Autor Tema: MISSATGE PELS "ANTIESTABILITZADORS"  (Llegit 4107 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
Re: MISSATGE PELS "ANTIESTABILITZADORS"
« Respondre #20 el: 23 de Novembre de 2008, 19:48:27 pm »
jo fa uns quants dies q em moc pel foro (no sóc una vetererana) i sempre he mostra la meva disconformitat amb en Moya, García -Llamas i la Directiva en general  i mai ningú m'ha dit res, almenys publicament

També he de dir que sóc una ferma defensora del dret i la llibertat d'expressió, tant, que fins i tot li permeto a algú dir-me de que puc parlar o no...jo despres faré el que vulgui.
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #21 el: 23 de Novembre de 2008, 22:05:56 pm »
Exactament de quina pedra parles  :icon_question:

Doncs de la pedra que formeu els "veterans" del foro. Qui no estigui d'acord amb vosaltres en tot allò que escriviu, és que són desestabilitzadors.

Som un club humil en una categoria difícil i sense massa ajudes de l'exterior..... si a sobre nosaltres mateixos ens anem destroçant sense miraments malament anem. Criticar amb una alternativa jo crec que és la manera. I a vegades és el que hi ha. Critcar el preu de la samarreta del teu equip per cara -que ho és- està molt bé, però després dir que et compararas la d'un equip rival -similar en preu- per molta 1a divisió que sigui, ja et deixa en una situació que fa pensar......

1.- La samarreta del Sabadell d'aquest any té un preu de 90€. La del Racing, 45€. I en aquest preu no està inclòs el descompte que tinc. Per tant, em quedaria per 25-30€.

2.- Perquè m'he de comprar la samarreta dels noms, si ja tinc l'arlequinada de la temporada passada?

3.- No m'he comprat la dels noms, però m'he comprat la segona. I el xandall. I la tercera samarreta no crec que la pugui comprar perquè té tots els números de que no surti a la venda, segons el Tori Serrat.

4.- Tinc una pila de samarretes d'un munt d'equips, tant de 1ª com de 2ª com de lligues estrangeres, que he anat comprant des de fa gairebé 8 anys. Si aquest és el meu hobby i vosaltres ho veieu malament, no és el meu problema.

Cada cop quedes més retratat....... Si aquí l'únic que volem TOTS - o la gran majoria- és que el Sabadell vagi bé, per damunt del que sigui i de qui sigui. Això és una cosa que tu sembla que no entens. Menys criticar i més animar. Això és el que t'hauries d'aplicar. O si més no fer una crítica constructiva i no destructiva.

I de la pedra dels veterans del foro em sembla que vas una mica equivocat. Quanta gent fa 4 dies que escriu i tothom li té un respecte  màxim ?? Pensi el que pensi.
I és que potser per alguna cosa és que reps tantes crítiques....... I jo respecto allò qui tothom diu. Puc no compartir-ho, però ho respecto.

I pel tema de les samarretes està clar. Son 48 euros, i si vols la compres i si no és ben fàcil.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #22 el: 24 de Novembre de 2008, 00:56:19 am »
Nombre = 50€ + Camiseta = 48€ = 98€. Lo que he puesto antes, sólo que 8€ menos.
Nadie te obliga a poner el nombre ;)

Ya jabo, pero ya te digo que para eso tengo la del año pasado, que sirve igualmente :wink2:
Pues entonces donde ves el problema, y dices lo de camiseta a 90€ ?
Te contradices tu solo, criticas por criticar, ahora atacas a los veteranos del foro... ver para creer  :clap

Desconnectat TXURI-URDIÑAK

• Infantil
  • Missatges: 286
« Respondre #23 el: 24 de Novembre de 2008, 08:28:59 am »
Lo que verdaderamente es putipénico (dicese del que da **** pena) es que tanto Mr. Optimismo como los supuestos desestabilizadores que hay en este foro no soys ni socios, ni vais a un partido aunque os regalen la entrada, ni ná de ná, cada domingo os pasais los 90 minutos que dura el partido comentando lo que dicen por la rádio, y según el resultado, empezais a crear posts y mas posts a favor de una posición o de otra, mientras los otros, que hemos ido al campo a pasar frío, llegamos a casa cabreaos y encima tenemos que leer vuestras tonterías.  :beer2

Tens tota la rao
VISCA EL SABADELL

Connectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #24 el: 24 de Novembre de 2008, 10:53:32 am »

A mi realment no se si m'ataqueu molt, peró tant me fa... hi han coses més importants a la vida i s'hi ha de saber estar.

De fet, aquest "post" el vaig iniciar amb l'ànim de buscar la paciència entre els foreros que ja volen fer fóc nou, que ens són ns quants i potser -i per experiència- de vegades, interessats. I més una temporada on les coses no van malament com d'altres temporades, especialment la que fa tres enrrere.

No sóm, ni de conya, un dels equips amb millor pressupost del grup. Peró gràcies a la crisi immobiliària hem aconseguit que molts equips hagin disminuit enormement els seus pressupostos i que el nostre sigui un dels deu millors. Que sabent la història del grup de 2aB que ens sol tocar, ja es molt. Aixó no significa un ascens segur, ni tan sols estar entre els quatre primers. Però sí ens facilita una situació còmode a mitja taula sense depenjar-nos de les tres primeres possicions, i amb l'esperança de que les segones voltes d'en Moya sempre solen ser millors.

Ni és normal no guanyar en quatre partits seguits a casa, ni seria normal que els actualment set primers estiguin tota la lliga de llet. La lliga és molt llarga i els resultats reals s'han de veure a la jornada 38. I al gener, potser, fitxar aquell jugador que ens falta per animar el cotarro tenint en compte que enguany molts equips no paguen o porten molt de retràs en els pagaments.

També és cert que a 2aB poquíssims equips juguen la majoria dels seus partits donant una gran imatge. Només els que ténen molts recursos (ex. Castelló, Nàstic, etc... altres anys) ho poden fer i aixó no els ha garantit l'ascens. Quan jugues contra equips que es tanquen a més de qualitat et falta aquella punteta de sort.

Per tot això volia demanar paciència pel sr. Moya i que la directiva faci una miqueta de guardiola per fitxar a l'hivern i, fins i tot, recuperar un jugador que tots coneixem.

DESPRÉS hi ha qui acusa a la gent de que si només va als partits que valen 1 euro, que si no venen pel camp, etc...   Molt be, i què? De vegades dona la sensació que alguns només volen ser els 2000 que van al camp i punto. Que no veieu que així cremareu a la gent i no farem país? Però com es pot tenir una mentalitat tan tancada? Que no es pot opinar després de veure un partit del Sabadell per la tele?

JO, personalment, he estat anant al camp des de les darreres temporades a 2aA i durant tot l'ostracisme interminable a 2aB i 3a. M'he hagut de xupar autèntiques decepcions contra equips de poble -amb perdó pels vilatans- i fins i tot grans humiliacions. Ho he passat fatal i fins i tot se'm ha caigut la llagrimeta en partits com el del Llevant B que ens va suposar el terrible descens de fa tres anys. Les alegries que he viscut bàsicament han estat l'evitar descensos en finals de lliga trepidants i poca cosa més.

Actualment no vaig a la Creu Alta per diversos motius. Primer, per acabar literalment "cremat" de tanta decepció, tot i que justament aquesta no és mala temporada. Per una altra banda per motius de feina i, finalment, per motius familiars ja que un cop casat la seva família no resideix a prop de Sabadell ni molt menys. Cada un té les seves raons que el motiva no anar a la NCA excepte algun dia que, per cert, no ha de coincidir amb les entrades a 1 euro.

Altres, no podran anar pel motiu que sigui: feina, atur, ganes, etc...  Peró aixó tampoc els desacredita per opinar en aquest fòrum que tant de temps molts hi hem dedicat.

Per que sinó...  per que nassos volem el fòrum? Per que hi opinin només els qui van al camp? Donc que es faci un fòrum restringit als socis actuals i llestos. Amb aquesta forma de pensar, no anireu enlloc.

I avís final: vigileu determinats desestabilitzadors, que la seva lluita encara no ha acabat.

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #25 el: 24 de Novembre de 2008, 11:41:37 am »
Exactament de quina pedra parles  :icon_question:

Doncs de la pedra que formeu els "veterans" del foro. Qui no estigui d'acord amb vosaltres en tot allò que escriviu, és que són desestabilitzadors.

Som un club humil en una categoria difícil i sense massa ajudes de l'exterior..... si a sobre nosaltres mateixos ens anem destroçant sense miraments malament anem. Criticar amb una alternativa jo crec que és la manera. I a vegades és el que hi ha. Critcar el preu de la samarreta del teu equip per cara -que ho és- està molt bé, però després dir que et compararas la d'un equip rival -similar en preu- per molta 1a divisió que sigui, ja et deixa en una situació que fa pensar......

1.- La samarreta del Sabadell d'aquest any té un preu de 90€. La del Racing, 45€. I en aquest preu no està inclòs el descompte que tinc. Per tant, em quedaria per 25-30€.

2.- Perquè m'he de comprar la samarreta dels noms, si ja tinc l'arlequinada de la temporada passada?

3.- No m'he comprat la dels noms, però m'he comprat la segona. I el xandall. I la tercera samarreta no crec que la pugui comprar perquè té tots els números de que no surti a la venda, segons el Tori Serrat.

4.- Tinc una pila de samarretes d'un munt d'equips, tant de 1ª com de 2ª com de lligues estrangeres, que he anat comprant des de fa gairebé 8 anys. Si aquest és el meu hobby i vosaltres ho veieu malament, no és el meu problema.

Una camisa de força és el que t'hauriem de regalar tots plegats!.
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #26 el: 24 de Novembre de 2008, 12:03:20 pm »
Jo fa poc que escric al Forum donat que no el coneixia abans, tinc nomes vint anys i sempre he seguit al Sabadell des de petit en unes boniques tardes de futbol a la Nova Creu Alta amb el meu avi, que m explicava coses de la historia del club... Tenim la sort de poder esser aficionats d un club extremadament important per al futbol catala i fins i tot a nivell estatal, amb molta mes historia que la majoria d equips de Segona i Primera i de poder anar pel mon dient que el nostre club te mes de cent anys. El que no podria fer jo, ni moltissima gent, mai a la vida, es dir que soc aficionat d un club el qual desitjo que perdi perque no m agrada la directiva o el que sigui. El que importa del Sabadell es l escut i que aquest estigui el mes amunt possible en una taula de classificacio (a Primera, a Segona o a Tercera). Les critiques de gestio, doncs, haurien de ser independents a les de la trajectoria de l equip.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #27 el: 24 de Novembre de 2008, 13:01:56 pm »
Jo soc del parer del Fermi, tothom ha de poder opinar el que vulgui, (tot i que en nom de la Llibertat d’Expressio se n’escriu cada una...)  pero a mi tambe em sopta que gent que no va mai al camp, opini tant. Com s'ho fan ? Li espliquen, per intuicio, per gracia divina ?

Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Connectat kitanovsky

• President
« Respondre #28 el: 24 de Novembre de 2008, 13:04:48 pm »
Jo soc del parer del Fermi, tothom ha de poder opinar el que vulgui, (tot i que en nom de la Llibertat d’Expressio se n’escriu cada una...)  pero a mi tambe em sopta que gent que no va mai al camp, opini tant. Com s'ho fan ? Li espliquen, per intuicio, per gracia divina ?

si ho dius per mi, poc opino del joc de l'equip. sí dels resultats, que agradi o no, és el que valen.
Val que les dues coses van una mica lligades, peró els resultats manen i fins i tot les opinions a aquest fòrum pinten un equip que si vol, pot. I per tv s'ha vist i demostrat.
Que hi han dies dolents? que voleu a 2aB...

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #29 el: 24 de Novembre de 2008, 13:26:22 pm »
Kitanovsky, va una mica per tothom.

Per començar se que tu intentes aixecar una mica els anims de la parroquia, sense entrar de forma molt intensiva en el joc de l’equip. Pero has de reconeixer que  els que no aneu al  camp temdiu a ser molt de blanc o negre i us acabeu perdent tot l’espectre de grisos.

El que si no soporto es a la gent que se n’alegra de les derrotes de l’equip, jo respecte aquests em guardo el dret i llibertat de ni respondre’ls (sort que son una minoria). Per mi nomes hi ha una cosa per sobre de tots nosaltres i del Forum, EL SABADELL.

I com deia aquell, “salut a tots els arlequinats ben intencionats”.
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat sangui

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1053
« Respondre #30 el: 24 de Novembre de 2008, 13:42:59 pm »
No crec que hi hagi ningú que s´'alegri de les derrotes. Però de vegades ho sembla. Evidentment que tothom te dret a criticar. Però hi ha que despotrica sistematicament i demana dimissions a tort i a dret sense donar-se compte que això es un forum publc i que de vegades i tot i que hi hagi llibertat d'expressió hem de ser més consecuents amb el que hi diem.

Ens queixem de que ens han mig promés el play off. Lógic, que esperem que en diguin? Que l'equip seran quatre matats? A part, de que a les alçades de lliga que estem, qui ha dit que no arrivarem a play off. De totes les vegades que jo he vist pujar al Sabadell mai hem anat de sobrats tota la temporada (except pot ser les dues temporades a tercera). Queda molta lliga i molt que lluitar tots plegats.

SANGUI

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #31 el: 24 de Novembre de 2008, 13:54:18 pm »
Ens olvidem que aquest any estem fent la millor arrencada (i ja van moltes jornades) a Segona B des de fa molts i molts anys... que estem a només 3 puntets del play-off... i tot i aixi ens queixem del tema esportiu, esta clar que SOM EL SABADELL.

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #32 el: 24 de Novembre de 2008, 14:20:45 pm »
Ens olvidem que aquest any estem fent la millor arrencada (i ja van moltes jornades) a Segona B des de fa molts i molts anys... que estem a només 3 puntets del play-off... i tot i aixi ens queixem del tema esportiu, esta clar que SOM EL SABADELL.

Tens tota la raó.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Connectat kitanovsky

• President
« Respondre #33 el: 24 de Novembre de 2008, 14:44:27 pm »
Kitanovsky, va una mica per tothom.

Per començar se que tu intentes aixecar una mica els anims de la parroquia, sense entrar de forma molt intensiva en el joc de l’equip. Pero has de reconeixer que  els que no aneu al  camp temdiu a ser molt de blanc o negre i us acabeu perdent tot l’espectre de grisos.

El que si no soporto es a la gent que se n’alegra de les derrotes de l’equip, jo respecte aquests em guardo el dret i llibertat de ni respondre’ls (sort que son una minoria). Per mi nomes hi ha una cosa per sobre de tots nosaltres i del Forum, EL SABADELL.

I com deia aquell, “salut a tots els arlequinats ben intencionats”.

vimo desenganya't...

tu has vist partits de 2aB? L'altre dia vaig veure el Múrcia - Nàstic de 2aA per la tele i no té res a veure amb el que es veu a 2aB. Només la intensitat de joc ho diu tot.
2aB sol ser una categoria que mata d'avorriment fins les gallines. És molt difícil veure un bon partit. Crec que tots els equips són molt iguals (hi han molts empats) i bastant mediocres, ja que justament per aixó no juguen més amunt.

Justament per això sempre m'he fixat més en els resultats, tot i quan anava cada quinzena al camp. Per que el joc sol ser sempre dolent i al final, només hi compte el resultat. Fins i tot el joc dels que van líders.

I ara que ningú em digui que en 14 dels darrers 15 anys la gent no hagués estat contenta sent els 8ens a la jornada 14, a només 3 punts del quart i a 1 punt de la copa del rei... amb un equip que no està malament.

Sí es cert que no es fan gaires gols, peró sí es cert que al camp del 3er i del 5è vam empatar, i al del 4rt em guanyat. Amb 6è i 7è hem perdut, ok, peró estem iguals que el gavà i a prop d'equips que s'han gastat molt.

Ara només falta paciència i pensar en el llarg plaç.

Desconnectat pesoto

• Juvenil
  • Missatges: 418
« Respondre #34 el: 24 de Novembre de 2008, 15:14:55 pm »
los antiestabilizadores debe dese para los coches creo que todo el mundo tiene derecho a decir lo que piensa eso si siempre desde el respeto y la educacion, el futbol  estan grande precisamente por que todos podemos hablar y mas cuando ademas pagamos unos carnerts, si no se discutiera si no se dieran puntos de vista diferentes este foro como muchos otros no existiria, nadie tiene la verdad absoluta, y nadie tiene derecho a decirnos lo que debemoos hacer o decir yo nunca te impondre mis ideas por que son mias no son buenas ni malas solo mias, y quizas en tiempos aneriores cuando economicamente, yo andaba muy bien puse bastante dinero en este club y cuando compre acciones para ayudar luego las regale a la fundacio, seguro que ati el sabadell ni te a costado lo que ami ni te costara y seguros que no as visto ni la mitad de los partidos que yo e visto de mi equipo no juzguez por los comentarios que son libres y aveces acalorados por un resultado del momento, aqui nadie desestabiliza por que no hay una fuerza para ello al no ser que tu estes dentro del club y te sientas molesto si es asi lo siento , yo opino desde el respeto y la educacion y desde un corazon arlekinado que no me coge en el pecho tu no lo se :beer2 :scut kitanosvki

Connectat kitanovsky

• President
« Respondre #35 el: 24 de Novembre de 2008, 16:08:33 pm »
los antiestabilizadores debe dese para los coches creo que todo el mundo tiene derecho a decir lo que piensa eso si siempre desde el respeto y la educacion, el futbol  estan grande precisamente por que todos podemos hablar y mas cuando ademas pagamos unos carnerts, si no se discutiera si no se dieran puntos de vista diferentes este foro como muchos otros no existiria, nadie tiene la verdad absoluta, y nadie tiene derecho a decirnos lo que debemoos hacer o decir yo nunca te impondre mis ideas por que son mias no son buenas ni malas solo mias, y quizas en tiempos aneriores cuando economicamente, yo andaba muy bien puse bastante dinero en este club y cuando compre acciones para ayudar luego las regale a la fundacio, seguro que ati el sabadell ni te a costado lo que ami ni te costara y seguros que no as visto ni la mitad de los partidos que yo e visto de mi equipo no juzguez por los comentarios que son libres y aveces acalorados por un resultado del momento, aqui nadie desestabiliza por que no hay una fuerza para ello al no ser que tu estes dentro del club y te sientas molesto si es asi lo siento , yo opino desde el respeto y la educacion y desde un corazon arlekinado que no me coge en el pecho tu no lo se :beer2 :scut kitanosvki

pesoto,

en el club no lo se, pero en este foro llevas poco. Si supieras las que se han liado...  sobretodo por temas "tribuna", cuando se han dicho verdades que no se podían decir. Pero esto és una larga história...

Este foro se lo mira más gente de la que parece, y que nunca diriamos. Y ha afectado a este club bastante más de lo normal.

Por eso, a veces, hay que vigilar con determinadas opiniones que vienen en determinados momentos. Creo que critiqué una tuya hará un mes, por que esa opinión "tenía todos los números": recién llegado con mensaje durillo.

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #36 el: 24 de Novembre de 2008, 16:19:46 pm »
primer creu-te les teves pròpies paraules  Este foro se lo mira más gente de la que parece,
potser el pesoto entra en el forum des dels seus inicis i fins ara no s'havia registrat
Les opinions de pesoto NO SERAN DEL TEU GRAT, però són sempre COHERENTS I AJUSTADES A LA REALITAT DEL QUE PASSA AL TERENY DE JOC PARTIT RERA PARTIT
jo prefereixo aquestes opinions que fan possible la rectificació dels errors i no pas anar sentint que s'ha d'animar que vol dir animar? no fer costat mai a l'equip? o estar sempre amb l'equip encara que se l'hi hag d'estirar les orelles?
una altra cosa les opinions s'han de valorar per la seva coherència no per si s'ha opinat moltes vegades al forum, que aquí al form hi ha qui potser ha opinat molt i no en trovaries pas més de 5 fetes en coherència

ah, les majuscules no són crits, és per donar una certa rellevància i prou,
amb tot el respecte

Desconnectat pesoto

• Juvenil
  • Missatges: 418
« Respondre #37 el: 24 de Novembre de 2008, 16:37:51 pm »
el futbol es grande por que todo el mundo opina cada uyno da su razon nadie tiene la verdad absoluta pero tu tampoco kitanovski, seguro que tu no as visto ni la mitat de partidos que yo e visto a nuestro equipo pago un carnet seguro que antes de quye tu nacieras, y e vivido ascensos y descensos lo importante es el respeto por la opiniopn de todo el mundo que puede haber un ***** que se alegre de nuestras derrotas pues por que saeguro que no es del sabadell, pero la critica siempre ayuda, al no ser que te moleste por esar dentro de una directiva que no domina el tema o dentro de la deportiva que estan mas   perdidos que yo en quirofanos pero chico creo que la mayoria de nosotros queremos ganar y ver a mi equipo en primera aomo antaño, cuando las criticas no son buenas por algo sera pues si las cosas nos fueran bien madie diria nada la ley del futbol son los resultados y yo el domingo me volvi a ir cabreado que quieres que te diga. quieres critica pues hay va; con ramon moya no vamos a ninguna parte, tenlo claro este año se a cambiado casi toda la plantilla y estamos como el año pasado eso si con mucho mas presupuesto y un mister que cobra un paston del cual yo pago una parte  :scut