Autor Tema: Que grande es "De navas"  (Llegit 1624 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
Que grande es "De navas"
« el: 21 de Octubre de 2008, 20:21:52 pm »
Ya lo he visto varias veces en el club de natacion de can llong y el tio cuando podria estar descansando en su dia libre, se machaca en las maquinas de fitness, es todo un profesional. Ademas he hablado un poco con el y se ve muy buena persona y un tio muy humilde.  :clap

Saludos.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
  • Gènere: Masculí
Re: Que grande es "De navas"
« Respondre #1 el: 22 de Octubre de 2008, 19:30:32 pm »
Totalment d'acord. Jo el vaig veure el passat estiu al Parc Catalunya, prenent una cervesa amb la seva familia. La veritat és que sembla un home molt integrat a la ciutat, a banda de ser un EXTRAORDINARI porter. Ja voldrien molts equips de primera divisió tenir un porter d'aquest nivell, no en tinc cap mena de dubte.
A l'Arlequinat del passat dilluns, en una mini-entrevista que se li va fer a Sergio Dorado, segon entrenador del Sabadell, li van preguntar quin jugador tindria sempre al seu vestidor, i no va dubtar cap moment en afirmar que aquest jugador seria David De Navas.
Per molts anys, poguem disfrutar de l'heroi de Mallorca i de tants i tants partits.

VISCA EL CE SABADELL FC I ELS JUGADORS COMPROMESOS AMB AQUEST CLUB!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2100
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #2 el: 22 de Octubre de 2008, 23:53:32 pm »
a banda de ser un EXTRAORDINARI porter. Ja voldrien molts equips de primera divisió tenir un porter d'aquest nivell, no en tinc cap mena de dubte.
VISCA EL CE SABADELL FC I ELS JUGADORS COMPROMESOS AMB AQUEST CLUB!

Oh i tant! A molts equips ja li agradaria tenir aquest formidable porter. Jo no el conec en persona, però sembla una persona molt humil. A més, la meva mare està enamorada d'ell :yes: :yes: ;D

Salut

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #3 el: 23 de Octubre de 2008, 12:05:32 pm »
De Navas ha demostrado en el CE Sabadell FC., que es un gran portero y un gran profesional, para ello ha tenido toda la confianza de su entrenador el Sr. Moya y el ha demostrado partido tras partido el porque el entrenador confía en él, detrás también hay una labor de mucho trabajo y sacrificio diario y ayuda mucho el encontrarse su familia y él muy a gusto en la Ciudad, se ha adaptado y encajado perfectamente en el entorno.

Toda la suerte para David De Navas, la suya será la del CE Sabadell FC y la de todos los arlekinados.

:anims     :trebol     :anims
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
« Respondre #4 el: 23 de Octubre de 2008, 13:06:12 pm »
Totalment d'acord

Ya lo he visto varias veces en el club de natacion de can llong y el tio cuando podria estar descansando en su dia libre, se machaca en las maquinas de fitness, es todo un profesional. Ademas he hablado un poco con el y se ve muy buena persona y un tio muy humilde.  :clap

Saludos.

Fa dos setmanes, si us enrecordeu despres del partit d'Oriola, el conjunt arlequinat va arribar a Sabadell aproximadament cap a les 4 de la matinada, dons el mateix dilluns me'l vaig trobar a les 9 del matí fotent canya amb la bicicleta!
Això es un esportista....

m'hi trec el barret!
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #5 el: 23 de Octubre de 2008, 20:06:39 pm »
Gran porter però també grandíssima persona.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #6 el: 22 de Novembre de 2008, 14:45:58 pm »
Esta semana he vuelto a hablar con David y me comento que ojala ganen para asi empezar a olvidarse de la presion de los de abajo y solo mirar entonces para arriba. Es un tio timido y gran persona, y se machaca en todas las maquinas del club.

Desconnectat pesoto

• Juvenil
  • Missatges: 418
« Respondre #7 el: 24 de Novembre de 2008, 17:34:32 pm »
tiene sus cosas buenas y sus cosas malas creo que haciendo un balance lo bueno supera a lo malo es un buen profesional y le agradezco su parada en mallorca en el ultimo minuto donde todo se podia haber ido al carjo y oto año en trcera bien por de navas :balla :scut

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #8 el: 02 de Desembre de 2008, 06:26:31 am »
 :bandera :scut
Ultimament es un pel irregular no sé si per la presio o per la defensa que el fa anar de corcoll

:consol
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #9 el: 02 de Desembre de 2008, 10:03:55 am »
Ultimament es un pel irregular no sé si per la presio o per la defensa que el fa anar de corcoll

Doncs jo penso que podria estar a Segona A tranquilament, encara no entenc com el vam convèncer per venir a Tercera!. Jugadors així és el que volem.
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Xandri

• Visitant
« Respondre #10 el: 02 de Desembre de 2008, 15:51:43 pm »

Pot ser no està passant por un bon moment "deportiu" (a mi m'ha passat en alguna part de les temporades passades). I sinó mireu al Casillas, és bonísim però amb tot l'equip ha arribat un moment que ja no ha pogut més aguntar el carro ell sol.

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #11 el: 03 de Desembre de 2008, 13:57:07 pm »
a vegades els jugadors prefereixen anar-sen d'un equip mes bo a un mes petit per l'aficio.com li va passar a ell al benidorm quan estavem a 3º
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat pesoto

• Juvenil
  • Missatges: 418
« Respondre #12 el: 03 de Desembre de 2008, 19:56:05 pm »
LO CIERTO ES QUE SI NO ES POR  TRES PARADAS DE EL  nos venimos con 5 chichas como soles :beer2 :scut