Autor Tema: S'estan carregant l'afició?  (Llegit 5608 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
  • Gènere: Masculí
Re: S'estan carregant l'afició?
« Respondre #20 el: 27 de Octubre de 2008, 19:11:58 pm »
Les invitacions tan dels socis com les del club, tambe passen per maquina, suposo que tambe sumen. Ara mateix no et sabria dir el que paga un jubilat o un juvenil, crec que els primers es pot atançar a 10,00 €, pero els segons no.

Be el significatiu es que hi ha gent que paga carnet per seguir ajudant al club economicament i posteriorment, no va al camp, jo te'n podria presentar algun... i la pregunta es per que ?
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
« Respondre #21 el: 27 de Octubre de 2008, 19:14:54 pm »
Alguien me puede decir los socios que tenia el club en las 2 ultimas temporadas en Primera y en la posterior en Segunda? Gracias!

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
« Respondre #22 el: 27 de Octubre de 2008, 19:18:07 pm »
Sac, el 1er any d'estar a primera 86/87 hi havia 6.500 socis, la 2on 5.500. Despres, quan es va baixar no ho tinc clar pero se que tradicionalment el Sabadell a 2ªA tenia entre 3.500 - 4.500 socis depenent si s'anava be.

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #23 el: 27 de Octubre de 2008, 19:19:09 pm »
Per bo i per dolent Som el Sabadell

Si a Primera només s'omplia el camp amb la visita del Reial Madrid i la resta de partits fins i tot a vegades no arribavem a la meitat que voleu que us digui..

Jo crec que la cosa sempre ha anat així , xifra amunt xifra avall però sempre som els mateixos
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
« Respondre #24 el: 27 de Octubre de 2008, 19:26:28 pm »
Erik, tens tota la rao, l'assistencia a 1era divisio fluctuava entre els 8.000 i 12.000 espectadors.

El camp, amb els ultims 25 anys nomes s'ha omplert 3 vegades: Madrid, At. Madrileño i Osasuna. Dues de les tres vegades l'entrada era gratuita o quasi gratuita.

De tot plegat m'estalvio de fer qualsevol tipus de comentari...

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
« Respondre #25 el: 27 de Octubre de 2008, 20:41:56 pm »
Erik, tens tota la rao, l'assistencia a 1era divisio fluctuava entre els 8.000 i 12.000 espectadors.

El camp, amb els ultims 25 anys nomes s'ha omplert 3 vegades: Madrid, At. Madrileño i Osasuna. Dues de les tres vegades l'entrada era gratuita o quasi gratuita.

De tot plegat m'estalvio de fer qualsevol tipus de comentari...

Mersi vimo. Bueno yo creo que con los tiempos que corren se podrian conseguir unos 8.000 o 12.000 socios incluso en 2ª con una buena campaña de captacion y haciendo que la ciudad se identificase con el club mediante un avasallamiento total de los sentidos, como ya consiguieron Villareal y Getafe en menor medida, la duda que tengo es si esta directiva estaria preparada pa eso, la veo un poco arcaica ya... La verdad es que prefiero estar 50 años seguidos en 2ª con 7.000 socios que sean fieles, que se desplacen a otros campos, etc., que estar en 1ª y tener que soportar a todos los ocasionales que encima irian con el equipo contrario... :beer2

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #26 el: 27 de Octubre de 2008, 21:10:47 pm »
una cosa, vale que estamos todos muy enfadados, pero solo decir que ayer en el campo eramos bastante mas de 2300 aficionados.... Si, si la mayoria gente que entró gratis por lo de futbol base, pero también estaban en el campo...
Imagino que 2300 se refiere a los que pasaron entrada o carnet por la puerta (contabilizados), y yo calculo que a la hora de la presentación de futbol base habria unos 800-900, así que sumados da mas de 3000, que es lo que creo que habría durante el partido..

Yo no creo q hubiera mas de 3000 personas en el campo murciano eh, yo creo que tirando a largo eramos 2300.
Yo ayer vi los goles bastante desiertos y tribuna 3/4 d lo mismo, el lateral lo vi como los otros dias,  q si q según de donde lo mires parece q haya bastante gente pero q si t pones a mirarlo desd tribuna te das cuenta q somos los d siempre o menos!.

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #27 el: 27 de Octubre de 2008, 22:10:37 pm »
Les invitacions tan dels socis com les del club, tambe passen per maquina, suposo que tambe sumen. Ara mateix no et sabria dir el que paga un jubilat o un juvenil, crec que els primers es pot atançar a 10,00 €, pero els segons no.

Be el significatiu es que hi ha gent que paga carnet per seguir ajudant al club economicament i posteriorment, no va al camp, jo te'n podria presentar algun... i la pregunta es per que ?

tu dic ben clar, per amor als colors, no cal que em presentis a ningu, jo pago 2 carnets de general i 2 de petits, i de moment aquesta temporada nomes vaig jo i el fill gran (3 anys). La temporada pasada la dona nomes va anar a 8 partits, pq estimo al centre d'esports.
L'unica cosa que volia dir es que no crec aquestes xifres.

:bandera

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
« Respondre #28 el: 28 de Octubre de 2008, 09:34:02 am »
La font de les dades que estic dient provenen directament d'un membre molt destacat de la Junta Directiva del Club i ho va dir en public, si ets un incredul es el teu problema...

I a casa teva sou un clar exemple del que estava dient, a cal raros el 50% dels socis falla, per que? Aquest era el tema principal d'aquest post i que a mi com a d'altres foreros ens preocupa...

[tu dic ben clar, per amor als colors, no cal que em presentis a ningu, jo pago 2 carnets de general i 2 de petits, i de moment aquesta temporada nomes vaig jo i el fill gran (3 anys). La temporada pasada la dona nomes va anar a 8 partits, pq estimo al centre d'esports.
L'unica cosa que volia dir es que no crec aquestes xifres./quote]

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #29 el: 30 de Octubre de 2008, 20:47:38 pm »

PREGUNTA AMAGADA

atenció jugadors del Trivial, val x 1 punt i s'ha de respondre al post "preguntes amagades"

quin jugador del CES tenia com a mascota un nino que era un mono de drap i sempre el duia a sobre?

si algú te curiositat o vol participar al Trivial, l'esperem!!!

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #30 el: 02 de Novembre de 2008, 12:53:12 pm »
Crec que una de les raons principals, és que ja són molts d'anys de misèries per 2ªB i 3ª divisió, i això acaba passant factura.Esperem que vinguin temps millors, si no, malament arrai

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #31 el: 02 de Novembre de 2008, 19:27:49 pm »
Amb partits com el d'avui, que l'any que ve posin els carnets a 250€!!!! Que continuin enganyant al personal amb promeses d'equips candidats al play-off (però de descens, clar) :happy2: :happy2: :happy2: :happy2:

Desconnectat pil

• Juvenil
  • Missatges: 528
  • Tornarem
« Respondre #32 el: 03 de Novembre de 2008, 16:43:03 pm »
et direé que l´amor es cec, que cadascu estima com sap o com vol.Pero l´estimació sempre és demostra amb fets mai amb paraules, perque les paraules se les emporta el vent

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #33 el: 03 de Novembre de 2008, 17:36:42 pm »
Amb partits com el d'ahir, costa enganxar a nous aficionats. Açò si, els que ja estimem al Sabadell, lo seguirem estimant.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #34 el: 03 de Novembre de 2008, 18:34:26 pm »
Després "d'espectacles" kom el d'ahir , lo millor ke podria fer la directiva es baixar del b***o i canviar els preus de les entrades. Realment creuen ke algú amb dos dits de front pagarà 16 euros d'entrada per pelar-se de fred a l'hivern veient segona B i possiblement fent el pena??

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #35 el: 05 de Novembre de 2008, 18:31:35 pm »
mireu:la gent cada vegada es mes de l' equip que guanya... barça madrid,...                     
es una llastima pero es aixi.i a sobre el club ens posen unes entrades de com per veure un partit de primera(potser no tant) i a sobre el sabadell perd a la NCA i amb una imatge horrorosa... :no: :no: :no: :plora
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #36 el: 18 de Novembre de 2008, 19:33:20 pm »
Vinga que aquells no tan fidels, aquesta setmana poden treure una entrada i li regalaràn una altre gratuita!!!

El partit es a les 12h d'un Diumenge i per fí la directiva ha buscat alguna solució  :ok
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #37 el: 19 de Novembre de 2008, 10:34:50 am »
mireu:la gent cada vegada es mes de l' equip que guanya... barça madrid,...                     
es una llastima pero es aixi.i a sobre el club ens posen unes entrades de com per veure un partit de primera(potser no tant) i a sobre el sabadell perd a la NCA i amb una imatge horrorosa... :no: :no: :no: :plora

la gent és de l'equip que més surt a la tele i als diaris.

una altra cosa es que anar a la creu alta em costi 16 euros (si no soc soci) quan pots anar a can barça per 18 en alguns partits o per 15 a veure la lliga acb. o en el nostre estimat grup de 2aB per 5-10 euros vas a molts llocs.

ÉS MÉS: hi han llocs on han posat l'entrada a 5€ i ara venen 2000 entrades cada partit. i crec que un dels que ho han fet -i els funciona- ens visita diumenge.

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #38 el: 19 de Novembre de 2008, 13:48:24 pm »
jo crec que al club li aniria millor 3000 espectadors amb 5 euros l'entrada que no com ara...
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat pesoto

• Juvenil
  • Missatges: 418
« Respondre #39 el: 19 de Novembre de 2008, 18:03:09 pm »
todo influye el precio y el resultado depende de ganar o perder . creo que estabien que el presi venda ilusion pero debe darse cuenta si la gente que le lleva el tema deportivo es la idonea son muchos años ya que vemos lo mismo cada año, hace falta un cambio total, gente que este puesta en el dia a dia del futbol creo que no es el caso de nuestro secretario tecnico que llevaba no se cuantos años fuera de los campos de futbol, o un arroyos que siempre a fracasado al frente de nuestra entidad, y no creo que lo haga a mala fe por que se que siente este club como el que mas pero quizas su afan de estar el al frente puede mas que la realidad. la gente se desencanta y deja de ir y de sentir que es lo mas grave, voy cam,ino de la juvilacion y me morire con las ganas de volver a ver a mi equipo en primera, aunque no pierdo la esperanza y siempre estare hay con mi pequeño grano de arena :beer2 :bandera :bandera