Des d'ahir a la nit que tinc problemes greus al PC.
Primer de tot no em funcionaven els accents i no se com m'ho vaig fotre que em vaig possar a tocar els processos de l'adminstrador de tareas windows i vaig clicar a "terminar processos" d'alguns arxius. Un cop fet aixo no podia ni accedir a Internet, ni obrir l'Office, ni obrir arxius musicals, ni entrar a agregar o quitar programas.... total que vaig anar a ejecutar i vaig possar: "sfc /scannow", vaig possar el CD Windows i un cop acabat el proces vaig reiniciar el PC i em va funcionar una estoneta, llavors de cop i volta em va tornar a fer el mateix, i ´´es que no es pot ni tancar ni reiniciar el Pc normal, ni tan sols descargar cap programa ni possar cap CD (he intentat instaL.lar de nou el windows pero es q no deixa ni arrancar cap CD).
Un dels errors mes habituals q em surten al intentar obrir alguna carpeta es: a ocurrido una excepcion al intentar ejecutar: C: Windows/System32/shell32.dll,control_Run.DLL.. i al intentar obrir l'Office : " el sistema no esta configurado para abrir esta aplicacion".
He intentat tornar a executar l'Scannow pero la unica cosa q he aconseguit es que de cada 3 vegades que obro el Pc, en 2 em digui q el cable de internet esta desconectado... en fi, la situacio actual es que no puc obrir practicament res del Pc, nomes la carpeta de fotografies i un acces directe que tenia a una web i pel qual estic navegant a dia d'avui intentant trobar alguna solucio.
Per postres tampoc em deixa ja ni reiniciar en modo prueba de fallos.... en fi un autentic desastre... q faig?