Autor Tema: Li fan el llit a Moya?  (Llegit 14352 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: Li fan el llit a Moya?
« Respondre #120 el: 18 de de 2009, 20:08:14 pm »
tampoc ens passem q aki sempre nem de 0 a 100 en un dia ...

acabem la temporada i valorem fredament.

Totalment d'acord.

Jo sempre he sigut un ferm defensor del Moya, però per prendre decisions importants s'ha de fer fredament i valorant quan acabi la temporada.

De moment NO em fet RES.

Si, Salvar la categoria

En això tens raó. Molts signàvem després de perdre a Alcoi una permanencia tranquila.

Em vinc a referir a que si després de la trempera que portem tots plegats, si això acaba en un 5è lloc per exemple serà el mateix que acabar 13è..... La copa del rei podria estar bé si passes força eliminatòries, però a priori tampoc és un premi que ens pugui dur a una eufòria desmesurada com podria ser un play-off. L'any vinent comença de 0 sense haver jugat per pujar.

I segueixo dient el mateix pels qui us queixeu de futbol-amarrategui o no d'alguns entrenadors. TOTA la 2a B és el mateix. La majoria d'equips utilitzen el 4-2-3-1 i no us creieu que perque vingués aquí Pepe Bordalás de l'Alcoià, Emili Vicente del Lleida, Miguel Alvarez del Badalona, Natxo González del Sant Andreu..... veuriem un futbol ofensiu. Veuriem el mateix que veiem ara o hem vist fins ara, amb lo bo i també lo dolent. Dels filials no parlo perque és un món apart. Els qui fan bo el sistema és bàsicament la qualitat dels jugadors, L'ENTREGA i GANES i també els estats d'ànim que porti l'equip.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

antcarcer

• Visitant
Re: Li fan el llit a Moya?
« Respondre #121 el: 05 de Abril de 2009, 15:23:15 pm »
Amic Ramon, avui era un partit trampa, però jugant amb intensitat i de la manera que s'ha posat el partit s'hagués tirat endavant, perquè de la manera que passaven els minuts es veia venir el gol de l'empat, i ahi és on falles, i si has de entrar al camp a donar-los dos ho **** a algun, entres, però l'actitud d'avui no es pot permetre.