el javi rodriguez aquet i el urbano son davanters i juguen poc ¿es per el sistema de moya? ¿o no per falta de calitat? ho dic per què he vist varies vegades al filial aquesta temporada i tenen un jugador a davant que es una maravella, es diu mestre i no sè com a arribat al club, el diumenge passat es va sortir, i es un auténtic 9 dels de avans, la veritat es que m'impressiona molt per la calitat la rapidès i la potencia que tè. havia escoltat parlar de ell però jo crec que aquet nano tè joc al primer equip segur, no he vist jugar ni al javi rodriguez aquet ni al urbano però porto molts anys jugant a futbòl i tinc simpaties per el sabadell i penso que s'ha de donar oportunitat als jòves jugadors que despuntin al amauter. si no vaig equivocat a oriola van viatjar el igor i el Joan, i el altre dia, vaig veure el partit per tele i nomès anaven convocats 15, ¿com pot ser?
si teniu oportunitat neu a veure jugar al b i al capità mestre, la cobra com li diuen al diari de sabadell. ánim cantera i visca el sabadell i el sabadell nord