Sincerament després de veure l'Arlequinat encara estic més decepcionat,Per dir-ho d'alguna manera, de l'equip...Quina pena...quin ridícol.....Com es pot jugar d'aquesta manera?. Com es poden encaixar aquests gols.?. Si semblavem un equip de pati de col.legi...
Ah...i mira que l'arbitre ens ha volgut ajudar...pèrò això encara ha servit per donar més notorietat a les nostres mancances...
I Cazorla...sap en equip juga...?. Sap alguna cosa de la història del nostre Club.?. Justifica l'actitud...doncs mira si no és problema d'actitud és que "son muy malos"....
Veient les imatges...veig encara més clar que la culpa no és del Moya...i a més he trobat molt coherent els seus comentaris...de que vol jugar de tu a tu, però que aquest equip està tocat física i psíquicament...i ara pregunto es varen fitxar a uns jugadors contrastats...però quan es varen fitxar estaven en el seu millor moment.?....Només posaré un exemple perquè tinc arguments i opinions d'afeccionats dels equips dels que varen venir determinats jugadors que venien de fer una temporada nefasta en el seu anterior Club...Bé em centro en el cas que volia preguntar...Aquest jugador desequilibrant que era el plus per dur-nos al Play Off en quines condicions físiques se'l va incorporar.?....O ja estava lesionat...
Ara es demanen responsabilitats al nostre entrenador, però crec que hi ha altres persones molt més responsables del fiasc d'aquest equip!!!!!!.
Senyors de l'àrea esportiva actualment el soci del Sabadell, és intel.ligent...i com diria aquell..."Al sosi no se'l pot enganyar"...I a nosaltres des de fa temps sen's està enganyant. Qui?.....Els de sempre....aquells apoltronats que sembla tinguin el patrimoni del nostre Club...i parlo des del fracàs continuat des de fa moltes temporades....Ah!..i ara les accions són de l a Fundaciói el Sabadell de tots....
No segueixo perquè estic calent...i ojalà m'hagi de tragar les meves paraules....això serà el millor siptome que "lo" d'aquest dies ha sigut un mínim incident...però penso que l'afició del Sabadell comença a estar farta dels esdeveniments dels últims anys des del descens per morosos...
Quan es fitxa un jugador s'ha de saber en quin estat (físic) està aquell jugador -i no parlo d'Axel- i quina predisposició mostra per venir.
Si hi ha algún jugador lesionat -ara si que parlo d'Axel- em costa MOLT de creure que se'l fitxi, pagant una pasta, i venent-lo com un crack sabent que farà catacrack en no massa temps. I que consti que Axel em sembla un jugador meravellós i desequilibrant per la 2a B. Personalment imagino que hem tingut la mala sort que s'ha "trencat" quan ja era al Sabadell.
Al mateix mes d'Agost ja sabiem quins jugadors no haviem de fitxar i en quins ens haviem equivocat perque era de calaix. I no només en 1 sol cas.
De totes maneres jo també crec que molts dels reforços que han arribat (SENSE TENIR EN COMPTE ELS SEUS ESTATS FÍSICS DE L'ANY ANTERIOR), són encertats i acabaran donant el rendiment que d'ells s'espera.
Segueixo dient que tenim una excel.lent plantilla que ha de posar OUS en cada partit
Aquesta és l'única solució a dia d'avui.
El que si que crec però és que tenim unes mancances en l'aspecte de secretaria tècnica que són abrumadores. I sabent que no som un club on tinguem molts calers a gastar, encara es fan més pal.leses quan arriba l'hora de fitxar. Hi hauria moltes coses a millorar.