Autor Tema: CE SABADELL FC - ATLÉTICO BALEARES  (Llegit 19609 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
  • Gènere: Masculí
Re: CE SABADELL FC - ATLÉTICO BALEARES
« Respondre #140 el: 23 de Novembre de 2008, 21:40:26 pm »
doncs a mi Urbano no m 'ha desagradat tant com dieu. Ha deixat algun que altre detall de qualitat, i ha llutiat algunes pilotes ;)

En canvi, Sergio Iglesias m'ha tornat a desagradar, enviant moltes pilotes al darrere, i sense idees pel joc ofensiu...

la veritat és que pel mercat d'hivern hauriam de fitxar a algun migcampista, perquè si Sergio, Siso, i Juvenal estan tant lents...

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #141 el: 23 de Novembre de 2008, 22:18:23 pm »
Jo crec que el resultat ha sigut injust. Mereixiem guanyar contra un equip pobríssim i que només ha xutat 1 cop amb perill. S'ha posat per davant i ens ha costat molt.

Tal com penso que mereixiem guanyar, quan estavem amb 1 jugador més crec que hauriem d'haver fet més coses com per poder sumar els 3 punts.

És un resultat dolentíssim si el que es vol és aspirar a mirar cap amunt.

Això crec que ens deixa com fa 15 dies. Empat a casa que només farem bo si guanyem fora al partit següent. El problema és que dissabte vinent anem al camp del líder i que a casa no ha perdut cap punt. Si volem seguir mirant amunt torno a pensar, igual que a Sant Andreu, que NOMÉS val sumar els 3 punts. Ni tan sols un empat seria bo a Vila-real després de l'empat contra l'atlètic balears.

Per cert, avui no he pogut anar al camp i he vist el partit per IB3. Esperpèntica i lamentable retransmissió. El mínim que podrien fer els personatges que fan els comentaris és documentar-se mínimament, i entre d'altres coses no dir durant els 90 minuts Club Esportiu Sabadell.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #142 el: 23 de Novembre de 2008, 22:42:33 pm »

El que no entenc és perquè la presió dels primers minuts s´ha esfrumat d´una manera tant alarmant i el partit s´ha perdut en l´insuls monòleg centre-campista dels últims partits.  Al rival se l´ha d´acorralar perquè sinó veu possible l´objectiu i es creix. Dit d´una altra manera, no podem jugar tot el partit com s´ha jugat després l´expulsió del jugador visitant.  No estem fent valdre el factor camp i fins que no superem aquesta assignatura no podrem estabilitzar-se a les primeres places.  I quan dic primeres places, m´estic referint a les que condueixen a la Copa del Rei....  les places de "play-off", i sobretot la possibilitat de guanyar-lo, sempre ho he vist una mica inviable amb un plantilla tan curta i tan nova.

A mi em dóna l´impresió que l´equip no surt convençut de guanyar els partits i això és un problema.

Tot i així s´ha fet el millor partit a casa des del dia del València B.....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #143 el: 23 de Novembre de 2008, 23:26:23 pm »
La veritat esque el joc de l'equip no es gaire bo (tot i que avui no s'ha jugat tant malament com altres partits anteriors...), però tot i això, portem 3 partits consectius sense perdre (1 victòria i 2 empats) i ara anem a casa del líder i hem de seguir la ratxa!!  :thumbsup:
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #144 el: 23 de Novembre de 2008, 23:38:07 pm »
Només he vist la segona part, però ho he vist malament, malament perquè no hi havia rival, m'ha semblat que aquells groc eren més una banda no pas un equip i no hem sabut suparar-los en cap moment.
NO POT SER QUE EL CES SIGUI CARRALERO I 10 MÉS.
Això és el que ha passat
Tampoc estic d'acord en que no hi hagi actitut, jo no hi veig falta de motivació però si falta d'ideies o millor SENSE IDEIES. 
tenim la pilota controlada a camp contrari i el Sergio I. l'ha passada al de Navas, lamentable
juguem contra 10 i només pengem pilotes, tristíssim
el gran problema del CES està en la direcció, només treiem profit de partits on el contrari surti a jugar a futbol i trobem espais si és un partit trabat no sabem resoldre MAI.

a veure que passa a Vila-real de l'infant, pot passar de tot jo tinc confiança i si es juga el dissabte a veure qui s'anima a anar-hi

Desconnectat TXURI-URDIÑAK

• Infantil
  • Missatges: 286
« Respondre #145 el: 24 de Novembre de 2008, 09:52:06 am »
Jo he vist un equip molt cansat no corrien ni la meitat que els del At. Balears totes les pilotes dividides se les enportaven ells.
He vist be als de sempre Joel i Carralero,
Al Juvenal l'he vist millor que en altres partits
I la veritat he vist al Siso molt be, amb criteri, fen uns cambis de joc llargisim als peus dels estrems, inclus ha fet un parell de chuts des de fora el area que ha parat el porter.
VISCA EL SABADELL

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #146 el: 24 de Novembre de 2008, 10:24:44 am »
Per mi ha estat el millor partit desde el Valencia B, fins i tot els primers 15 minuts de la primera part han estat vistosos. Tot i aixo a aquest equip li veig tres problememes greus:

1-Falta de creacio al mig del camp.- aixo fa que l’unic recurs ofensiu fiable que tenim en aquest moment es Carralero i penjar pilotes.
2-Falta de preparacio fisica.- a final de la primera part i sobretot els ultims minuts de la segona, sembla que els jugadors no puguin moure's.
3-Falta d’ordre defensiu.- a un equip que li agrada jugar amb esquema defensiu ha de tenir una defensa rocosa, cosa que no es aixi.

O sigui aquest equip te llacunes a totes les linies, es un equip realment justet, intentem arribar tan rapid com puguem als 47 punts i de la resta si arriba, ja arribara.

Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2624
« Respondre #147 el: 24 de Novembre de 2008, 11:14:30 am »
Siguem sincers, aquest partit amb les ocasions que s'han tingut de 10 vegades l'hauriem guanyat en 9 ocasions. Amb un altre porter al davant haguessim marcat un parell de gols més, i ningú posaria l'equip a parir. Almenys avui ho han intentat.
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat pesoto

• Juvenil
  • Missatges: 418
« Respondre #148 el: 24 de Novembre de 2008, 14:12:55 pm »
solo hay una respuesta el equipo esta cogido por alfileres. en los campos pequeños parece que con un poco de suerte nos aguantamos pero apaetir de hay ya lo veis es facil no hay chispa ni fuerza ni sistema, no hay elaboracion de juego recordar un dia que comente que un pañuelo bien atado con la mayoria dentro y el cuerpo tecnico y los responsables de la deportiva todos fuera ,terminaremos en mitad de la tabla sin pena ni gloria. El domingo yo estaba en el campo con 39 de fiebre y con toda la ilusion pero es que me la quitan  :scut

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #149 el: 24 de Novembre de 2008, 14:18:58 pm »
Ara feia dies que no havia anat al camp, desde l'última victoria, i pensava que tornaria a veure'n una, però no.
Estic d'acord amb alguns dels vostres comentaris sobre l'equip ( manca de fons físic, que només es veuen a 2 amb idees, etc.) , però i nosaltres que fem???
Molts cops he llegit comentaris comparant la feina dels futbolistes amb la nostra feina habitual, que si fem una cosa malament ens fan fora, etc. Però a vosaltres us ha passat algun cop que estigueu treballant i tingueu 20 companys darrere vostre dient "******, borratxo, no tens ni idea, aneu a..," i d'altres insults ? Jo crec que així no ajudem a fer les coses bé. Ja sé que no som nosaltres els que hem de treure les castanyes del foc, però podem ajudar i col.laborar a sortir amunt. La confiança i la psicologia en l'esport és molt important. Després del 0-1 només 4 hem animat a l'equip. No pot ser anar al camp només a xiular. `
TAmbé vull dir que animem tot el partit, però al final si la actitut i l'esforç no ens han semblats els necessaris per guanyar tenim tot el dret de demostrar el nostre disgust, però sempre un cop acabat el partit.

I visca el CE Sabadell encara que porti 4 jornades sense guanyar a casa.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat pesoto

• Juvenil
« Respondre #150 el: 24 de Novembre de 2008, 14:42:46 pm »
roma tienes razon en que no se debe insultar, yo no soy partidario pero el equipo es quien tiene qu3e animar a ala masa yo pago mi carnet de tribuna aun que me voy enfrente con mis amigos pero me cuesta pagar encima que quires que les toque las palmas, con las dos temporadas que llevamos, en los momentos dificiles siempre estamos al lado del equipo pero todo tiene un final. eramos 12 amigos quedamos tres y mi amigo toni decia ayer que tampoco vendra mas que cada semana es lo mismo, hacemos un buen resultado con mas o menos fortuna y lo cagamos en casa, este año se cambio practicamente toda la plantilla de quien es la culpa ? mia? tuya? :rant:

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #151 el: 24 de Novembre de 2008, 20:49:41 pm »
Ara feia dies que no havia anat al camp, desde l'última victoria, i pensava que tornaria a veure'n una, però no.
Estic d'acord amb alguns dels vostres comentaris sobre l'equip ( manca de fons físic, que només es veuen a 2 amb idees, etc.) , però i nosaltres que fem???
Molts cops he llegit comentaris comparant la feina dels futbolistes amb la nostra feina habitual, que si fem una cosa malament ens fan fora, etc. Però a vosaltres us ha passat algun cop que estigueu treballant i tingueu 20 companys darrere vostre dient "******, borratxo, no tens ni idea, aneu a..," i d'altres insults ? Jo crec que així no ajudem a fer les coses bé. Ja sé que no som nosaltres els que hem de treure les castanyes del foc, però podem ajudar i col.laborar a sortir amunt. La confiança i la psicologia en l'esport és molt important. Després del 0-1 només 4 hem animat a l'equip. No pot ser anar al camp només a xiular. `
TAmbé vull dir que animem tot el partit, però al final si la actitut i l'esforç no ens han semblats els necessaris per guanyar tenim tot el dret de demostrar el nostre disgust, però sempre un cop acabat el partit.

I visca el CE Sabadell encara que porti 4 jornades sense guanyar a casa.

Aprofitant aquest comentari teu volia dir que passat un dia ja del partit, i havent reflexionat sobre aquest empat, considero molt injusta la decisió d'alguns aficionats que ahir al finalitzar el partit van demostrar la seva disconformitat ensenyant mocadors.
Estic d'acord que un empat amb l'At Balears no és per a aplaudir efussivament, pero ojo, no trobo normal ni just que dsp de fer el millor partit dels últims 4 a casa, i veient que l'equip SI es va esforçar per a intentar treure el partit endavant, s'el acabi d'ensorrar móralment.

Jo sóc el primer que quan l'equip camina pel camp o critico, però si vec una implicació de la majoria de jugadors (no de tots) però sí de la majoria, doncs al finalitzar el partit em limiti simplement a callar, ja dic que no cal aplaudir si no es vol, però d'aquí a treure mocadors...

Repeteixo que si les coses no surten bé és culpa dels que es pensaven que amb aquest equip podríem aspirar a alguna cosa important, no pas dels jugadors que vist el nostre interés en fitxar-los doncs han escollit jugar aquesta temporada amb el CE Sabadell.

Ara mateix sóm uns 2500 al camp, pero compte que potser valdria més que només en fóssim 1000 pero amb una miqueta de paciencia.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #152 el: 24 de Novembre de 2008, 20:54:46 pm »
Ferni, pensa que hi havia gent que venien a veure un 4-0 fàcil, i es van trobar amb un rival que va posar tota la carn a la graella. Ahir, l'equip es va esforçar, però a la primera part varen tenir 30 minuts horribles.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #153 el: 24 de Novembre de 2008, 21:05:46 pm »
Ferni, pensa que hi havia gent que venien a veure un 4-0 fàcil, i es van trobar amb un rival que va posar tota la carn a la graella. Ahir, l'equip es va esforçar, però a la primera part varen tenir 30 minuts horribles.

Birrero, els que esperaven un 4-0 ho tenen ben fàcil.. a 20 minuts tenen al patró de Catalunya que vesteix de blaugrana i cada setmana  va guanyant 5-0 en el minut 45, i sense baixar de l'autobús.

Ara en serio, hi ha molta gent que vol veure futbol de 1ª en un camp de 2ª B, i això no ho poden veure.
Fa molts anys que estem a 2ª B com per a no sapiguer el que es veu setmana rere setmana en aquests camps.. no entenc gaire els futbolistes de butaca que tenim a la NCA.

I repeteixo, i deu ser perquè cada setmana vec la lliga italiana, que és molt difícil guanyar a equips com l'At. Balears que a la que perden la pilota en el centre del camp s'arrepleguen i no cedeixen ni un metre a l'equip rival. Sumali començar perdent 0-1 que encara complica més l'assumpte...

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #154 el: 24 de Novembre de 2008, 21:57:14 pm »
Tambe s ha de dir que els mocadors, o el que fos allo, eren generalment de gent gran, o almenys aixo vaig captar jo. S ha de tenir en compte tambe crec. Clar que tambe hi havia gent que els treia per inercia, per seguir el que podien creure com a sentiment generalitzat a la grada, cosa que no era aixi.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat pesoto

• Juvenil
« Respondre #155 el: 24 de Novembre de 2008, 23:20:23 pm »
es que la gente grande hemos visto mucho futbol pero con este moya no e visto nadad de nada en tres años y este nos dejara igual que el año pasado con caras de lelos :paret :scut

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #156 el: 25 de Novembre de 2008, 14:25:42 pm »
Com deia un company, suposo que és veritat, és un dels millors arranques en lliga desde que portem 16 anys a 2ªB. D'acord que les sensacions potser no son les més bones, però deixem treballar i si cal s'ha d'anar a buscar el coll de l'entrenador perque ens ha portat a 3ª doncs seré el primer en anar, però ara ho trobo de poca paciencia.
Jo personalment crec que hi ha jugadors que ens poden donar alegries i que es qüestió de sort. Ahir mateix en Joel i en Javi van estar ben a punt de marcar. Jo veig que ho busquen bé i que es qüestió de temps que entrin. Sinó mireu Etoo l'any passat i aquest. Fa un any tant sols que tothom el volia vendre i ara ohhhh que bo. Vinga va, si és el mateix. Nosaltres no som tant dolents. Potser amb una sola incorporació ajustariem l'equip i veient l'exit a l'ivern dels ultims anys jo hi tinc esperances. Ara bé, no espero quedar ni el 1º ni 2º, però si lluitar entre 4º i 8º, i si quedem 4º doncs al play off, i crec recordar que el nàtic va pujar quedant 4º.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat pesoto

• Juvenil
« Respondre #157 el: 25 de Novembre de 2008, 17:52:03 pm »
cuando pasen 3 o4 jornadas mas todos los que hoy defienden al mister pediran su cabeza, el tiempo da y quita razones. yo al principio lo defendia con los amigos en la grada un entrenador amigo mio me contaba cosas y veo que al final le tengo que dar la razon. que esto se nos va poco a poco, y por aqui se ataca a llamas y arroyos pero ellos creo que no an fichado mal no hay malos futbolistas y ellos no hacen ni entrenan al equipo :beer2

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #158 el: 26 de Novembre de 2008, 18:08:43 pm »
Campos va estar horrible, Iglesias va sortir cansat ja, Juvenal està molt irregular, Morales, a les segones parts perd fuelle. I no se pot sortir a casa amb un davanter sol.
Una primera part horrible. La segona, amb presses, no vam traure res de bó.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat pesoto

• Juvenil
« Respondre #159 el: 26 de Novembre de 2008, 18:27:18 pm »
y pudo ser peor :scut