

Precisament aquest any tenim mes opinions del soci que mai, hi ha una secció on una noia va per tot el camp fent preguntes a la gent. jo ho trobo un programa mes fred que l'any passat pero simplement es degut a que només hi ha un convidat i clar hi ha menys caliu, per lo demes m'encanta el programa com sempre !  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #9 el: 12 de Octubre de 2008, 10:45:47 am »
es diferente ni mejor ni peor, tiene cosas diferentes al año pasado pero lo que no cabe duda que el trabajo que hacen toda la gente que lo hacen posible no tiene precio, esperemos que dure muchos años mas  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #10 el: 15 de Octubre de 2008, 21:51:48 pm »
Per raons obvies...i sobretot per respecte al programa...tanco aquesta enquesta.

Ens agradi més o menys el que realment vol tot seguidor del :scut és la continuitat de L' :bandera

Compteu amb mi per tot el que calgui.