Autor Tema: boleres  (Llegit 5542 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
boleres
« el: 14 de Octubre de 2008, 23:29:13 pm »
algú hem pot recomenar alguna bolera que estigui bé?

jo només conec la del Parc Vallés

hi ha alguna a Sabadell, és per fer una festa.

thanks
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: boleres
« Respondre #1 el: 15 de Octubre de 2008, 01:12:20 am »
No se si encara existeix perque hi vaig anar fa segles xD pero al costat d'Area n'hi havia una i estava força bé ... sino em falla la memòria es deia Bowling Spectrum.  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #2 el: 15 de Octubre de 2008, 20:25:50 pm »
No se si encara existeix perque hi vaig anar fa segles xD pero al costat d'Area n'hi havia una i estava força bé ... sino em falla la memòria es deia Bowling Spectrum.  :xin-xin

Cert, diria q encara existeix.

De totes maneres Umbria, t'aconsello q aneu molt abans a la del Parc Vallès q no pas al Spectrum,  els bolos i pista són molt millors i l'ambient també, q l'Espectrum sempre  a sigut la típica bolera dels garrulets de Sabadell, al Parc Vallès hi ha de tot, desd nens, famílies,parelles i grups de joves, i moltes més pistes, això sí, prepareu la butxaca q cada partida em sembla q costa 7 o 8 € per cap  (excepte els dijous nit q és més económic i fan allò del bolo rojo).

Jo hi estic bastant viciat això dels bolos, d fet ara amb els del treball n'hem montat una lligueta entre nosaltres.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #3 el: 16 de Octubre de 2008, 01:24:28 am »
7 o 8 euros ya? juer xDD la ultima vez eran 5 o 6  ;D

La bolera k dicen por aki, a no ser k la hayan renovado (tema pistas y las makinas), esta en un estado bastante deplorable, siempre k he ido habian 1 o 2 pistas k no se podian utilizar, y mas de 1 vez hemos tenido k cambiar de pista...xD Los precios menos mal k no estaban mal del todo, ahora no se como andaran  :-\
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #4 el: 17 de Octubre de 2008, 22:07:37 pm »
Yo iría antes al parc vallés, aunque sinó te va mal ir a BLANES la de allí tiene 1 años y poco, es nuevo y espectacular, 2 plantas, a bajo pistas de bolos (veintitantas!), bar-restaurante(muy buena la comida y con precios no muy caros), diferentes maquinas de juego (futbolines, billar, y maquinitas de estas....) arriba un planta entera de "xikipark" par a los pekes...entra la merienda y todo...

jejeje

saludos!
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #5 el: 18 de Octubre de 2008, 21:57:22 pm »
gràcies a tots!!!

:xin-xin
Millor Moderadora Forera Novell