Autor Tema: Li fan el llit a Moya?  (Llegit 14346 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re: Li fan el llit a Moya?
« Respondre #100 el: 17 de de 2009, 18:40:57 pm »
NO lo podemos juzgar por lo que haga en estas 9 ultimas jornadas, pero si por lo que ha hecho en estos ultimos 2 años  y muchos meses...

El company Valles te tota la rao del mon... MOYA RENOVACIO JA!!

Jo no se si te una 'flor' o dues, pero porta 2 anys complint a 'rajatabla' tot el que ha dit  :yes:

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #101 el: 17 de de 2009, 19:52:28 pm »
Ell ha expresat que li agradaria seguir aquí, amb ascens o sense ascens ??
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #102 el: 17 de de 2009, 21:10:01 pm »
 :bandera :bandera

es millor esperar al final de la temporada i desprès ja es veurà   :sleep:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

antcarcer

• Visitant
« Respondre #103 el: 17 de de 2009, 22:19:32 pm »
Doncs si senyors, l'equip del amarrategui del Moya, porta en els deu partits de la segona volta 23 gols, i en la primera volta no crec que sigui necessari recordar les tragèdies que van passar... osease, com vaig dient fa dos anys: Moya amb un equip apañaete, ens puja al Olimpo de los Dioses  :oooooo: :oooooo: :oooooo:

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #104 el: 17 de de 2009, 22:30:45 pm »
tampoc ens passem q aki sempre nem de 0 a 100 en un dia ...

acabem la temporada i valorem fredament.

Totalment d'acord.

Jo sempre he sigut un ferm defensor del Moya, però per prendre decisions importants s'ha de fer fredament i valorant quan acabi la temporada.

De moment NO em fet RES.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

antcarcer

• Visitant
« Respondre #105 el: 17 de de 2009, 22:41:56 pm »

Totalment d'acord.

Jo sempre he sigut un ferm defensor del Moya, però per prendre decisions importants s'ha de fer fredament i valorant quan acabi la temporada.

De moment NO em fet RES.

Passi el que passi, la il lusió que ens està donant aquest home en aquests dos mesos, ja es val la RENOVACIÓ JA.

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #106 el: 17 de de 2009, 23:50:33 pm »

Totalment d'acord.

De moment NO em fet RES.

Passi el que passi, la il lusió que ens està donant aquest home en aquests dos mesos, ja es val la RENOVACIÓ JA.
Lo de pasar de 0 a 100 no es muy caso porque yo siempre lo he defendido y le he agradecido que un año volvieramos a segunda B y siempre lo he visto como un hombre honesto y trabajador. Cuando estuvo a punto de ser despedido él por activa y por pasiva que esto lo saco para adelante, que podemos, que el equipo irá para arriba, otro se hubiera callado y a esperar que lo echen y que le paguen todo el año sin trabajar. Cuando decís lo de esperar a final de temporada, es `¿por si subimos? no nos volvamos loco que estamos tocando techo y no tenemos equipo para más que luchar por entrar en play off. Y de cara a planificar la siguiente temporada es clave tener atado a un entrenador que se siente identificado con el club y la ciudad y que para mi es de lo mejor que hemos tenido aquí en muchos años.

Desconnectat AQUILES

• Jugador Prof.
  • Missatges: 639
« Respondre #107 el: 18 de de 2009, 00:08:54 am »
Con MOYA y una biuen base de este equipo , si no este año el que viene ya hay que subir . :scut :bandera :scut :bandera :scut

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #108 el: 18 de de 2009, 06:21:12 am »
 :bandera :scut
segueixo deien el mateix que vaig dir quan les cosses no anaven tan be com ara,hem d'esperar i després decidir si per aquelles circumstancies es puja a segona potser serà el moya que no voldrà renovar,o per anar a un altre equip o creien que amb tres anys ja en te prou :angry2:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat TXURI-URDIÑAK

• Infantil
  • Missatges: 286
« Respondre #109 el: 18 de de 2009, 08:34:37 am »

Totalment d'acord.

De moment NO em fet RES.

Si, Salvar la categoria
VISCA EL SABADELL

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #110 el: 18 de de 2009, 09:04:47 am »

Totalment d'acord.

De moment NO em fet RES.

Si, Salvar la categoria

SI, A MÉS DE SALVAR LA CATEGORIA, TENIR PEU I MIG A LA PROPERA EDICIÓ DE LA COPA DEL REI...   QUE NO ES POC!

passen els cinc primers sense comptar filials, i el primer que ens podria pendre la plaça el tenim a 7 punts.
és a dir, fent uns 8 punts en 9 partits ho tenim fet, o fins i tot menys.

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #111 el: 18 de de 2009, 13:28:52 pm »
Doncs jo crec que ha sigut exactament al revés, que el Moya li ha fet fins no fa gaire el llit als jugadors, i m'explico.

Un entrenador, evidentment, ha de tenir una tàctica base en la que cregui, però per posar-la en dança i que funcioni, ha de tenir un tipus de jugador que s'adapti a aquesta tàctica.
Aquest any, per lo bó i per lo dolent, tenim els jugadors que tenim, i crec que s'ha demostrat que són vàlids per jugar amb un sistema més ofensiu que defensiu.

Em sembla que a aquestes alçades i coneixent al Moya durant alguns anys, ningú pot dir que no sap que és un capgrós, i que això en determinades situacions pot ser bó i en altres no tant.

Fins que se n'ha adonat que té jugadors per jugar d'una altra manera, al meu parer, ha fet jugar a l'equip d'una manera que no funcionava i era incapaç de donar marxa enrera. Ara sembla que en els darrers 7-8 partits, i més que res obligat per les circumstàncies (anar sempre pel darrera en el marcador i haver de remuntar partits en una situació que no era gaire bona classificatòriament parlant) el Moya ha pogut comprovar que aquest equip funciona bé si es juga amb mentalitat ofensiva, això sí, sense descuidar la faceta defensiva.

Per tant, considero que és de savis rectificar, i Moya ho ha fet, segur que en contra de les seves conviccions, però ho ha fet, i això ha sigut bo per l'equip, i per tant, pel Ce Sabadell, que ara està en disposició de fer alguna cosa gran.

Si parleu de renovar al Moya, insisteixo, s'hauria de renovar per la mateixa regla de 3 a tots els jugadors, al Llamas i a tothom que hagi tingut que veure amb aquesta temporada, però em segueixo resistint a que tracteu al Moya com un heroi, quan si hagues sapigut rectificar abans, segurament hauriem estat tota la temporada en play-off (o potser no).

I si quan acabi la temporada hem disputat el play-off o hem pujat, llavors renovar-lo automàticament (sempre que ell vulgui, és clar).

Si no aconseguim el play-off (encara que sigui precissament això el que ell sempre ha dit), per mí ja haurà acabat el seu cicle al Sabadell, li donaria les gràcies per la seva estància aquí i hauria de deixar pas a algú altre que comencés un nou cicle.

No sabeu com em mola ser diferent  :Paletas:

:xin-xin

Forero Més Catxondo

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #112 el: 18 de de 2009, 14:58:45 pm »
A mi sempre m'ha agradat Moya, i sempre l'he comparat amb un altre entrenador que també m'agrada molt que es Pere Valenti Mora. Si la cosa segueix així, seran les dues millors classificacions en 16 anys de Segona B, justament amb aquests dos entrenadors.

Desconnectat valles

• Aleví
  • Missatges: 50
« Respondre #113 el: 18 de de 2009, 15:04:05 pm »
Vuelvo a insistir a que no hemos tenido un entrenador como MOYA en muchos años, y ahora que lo tenemos, queremos dar fin a un ciclo y tirarnos a la aventura... ME NIEGO ! :wall: :wall: :wall: :wall: NOOOOO !!!   Llevaba muchisimo tiempo sin disfrutar tanto en la Creu Alta y esta persona, tendra algo que ver.   :clap2 :clap2 .

Porque no traemos a Bonet ..o no mejor..a Montes..o sino a Rubi, seremos tan tontos que la CAGAREMOS, lo se.. :malament :malament :malament

antcarcer

• Visitant
« Respondre #114 el: 18 de de 2009, 15:16:25 pm »
Vuelvo a insistir a que no hemos tenido un entrenador como MOYA en muchos años, y ahora que lo tenemos, queremos dar fin a un ciclo y tirarnos a la aventura... ME NIEGO ! :wall: :wall: :wall: :wall: NOOOOO !!!   Llevaba muchisimo tiempo sin disfrutar tanto en la Creu Alta y esta persona, tendra algo que ver.   :clap2 :clap2 .

Porque no traemos a Bonet ..o no mejor..a Montes..o sino a Rubi, seremos tan tontos que la CAGAREMOS, lo se.. :malament :malament :malament

Si senyor... Força moya i olé  :hurra

Ah Guti, se t'ha oblidat dir els problemes de la primera volta i que en molts partit amb prou feines havien els 16 jugadors de la convocatòria i en algun va estar a punt de jugar el porter suplent.   :ok  :visca  :scut

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #115 el: 18 de de 2009, 15:24:28 pm »
A mi sempre m'ha agradat Moya, i sempre l'he comparat amb un altre entrenador que també m'agrada molt que es Pere Valenti Mora. Si la cosa segueix així, seran les dues millors classificacions en 16 anys de Segona B, justament amb aquests dos entrenadors.

aquí discrfepo totalment amb tu
a mi no m'agrada cap dels dos, 
això no vol dir que no siguin els més vàlids que hem tingut ultimament. Sembla que voler un futbol més ofensiu i ambiciós ja sigui ser un Anti- elquisigui
són els més resultadistes i això és bàsic en el futbol, d'acord
però els cabrejos de Reus, Girona a tercera van ser per pensar-s'ho això d'agafar els trastos i segui l'equip, sabent que el mister havia fet els seus càlculs i no arriscaria mai
en fi maneres de veure i entendre el futbol, que no ens fa possessrs de cap veritat, i això alguns no ho entenen, volen que tothom pensi com ells

a veure si amb Moya pugem a 2a i llavors el que ja vaig dir,  que el fitxi el Bayern Munchen

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #116 el: 18 de de 2009, 15:53:48 pm »
jo recordo que va haver alguns partits que jugavem "a no res",

ni el Moya i els jugadors abans eran tant dolents ni ara són tant bons, senzillament jugant  a futbol millor uqe els seus rivals

jo plantejo una pregunta: en el cas d'assolir l'ascens, sería moya i l'actual plantilla vàlida per jugar en una categoria superior?

(sense despreciar a ningú, eh!!!)
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #117 el: 18 de de 2009, 15:55:50 pm »
Si senyor... Força moya i olé  :hurra

Ah Guti, se t'ha oblidat dir els problemes de la primera volta i que en molts partit amb prou feines havien els 16 jugadors de la convocatòria i en algun va estar a punt de jugar el porter suplent.   :ok  :visca  :scut

No se m'ha oblidat no, però alguna part de culpa tindrà quan va tragar voluntàriament i innecessàriament amb una plantilla curta sense protestar (és clar, pel bé del Sabadell, i tant) i va deixar marxar molts jugadors vàlids com Montero, etc, o no va pujar ningú del B com Pradas etc, que també existien en aquella època eh ?  :happy2:
« Darrera modificació: 18 de de 2009, 16:18:35 pm per GUTI »
Forero Més Catxondo

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #118 el: 18 de de 2009, 16:23:00 pm »

aquí discrfepo totalment amb tu
a mi no m'agrada cap dels dos, 
això no vol dir que no siguin els més vàlids que hem tingut ultimament. Sembla que voler un futbol més ofensiu i ambiciós ja sigui ser un Anti- elquisigui
són els més resultadistes i això és bàsic en el futbol, d'acord
però els cabrejos de Reus, Girona a tercera van ser per pensar-s'ho això d'agafar els trastos i segui l'equip, sabent que el mister havia fet els seus càlculs i no arriscaria mai
en fi maneres de veure i entendre el futbol, que no ens fa possessrs de cap veritat, i això alguns no ho entenen, volen que tothom pensi com ells

a veure si amb Moya pugem a 2a i llavors el que ja vaig dir,  que el fitxi el Bayern Munchen

Ja sabia que discreparies en mi en aquest argument, pero aqui esta la gracia.

Se que ni Moya ni Mora son grans amants del futbol vistos... pero estem a Segona B... els grans anys del Alicante, o els anteriors de Elche, Murcia, etc... i fins i tot Girona o Nàstic... algu els recorda fer un futbol espectacle? De moment sé, que les dues temporades que més bon futbol s'ha vist a la NCA a l'epoca de Segona B son, corregiu-me si erro... la del play-off amb Mora a la banqueta, on vam arribar a guanyar partits 2-0 com lo mes natural del mon... i la segona volta d'aquesta temporada.

antcarcer

• Visitant
« Respondre #119 el: 18 de de 2009, 17:10:13 pm »
No vull jogo bonito  :no: ... Vull pujar a Segona A  :yes:  :cor  :borratxo