Autor Tema: Li fan el llit a Moya?  (Llegit 15652 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1235
  • Gènere: Masculí
Re: Li fan el llit a Moya?
« Respondre #20 el: 03 de Novembre de 2008, 13:49:46 pm »
No tengo ninguna duda de que le estan haciendo la cama. Como puede ser que nos metan 3 goles con un jugador menos, ni que fuese el Barça o el Madrid. No le encuentro otra explicación. Este equipo ha demostrado pinceladas de buen fútbol y veteranía como para pensar que lo de ayer fue un accidente, mal planteamiento o falta de concentración.
Los de arriba deberían detectar el problema y actuar cuanto antes porque lo de ayer está hecho con premeditación por parte de los jugadores.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7332
« Respondre #21 el: 03 de Novembre de 2008, 15:56:46 pm »

Jo, realment, crec que el problema és que hi ha una mala ratxeta que aviat canviarà. De fet, una ratxeta de 3 partits guanyats ara ens portaria a les 4 places de dalt i altres temporades ens hagués tret de les places perillosses.

Realment no conec el vestidor ni se quin ambient hi corre, peró en el cas que hi hagués mals rollos amb el míster crec que la directiva hauria d'actuar amb fermesa contra el problema, i tallar-ho d'arrel. Espero que simplement sigui una mala ratxeta.

Per una altra banda, en temporades com l'actual en que els jugadors busquen un equip que els pagui, crec que hauria estat bastant encertat fer contractes amb grans comissions si es  guanya i es va amunt. Del contrari, sempre passa que amb pocs incentius es poden permetre el luxe de fer encerrones als entrenadors. En canvi, amb sous fixos mes baixos i forts incentius per guanyar, no hi han encerrones que valguin ja que els hi va el pa.

I per acabar, m'agradaria saber -per que ara estic totalment desconectat- quin és l'ambient social en l'actualitat. Moltes vegades crec que el gran problema és l'ambient social i dins la pròpia junta directiva el que fa que fracassin els projectes importants. Amb tot, cal reconéixer que moltes d'aquestes juntes ens han salvat de descensos a tercera amb pressupostos d'autèntic club de poble a 2aB.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4334
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #22 el: 03 de Novembre de 2008, 17:51:26 pm »
Moya no és ara el problema.
El problema és jugar amb 1 davanter, i saber que jugarà així a fora i a casa també. Açò és el problema, però si s'ha de canviar l'entrenador, que se faça amb cap, i millor haver-lo fet a principi de temporada.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #23 el: 03 de Novembre de 2008, 18:39:05 pm »
El problema és jugar amb 1 davanter, i saber que jugarà així a fora i a casa també. Açò és el problema, però si s'ha de canviar l'entrenador, que se faça amb cap, i millor haver-lo fet a principi de temporada.

el año pasado jugabamos con un 4-2-4 y este año que tenemos mejores jugadores arriba,le da por poner un  5-4-1.
SOM DE 2a A!!

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #24 el: 03 de Novembre de 2008, 18:41:59 pm »

el año pasado jugabamos con un 4-2-4 y este año que tenemos mejores jugadores arriba,le da por poner un  5-4-1.

Un 4-2-4? En que partido fue eso? Yo no lo recuerdo. Me parece que te confundes con los años 40... ;D
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #25 el: 03 de Novembre de 2008, 19:07:49 pm »
Aquest any també he jugat algún partit amb 2 davanters i el resultat també va ser pèssim..... Sense ganes ni jugant amb 11 davanters farem gols.....
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

joseph

• Visitant
« Respondre #26 el: 03 de Novembre de 2008, 20:13:41 pm »
Penseu que les temporades anteriors, tenía un vestidor triat per ell, exjugadors seus tots i clar els tenía menjan de la ma, però aquesta es diferent casi tots nous i per aquí pot estar el problema, el seu sistema de manar a lo millor no es del agrat de la majoría.
També crec que el rifle hauría de estar de 9 i per darrera en Joel, es tenen que buscar solucions si no tenim res més.

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #27 el: 03 de Novembre de 2008, 20:29:05 pm »

Un 4-2-4? En que partido fue eso? Yo no lo recuerdo. Me parece que te confundes con los años 40... ;D

el año pasado se jugo casi toda la temporada asi almunia,morales media punta,montero y carrillo bandas y olles punta.
SOM DE 2a A!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #28 el: 03 de Novembre de 2008, 20:31:08 pm »

el año pasado se jugo casi toda la temporada asi almunia,morales media punta,montero y carrillo bandas y olles punta.
L'any passat es jugava el 4-2-3-1 i en alguns casos el 5-4-1.

Amb el 4-2-3-1 jugaven de pivots Miki i José Mari, amb Morales a la mitja punta i com bé dius amb Carrillo i Montero a les bandes i Ollés a dalt. Cosa molt diferent del 4-2-4......
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #29 el: 03 de Novembre de 2008, 20:40:25 pm »
a veure, però com ens podem queixar de que juguem amb un sistema massa "defensiu" si jugant així ens marquen 4 gols, que voleu que ens en fotin 6 de gols cada partit o k?
Jo des d'un principi tampoc era partidari de jugar amb un sol punta, pero veient el panorama jo potser tiraria directament del 5-4-1 i perq no puc fotre 6 defenses que si no els fotia.
Tenim un equip q és un auténtic coladero, i la mitja 3/4 del mateix,  si  un o 2 jugadors ens fan anar de vòlid com voleu que no juguem amb sistemes "amarrateguis"?

El problema està en jugar a la "italiana" amb jugadors que no tenen ni p. idea de defensar, ni possen el peu quan l'han de possar, ni tan sols es dignen a còrrer darrere la pilota....

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #30 el: 03 de Novembre de 2008, 20:41:59 pm »
Con solo que haya un jugador en contra de Moya como para echarlo, Moya se tiene que ir cuanto antes, porque esta situación, de ser así, solo puede ir a peor. Cuanto antes se corte el problema mejor.

I per curiositat, a quin entrenador portarieu ?

a NAYA y q los machaqueeeeeeeeeeee ee

o a David Vidal

o Van Gal,

alguien que los puteeeeee!!!!
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #31 el: 03 de Novembre de 2008, 20:52:55 pm »
 :bandera
CONFIO QUE DAVANT LA GRAMA HI ANIRAN UNA MICA MÈS, I  QUE AIXÓ A SIGUT UNA MALA "RATXA" ARA QYE DE POSAR-NOS AL PLAY-OFF RÈS DE RÈS MIRAR DE NO BAIXAR I GRACIES. (ESPERO QUE M'EQUIVOQUI. :cavall
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat ripollet

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #32 el: 03 de Novembre de 2008, 22:03:24 pm »
hola familia arlequinada sabeis que yo en muchas ocasiones e defendido a moya e incluso e estado en desacuerdo con comentarios hechos aquí en tercera se le criticaba  y subimos el añompasado nos salvo el y los jugadores que hacían piña .

esta temporada tenemos creo yo jugadores con mas clase que el año pasado pero no hay piña ni unión con jugadores muy moya .

yo lo que voy a decir a continuación me lo an contado no se hasta que punto es verdad y pido mil  y una disculpa de ante mano pero lo digo por si alguien puede ratificarlo o bien desmentirlo se ve que José mari tuvo un fuerte intercambio de palabras con moya ya que no esta van de acuerdo con sus planteamientos que se ve que le recriminaba como se podía jugar con estas técnicas de 5b defensas en casa y fuera y a esperar que sonase la flauta habiendo gente para aspirar a cuptas mas grandes . este un problema y el otro es que la mujer de moya quiere irse para leída on su hijo que aquí ya esta augusto des de que le nació el hijo.

vuelvo a repetir que esto me lo han comentado y por eso lo digo para saber si alguien lo puede constatar ya que en ripollet no siempre puedo coger la radio ni leer el diario .

vis ca el sabadell y el que no piense igual peor para el

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #33 el: 03 de Novembre de 2008, 22:54:35 pm »
hola familia arlequinada sabeis que yo en muchas ocasiones e defendido a moya e incluso e estado en desacuerdo con comentarios hechos aquí en tercera se le criticaba  y subimos el añompasado nos salvo el y los jugadores que hacían piña .

esta temporada tenemos creo yo jugadores con mas clase que el año pasado pero no hay piña ni unión con jugadores muy moya .

yo lo que voy a decir a continuación me lo an contado no se hasta que punto es verdad y pido mil  y una disculpa de ante mano pero lo digo por si alguien puede ratificarlo o bien desmentirlo se ve que José mari tuvo un fuerte intercambio de palabras con moya ya que no esta van de acuerdo con sus planteamientos que se ve que le recriminaba como se podía jugar con estas técnicas de 5b defensas en casa y fuera y a esperar que sonase la flauta habiendo gente para aspirar a cuptas mas grandes . este un problema y el otro es que la mujer de moya quiere irse para leída on su hijo que aquí ya esta augusto des de que le nació el hijo.

vuelvo a repetir que esto me lo han comentado y por eso lo digo para saber si alguien lo puede constatar ya que en ripollet no siempre puedo coger la radio ni leer el diario .

pues si fuera cierto debemos estar gafados...   quien nos desgafará?

si aixó és cert, s'han de pendre mesures ja. Peró confio des de la desconeixença que no és cert.

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #34 el: 03 de Novembre de 2008, 23:52:42 pm »

no crec que sigui veritat aixo que comentes, penso que el sr.Moya no faria una cosa aixi.
I no em recordo pero em sembla que no van jugar cap partit jugant a casa amb 5 defenses.

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #35 el: 03 de Novembre de 2008, 23:55:38 pm »
solo el del Hospi y ganamos 3-0 ...
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

antcarcer

• Visitant
« Respondre #36 el: 04 de Novembre de 2008, 11:36:21 am »
Y dale con los cinco defensas ??? haber si nos vamos enterando de una vez, que el problema es en el medio campo, y si juega el orxata Siso, jugamos con diez  :yes:

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2724
« Respondre #37 el: 04 de Novembre de 2008, 12:28:45 pm »
El dia de la Grama es veurà... tot el que no sigui victòria amb joc convincent (sense dependre de Sant De Navas) o no se'ls vegi lluitar al camp, voldrà dir que al Ramon Moya li fan el llit, la llitera i el sac de dormir si fa falta!. El que cal preguntar-se si a iniciativa dels propis jugadors o d'elements de la directiva....
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

antcarcer

• Visitant
« Respondre #38 el: 04 de Novembre de 2008, 13:08:51 pm »
El dia de la Grama es veurà... tot el que no sigui victòria amb joc convincent (sense dependre de Sant De Navas) o no se'ls vegi lluitar al camp, voldrà dir que al Ramon Moya li fan el llit, la llitera i el sac de dormir si fa falta!. El que cal preguntar-se si a iniciativa dels propis jugadors o d'elements de la directiva....

Home, jo vull pensar que és obra dels jugadors, que la majoria han vingut de vedettes, i com la cosa no surt bé, no aguanten les critiques de l'entrenador i han baixat els braços, perquè si fos pel dels directius, si que era per tancar la barraca.

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #39 el: 04 de Novembre de 2008, 13:17:32 pm »

una cosa a molts de vossaltres,

voleu dir que no en feu un gra massa ?   seria una llàstoma que el final de moya acabés així.