Jo diria q si hi ha pressió és perq des d'un principi s'han creat unes expectatives totalment subrrealistes d'entrar a Play Off tenint un 90% d plantilla nova.
Jo no dic q no s'hagi d'animar a l'afició per tal de que vinguin a la NCA, el q no pots fer és "enganyar" a la gent fent creure q hi ha el super equip per a estar a dalt, quan la pura realitat és q tenim a 16-17 jugadors nous, que fa 3 mesos no sabien ni de quin color era la samarreta arlequinada i q d'una manera o altre no són concients de la necessitat d'ilussionar a l'afició.
Amb això no justifico als jugadors de cap de les maneres, no es pot tolerar q fem partits com el d'avui, però el q està clar és q una plantilla s'ha de fer a partir d'una base, i mica en mica s'asumeixen els objectius.
El q tampoc pot ser, és q la gent canvii de pensament d'aquesta manera d'una setmana a l'altre, ni erem tan bons la setmana passada o l'anterior ni sóm tan dolents ara, tenim un equip molt molt verd, poc rodat i q no està possant l'empeny suficient per a poder estar a la part alta de classificació.
Culpa de qui? De tothom una mica, de la Directiva per a canviar cada temporada l'equip sencer, fotre fora de males maneres a jugadors VÀLIDS PEL SABADELL i fer-nos creure q tenim el millor equip de tota la segona B, dels jugadors per a la jornada 10 estar arrastrant-se pel camp, com si portessin 40 partits a les cames i evidentment culpa del cos tècnic per fer alineacions poruques i per no sapiguer mentalitzar a l'equip de com s'ha de sortir a jugar a casa hi ha fora.
El q si que demanaria perfavor és q deixessim de fer pronóstics de puntuacions abans d'hora, q si es guanyaran X punts a casa i X a fora, tot això no val per a res, i només serveix per a q la gent es cregui coses q no són i lllavors agafi més mala llet en el camp veient q jugant així els números no ens surten.
DEIXEM TREBALLAR I TAMBÉ MIREM D'ANIMAR UNA MIQUETA A L'EQUIP, q d'un any per l'altre em passat de tenir ambient a la NCA i animar a l'equip a ser pocs al camp i els pocs que sóm només critiquem i critiquem.