Autor Tema: SABADELL - GRAMENET  (Llegit 20062 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
  • Gènere: Masculí
Re: SABADELL - GRAMENET
« Respondre #20 el: 03 de Novembre de 2008, 10:09:48 am »
tenim un problema i és que AIXÒ NO VA, però no va des del primer dia vam fotre pena contra l'Eivissa, vam estar de molta sort contra el Terrassa, al València no el vaig veure, i els altres partits ja sabeu com han acabat, a fora crec que només hem donat la cara en un parell de partits (0-0)
el que cal és buscar-hi sol.lucions i no abandonar la nau, els que no pensen tornar a la NCA de fet no els necessitem per res, volem gent a la grada que estigui amb l'equip sense condicions. Volem un tècnic digne que a casa surti amb ambició per obtenir el que és nostre (3 punts) i als matats que veisteixen d'arlekinat demanar-los-hi que si no tenen vergonya treguin l'orgull però que penquin i es concentrin pel que fa al cas durant 90 minuts.
SOM EL SABADELL  :bandera

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2624
« Respondre #21 el: 03 de Novembre de 2008, 11:16:14 am »
0-10, i renovem Moya de per vida, com el Ferguson al Manchester United, perquè és l'entrenador ideal perquè el Sabadell torni a 1ª :happy2:

Mira nen, prou fotuda està la cosa perquè vinguis a donar pel c**  :****
Aquest partit ha de servir per treure tot el mal rotllo amb una victòria convincent, si no ja s'haurien de prendre mesures. I més que de Moya (que part en té) i dels jugadors, la principal és d'una directiva que novament a venut fum (i en van unes quantes...). Tenim equip per no patir com altres anys i, si sona la flauta, estar a dalt, però ja està.

Per cert, Arrrrlekinat. Jo no sóc soci però animo al Sabadell tot el que puc, no em dedico a rebentar cap fòrum. Si ets un egarenc infiltrat o, pitjor, un amargat, no és la nostra culpa....

5-0: 3 de joel, 1 de juvenal i 1 de juanma cruz en pròpia porta!.

:bandera :bandera :bandera :bandera :bandera VISCA EL SABADELL  :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

antcarcer

• Visitant
« Respondre #22 el: 03 de Novembre de 2008, 11:24:33 am »
Amic arrrrlekinat, se't està anant la mà  :scut

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #23 el: 03 de Novembre de 2008, 11:25:02 am »
Jo sóc dels que pensa que durant un partit de futbol on jugues a casa, xiular al TEU equip durant els 90 minuts de joc o cridar contra l'entrenador o cridar contra els jugadors no serveix de res o simplement fa un "flac" favor als propis interessos. És com tirar benzina al foc.

Però SI estic totalment d'acord en xiular o treure mocadors abans o després dels partits. Trobo que és una actitud de desaprovació dels qui paguem amb un equip que creiem molts que no dóna el que ha de donar.

Per tan, jo personalment trobo que els nostres jugadors quan surtin al terreny de joc diumenge contra la Grama, mereixen una xiulada o mocadorada perque vegin que actituds com les de ja fa massa partits no les acceptem i volem un canvi de rumb.

Això SI, un cop haguéssin passat aquests segons, ANIMAR i ANIMAR..... no queda una altre.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Victor

• Juvenil
  • Missatges: 440
« Respondre #24 el: 03 de Novembre de 2008, 12:10:58 pm »
Empezare con una broma para apaciguar un poco los animos que todos tenemos. Yo creo que la solucion es hacer jugar al amateur en la NCA y al primer equipo en Sant Quirze. Seguro que asi ganariamos en espectaculo y emocion y ya ni hablar de ganas por parte de los jugadores.

Bromas al margen y hablando en serio o se coje al toro por los cuernos o el toro nos metera una cornada que nos llevara a la UCI. Yo empezaria por no dar descanso esta semana ningun dia, porque creo que tampoco estaran tan cansado, total para el esfuerzo que hicieron ayer...
Y si Moya quiere salvar la cabeza o empieza tomando medidas, como no convocar jugadores que el crea que no rinden o el motivo que sea, aunque tenga que jugar con los del amateur o su puesto corre un alto peligro.

Por lo tanto aviso para Moya especialmente: o metes mano dura YA! o alguien pagara los platos rotos y creo que seras tu.
Jo tambè vaig estar a Eibar el 28-5-11!!!! Gràcies C.E. Sabadell per tornar a 2º divisió A i poder disfrutar de tu en aquesta categoria, desprès de molts anys de patiments!

Desconnectat miranda

• Infantil
  • Missatges: 131
« Respondre #25 el: 03 de Novembre de 2008, 12:17:08 pm »
aquesta setmana li fotem 4 a la grama i tot arreclat home , hem de ser positius , no podem ser nosaltres els que parlem malament del nostre equip , aixo li auriam de deixar als contraris , amunt sabadell ,
no es pot ser tant derrotista , les coses amb feina tornaran al seu lloc i tornarem a gaudir molt aviat del nostre C.E.SABADELL

Desconnectat tresort

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 20
« Respondre #26 el: 03 de Novembre de 2008, 13:11:56 pm »
En los malos momentos es cuando se ven a las grandes aficiones!!!
lo que toca es animar al equipo y esperar la reaccion...hay q tener paciencia
Visca Sabadell!!!

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #27 el: 03 de Novembre de 2008, 13:12:36 pm »
Jo sóc dels que pensa que durant un partit de futbol on jugues a casa, xiular al TEU equip durant els 90 minuts de joc o cridar contra l'entrenador o cridar contra els jugadors no serveix de res o simplement fa un "flac" favor als propis interessos. És com tirar benzina al foc.

Però SI estic totalment d'acord en xiular o treure mocadors abans o després dels partits. Trobo que és una actitud de desaprovació dels qui paguem amb un equip que creiem molts que no dóna el que ha de donar.

Per tan, jo personalment trobo que els nostres jugadors quan surtin al terreny de joc diumenge contra la Grama, mereixen una xiulada o mocadorada perque vegin que actituds com les de ja fa massa partits no les acceptem i volem un canvi de rumb.

Això SI, un cop haguéssin passat aquests segons, ANIMAR i ANIMAR..... no queda una altre.

Totalment d'acord amb tu. Jo els rebria amb mocadorada, una vegada que comenci el partit animar com sempre i després, depenent del resultat aplaudir o un altre mocadorada.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #28 el: 03 de Novembre de 2008, 14:44:23 pm »
Aquest partit ha de servir per treure tot el mal rotllo amb una victòria convincent, si no ja s'haurien de prendre mesures. I més que de Moya (que part en té) i dels jugadors, la principal és d'una directiva que novament a venut fum (i en van unes quantes...). Tenim equip per no patir com altres anys i, si sona la flauta, estar a dalt, però ja està.

Per cert, Arrrrlekinat. Jo no sóc soci però animo al Sabadell tot el que puc, no em dedico a rebentar cap fòrum. Si ets un egarenc infiltrat o, pitjor, un amargat, no és la nostra culpa....

:bandera :bandera :bandera :bandera :bandera VISCA EL SABADELL  :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera

Jo tampoc tinc la culpa de que no capteu les meves ironies... A més, jo no rebento cap fòrum. Només poso la meva opinió. Aquella que molts no s'atreveixen a posar per por a ésser massacrats.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #29 el: 03 de Novembre de 2008, 17:41:21 pm »
Per aquest partit la Grama tindrà la baixa d'Aaron i tampoc podrà seure a la banqueta el seu entrenador Manolo González per sanció.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat manzanillo

• Aleví
  • Missatges: 41
« Respondre #30 el: 03 de Novembre de 2008, 18:19:04 pm »
ahora es cuando mas nos  necesita el equipo  visca el sabadell :bandera :scut

Desconnectat joselito_sbd

• Aleví
  • Missatges: 79
« Respondre #31 el: 03 de Novembre de 2008, 19:08:17 pm »
siempre estamos con el ekipo por lo menos yo, pero el ekipo no esta con nosotros me parece, es la ora de que moya se vaya i aver que pasa en adelante

Visca el Sbadell!! :scut

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #32 el: 03 de Novembre de 2008, 20:06:12 pm »
 :bandera :bandera
ensebla qu'els anims estan una mica baixos, el diumenge tots al camp jo espero guanyar, encara que sigui 1-0, tambè espero que sapiguen marcar  un golet anims que després de les grans desfetes venen les grans remontades ( al menys aixi ho espero)

endavant sabadell ----visca el sabadell :bandera :cheer :cheer :cheer
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #33 el: 03 de Novembre de 2008, 20:52:48 pm »
El "cubatero" sigue lesionado? o ya juega? entre este y el Monty será un partido entretenido... :happy2:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat ripollet

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #34 el: 03 de Novembre de 2008, 22:06:25 pm »
cando se juega el sabado mediodia con la tele pòr medio o el domingo

Desconnectat oriolquirce

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #35 el: 03 de Novembre de 2008, 22:09:54 pm »
voy a recordar que estamos NOVENOS a 4 puntos de zona play off y aun tres por encima del descenso (esa seria la parte mala) que parece que estamos ultimos con 9 puntos como el at.balears. siempre hay malas rachas, todas las temporadas igual y mejor pasarla ahora que mas adelante que hay menos tiempo de reaccionar.
tranquilos que este domingo se gana y volvemos a mirar arriba

:scut :scut
"el segundo es el primero que pierde"

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2624
« Respondre #36 el: 04 de Novembre de 2008, 12:23:54 pm »

Jo tampoc tinc la culpa de que no capteu les meves ironies... A més, jo no rebento cap fòrum. Només poso la meva opinió. Aquella que molts no s'atreveixen a posar per por a ésser massacrats.

Una cosa és ser crític amb l'equip i una altra diferent bombardejant el fòrum fent comentaris fora de to que no se pas que busquen. Preguntat perquè tanta gent discrepa de les teves paraules. Fes crítiques constructives i tothom t'escoltarà, i quan et sembli que un partit s'ha jugat bé, també ho hauries de dir. Només són consells, prent-ho com vulguis. I apuntat al Club de la Comèdia i veuràs com la teva ironia té ben poca gràcia.

:scutENDAVANT SABADELL (MOYA ESPAVILA!)!!!! :scut
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #37 el: 04 de Novembre de 2008, 16:26:17 pm »

Opinions que no ens atrevim a dir? En aquest fòrum només tu ets capaç de dir que vols que perdi el Sabadell  per començar una revolució!
Ja vam començar de 0 fa 2 anys quan vam baixar a 3ª.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #38 el: 04 de Novembre de 2008, 16:37:42 pm »
Una cosa és ser crític amb l'equip i una altra diferent bombardejant el fòrum fent comentaris fora de to que no se pas que busquen. Preguntat perquè tanta gent discrepa de les teves paraules. Fes crítiques constructives i tothom t'escoltarà, i quan et sembli que un partit s'ha jugat bé, també ho hauries de dir. Només són consells, prent-ho com vulguis. I apuntat al Club de la Comèdia i veuràs com la teva ironia té ben poca gràcia.

:scutENDAVANT SABADELL (MOYA ESPAVILA!)!!!! :scut

Fora de to? Que jo sàpiga, ni insulto ningú, ni faig amenaçes, ni res... Jo només he donat la meva opinió, sense ficar-me amb cap forero. Jo donaré l'opinió del que JO penso sobre el club, no escriuré pas allò que voleu llegir vosaltres.

Desconnectat Frank de Boer

• Invitat
  • *
  • Missatges: 3
« Respondre #39 el: 04 de Novembre de 2008, 16:52:05 pm »
Cada año es lo mismo, el año pasado porque habia subido de tercera y no se podian poner exigencias pero mirar el girona y el gava, uno subio y el otro estuvo a punto, y este año que? pues nada como siempre, hay un equipo descompensado i el entrenador no vale para este equipo, y la gente se reia del terrasa cuando iba ultimo cn tres derrotas i aora esta igual que el sabadell. TOTS SOM EL SABADELL, VISCA!!