Jo realment, no ho veig tant malament.... m´explico, perdre partits es normal, són 38 partits en un conjunt d´equips que són d´un nivell molt semblant, tots tením un día dolent, una setmana o fins i tot un més que estem una mica enpanats. En el futbol nosaltres els aficionats no som justos, ja que exigím sempre la victoria, exigím entrega al máxim, exigím espectácle i no pensem que això traspasat a la nostre vida particular, nosaltres tampoc ho podem cumplir.
Realment crec que al començar tant bé, molts ens haviem il.lusionat tant que quasevol malt partit o mala ratxa ja volem despedir algú. os imagineu si a la nostre vida ens ho féssin.....segurame nt tots diríem "ep pero si jo he demostrat que sóc válid"...
En tot cas fins i tot el Sr. Moya sap que te un ofici que está expos a que nosaltres el jutgem sense ser, en la majoría dels casos entésos encara que ho pensem.
Si la directiva pensa que es la millor opció, ho fará i punt. En aquest cas jo proposaría Juan Carlos Oliva (ex del Alavés, Hospitalet, Villarreal B entre altres) i que a tots els equips que ha dirigit ha fet coses importants i crec que es troba sense equip.
Una abraçada ven forta a tots els arlequinats i recordar que amb pacíencia i perseveráncia també es cumpleixen objectius, que si no vaig errat aquest any es un cop més la permanéncia.
Salut