Autor Tema: 10º JORNADA CE Sabadell FC - Benidorm  (Llegit 26697 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat DimonietSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2198
  • Gènere: Masculí
  • Dimoniet !
10º JORNADA CE Sabadell FC - Benidorm
« el: 13 de Octubre de 2008, 20:33:25 pm »

Aquest partit sera per a mi un partit facil. Penseu que el Far$a te de jugar Copa del Rey contra el Benidorm i el Beni.. tindria mes el cap inclinat a la Copa .

Dia : 27--10..2.008
           Estadio : Nova Creu Alta
           Hora : 17:00 h ( per confirmar)

Guanyarem : 3-1

Min 15 : Joel
           Min 25 : Tiago Belmonte
           Min 36 : Carralero
           Min 69 : Javi Rodriguez

« Darrera modificació: 22 de Octubre de 2008, 22:22:29 pm per WebTeam SBD »
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: 10º JORNADA CE Sabadell FC - Benidorm
« Respondre #1 el: 18 de Octubre de 2008, 15:16:09 pm »
El dia 27 es dilluns SBDARLEKINAT  ;D s'ha de guanyar a casa per fer bonissims els 4 punts aconseguits en aquests 2 desplaçaments seguits ... si deu vol ja recuperarem a Roberto i Sergio Iglesias i Moya tindra molt mes per elegir.  :bandera :scut :bandera
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #2 el: 18 de Octubre de 2008, 15:29:10 pm »
Este partido no se puede dejar escapar, hay que sumar los tres puntos en juego, no se puede repetir lo del Ontinyent, lástima de esos tres puntos perdidos en la NCA, con este partido entramos en una fase del campeonato en al que realmente se pueden sumar una buena cantidad de puntos. ¡VAMOS A POR ELLOS!

:anims  :trebol  :anims  :trebol  :anims
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3598
  • You will never walk alone
« Respondre #3 el: 18 de Octubre de 2008, 15:38:20 pm »
Es un partit per no perdre. No podem deixar escapar mes punts a casa. Hem daprofitar aqesta petita dosi de moral per guanyar 3 punts i situarnos am 18 punts la jornada 10. Seria una molt bona noticia.

Visca el Sabadell!!

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #4 el: 18 de Octubre de 2008, 15:44:36 pm »
Aquests tres punts seràn nostres, n'estic segur. Això si, si lluitem i fem bona defensa.

A POR ELLOS!  :visca
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #5 el: 18 de Octubre de 2008, 15:58:26 pm »
Deixeu-vos de partits fàcils, només cal que els jugadors escoltin això i...Ontinyent

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #6 el: 18 de Octubre de 2008, 16:27:08 pm »
Tampoc crec que la pròxima setmana sigui un partit fàcil, simplement es guanyarà si es posen un parell de  :bola :bola i es surt al 100%, com hem fet els dos últims partits a fora.
O sigui que molts ànims, hi ha deixar-ho tot el camp la pròxima jornada contra el Benidorm.

:beer2
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #7 el: 18 de Octubre de 2008, 16:38:24 pm »
es te que guanyar com sigui, i si es donant una bona imatge i amb gols millor que millor :botador
espero que la gent comenci a confiar en aquest equip. Som-hi nois que entre tots podem

SA  BA  DELL   :clap2  SA  BA  DELL   :clap2

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #8 el: 18 de Octubre de 2008, 20:02:25 pm »
Jo no conec el Benidorm, pero se que van bastant malament. A partir d aqui, crec que es pot guanyar i que es una bona oportunitat. Pero tambe deiem aixo quan haviem de jugar contra l Ontinyent i... PAM!! Esperem que no es repeteixi donat que l actitud dels jugadors es radicalment diferen avui en dia. Aixi que a guanyar!
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #9 el: 18 de Octubre de 2008, 20:04:36 pm »
Guanyarem per 3-1, patint com sempre, es clar, no serà fàcil.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #10 el: 19 de Octubre de 2008, 08:31:20 am »
No hem de començar a caure en eufòries! Jo penso que després de varis partits tinc clar que de moment si no lluitem no guanyem cap partit i tots els partits que guanyem són amb patiment. Hem de lluitar a tope i no pensar si el Benidorm està mal classificat i amb pocs punts. Si que tinc clar, que si sortim amb el "mono" de feina, aquests punts a casa no s'han de perdre.
També és molt important tornar a disposar del Juan Carlos y el Roberto per diumenge vinent ja que són 2 dels jugadors més en forma i decisius que tenim.
Per cert, continuarem amb el mateix sistema de 5 defenses? Més que tot perquè si no juga l'Agustin, no ens queden més efectius a la banqueta. Bé tampoc tenim molts recanvis a altres posicions, però aquest és un tema que ja hem parlat més vegades i avui igual no toca. Però personalment no m'agrada una convocotòria com la d'ahir amb 1 jugador menys o fa una setmana amb 3 de l'amateur. Si aquesta fos la tònica en altres equips jo no els donaria com a favorits per res, però bé, espero equivocarme, que comencem a recuperar els efectius, i que sempre puguem presentar un 11 de garanties.

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #11 el: 19 de Octubre de 2008, 12:17:00 pm »
No hem de començar a caure en eufòries! Jo penso que després de varis partits tinc clar que de moment si no lluitem no guanyem cap partit i tots els partits que guanyem són amb patiment. Hem de lluitar a tope i no pensar si el Benidorm està mal classificat i amb pocs punts. Si que tinc clar, que si sortim amb el "mono" de feina, aquests punts a casa no s'han de perdre.
També és molt important tornar a disposar del Juan Carlos y el Roberto per diumenge vinent ja que són 2 dels jugadors més en forma i decisius que tenim.
Per cert, continuarem amb el mateix sistema de 5 defenses? Més que tot perquè si no juga l'Agustin, no ens queden més efectius a la banqueta. Bé tampoc tenim molts recanvis a altres posicions, però aquest és un tema que ja hem parlat més vegades i avui igual no toca. Però personalment no m'agrada una convocotòria com la d'ahir amb 1 jugador menys o fa una setmana amb 3 de l'amateur. Si aquesta fos la tònica en altres equips jo no els donaria com a favorits per res, però bé, espero equivocarme, que comencem a recuperar els efectius, i que sempre puguem presentar un 11 de garanties.

Sobre aixo que dius dels recanvis defensius a la banqueta, una solucio en cas de jugar amb cinc defenses i una hipotetica lesio d un d ells seria posar J.C. Mejias a l eix defensiu, com ja s ha fet altres vegades.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat domeco

• Infantil
  • Missatges: 239
  • Ser del sabadell: un orgull, un sentiment.
« Respondre #12 el: 19 de Octubre de 2008, 13:44:04 pm »
Aquet partit ha de ser notre. Hem d'aprofitar que els del benidorm estiguin a la lluna amb lo del barça. Aixo si, aixo no vol
dir que no tenim de fer res al camp. No ens podem confiar, tenim de lluitar fins emportarnos els tres punts.
Aquest any a per totes totes !!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #13 el: 19 de Octubre de 2008, 14:57:24 pm »
ese partido hay que ganar ganar o ganar no vale otra cosa, hemos de salir a morder y marcar pronto y aunque el rival parezca facil no lo es con un 1-0 me comformo pero creo que sera un 3-1  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #14 el: 19 de Octubre de 2008, 21:12:51 pm »
la meva alineacio seria:
                        De Navas

Campos    Jaume      Cazorla       De La Plata

Mejias             S.Iglesias/Siso

Miralles             Juvenal             Carrelero

Joel

I a Roberto el  deixa a la banqueta per que acabi de recuperar-se que el necesitarem amb mes forces.
4-1   

Desconnectat CAI

• Juvenil
  • Missatges: 521
  • aguante el ROJO !!
« Respondre #15 el: 19 de Octubre de 2008, 22:09:09 pm »
Está calro que es un partido importantisimo para no descolgarse del grupo de arriba, hay que dejarlo todo en el campo, salir con las pilas cargadas al máximo, y llevarse los 3 puntos sea como sea  !!
Yo creo que el resultado final será de un 2-0.

VAMOS SABADELL !!!!  :bandera :bandera :bandera :scut :scut :scut

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2495
« Respondre #16 el: 19 de Octubre de 2008, 22:15:07 pm »
Hay que mentalizarse que en 2B no hay partidos faciles, si salimos concentrados y no con la caraja como el dia del Ontinyeint, si que tendremos muchas posibilidades de ganarlo

:anims :anims  :bandera  a por los 3 puntos y seguir en las posiciones de arriba  :anims :anims
la meva sang és arlequinada

Desconnectat Sbdll

• Juvenil
  • Missatges: 566
« Respondre #17 el: 20 de Octubre de 2008, 20:46:17 pm »
si juguem com dissabte segur que guanyem

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #18 el: 20 de Octubre de 2008, 21:06:44 pm »
Habrá buena entrada con la presentación del futbol base arlequinado... :cheer
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #19 el: 20 de Octubre de 2008, 23:48:29 pm »
A vere si akest cop si ke aprofitem el tema del futbol base per enganxar la gent !! Em sorpren ke ningú es preocupi massa de moment per la poka resposta numerika de l'afició , tant a casa  , com a fora