No hem de començar a caure en eufòries! Jo penso que després de varis partits tinc clar que de moment si no lluitem no guanyem cap partit i tots els partits que guanyem són amb patiment. Hem de lluitar a tope i no pensar si el Benidorm està mal classificat i amb pocs punts. Si que tinc clar, que si sortim amb el "mono" de feina, aquests punts a casa no s'han de perdre.
També és molt important tornar a disposar del Juan Carlos y el Roberto per diumenge vinent ja que són 2 dels jugadors més en forma i decisius que tenim.
Per cert, continuarem amb el mateix sistema de 5 defenses? Més que tot perquè si no juga l'Agustin, no ens queden més efectius a la banqueta. Bé tampoc tenim molts recanvis a altres posicions, però aquest és un tema que ja hem parlat més vegades i avui igual no toca. Però personalment no m'agrada una convocotòria com la d'ahir amb 1 jugador menys o fa una setmana amb 3 de l'amateur. Si aquesta fos la tònica en altres equips jo no els donaria com a favorits per res, però bé, espero equivocarme, que comencem a recuperar els efectius, i que sempre puguem presentar un 11 de garanties.