Autor Tema: 10º JORNADA CE Sabadell FC - Benidorm  (Llegit 26704 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Victor

• Juvenil
  • Missatges: 440
  • Gènere: Masculí
Re: 10º JORNADA CE Sabadell FC - Benidorm
« Respondre #160 el: 27 de Octubre de 2008, 19:25:14 pm »
Ayer se escuchaba por el campo que hay jugadores que no se llevan muy bien con el mister y por eso juegan asi de mal. Alguien sabe algo sobre esto o son mas rumores para echar a Moya???
Jo tambè vaig estar a Eibar el 28-5-11!!!! Gràcies C.E. Sabadell per tornar a 2º divisió A i poder disfrutar de tu en aquesta categoria, desprès de molts anys de patiments!

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1367
« Respondre #161 el: 27 de Octubre de 2008, 19:52:12 pm »
Ayer se escuchaba por el campo que hay jugadores que no se llevan muy bien con el mister y por eso juegan asi de mal. Alguien sabe algo sobre esto o son mas rumores para echar a Moya???

Sinceramente ni idea,siempre k perdemos se escuchan cosas,que no las ago muxo caso la verdad,pero vuelvo a repetir k MOYA NO ES EL ENTRENADOR ADECUADO PARA SUBIRNOS A SEGUNDA!!

Su trabajo ya lo hizo subiendonos de tercera(con muxissimo sufrimiento),i el año pasado,con el equipo tan justito que teniamos, mantener la categoria,pero señores,de aki a un proyecto ambicioso como es hacer los play-off,no lo veo ni  :borratxo

:beer2

:bandera :scut :bandera

SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #162 el: 27 de Octubre de 2008, 20:59:43 pm »
No us sembla q n'estem fent tots un gra massa?
Sembla q vulguem culpar a Moya i aquests jugadors dels nostres 15 anys arrastrant-nos per la 2ª B.
Diem d'actitud, hi ha jugadors que si q és veritat que no estan jugant al 100% d les seves possibilitats pero compte, q crec q hi ha jugadors que no és q no corrin ni q no s'esforcin, simplement és perq no en saben més.
Els nostres laterals per exemple, ja a quedat demostrat en altres partits que alguns davanters s'els mengen en velocitat, i no perq els hi pessi el cul, sinó perq són LENTS. Parlem també de córners mal sacats, passes mal donats, tot això no crec q vingui per falta de ganes, simplement és manca de qualitat, i si un jugador no sap sacar córners o faltes, no s'el pot culpar de res ni obligar-lo a que ho faci bé, simplement s'ha de buscar algú altre q faci aquesta feina.

Em sembla q tots plegats ens estem passant una miqueta, i alguns treuen mocadors molt aviat a la NCA,  crec q no estem siguent justos, altres temporades s'ens enfotien de nosaltres els jugadors i fins a la jornada 20 i pico ningú es queixava, ara resulta q a la jornada 10 ja volem fotre fora a tothom. Fins l'any passat podíem pressumir d'afició, ara per ara amb el q estem fent aquest any crec q d'afició podem pressumir-ne molt poquet, q estic d'acord q els 165 € d carnet de soci són excessius, però el futbol de 2ª B sempre a sigut fluixet, i no perq paguis 165 € tens dret a cargar a insults contra tota persona relacionada amb el club, ja siguin jugadors, entrenador, president...

En fi, q alguns em sembla q es van pendre molt en serio això de que " nosaltres si que sóm més que un club".

Ara mateix tenim els mateixos punts q el Terrassa, i que? el Terrassa és 8è classificat hi ha guanyat un partit més q nosaltres, no crec q sigui cap deshonra dur els mateixos punts q ells, el q passa q alguns em anat molt ràpid a voler-nos enfotre dels veins, q si tenien mala plantilla q si aquest any nosaltres pugem i ells baixen. Siguem una miqueta humils i deixem treballar, ""al lloro! que no estem tan malament home!"  mentre estiguem entre els 10 primers més val que no diguem res, un cop avanci la lliga si veiem q estem més aprop del descens que del Play Off llavors ja treurem els mocadors q facin falta, pero que ara mateix no ens carreguem al primer q veiem.

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #163 el: 27 de Octubre de 2008, 21:13:28 pm »
Estic molt d acrod amb tu, jo soc dels que mai xiulare un equip a la jornada 10 i menys durant el partit. Pero hi ha una cosa, la temporada passada teniem jugadors mes vulgars pel que fa a qualitat i mai va arribar a haver hi sensacio de ridicul al teu camp. L emprenyamenta es monumental perque es una cosa tan descarada que fa mal, i mes despres de veure com ha jugat l equip a fora en els dos ultims desplasaments, bastant be o notablement be, millor dit.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #164 el: 27 de Octubre de 2008, 21:25:26 pm »
Estic molt d acrod amb tu, jo soc dels que mai xiulare un equip a la jornada 10 i menys durant el partit. Pero hi ha una cosa, la temporada passada teniem jugadors mes vulgars pel que fa a qualitat i mai va arribar a haver hi sensacio de ridicul al teu camp. L emprenyamenta es monumental perque es una cosa tan descarada que fa mal, i mes despres de veure com ha jugat l equip a fora en els dos ultims desplasaments, bastant be o notablement be, millor dit.

A mi el q em fa rabia és q tots aquells q ahir treien mocadors i deien q no valem per a res, abans de divendres estaran fent números per a veure quan falta per a entrar a Play Off, i lo pitjor, sí es guanya a camp del Sta Eulalia parlaran bé de Moya i de tots els jugadors i treuran pit dient que tenim un grandíssim equip per a pujar.

Si tan poc ens agrada el sr. Moya doncs haver fent una reunió de firmes durant la pretemporada per tal de q el fecin fora, q jo durant la pretemporada no veia pas gaire gent a queixar-se d'aquest entrenador, i ojo q jo tampoc el defenso eh! Jo sóc dels q penso que amb Moya no tornarem al pou de 3ª Divisió però que tampoc arrivarem a veure un ascens del Sabadell a 2ª A,  massa conformista i massa "amarrategui" tal com dieu per aquí, però que si es comença un projecte amb Moya com a entrenador, doncs toca seguir-lo, almenys fins que l'aigua ens arrivi al coll, que sembla q alguns no escarmentin i vulguin que canviem d'entrenador més que de calçotets, llavors SÍ que ens assemblaríem a l'equip del descens a 3ª.

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #165 el: 27 de Octubre de 2008, 21:53:24 pm »
A ver una cosa... la temporada pasada nos corremos de placer cuando Moya saca el 5-4-1 ganando en Girona y Gramenet... este año mas de lo mismo en Orihuela y Lleida... y ahora nos lo queremos cargar por perder en casa ante el Benidorm?

Vale que no se esta jugando bien en casa... pero que equipo juega bien en Segunda B? Que os pensais que somos el Barça de Guardiola? Que a los 30 minutos va 5-0? Recordais el año del play-off? Cuantos partidos se ganó solventemente? Los dos primeros. La Segunda B es muy igualada y se ve muy poco futbol. Y a mi no me vale que la semana pasada el 5-4-1 sea muy buen sistema y esta semana sea muy malo. Creo que Moya tiene razón con las bajas y con el poco rendimiento de piezas clave. Esperemos que el equipo esté al 100% y veremos como va realmente. Seguimos a 3 puntitos del play-off despues de 30 jugados. Que podriamos estar mas arriba? Si. Y tambien mas abajo.

Yo quiero pensar que Joel, el Rifle y compañia tienen que empezar a mojar... y si estan a tope (junto a todo el equipo), esto será una máquina de hacer futbol y ocasiones xD.

Vale que nos enfademos el domingo después del partido, pero dejemos trabajar. SERIA UN ERROR ECHAR A MOYA CON EL BAGAJE QUE LLEVAMOS A ESTAS ALTURAS.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #166 el: 27 de Octubre de 2008, 22:02:30 pm »
No confonguem les coses.

Tothom que ahir va questionar públicament el seu desacord ho feia culpant al Moya...Ni molt menys.!!!!

Jo per exemple vaig mostrar la meva disconformitat...pe rò MAI MAI e moment vull la destituciódel MOya...un entrenador involucrat i que sempre ha complert els seus objectius en el Sabadell....

I... la última vegada que vaig mostrar la meva disconformitat va ser l'any del descens que de moment mostra molts paral.lelismes amb l'actual campanya. Aquell any es va tenir molt poca paciència amb el Mora ...i així ens van anar les coses...Montes, Bonet.......i DESCENS tot i la revifalla final feta amb Manolo Fernández.

Aquell Sabadell s'havia planificat amb una plantilla per pujar de categoria...i es va voler il.lusionar a l'afició amb aquest objectiu...Això no us recorda al Sabadell Actual ???. Aquell Sabadell semblava voler fer el llit al Mora amb la seva manca d'actitud...Això no us recorda el Sabadell Actual...Crec que hi ha jugadors que no estan precisament amb el Moya. JO SI... i la meva disconformitat era per tot això....i més que més endavant ja comentaré.

Crec que a vegades cal mostrar el desacord perquè els que encara no se les han posat es posin les piles....Qualitat i temps per reaccionar n'hi ha...més endavant  ???

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #167 el: 27 de Octubre de 2008, 22:28:08 pm »
A ver una cosa... la temporada pasada nos corremos de placer cuando Moya saca el 5-4-1 ganando en Girona y Gramenet... este año mas de lo mismo en Orihuela y Lleida... y ahora nos lo queremos cargar por perder en casa ante el Benidorm?

Vale que no se esta jugando bien en casa... pero que equipo juega bien en Segunda B? Que os pensais que somos el Barça de Guardiola? Que a los 30 minutos va 5-0? Recordais el año del play-off? Cuantos partidos se ganó solventemente? Los dos primeros. La Segunda B es muy igualada y se ve muy poco futbol. Y a mi no me vale que la semana pasada el 5-4-1 sea muy buen sistema y esta semana sea muy malo. Creo que Moya tiene razón con las bajas y con el poco rendimiento de piezas clave. Esperemos que el equipo esté al 100% y veremos como va realmente. Seguimos a 3 puntitos del play-off despues de 30 jugados. Que podriamos estar mas arriba? Si. Y tambien mas abajo.

Yo quiero pensar que Joel, el Rifle y compañia tienen que empezar a mojar... y si estan a tope (junto a todo el equipo), esto será una máquina de hacer futbol y ocasiones xD.

Vale que nos enfademos el domingo después del partido, pero dejemos trabajar. SERIA UN ERROR ECHAR A MOYA CON EL BAGAJE QUE LLEVAMOS A ESTAS ALTURAS.

En quan a això dels sistemes el 5-4-1 d'ahir és una mica enganyós. Realment en moltes fases del partit era un 3-4-3 ja que tan Campos com de la Plata jugaven com a falsos extrems. El problema d'això és que Morales per banda dreta i Carralero per l'esquerra van aparèixer poc fent que els dos laterals tinguéssin que pujar i baixar massa vegades. Si això ho afegim a que el centre del camp no lluitava i anava totalment perdut, cada pilota seva endavant agafava l'esquena de Campos en moltes ocasions i no tantes a De la Plata. Està clar que estem fallant en coses. Però al futbol els partits es guanyen al centre del camp i en els últims partits a casa ni tan sols existim.
També tinc clar que almenys faria un petit canvi en aquest 5-4-1 vist que de moment no ha donat efecte jugant a casa ni tampoc cap altre sistema tàctic utilitzat fins ara. El meu retoc seria canviar al 4-5-1. No serveix de res tenir 3 centrals fixes al darrera si només ataca 1 rival. Posaria un trivot al mig camp per veure si d'aquesta manera es guanya aquesta parcela. D'aquesta manera en atac seria un clar 4-3-3 sense tanta necessitat que els laterals haguéssin de recórrer tants metres i perdre d'aquesta manera la posició. Amb Morales i Carralero en bandes i Joel en punta. Jugant com a visitants hi ha més espais i el 5-4-1 ja va bé.

En quan al que comenta el Ferni hi estic molt d'acord en això de xiular i criticar mentre s'està jugant. No em sembla bé tot i que l'espectacle fos dantesc. Jo tampoc xiularé MAI al meu equip i sempre intentaré animar almenys durant els 90 minuts. En el que no estic massa d'acord és en que hi hagi manca de qualitat. Que alguns jugadors en defensa són força lents ? Doncs si, però si no hi ha ajudes ni lluita és impossible recuperar pilotes. Quants cops en els últims 2 partits a casa 1 jugador solet ha fet el que ha volgut davant 2-3 jugadors nostres ? Varies vegades i fins i tot ha acabat marxant " de la pressió" com ha volgut.

En quan a l'entrenador segueixo pensant que com tothom s'equivoca però el considero un bon tècnic i que ens pot portar ben amunt. A casa jo personalment jugaria d'una altra manera que la que vam fer-ho ahir per exemple. S'ha d'intentar crear més perill jugui qui jugui o almenys més presencia. Joel no pot lluitar SEMPRE sol a dalt. Si no tenim presencia a davant, fallem al mig i al darrera anem sempre un pas pel darrera del rival, alguna cosa falla.

Segueix pensant que ni Sant Andreu, ni Alcoià i ni molt menys Gavà i Lleida tenen millor plantilla que nosaltres. També sabem que tenim al jugador més determinant lesionat i segurament no torni fins d'aquí 5-6 setmanes i això també és un pes massa gran que portem al damunt. Estic convençut que quan les lesions i les ganes estiguin entrallaçades aquests equip ens donarà moltes alegries.
« Darrera modificació: 27 de Octubre de 2008, 22:51:24 pm per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Victor

• Juvenil
  • Missatges: 440
« Respondre #168 el: 28 de Octubre de 2008, 14:03:03 pm »
Te bona pinta Mutio un 4-5-1 amb Carralero y Morales atacant i fent un 4-3-3  :mmmm Per un cop ojala poguessim guanyar el mig camp i crear ocasions sense deixar la defensa nua.
Jo tambè vaig estar a Eibar el 28-5-11!!!! Gràcies C.E. Sabadell per tornar a 2º divisió A i poder disfrutar de tu en aquesta categoria, desprès de molts anys de patiments!

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #169 el: 28 de Octubre de 2008, 15:33:03 pm »
El problema a més de la tàctica, segons el meu parer, és la distància entre línies i les referencies dels jugadors. A vegades et trobes dos jugadors jugant junts  i la resta de companys a 40 metres. En el món del futbol totes les tàctiques poden donar el seu fruit, sempre i quan els jugadors disponibles s'adaptin aquestes tàctiques. Jo crec que si continuem jugant de la mateixa forma ho pagarem... i molt car.
The pride of Catalunya

Desconnectat ripollet

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #170 el: 28 de Octubre de 2008, 22:14:52 pm »
hola familia arlequinada ya estoy por aquí sigo muy disgustado todavia por que an dejado pasar una ocasión muy buena para que la gente se ilusionara y como siempre cuando viene mas gente van y la ***** yo no digo que moya tenga su parte de culpa por el planteamiento que hizo 5 defensas en casa y ante un rival que estaba mas por el barça que por el partido es injustificable pero por dios los jugadores que hicieron si perecían que jugaban a la fuerza sin animo de nada yo contabilice tres chutes a puerta y no creo que me equivoque con este baremun hasta un equipo de patio de colegio con todos mis respetos lo digo nos gana alguien tendrá que decirles a los jugadores que los colores que defienden el significado que tienen por si alguno se le olvida y no me sirve que ala jornada 10 como dijo joel quiero recordar que la presión les puede yo si que tengo presión al igual que muchos socios con la hipoteca y el coste de la vida y ganando menos que ellos por favor un poquito de respeto para la afición y pensar que esta van algunos echando cuentas para el pla-yoff si seguimos así va hacer para no vajar en fin les daremos un voto de confianza para el próximo partido en casa.

vis ca el sabadell y el que no piense igual peor para el

Desconnectat ador

• Invitat
  • *
  • Missatges: 5
« Respondre #171 el: 23 de Novembre de 2008, 15:15:33 pm »
ban jogar bastant malament pero nosaltres els nens estavem mes fixats en el pep guardiola :ejem :ejem :ejem :ejem :ejem :ejem :ejem  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D