Autor Tema: JUGADORS: Volem més actitud i ambició  (Llegit 4994 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
Re: JUGADORS: Volem més actitud i ambició
« Respondre #20 el: 02 de Novembre de 2008, 19:31:42 pm »
La mateixa part de culpa tenen els jugadors per ser uns poca-vergonyes que els fot tot perquè cobren igualment, com Moya per ser un negat, com la directiva per fitxar saldos. Fora tots!!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
  • Gènere: Masculí
« Respondre #21 el: 02 de Novembre de 2008, 20:03:54 pm »
La mateixa part de culpa tenen els jugadors per ser uns poca-vergonyes que els fot tot perquè cobren igualment, com Moya per ser un negat, com la directiva per fitxar saldos. Fora tots!!

si pero tot i així seguim portant a jugadors que ja han sigut partíceps d'un fracàs recent.... no escarmentem nosaltres.

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2100
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #22 el: 02 de Novembre de 2008, 21:07:59 pm »

si pero tot i així seguim portant a jugadors que ja han sigut partíceps d'un fracàs recent.... no escarmentem nosaltres.

Home, fixa't que també vam portar a Montero després de que el seu equip descendís (Rubí), i ens va sortir molt bo :yes:
Però bueno, això també és una loteria...

Salut!

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #23 el: 02 de Novembre de 2008, 21:15:44 pm »

[/quote]

suposo que parles de "l'estimat" S.Iglesias; que ens va baixar a 3ª, ens volia denunciar i marxar a mitja temporada a un altre club a per mes ...
 A que deia que tenia un deute amb el club, quin era ... tornar-nos a baixar.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #24 el: 02 de Novembre de 2008, 21:41:10 pm »
Home, fixa't que també vam portar a Montero després de que el seu equip descendís (Rubí), i ens va sortir molt bo :yes:

Home, d'aquell Rubí era un dels pocs que es salvaven...
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #25 el: 02 de Novembre de 2008, 22:58:21 pm »

Salut!

Parlo de fracàs recent vestint la samarreta del CE Sabadell, no de fracàs amb altres equips, ja ens entenem.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #26 el: 05 de Novembre de 2008, 12:04:06 pm »
A tot això: trobo molt bé que als jugadors se'ls demani més ambició i actitud quan estan sobre la gespa amb la nostra samarreta, però... no creieu que també se li hauria de demanar més actitud i ambició a Moya amb els seus sistemes?

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #27 el: 05 de Novembre de 2008, 12:25:46 pm »
A tot això: trobo molt bé que als jugadors se'ls demani més ambició i actitud quan estan sobre la gespa amb la nostra samarreta, però... no creieu que també se li hauria de demanar més actitud i ambició a Moya amb els seus sistemes?

NO     NO     NO     NO     NO     NO     NO     NO     NO
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #28 el: 05 de Novembre de 2008, 12:55:53 pm »

NO     NO     NO     NO     NO     NO     NO     NO     NO

Bueno, és una opinió :ok

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #29 el: 05 de Novembre de 2008, 13:31:32 pm »
Arrrrrlekinat, si tot fos tan facil com fer fora al Moya i apartir d'aqui guanyar tots els partits ja estaria al carrer, pero creus en serio, que si porten un altre entrenador tot farà un gir de 180º? els jugadors seran els mateixos i com no portin al Johan Cruyff jugarem amb un 4-2-3-1 en un 98 % dels casos. si els jugadors no s'impliquen no hi ha res que fer ni amb Moya, ni amb Cruyff ni amb Arsenio Iglesias xD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #30 el: 05 de Novembre de 2008, 13:36:22 pm »
Arrrrrlekinat, si tot fos tan facil com fer fora al Moya i apartir d'aqui guanyar tots els partits ja estaria al carrer, pero creus en serio, que si porten un altre entrenador tot farà un gir de 180º? els jugadors seran els mateixos i com no portin al Johan Cruyff jugarem amb un 4-2-3-1 en un 98 % dels casos. si els jugadors no s'impliquen no hi ha res que fer ni amb Moya, ni amb Cruyff ni amb Arsenio Iglesias xD

Però es podria donar el cas de que els jugadors estiguin "amotinats" perquè no els hi agraden els plantejaments que fa el Moya, que a vegades arriben a ser ultradefensius. Vaja, això crec jo.

I això que has comentat de que si es fes fora al Moya es comencessin a guanyar partits, només has de fixar-te en el que ha passat al Tottenham... L'any passat van guanyar a tot un Chelsea una Copa. Aquest any la plantilla s'ha millorat. Però els jugadors no aguantaven el caràcter de Juande i li van fer el llit. Un cop fora, PAM! Vinga a fer punts. En el futbol tot és possible...

:beer2

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1722
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #31 el: 05 de Novembre de 2008, 14:19:50 pm »
Jo lo que no entenc és aquesta super obsessió de "Moya intocable", que ja no se li pot donar un "petit toc d'atenció", no estem parlant de fer-lo fora ni res (al menys en el comentari que ha fet Aarrrrrlekinat). No sé, jo ara tampoc el fotria al carrer, aguantaria algun tempos per veure com evoluciona la cosa, que potser això és una mala ratxa de resultats i prou, però vamos, una xerradeta amb ell si fos el president si que la tindria, al menys per a que m'expliquès com veu ell la cosa, si creu que té confiança en l'equip, que em doni alguna explicació de lo que està passant... és a dir, que em faci entendre que ell és l'home ideal pel Sabadell, que sap on és el problema i que em digui si creu que té la solució, que creu que ell pot tirar endavant l'equip. Però ara si ja ni se'l pot dir això...
« Darrera modificació: 05 de Novembre de 2008, 14:24:59 pm per Frannistelrooy »
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #32 el: 05 de Novembre de 2008, 14:36:42 pm »
Jo lo que no entenc és aquesta super obsessió de "Moya intocable", que ja no se li pot donar un "petit toc d'atenció", no estem parlant de fer-lo fora ni res (al menys en el comentari que ha fet Aarrrrrlekinat). No sé, jo ara tampoc el fotria al carrer, aguantaria algun tempos per veure com evoluciona la cosa, que potser això és una mala ratxa de resultats i prou, però vamos, una xerradeta amb ell si fos el president si que la tindria, al menys per a que m'expliquès com veu ell la cosa, si creu que té confiança en l'equip, que em doni alguna explicació de lo que està passant... és a dir, que em faci entendre que ell és l'home ideal pel Sabadell, que sap on és el problema i que em digui si creu que té la solució, que creu que ell pot tirar endavant l'equip. Però ara si ja ni se'l pot dir això...

Si ho dius pel meu missatge ... jo no considero a Moya intocable, simplement sempre he pensat que fer fora a un entrenador a mitja temporada no serveix per res, per suposat que hi han hagut moltissims cops que un equip ha millorat molt despres d'un canvi a la banqueta pero jo no hi crec, sempre he pensat aixi, potser estic equivocat pero es lo que hay jeje!  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #33 el: 05 de Novembre de 2008, 14:41:45 pm »
totalment d'acord amb PIPO.l'objectiu daquet any es acabar en fases d'ascens vale , pero als jugadors els hihauriem de donar mes temps perque sino anirien am massa pressio.al final acabarem entre els 4 primers i am el moya ja ho veureu
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1722
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #34 el: 05 de Novembre de 2008, 14:52:28 pm »
No ho deia pel teu missatge només, feia un comentari així en general. Com ja he comentat, jo tampoc soc partidari de fer fora el Moja, malgrat que qui em coneixen ja saben que no m'agrada gaire com a entrenador del Sabadell (tot i això, si la cosa continués així durant algun temps més sí que estaria d'acord amb un canvi, però no ara).

Lo que jo comentava no era això, era lo que deia Arrrrrlekinat, de donar-li un petit toc al Moya, no de fer-lo fora. Penso que desprès dels últims resultats ara mateix és necessari per a que no oblidi quins objectius té el Sabadell aquest any, o al menys quins són els objectius que té la directiva, que són els de fer playoff. A mi ja m'està bé que hi hagi molta gent que no vulgui un canvi a la banqueta, jo soc un d'ells, però sí cal aquest 'avís' per a que ningú s'adormi, des dels jugadors fins al propi entrenador.

De totes maneres crec i espero que aquesta mala ratxa és qüestió de temps que acabi, que només és això, una mala ratxa i prou.

;)
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #35 el: 05 de Novembre de 2008, 18:00:42 pm »

Al Moya ja li han "tocat el crustó" i abans que passés el que va passar diumenge...
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Victor

• Juvenil
  • Missatges: 440
« Respondre #36 el: 05 de Novembre de 2008, 18:38:34 pm »
Al Moya ja li han "tocat el crustó" i abans que passés el que va passar diumenge...

Com ho saps Mutio? Que més saps sobre això de donar un toc d'atenció a Moya i pot ser ell als jugadors?
Jo tambè vaig estar a Eibar el 28-5-11!!!! Gràcies C.E. Sabadell per tornar a 2º divisió A i poder disfrutar de tu en aquesta categoria, desprès de molts anys de patiments!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #37 el: 05 de Novembre de 2008, 18:57:23 pm »

Com ho saps Mutio? Que més saps sobre això de donar un toc d'atenció a Moya i pot ser ell als jugadors?

Home, a més de tot el que li puguin haver dit, fins i tot el Soteras va sortir parlant per la ràdio indignat amb la imatge de l'equip el dia de l'Ontinyent i no recordo si el dia del Benidorm també. I va carregar fins i tot "en directe" per la mateixa ràdio. És evident que a l'entrenador ja li hauran dit que certes coses no poden ser, com sortir a defenssar-se jugant com a locals. Em sembla que això tampoc ha agradat massa. O l'actitud d'alguns tampoc agrada massa.

Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #38 el: 05 de Novembre de 2008, 18:58:14 pm »

Jo també t'ho puc confirmar. Desprès del dia de l'Ontinyent hi va haver toc d'atenció cap en Moya. Aquest també ha comunicat el malestar de la directiva en els jugadors.

Ara, falta que reaccionin. Veurem quan estiguin més en forma, si responen.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #39 el: 05 de Novembre de 2008, 19:59:42 pm »

Però es podria donar el cas de que els jugadors estiguin "amotinats" perquè no els hi agraden els plantejaments que fa el Moya, que a vegades arriben a ser ultradefensius. Vaja, això crec jo.

I això que has comentat de que si es fes fora al Moya es comencessin a guanyar partits, només has de fixar-te en el que ha passat al Tottenham... L'any passat van guanyar a tot un Chelsea una Copa. Aquest any la plantilla s'ha millorat. Però els jugadors no aguantaven el caràcter de Juande i li van fer el llit. Un cop fora, PAM! Vinga a fer punts. En el futbol tot és possible...

:beer2

sincerament, crec que lúnica cosa que realment els hi amuina es posar la má a final de mes.

si tinguesin aquest tipus de "vergonya torera" hi han moltes maneres de fer cambiar d'opinió a un entrenador, la primera es parlant al terreny de joc que és el que han de fer, despres directiva i socis pendran les mides convenients.

si algun d'aquest paios tiguessin aquesta actitut de pasotisme en qualsevol empresa ja estarien en la pu__ta calle!
Millor Moderadora Forera Novell