Doncs penso que aquest partit ens vé en un moment IDONI.
Després de 4 partits sense guanyar, 3 seguits també sense fer-ho a casa, tenim una oportunitat MAGNÍFICA per esborrar dubtes, fer un bon partit i sumar els 3 punts.
Sóc de l'opinió que aquest partit ja ens marcarà definitivament la temporada. I ni tan sols ens valdria empatar. Si perdem o empatem ja quedarem llunyíssim de les 4 primeres places i el nostre principal i ja únic objectiu serà mantenir la categoria o com a molt intentar aspirar a la Copa del Rei. Si som incapaços de donar sensació de poder remuntar dins un mateix partit que anem perdent o no podem aguntar un marcador favorable a casa contra la Grama (i ja no parlo dels últims partits només), em penso que serem incapaços de remuntar 6 o 7 punts als equips de la zona més alta.
En canvi si guanyem (i ja em donen igual les baixes que tinguem) donariem un cop d'efecte i ens situariem una altra vegada, I A PESAR DE LO MALAMENT QUE HO ESTEM FENT, a tir de tot.
"Només" depen de nosaltres.
Jo personalment si fos el Moya plantejaria el partit de dissabte com si fos una final on es ho juguem tot. Necessitem ganes, intensitat i perque no, la sort que no ens va acompanyar diumenge amb el gol en pròpia porta de Jaume.
Espero i crec que guanyarem dissabte perque "no podem marxar de la lliga tan aviat".
I espero que la groga de Miralles l'intentin recórrer perque amb ell de lateral esquerra podriem fer un 11 inicial de total garanties i amb més força a l'atac fent jugar a Morales en banda.
De Navas
Jaume-Cazorla-Agustín-Miralles (¿?)
Morales-Juan Carlos-Iglesias-Carralero
Joel-Javi Rodriguez
I sino Morales a la banda per Miralles i Urbano a l'extrem dret. No queda una altra.
Molt de compte amb l'estrategia del Sant Andreu i amb Edu Oriol, Gorka de Carlos i Lanzarote. En canvi tenen una línea defensiva força més fluixa, sobretot els centrals.
Em d'aprofitar aquest partit per anar cap amunt. Espero que el Moya s'ho jugui el tot per el tot, ja no vé d'aquí.