Autor Tema: BOTIGA ESPORTIVA QUE VENGUIN ROBA D'EQUIPS EXTRANGERS  (Llegit 1212 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
  • Gènere: Masculí
BOTIGA ESPORTIVA QUE VENGUIN ROBA D'EQUIPS EXTRANGERS
« el: 30 de Octubre de 2008, 22:21:27 pm »
Fa temps que busco alguna botiga per Barcelona que venguin suaderes, xandalls, polos... d'equips de lligues extrangeres, algú sap si n'existeix alguna? És q fa temps que estic interessat en comprar-me algun polo o alguna suadera del Milan, he vist gent de fora de Catalunya que n'han pogut comprar, però aquí mai he vist cap botiga d'aquest tipus, i sincerament passo molt de comprar-ho via internet.

A veure si algú em pot ajudar, que per Nadal em vull comprar alguna coseta d'aquest tipus.

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
Re: BOTIGA ESPORTIVA QUE VENGUIN ROBA D'EQUIPS EXTRANGERS
« Respondre #1 el: 31 de Octubre de 2008, 09:52:02 am »
A Futbolmani (www.futbolmanianet. com) vaig estar l'any passat i hi havia alguna cosa tipus xandall, suadaderes, samarretes de l'equip (no de competció, per entendre'ns), gorres...
A la web et pots fer una idea però hi ha més coses allà a la tenda. :beer2
Grada Jove - La Força Arlekinada

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #2 el: 01 de Novembre de 2008, 11:48:23 am »
Doncs sí Ferni, tal i com et diu el Mendo, Futbolmania és la millor botiga d'Espanya en quant al món del futbol. Podràs trobar samarretes dels equips que menys et puguis imaginar, així com també xandalls, polos, dessuadores... Futbolmania està a la Ronda Sant Pau de Barcelona, al costat de l'avinguda del Paral·lel. També pots visitar el lloc web que t'ha posat el Mendo i fer comandes per Internet. Això sí: t'aviso de que moltes de les coses que hi han a la web, després no les trobes a la botiga. També es pot donar el cas de que a la botiga tinguin productes que no estan a la web. Per això, el millor que pots fer és anar personalment :ok

:beer2

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #3 el: 01 de Novembre de 2008, 14:13:23 pm »
oks, gràcies!!

A veure si m'hi acosto algun dissabte a veure que tenen.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #4 el: 02 de Novembre de 2008, 19:43:12 pm »
oks, gràcies!!

A veure si m'hi acosto algun dissabte a veure que tenen.

Per cert, l'horari és de 10 a 14 i de 16:30 a 20:30.

:beer2