Doncs jo crec que ha sigut exactament al revés, que el Moya li ha fet fins no fa gaire el llit als jugadors, i m'explico.
Un entrenador, evidentment, ha de tenir una tàctica base en la que cregui, però per posar-la en dança i que funcioni, ha de tenir un tipus de jugador que s'adapti a aquesta tàctica.
Aquest any, per lo bó i per lo dolent, tenim els jugadors que tenim, i crec que s'ha demostrat que són vàlids per jugar amb un sistema més ofensiu que defensiu.
Em sembla que a aquestes alçades i coneixent al Moya durant alguns anys, ningú pot dir que no sap que és un capgrós, i que això en determinades situacions pot ser bó i en altres no tant.
Fins que se n'ha adonat que té jugadors per jugar d'una altra manera, al meu parer, ha fet jugar a l'equip d'una manera que no funcionava i era incapaç de donar marxa enrera. Ara sembla que en els darrers 7-8 partits, i més que res obligat per les circumstàncies (anar sempre pel darrera en el marcador i haver de remuntar partits en una situació que no era gaire bona classificatòriament parlant) el Moya ha pogut comprovar que aquest equip funciona bé si es juga amb mentalitat ofensiva, això sí, sense descuidar la faceta defensiva.
Per tant, considero que és de savis rectificar, i Moya ho ha fet, segur que en contra de les seves conviccions, però ho ha fet, i això ha sigut bo per l'equip, i per tant, pel Ce Sabadell, que ara està en disposició de fer alguna cosa gran.
Si parleu de renovar al Moya, insisteixo, s'hauria de renovar per la mateixa regla de 3 a tots els jugadors, al Llamas i a tothom que hagi tingut que veure amb aquesta temporada, però em segueixo resistint a que tracteu al Moya com un heroi, quan si hagues sapigut rectificar abans, segurament hauriem estat tota la temporada en play-off (o potser no).
I si quan acabi la temporada hem disputat el play-off o hem pujat, llavors renovar-lo automàticament (sempre que ell vulgui, és clar).
Si no aconseguim el play-off (encara que sigui precissament això el que ell sempre ha dit), per mí ja haurà acabat el seu cicle al Sabadell, li donaria les gràcies per la seva estància aquí i hauria de deixar pas a algú altre que comencés un nou cicle.
No sabeu com em mola ser diferent