Autor Tema: zona hermética dissabte 4:00 AM  (Llegit 12114 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re: zona hermética dissabte 4:00 AM
« Respondre #40 el: 03 de Novembre de 2008, 23:47:09 pm »
doncs a mi també m'han dit que es veritat, i no crec pas que m'hagin enganyat així que...  :blush:
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
  • Gènere: Masculí
« Respondre #41 el: 04 de Novembre de 2008, 00:41:16 am »
pues si es verdad, que salgan nombres, asi por lo menos se sentiran ridiculizados esos jugadores que se les a visto tanto y a esas horas por la zh, vamos yo lo veo asi, si de verdad han salido y se les ha visto que salgan los nombres y se les ridiculize en publico por lo profesionales que son! :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #42 el: 05 de Novembre de 2008, 17:30:35 pm »
Aixo es el de sempre. Quan es guanya, si es veu als jugadors a la discoteca a les 2 o les 4 de la matinada, fins i tot els convidariem a una copeta
Si es perd, doncs son uns desaprensius i uns inconscients. Es aquí, al Madrid, Al Barcelona i a tot arreu
Aixo sí, si el club te constancia de que era el divendres abans de viatjar a les Illes, doncs crec que hauria de pendre mesures i multar-los. Perque estaven en visperes d´un cap de setmana de partit. A més la seva condicio fisica deixa molt que desitjar. Si surtissin i despres ho donessin tot al camp, doncs callariem. Ara bé, qui ha obert el tema hauria de donar noms. No podem generalitzar perque es molt injust. Igual qui no va sortir va ser el pitjor a santa eulalia... No es pot tirar la pedra i amagar la ma

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #43 el: 05 de Novembre de 2008, 18:50:17 pm »
Tens tota la raó del mon.ronaldiño encara que ara estigui marcant gols al milan la ultima temporada al barça alló era una juerga... :pilotasso :clap2 :happy2: :xin-xin :beer3 :xupet :borratxo
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1779
« Respondre #44 el: 05 de Novembre de 2008, 23:58:47 pm »
Jo no hagués dit res però en va tocar les pilotes la golejada 4-0 contra 10 jugadors d'un equip que no és precisament el Madrid. I no em valen excuses del Moya que si la condició física ni nassos, que porten desde el juliol entrenant !!!!!!

Un jugador que visqui de l'esport ha de cuidar el seu físic (menjar bé, descansar i entrenar-se millor), hi ha exemples recents com el Sala que tots sabem fins a quina edat va jugar i amb quines condicidions i tot degut a que sempre s'ha cuidat.

Trobo bé que surtin de festa, però mai la nit abans d'un partit o de marxar de viatge com ha sigut aquest cas i si surten que s'atenguin a les conseqüéncies si no poden amb les seves botes. Si volen sortir abans d'un partit hi ha dues solucions: o guanyen el partit o se'n van de festa a Barcelona per que ningú els vegi (han de ser ven tontos per anar-se'n de festa per Sabadell).

La veritat és que preferia els jugadors de l'any passat (incloint els que han continuat aquest any), potser tècnicament no eren tant bons però lluitavem molt més i em donava la sensació que hi havia una pinya que ara no veig. Tècnica sense lluita no serveixen per res.

No sé, despres de tants anys pifiant-la a la fi m'havia tornat a il·lusionar, però a no ser que em demostrin el contari, aquest tornarà a ser un any de transició.

Desconnectat pesoto

• Juvenil
  • Missatges: 418
« Respondre #45 el: 12 de Novembre de 2008, 23:01:29 pm »
mi opinion e que se debe provar y no acusar por que los nervios afloran por culpa de los resultados, ¿si estuvieramos  1 o 2 se hablaria de este tema? sinceramente creo que no :scut :beer2 :pilotasso :borratxo

Desconnectat ALEXIA

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 14
  • Gènere: Femení
  • ALEXIA TVST
« Respondre #46 el: 03 de Desembre de 2008, 19:31:12 pm »
ya me gustaria a mi que salieran y vinieran a verme los dejaria nuevos y  :cheer superrelajados...
ALEXI TVSTI BCN

Desconnectat pesoto

• Juvenil
« Respondre #47 el: 03 de Desembre de 2008, 19:54:35 pm »
valla tela ALEXIA  :visca

Desconnectat hoolSBD

• Infantil
  • Missatges: 113
« Respondre #48 el: 04 de Desembre de 2008, 18:15:48 pm »
ya me gustaria a mi que salieran y vinieran a verme los dejaria nuevos y  :cheer superrelajados...

Vaya entrada triunfal que has tenido al foro Alexia ...

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #49 el: 04 de Desembre de 2008, 20:54:01 pm »

Vaya entrada triunfal que has tenido al foro Alexia ...

Qué razón llevas... :ostres
« Darrera modificació: 04 de Desembre de 2008, 21:02:36 pm per Arrrrrrlekinat »

Desconnectat pesoto

• Juvenil
« Respondre #50 el: 08 de Desembre de 2008, 15:32:12 pm »
ANOCHE en zona hermetica moya soteras y arroyos bailando con los jugadores y celebrando el punto ante el denia ese rival de champions  :visca :borratxo :borratxo :bigcry: :bigcry:

joseph

• Visitant
« Respondre #51 el: 08 de Desembre de 2008, 17:37:05 pm »
ANOCHE en zona hermetica moya soteras y arroyos bailando con los jugadores y celebrando el punto ante el denia ese rival de champions  :visca :borratxo :borratxo :bigcry: :bigcry:
Debo entender que eso es de broma, más teniendo hoy entreno y sin estar localizable Moya despues del partido, como dijo Soteras.

Desconnectat pesoto

• Juvenil
« Respondre #52 el: 10 de Desembre de 2008, 16:56:46 pm »
es un punto de humor simplemente :beer2 :scut

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #53 el: 10 de Desembre de 2008, 17:36:26 pm »
Lo de que fueron vistos por ZH es una verdad como un templo, lo sé de primera mano. También sé que Moya les hechó la bronca del siglo y que cayeron 400€ de multa... No sé si por cabeza o general...

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #54 el: 11 de Desembre de 2008, 10:02:53 am »
és que ningú té un movil amb camara?

jo si surto de nit i em trobo a algú que no hi hauria de ser, el primer que faig es fer una foto.
Així hi té nom i cognoms i no poso en tela de judici als que es condueixen correctament.
Millor Moderadora Forera Novell

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #55 el: 11 de Desembre de 2008, 16:23:05 pm »
és que ningú té un movil amb camara?

jo si surto de nit i em trobo a algú que no hi hauria de ser, el primer que faig es fer una foto.
Així hi té nom i cognoms i no poso en tela de judici als que es condueixen correctament.

Queréis un nombre? Apuntad: ****************. No fue uno de los implicados directamente, pero también estaba por allí de parranda y escapó por los pelos...
« Darrera modificació: 15 de Desembre de 2008, 22:52:17 pm per WebTeam SBD »

Xandri

• Visitant
« Respondre #56 el: 11 de Desembre de 2008, 19:03:43 pm »
Te has lucido compañero, mucha gente podría haber dichos los nombres y no han querido...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #57 el: 11 de Desembre de 2008, 21:46:17 pm »
No em sembla gens bé posar noms de jugadors ....... Sense proves no es pot acusar a ningú.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #58 el: 11 de Desembre de 2008, 22:36:23 pm »
Queréis un nombre? Apuntad: *******************. No fue uno de los implicados directamente, pero también estaba por allí de parranda y escapó por los pelos...

Tens proves? Si les tens, posa-les, i et creurem. Si no les tens, no remenis més la m****.
« Darrera modificació: 15 de Desembre de 2008, 22:52:46 pm per WebTeam SBD »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #59 el: 12 de Desembre de 2008, 08:14:35 am »
y otra cosa.... TU QUE COÑO VAS A SABER QUIEN ES ***************, SI HACE MIL AÑOS QUE NO PISAS LA NCA!!!!   Seguramente deberias ver a mi amigo panso que tiene un parecido y te confundiste...
anda niño vete de aqui ya anda
« Darrera modificació: 15 de Desembre de 2008, 22:53:28 pm per WebTeam SBD »
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma