Autor Tema: 11ena Jornada: SANTA EULÀRIA-CE SABADELL FC  (Llegit 55764 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
  • Gènere: Masculí
Re: 11ena Jornada: SANTA EULÀRIA-CE SABADELL FC
« Respondre #300 el: 02 de Novembre de 2008, 20:00:51 pm »
De totes maneres, un aficionat que no s´hagi fet soci no es pot riure mai de les derrotes del equip. Això de qui riu ultim riu millor, quan es tracta del Sabadell queda lleig.

Doncs jo si, m'en ric, perquè la directiva us ha enganyat a molts, però amb mi no ho va aconseguir. I molts em van criticar i insultar per no haver-me gastat els quartos en fer-me soci com ells. Ara els dedico totes aquestes derrotes, que de ben segur que estaran orgullosos d'haver-se gastat els quartos per veure un equip com aquest.
Que prefereixes, que ningu es faci soci i el club desaparegui o que?? Esque no ho entenc...
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #301 el: 02 de Novembre de 2008, 20:01:05 pm »
No me gusta ver perder al Sabadell. Pero en este caso quiero que pierda para que abrais los ojos de una vez y veais que os han engañado como a chinos: ni hay equipo, ni hay jugadores buenos, ni hay ambición, ni hay entrenador, ni hay nada. Sólo precios abusivos para lo que hay que ver...

Si tota la gent fes com tu, diumenge no aniriem al camp perquè el Centre d'Esports no existiria. Ens podrem ***** en l'entrenador, els jugadors i la directiva, però passar per la cara que ets més llest que qualsevol per no fer-te soci del sabadell, en el forum del sabadell...

sense comentaris amic.
The pride of Catalunya

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #302 el: 02 de Novembre de 2008, 20:01:58 pm »
De qué fracaso hablas arrrrlekinat? Llevamos 11 jornada y estamos a media tabla. Quedan 27 partidos... puede venir el fracaso o la alegria... pero fracaso a dia de hoy no hay. Han habido unos malos partidos, y hoy un ridiculo.

Dejalo va por todos los post metiendo m*****, le encanta ver al sabadell perder, le encanta!

No me gusta ver perder al Sabadell. Pero en este caso quiero que pierda para que abrais los ojos de una vez y veais que os han engañado como a chinos: ni hay equipo, ni hay jugadores buenos, ni hay ambición, ni hay entrenador, ni hay nada. Sólo precios abusivos para lo que hay que ver...

Sin comentarios macho! te estas luciendo... :clap
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #303 el: 02 de Novembre de 2008, 20:04:25 pm »

Si tota la gent fes com tu, diumenge no aniriem al camp perquè el Centre d'Esports no existiria. Ens podrem ***** en l'entrenador, els jugadors i la directiva, però passar per la cara que ets més llest que qualsevol per no fer-te soci del sabadell, en el forum del sabadell...
sense comentaris amic.

No saps quants insults i burles he hagut d'aguantar per no haver-me fet soci del Sabadell. Ara estic passant comptes.

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #304 el: 02 de Novembre de 2008, 20:05:19 pm »
De todos es sabido que yo tampoco soy socio, y los que me conoceis mejor sabeis que hasta que no cambien ciertas cosas no me haré socio. Pero mi equipo es mi equipo. Mi club es mi club. Y haya quien haya de presidente, quiero que gane. SIEMPRE. El club esta por encima de las personas, sean presidentes, directivos, entrenadores o jugadores.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #305 el: 02 de Novembre de 2008, 20:06:06 pm »

sense comentaris amic.

No saps quants insults i burles he hagut d'aguantar per no haver-me fet soci del Sabadell. Ara estic passant comptes.

En cada comentario te estas retratando, cuanto hace que no vienes por la NCA, desde los precios populares a 2€? o a los de 1€ que claro son más baratos... :snore:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #306 el: 02 de Novembre de 2008, 20:07:39 pm »

molt bona, nen!!!

que farem? el ridícol, com avui.

que tenen pressió? que m'els deixin a mi només 1 mes...algun tornaria plorant cap el seu poble  :angel:

no afegire res més al que ja vaig dir far una setmana...
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #307 el: 02 de Novembre de 2008, 20:08:36 pm »
En cada comentario te estas retratando

No fa falta dir res més, tota la rao resis.

The pride of Catalunya

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #308 el: 02 de Novembre de 2008, 20:10:25 pm »
La veritat arrrrlekinat, lo teu no ho entenc.
Com pot dir una persona que es del Sabadell i opinar com tu?
A mi em va costar fer-me soci, i que?
Si no m'hagués fet soci, continuaria recolzant l'equip, l'entitat, i segur que hagués anat almenys a la meitat de partits. Pero maidesitjaria que perdés el meu equip per tirar res en cara de ningú. Els meus colors son els meus colors. Sembles d'aquells jugadors que per fer fora un tecnic no fan res bé. I no va amb segones, sino que va directe a alguns jugadors. Més collons.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

joseph

• Visitant
« Respondre #309 el: 02 de Novembre de 2008, 20:18:49 pm »
No se si detecteu moltes mancances a l'equip, peró tenen que començar a treballar amb els reforços d'hivern o es picarán els dits.
Quedan dues plaçes per cobrir més alguna que podem enviar a pastorar, i aixó es te que fer saben qui dirigirá l'equip a la segona volta, doncs cada entrenador busca el seu perfil de jugadors i tindra aquells ja agafats quan abans millor.
Per cert vaja fitxatge el URBANO, quan no rasca bola es lesiona i si no por als avions, un altra que poden retornar a la masía, que d'aquets a Sabadell ja en tenim.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #310 el: 02 de Novembre de 2008, 20:19:54 pm »
Desagradable sorpresa he tenido cuando hoy he conectado con el forum, deseaba que hoy el equipo hiciera como visitante lo que no sabe hacer como local por aquello de la presión, pero la pura y dura realidad es que un equipo recién ascendido nos ha dado todo un baño,  hoy nos podemos dar cuenta que actualmente tenemos una de las peores plantillas de la categoría y de hace mucho tiempo como CE Sabadell FC., desgraciadamente pronto se han evaporado las ilusiones y el objetivo de los paly off, pero pienso que todavía queda tiempo para reaccionar, ya que vuelvo a repetir que el objetivo es la permanencia, no hay para más, hoy nuevamente tan solo se han perdido tres puntos, pero tienen que producirse movimientos desde la directiva, tienen que hacer lo posible porque esta situación cambie, al menos repito, tenemos que salvar la categoría.

Muchos de nosotros tendríamos que leer los mensajes antes de publicarlos, ya que desde hace mucho tiempo se dice que nos íbamos a comer el mundo, que éramos los favoritos del grupo, en fin se ha demostrado en pocas jornadas todo lo contrario, íbamos a jugar los play off antes de clasificarnos para ello.

Con un sistema “Amarrategui” un delantero centro que no  marca ni al arco iris (Joel)  por cierto con 31 años, ya me dirán que corre mucho, pero tiene que dar lo que se le pide, goles, pienso que vino a retirarse, si tuviera algunos menos años, no hubiera pensando venir a nuestro equipo, por otro lado tenemos una plantilla corta y descompensada que con las lesiones y sanciones domingo tras domingo vemos que detrás no hay mucho donde elegir, nuestra gran preocupación es que el equipo vuelva a caer en el pozo de la 3ª división, esto hay que evitarlo como sea, sería con toda seguridad su desaparición.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #311 el: 02 de Novembre de 2008, 20:21:04 pm »
La veritat arrrrlekinat, lo teu no ho entenc.
Com pot dir una persona que es del Sabadell i opinar com tu?
A mi em va costar fer-me soci, i que?
Si no m'hagués fet soci, continuaria recolzant l'equip, l'entitat, i segur que hagués anat almenys a la meitat de partits. Pero maidesitjaria que perdés el meu equip per tirar res en cara de ningú. Els meus colors son els meus colors. Sembles d'aquells jugadors que per fer fora un tecnic no fan res bé. I no va amb segones, sino que va directe a alguns jugadors. Més collons.

Exacte ROMA, precisament jo fins que no vam baixar a 3ª no em vaig fer soci del Sabadell però desdels 10-12 anys que a un mínim de 8-9 partits de lliga anava a la NCA i per supossat q els partits q no podia veure sempre que podia els escoltava per la ràdio.

De fet, si mai tornés a deixar de ser soci del Sabadell segurament que continuaria assistint a un mínim de 8-9 partits per temporada i per supossat que seguiria siguent el meu primer equip preferit.

Aquí existeix un concepte fals de si ets soci del Sabadell ets més fidel als colors o més implicat amb el clubi això a vegades no és cert, potser alguns dels q van a més desplaçaments no són ni socis del Sabadell, o bé gent no socia que va a més partits que alguns socis.

Xandri

• Visitant
« Respondre #312 el: 02 de Novembre de 2008, 20:22:32 pm »
No se si detecteu moltes mancances a l'equip, peró tenen que començar a treballar amb els reforços d'hivern o es picarán els dits.
Quedan dues plaçes per cobrir més alguna que podem enviar a pastorar, i aixó es te que fer saben qui dirigirá l'equip a la segona volta, doncs cada entrenador busca el seu perfil de jugadors i tindra aquells ja agafats quan abans millor.
Per cert vaja fitxatge el URBANO, quan no rasca bola es lesiona i si no por als avions, un altra que poden retornar a la masía, que d'aquets a Sabadell ja en tenim.
No tenim diners... anem bastant justos de calers. :-\

joseph

• Visitant
« Respondre #313 el: 02 de Novembre de 2008, 20:27:14 pm »
Desagradable sorpresa he tenido cuando hoy he conectado con el forum, deseaba que hoy el equipo hiciera como visitante lo que no sabe hacer como local por aquello de la presión, pero la pura y dura realidad es que un equipo recién ascendido nos ha dado todo un baño,  hoy nos podemos dar cuenta que actualmente tenemos una de las peores plantillas de la categoría y de hace mucho tiempo como CE Sabadell FC., desgraciadamente pronto se han evaporado las ilusiones y el objetivo de los paly off, pero pienso que todavía queda tiempo para reaccionar, ya que vuelvo a repetir que el objetivo es la permanencia, no hay para más, hoy nuevamente tan solo se han perdido tres puntos, pero tienen que producirse movimientos desde la directiva, tienen que hacer lo posible porque esta situación cambie, al menos repito, tenemos que salvar la categoría.

Muchos de nosotros tendríamos que leer los mensajes antes de publicarlos, ya que desde hace mucho tiempo se dice que nos íbamos a comer el mundo, que éramos los favoritos del grupo, en fin se ha demostrado en pocas jornadas todo lo contrario, íbamos a jugar los play off antes de clasificarnos para ello.

Con un sistema “Amarrategui” un delantero centro que no  marca ni al arco iris (Joel)  por cierto con 31 años, ya me dirán que corre mucho, pero tiene que dar lo que se le pide, goles, pienso que vino a retirarse, si tuviera algunos menos años, no hubiera pensando venir a nuestro equipo, por otro lado tenemos una plantilla corta y descompensada que con las lesiones y sanciones domingo tras domingo vemos que detrás no hay mucho donde elegir, nuestra gran preocupación es que el equipo vuelva a caer en el pozo de la 3ª división, esto hay que evitarlo como sea, sería con toda seguridad su desaparición.

Estoy de acuerdo con lo de Amarrategui, pero la verdad que JOEL no se le puede recriminar nada, luchar contra dos ó tres centrales solo ni el mismo Messi haría nada.
El problema es plantear los partidos a ganar y en casa parece que nos visiten el BARÇA y MADRID, siempre esperando a correr al final del partido, yo lo siento mucho pero ahora mismo nos falta un cambio de dirección en el banquillo, una persona que vea lo que hay y exigirle resultados con una claúsula de cobrar mucho más en caso de Play Off, no fichar por fichar, a ver si por lo menos sacamos resultados, que lo de jugar bien que lo hagan los de Primera, lo interesante es sumar de tres en tres.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #314 el: 02 de Novembre de 2008, 21:04:03 pm »
Desagradable sorpresa he tenido cuando hoy he conectado con el forum, deseaba que hoy el equipo hiciera como visitante lo que no sabe hacer como local por aquello de la presión, pero la pura y dura realidad es que un equipo recién ascendido nos ha dado todo un baño,  hoy nos podemos dar cuenta que actualmente tenemos una de las peores plantillas de la categoría y de hace mucho tiempo como CE Sabadell FC., desgraciadamente pronto se han evaporado las ilusiones y el objetivo de los paly off, pero pienso que todavía queda tiempo para reaccionar, ya que vuelvo a repetir que el objetivo es la permanencia, no hay para más, hoy nuevamente tan solo se han perdido tres puntos, pero tienen que producirse movimientos desde la directiva, tienen que hacer lo posible porque esta situación cambie, al menos repito, tenemos que salvar la categoría.

Con un sistema “Amarrategui” un delantero centro que no  marca ni al arco iris (Joel)  por cierto con 31 años, ya me dirán que corre mucho, pero tiene que dar lo que se le pide, goles, pienso que vino a retirarse, si tuviera algunos menos años, no hubiera pensando venir a nuestro equipo, por otro lado tenemos una plantilla corta y descompensada que con las lesiones y sanciones domingo tras domingo vemos que detrás no hay mucho donde elegir, nuestra gran preocupación es que el equipo vuelva a caer en el pozo de la 3ª división, esto hay que evitarlo como sea, sería con toda seguridad su desaparición.

Estoy de acuerdo con lo de Amarrategui, pero la verdad que JOEL no se le puede recriminar nada, luchar contra dos ó tres centrales solo ni el mismo Messi haría nada.
El problema es plantear los partidos a ganar y en casa parece que nos visiten el BARÇA y MADRID, siempre esperando a correr al final del partido, yo lo siento mucho pero ahora mismo nos falta un cambio de dirección en el banquillo, una persona que vea lo que hay y exigirle resultados con una claúsula de cobrar mucho más en caso de Play Off, no fichar por fichar, a ver si por lo menos sacamos resultados, que lo de jugar bien que lo hagan los de Primera, lo interesante es sumar de tres en tres.

Que no? Yo he visto a Messi sentar a medio equipo (Getafe, por ejemplo).

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #315 el: 02 de Novembre de 2008, 21:07:38 pm »
joel es de lo mejor que tenemos en el equipo!
SOM DE 2a A!!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #316 el: 02 de Novembre de 2008, 21:11:47 pm »
Desagradable sorpresa he tenido cuando hoy he conectado con el forum, deseaba que hoy el equipo hiciera como visitante lo que no sabe hacer como local por aquello de la presión, pero la pura y dura realidad es que un equipo recién ascendido nos ha dado todo un baño,  hoy nos podemos dar cuenta que actualmente tenemos una de las peores plantillas de la categoría y de hace mucho tiempo como CE Sabadell FC., desgraciadamente pronto se han evaporado las ilusiones y el objetivo de los paly off, pero pienso que todavía queda tiempo para reaccionar, ya que vuelvo a repetir que el objetivo es la permanencia, no hay para más, hoy nuevamente tan solo se han perdido tres puntos, pero tienen que producirse movimientos desde la directiva, tienen que hacer lo posible porque esta situación cambie, al menos repito, tenemos que salvar la categoría.

Con un sistema “Amarrategui” un delantero centro que no  marca ni al arco iris (Joel)  por cierto con 31 años, ya me dirán que corre mucho, pero tiene que dar lo que se le pide, goles, pienso que vino a retirarse, si tuviera algunos menos años, no hubiera pensando venir a nuestro equipo, por otro lado tenemos una plantilla corta y descompensada que con las lesiones y sanciones domingo tras domingo vemos que detrás no hay mucho donde elegir, nuestra gran preocupación es que el equipo vuelva a caer en el pozo de la 3ª división, esto hay que evitarlo como sea, sería con toda seguridad su desaparición.

Que no? Yo he visto a Messi sentar a medio equipo (Getafe, por ejemplo).

No tengamos siempre al Barça por ejemplo, por otro lado, que Joel no está jugando como en temporadas anteriores es una verdad que se refleja en sus estadísticas personales. Como dice hervi,  sea o no sea el mejor de la plantilla actual, no está cumpliendo con su labor, (GOLES)
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #317 el: 02 de Novembre de 2008, 21:30:16 pm »
Esque Joel necessita que li arribin pilotes, i aixo no passa en aquest equip.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #318 el: 02 de Novembre de 2008, 21:33:13 pm »

sense comentaris amic.

la gente que quiere el Sabadell es socia por eso mismo, porque lo quiere. tu no eres socio porque no te la da gana y punto ;)

VISCA EL SABADELL, AHORA Y SIEMPRE!
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #319 el: 02 de Novembre de 2008, 22:13:36 pm »
El tema ser socio o no tampoco quiere decir que uno sienta unos colores más o menos. Estoy seguro que hay socios  que lo son por compromiso social o empresarial y estan más pendiente de lo que hace el Barça (por citar el club grande más cercano) que lo que hace el propio Sabadell, ya que en el fondo le produce indiferencia, y otros que no son socios, pero siguen al Sabadell como el que más , sufren con las derrotas y siempre acaban asistiendo un mínimo de partidos a la Creu Alta.
En el caso del compañero de fórum Arrlequinat, por los comentarios que he leido desde hace tiempo, pienso que eres de los que el Sabadell no sólo le produce indiferencia , sino que por lo que leo parece que te alegras que el equipo pierda y así tener la razon sobre los que pensaban que este año teniamos equipo para estar arriba.  Y si no te alegras , veo que eres muy pesimista, porque todo lo que escribes sobre el equipo es negativo (que ni en la porra le das la oportunidad de ganar!).