No us sembla q n'estem fent tots un gra massa?
Sembla q vulguem culpar a Moya i aquests jugadors dels nostres 15 anys arrastrant-nos per la 2ª B.
Diem d'actitud, hi ha jugadors que si q és veritat que no estan jugant al 100% d les seves possibilitats pero compte, q crec q hi ha jugadors que no és q no corrin ni q no s'esforcin, simplement és perq no en saben més.
Els nostres laterals per exemple, ja a quedat demostrat en altres partits que alguns davanters s'els mengen en velocitat, i no perq els hi pessi el cul, sinó perq són LENTS. Parlem també de córners mal sacats, passes mal donats, tot això no crec q vingui per falta de ganes, simplement és manca de qualitat, i si un jugador no sap sacar córners o faltes, no s'el pot culpar de res ni obligar-lo a que ho faci bé, simplement s'ha de buscar algú altre q faci aquesta feina.
Em sembla q tots plegats ens estem passant una miqueta, i alguns treuen mocadors molt aviat a la NCA, crec q no estem siguent justos, altres temporades s'ens enfotien de nosaltres els jugadors i fins a la jornada 20 i pico ningú es queixava, ara resulta q a la jornada 10 ja volem fotre fora a tothom. Fins l'any passat podíem pressumir d'afició, ara per ara amb el q estem fent aquest any crec q d'afició podem pressumir-ne molt poquet, q estic d'acord q els 165 € d carnet de soci són excessius, però el futbol de 2ª B sempre a sigut fluixet, i no perq paguis 165 € tens dret a cargar a insults contra tota persona relacionada amb el club, ja siguin jugadors, entrenador, president...
En fi, q alguns em sembla q es van pendre molt en serio això de que " nosaltres si que sóm més que un club".
Ara mateix tenim els mateixos punts q el Terrassa, i que? el Terrassa és 8è classificat hi ha guanyat un partit més q nosaltres, no crec q sigui cap deshonra dur els mateixos punts q ells, el q passa q alguns em anat molt ràpid a voler-nos enfotre dels veins, q si tenien mala plantilla q si aquest any nosaltres pugem i ells baixen. Siguem una miqueta humils i deixem treballar, ""al lloro! que no estem tan malament home!" mentre estiguem entre els 10 primers més val que no diguem res, un cop avanci la lliga si veiem q estem més aprop del descens que del Play Off llavors ja treurem els mocadors q facin falta, pero que ara mateix no ens carreguem al primer q veiem.