Jo, realment, crec que el problema és que hi ha una mala ratxeta que aviat canviarà. De fet, una ratxeta de 3 partits guanyats ara ens portaria a les 4 places de dalt i altres temporades ens hagués tret de les places perillosses.
Realment no conec el vestidor ni se quin ambient hi corre, peró en el cas que hi hagués mals rollos amb el míster crec que la directiva hauria d'actuar amb fermesa contra el problema, i tallar-ho d'arrel. Espero que simplement sigui una mala ratxeta.
Per una altra banda, en temporades com l'actual en que els jugadors busquen un equip que els pagui, crec que hauria estat bastant encertat fer contractes amb grans comissions si es guanya i es va amunt. Del contrari, sempre passa que amb pocs incentius es poden permetre el luxe de fer encerrones als entrenadors. En canvi, amb sous fixos mes baixos i forts incentius per guanyar, no hi han encerrones que valguin ja que els hi va el pa.
I per acabar, m'agradaria saber -per que ara estic totalment desconectat- quin és l'ambient social en l'actualitat. Moltes vegades crec que el gran problema és l'ambient social i dins la pròpia junta directiva el que fa que fracassin els projectes importants. Amb tot, cal reconéixer que moltes d'aquestes juntes ens han salvat de descensos a tercera amb pressupostos d'autèntic club de poble a 2aB.