Autor Tema: 11ena Jornada: SANTA EULÀRIA-CE SABADELL FC  (Llegit 55774 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
Re: 11ena Jornada: SANTA EULÀRIA-CE SABADELL FC
« Respondre #280 el: 02 de Novembre de 2008, 19:33:27 pm »
P.D: MOYA, DIRECTIVA I JUGADORS: FOTEU EL CAMP DEL SABADELL I NO TORNEU MÉS!!! :**** :**** :**** :****

Pero si es que igualmente no podemos conseguir ni un entrenador, ni una directiva, ni unos jugadores mejores de los que hay. :wall:

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #281 el: 02 de Novembre de 2008, 19:36:19 pm »
De totes maneres, un aficionat que no s´hagi fet soci no es pot riure mai de les derrotes del equip. Això de qui riu ultim riu millor, quan es tracta del Sabadell queda lleig.

Doncs jo si, m'en ric, perquè la directiva us ha enganyat a molts, però amb mi no ho va aconseguir. I molts em van criticar i insultar per no haver-me gastat els quartos en fer-me soci com ells. Ara els dedico totes aquestes derrotes, que de ben segur que estaran orgullosos d'haver-se gastat els quartos per veure un equip com aquest.

joseph

• Visitant
« Respondre #282 el: 02 de Novembre de 2008, 19:37:13 pm »
P.D: MOYA, DIRECTIVA I JUGADORS: FOTEU EL CAMP DEL SABADELL I NO TORNEU MÉS!!! :**** :**** :**** :****

Pero si es que igualmente no podemos conseguir ni un entrenador, ni una directiva, ni unos jugadores mejores de los que hay. :wall:

Pues al final los que tendremos que irnos somos nosotros, porqué es lo que se están proponiendo o por lo menos lo parece.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #283 el: 02 de Novembre de 2008, 19:38:20 pm »
Un es fa soci d'un club per amor a un escut i uns colors, encara que estigui en desacord amb alguns dels que pul-lulen per el club i tenen la culpa de la situació.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Paquirri

• Infantil
  • Missatges: 154
« Respondre #284 el: 02 de Novembre de 2008, 19:39:44 pm »
Esta gente esta claro k no tienen verguenza...el entrenador el primero...SEGUID AGUANTANDO AL MOYA SEGUID...SEGUID SIN VER LA REALIDAD K VAMOS MUY BIEN...me duele k hagan esto al club k yo quiero ver en buena posicion,y k no exen al calavera ese dl MOya esek no lo comprendo...ke esperan k estemos ultimos o ke?????? (Dnd estan aora los k apollan al tio este a ver??)
EXARLO YAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAA    q no vale para lo k aspiramos co  jon neeees!!!!!!!!!!!!!!

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #285 el: 02 de Novembre de 2008, 19:40:25 pm »
EL LLAMAS A LA CALLE!!!! VIVIDOR!!! VERGUENZA DE GENTE. LLAMAS DIMISION!!!

Dona motius...si us plau

Aquest y Arroyos son els Directors esportius no? Els màxims responsables de l'equip en materia esportiva. Ja esta be de jugar amb els sentiments de la gent... tenim a persones treballant pel club que no les voldria ni un club de regional... i ja n'hi a prou. Hem passat a ser un equip modest de Segona B... i aixo es ja una realitat. SOM UN EQUIP FLUIX DE SEGONA B. I aixo fa mal a la nostra historia.

Si aqui Sabadell, i viuen molts exjugadors que han estat a Primera, que crec que podrían fer algo més com ojeadors, PINI, LINO, TANCO, MUÑOZ, PARRAS, SANTI, ALCELAY, etc. etc. etc i posem un ferroviari com el LLAMAS que segur que lo que l'interesa son els billets.

Segons la Directiva el LLamas cobra molt poc....

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #286 el: 02 de Novembre de 2008, 19:40:39 pm »
Un es fa soci d'un club per amor a un escut i uns colors, encara que estigui en desacord amb alguns dels que pul-lulen per el club i tenen la culpa de la situació.

Si, estic d'acord, però amor a uns colors no vol dir deixar-se xuclar la sang per veure espectacles com els darrers partits...

joseph

• Visitant
« Respondre #287 el: 02 de Novembre de 2008, 19:42:16 pm »
De totes maneres, un aficionat que no s´hagi fet soci no es pot riure mai de les derrotes del equip. Això de qui riu ultim riu millor, quan es tracta del Sabadell queda lleig.

Doncs jo si, m'en ric, perquè la directiva us ha enganyat a molts, però amb mi no ho va aconseguir. I molts em van criticar i insultar per no haver-me gastat els quartos en fer-me soci com ells. Ara els dedico totes aquestes derrotes, que de ben segur que estaran orgullosos d'haver-se gastat els quartos per veure un equip com aquest.

Home jo no voldría que no has tingut l'encert de no renovar, però clar si tots  fem igual ja no i existiría el club i no es tracta d'aixó.
Lo que em de fer es sobre tot les Penyes es mostrar la disconformitat amb la trayectoría del club, ja sigui a nivell privat ó amb pancartes al camp i que i ens afagim tots.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #288 el: 02 de Novembre de 2008, 19:43:44 pm »
A principis de temporada, molts em vau posar verd per no gastar-me 165€ per fer-me soci del Sabadell i gastar-me els diners en altres coses que jo considerava més primordials. Després dels últims partits, estic ben convençut de que molts de vosaltres us estareu penedint d'haver-los emprat per veure aquests "espectacles" que ens ofereix l'equip. Qui riu l'últim, riu millor. A veure qui em porta la contrària ara. Des de principis de temporada, veient els fitxatges, sabia que aquest equip estava, un any més, condemnat a fer el pena per tots els camps de futbol. I això és ben cert: ho vaig dir a alguns foreros.

Esto no tiene nada que ver arrrrrrrrrrrrlekina t.
Yo soy socio del Sabadell y no me arrepiento de haberme hecho socio, y eso que de una forma o otra sabia que el riesgo de volver a ver estos "espectáculos lamentables" era alto.
Cuando te haces socio de un equipo a principio de temporada, no sabes como irá la temporada, y ni tu ni nadie lo sabia, se habian creado unas expectativas muy altas, pero dsp de la experiencia de hace 3 años, no creo que influyan mucho las expectativas a la hora de escoger si hacerte socio o no.
Yo almenos, soy socio por que me gusta el fútbol y porque me gusta apoyar al equipo de mi ciudad. Me gustaría que el equipo ilusionara y tubiera opciones de ascenso? Claro que sí, pero dsp de llevar tantas temporadas en 2ª B, soy realista y se que ahora mismo somos un equipo de 2ª B, ni ex-2ª A ni ex- 1ª ni historias, somos de 2ª B, por el momento y quién sabe si durante 15 años mas seguiremos aquí.

Resumiendo, que la palabra decepción no existe en mi diccionario. Yo sé que soy socio de uno de los 80 equipos que hay en 2ª B, simplemente esto. Lo que si q es verdad es q para la gente que han llegado a ver el Sabadell en 1ª división debe ser bastante duro ver donde hemos acabado, pero bueno quizas lo extraño era que estuvieramos en 1ª durante 14 años y no que llevemos tantos en 2ª B.

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #289 el: 02 de Novembre de 2008, 19:43:55 pm »
es molt facil criticar, pero qui no te vot no te rao.
Alhora de guanyar es quan tots es puguen al carro.
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS, AMOR  :scut

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #290 el: 02 de Novembre de 2008, 19:46:58 pm »
Si, estic d'acord, però amor a uns colors no vol dir deixar-se xuclar la sang per veure espectacles com els darrers partits...

Com ja ha dit Joseph...

Home jo no voldría que no has tingut l'encert de no renovar, però clar si tots  fem igual ja no i existiría el club i no es tracta d'aixó.
Lo que em de fer es sobre tot les Penyes es mostrar la disconformitat amb la trayectoría del club, ja sigui a nivell privat ó amb pancartes al camp i que i ens afagim tots.

I jo el diumenge expressaré la meva opinió contra algun directiu del club que crec que no hauria d'estar a la directiva.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #291 el: 02 de Novembre de 2008, 19:48:24 pm »
A principis de temporada, molts em vau posar verd per no gastar-me 165€ per fer-me soci del Sabadell i gastar-me els diners en altres coses que jo considerava més primordials. Després dels últims partits, estic ben convençut de que molts de vosaltres us estareu penedint d'haver-los emprat per veure aquests "espectacles" que ens ofereix l'equip. Qui riu l'últim, riu millor. A veure qui em porta la contrària ara. Des de principis de temporada, veient els fitxatges, sabia que aquest equip estava, un any més, condemnat a fer el pena per tots els camps de futbol. I això és ben cert: ho vaig dir a alguns foreros.

Yo soy socio del Sabadell y no me arrepiento de haberme hecho socio, y eso que de una forma o otra sabia que el riesgo de volver a ver estos "espectáculos lamentables" era alto.
Cuando te haces socio de un equipo a principio de temporada, no sabes como irá la temporada, y ni tu ni nadie lo sabia, se habian creado unas expectativas muy altas, pero dsp de la experiencia de hace 3 años, no creo que influyan mucho las expectativas a la hora de escoger si hacerte socio o no.
Yo almenos, soy socio por que me gusta el fútbol y porque me gusta apoyar al equipo de mi ciudad. Me gustaría que el equipo ilusionara y tubiera opciones de ascenso? Claro que sí, pero dsp de llevar tantas temporadas en 2ª B, soy realista y se que ahora mismo somos un equipo de 2ª B, ni ex-2ª A ni ex- 1ª ni historias, somos de 2ª B, por el momento y quién sabe si durante 15 años mas seguiremos aquí.

Resumiendo, que la palabra decepción no existe en mi diccionario. Yo sé que soy socio de uno de los 80 equipos que hay en 2ª B, simplemente esto. Lo que si q es verdad es q para la gente que han llegado a ver el Sabadell en 1ª división debe ser bastante duro ver donde hemos acabado, pero bueno quizas lo extraño era que estuvieramos en 1ª durante 14 años y no que llevemos tantos en 2ª B.

Perdona compañero, te podrá sonar a milonga, pero te aseguro y te prometo que desde la pretemporada sé que este equipo iba encaminado al fracaso. No es que ahora salga a criticar aprovechando la situación, es que yo llevo criticando desde verano, con aquellas derrotas en Sant Feliu Sasserra, Sant Pere Molanta, Manlleu... No soy oportunista, como me tachan por aquí. Si tengo la capacidad de prever el fracaso, no es mi culpa.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #292 el: 02 de Novembre de 2008, 19:50:11 pm »
Ha arribat l'hora del president, durant aquesta setmana ha d'entrar al vestidor, i deixar ben clar a la plantilla que el que mana és el moya, i el que no estigui d'acord ja sap, la porta és molt gran.

I donar la cara a l'afició...

joseph

• Visitant
« Respondre #293 el: 02 de Novembre de 2008, 19:52:53 pm »
Lo que ara mateix interesa es veura com arreglem aixó, i deixar-nos de si soc soci ó no, els que em pagat tenim dret a demanar a la Directiva algo més de lo que fa ja ara mateix, tant en far si es carregan l'entrenador ó algún gandul que no s'aguanta, però moviments si que vull veura.

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #294 el: 02 de Novembre de 2008, 19:53:50 pm »
De qué fracaso hablas arrrrlekinat? Llevamos 11 jornada y estamos a media tabla. Quedan 27 partidos... puede venir el fracaso o la alegria... pero fracaso a dia de hoy no hay. Han habido unos malos partidos, y hoy un ridiculo.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #295 el: 02 de Novembre de 2008, 19:55:10 pm »
De qué fracaso hablas arrrrlekinat? Llevamos 11 jornada y estamos a media tabla. Quedan 27 partidos... puede venir el fracaso o la alegria... pero fracaso a dia de hoy no hay. Han habido unos malos partidos, y hoy un ridiculo.

Dejalo va por todos los post metiendo m*****, le encanta ver al sabadell perder, le encanta!
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #296 el: 02 de Novembre de 2008, 19:55:59 pm »

Y seguirán pasando jornadas, y jugando partidos como hoy, iremos de media tabla p'abajo...

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #297 el: 02 de Novembre de 2008, 19:56:28 pm »

Hi ha gent que es fa soci del Sabadell simplement perque estima aquests colors, ens importa una mer... les expectatives que es crein o les declaracions del president i tot plegat alhora de fer-nos socis, ens fem socis perque estimem aquests colors i no hi ha mes xD

PD no havia llegit al Birrero, pero vaja penso com ell .  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #298 el: 02 de Novembre de 2008, 19:58:21 pm »

Dejalo va por todos los post metiendo m*****, le encanta ver al sabadell perder, le encanta!

No me gusta ver perder al Sabadell. Pero en este caso quiero que pierda para que abrais los ojos de una vez y veais que os han engañado como a chinos: ni hay equipo, ni hay jugadores buenos, ni hay ambición, ni hay entrenador, ni hay nada. Sólo precios abusivos para lo que hay que ver...

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #299 el: 02 de Novembre de 2008, 19:59:51 pm »

Perdona compañero, te podrá sonar a milonga, pero te aseguro y te prometo que desde la pretemporada sé que este equipo iba encaminado al fracaso. No es que ahora salga a criticar aprovechando la situación, es que yo llevo criticando desde verano, con aquellas derrotas en Sant Feliu Sasserra, Sant Pere Molanta, Manlleu... No soy oportunista, como me tachan por aquí. Si tengo la capacidad de prever el fracaso, no es mi culpa.

Valorar si te tienes que hacer socio o no, dependiendo de los resultados de la pretemporada lo veo poco razonable.
Cierto es que cuando fuí al Narcís Sala me di cuenta que no teniamos un super equipo como nos pintaban, pero que una pretemporada nunca te puede hacer saber como irá la temporada.

Entiendo tu postura y se que se te han pedido mas explicaciones de la cuenta, todo porq no te has hecho socio, pero que no creo que tengas que excusarte de nadie, tu dinero lo gastas con lo que quieres y te apetece, y si tu como mucha gente (y normal lo veo) no se hacen socios considerando que no vale la pena gastarse 165 € para ver al equipo de tu ciudad, pues adelante, lo que no hace falta es que tengas que esperar a que  estemos en "crisis" para decir: VEIS EL POR QUE NO ME HECHO SOCIO?
Yo ya te digo este año soy socio, pero que si el año que viene decidiera no hacerme socio tampoco daria explicaciones a nadie, nadie te obliga a hacerte socio, ni tampoco el hecho de no hacerme socio significaría que yo dejara de ser del Sabadell ni que quisieran que fracasaran.

Además yo no creo que estemos fracasando, simplemente se está bajando de la nuve a los que creian que teniamos el gran equipo para disputar Play Off y que nuestra liga estaría entre los 5 primeros clasificados.
De momento ocupamos una digna 9ª posición, cuando estemos en la 15ª posición entonces ya podremos empezar a hablar de fracaso pero de momento queda mucha temporada y estamos entre los 10 primeros que es mi objetivo particular.