Autor Tema: Sant Andreu-Sabadell  (Llegit 36891 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
  • Gènere: Masculí
Re: Sant Andreu-Sabadell
« Respondre #260 el: 19 de Novembre de 2008, 20:57:37 pm »
FELICITATS A TOTS ELS ARLEQUINATS DE VERITAT! I em "sap greu" aquest resultat pels companys foreros que se n'alegren de les nostres derrotes perquè fotin fora a l'entrenador o per així tenir raó al pensar que la directiva ens ha enganyat aquest any.

Algún que jo em sé, encara no ha passat per aquí per felicitar a l'equip (ja no dic per felicitar al Ramon Moya)

La veritat, victòria inesperada però merescuda 100%. Nois, així us volem veure, a veure si al proper partit a casa ens ho demostreu!.

Sí, es veritat... el senyor Arrrrrrlekinat, que va escriure uns 500 missatges després de la ultima jornada a casa, encara es hora que, 4 dies després del partit a Sant Andreu, es passi per aqui a dir alguna cosa...

No entenc perquè no s'accepten crítiques constructives envers a l'equip.
No és més arlequinat el que passa pel tubo, fa la pilota a la directiva i vol que es quedi el sr. Moya, que el que no està d'acord amb la filosofia del club, protesta algunes decisions presses i no vol a l'entrenador actual...

Penseu q són molts anys per la 2ª B com per a q tothom estigui calladet a la q guanyem un partit, i cert és que per molt q guanyéssim al Narcís Sala seguim tenint una plantilla curta, seguim tenint alguns jugadors q rendeixen menys del q s'esperava inicialment, seguim tenint pocs diners està clar, i seguim estant força lluny de poder lluitar per a estar a dalt.

Això sí, i és el q em tranquilitza a mi, que sempre i quan anem guanyant algun partidet fora de casa, i si a casa més o menys sóm constants a anar guanyant i empatant partits, doncs problemes per a mantenir-nos espero no tenir.

Si para ti FERNI decir que "Moya fuera porqué sí" es una crítica constructiva... :beer3

Resis este último mensaje del compañero ya se ve q es en plan irónico, porq sabe que a la mínima medio foro se le hechará encima,pues entonces juega  haber quién se pica primero, que aquí la gente se pica muy rápido ya sabes.

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #261 el: 19 de Novembre de 2008, 21:09:43 pm »
FELICITATS A TOTS ELS ARLEQUINATS DE VERITAT! I em "sap greu" aquest resultat pels companys foreros que se n'alegren de les nostres derrotes perquè fotin fora a l'entrenador o per així tenir raó al pensar que la directiva ens ha enganyat aquest any.

Algún que jo em sé, encara no ha passat per aquí per felicitar a l'equip (ja no dic per felicitar al Ramon Moya)

La veritat, victòria inesperada però merescuda 100%. Nois, així us volem veure, a veure si al proper partit a casa ens ho demostreu!.

Sí, es veritat... el senyor Arrrrrrlekinat, que va escriure uns 500 missatges després de la ultima jornada a casa, encara es hora que, 4 dies després del partit a Sant Andreu, es passi per aqui a dir alguna cosa...

No entenc perquè no s'accepten crítiques constructives envers a l'equip.
No és més arlequinat el que passa pel tubo, fa la pilota a la directiva i vol que es quedi el sr. Moya, que el que no està d'acord amb la filosofia del club, protesta algunes decisions presses i no vol a l'entrenador actual...

Penseu q són molts anys per la 2ª B com per a q tothom estigui calladet a la q guanyem un partit, i cert és que per molt q guanyéssim al Narcís Sala seguim tenint una plantilla curta, seguim tenint alguns jugadors q rendeixen menys del q s'esperava inicialment, seguim tenint pocs diners està clar, i seguim estant força lluny de poder lluitar per a estar a dalt.

Això sí, i és el q em tranquilitza a mi, que sempre i quan anem guanyant algun partidet fora de casa, i si a casa més o menys sóm constants a anar guanyant i empatant partits, doncs problemes per a mantenir-nos espero no tenir.

Amic Ferni, em sembla que tots em coneixeu al forum per ser bastant polèmic i ser bastant dur i crític amb molts aspectes del club... només he dit que es raro que foti 500 missatges criticant la setmana passada i aquesta setmana encara no hagi dit res...
A més, una cosa es fer una critica constructiva i una altra segons quines coses que es van llegir per aqui... (i et recordo que jo mateix vaig crear el post 'Li fan el llit a Moya?')

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #262 el: 19 de Novembre de 2008, 22:46:13 pm »
Home, l'amic arrrrrrlekinat, ha tardat en demanar la dimissió desprès de la victòria de dissabte, però en altres apartats, trobem rajades i demandes de dimissió... i no pas del Moya.

I no estic del tot en desacord.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2624
« Respondre #263 el: 20 de Novembre de 2008, 10:56:38 am »
Ara a veure quants gallets demanen la dimissió del Moya

MOYA DIMISSIÓ!!

Aquesta victòria, si bé ens és balsàmica, també és enganyosa. També vam guanyar a Los Arcos i mireu com ens va anar després... Recordo que l'entrenador i els jugadors continuen sent els mateixos de sempre.

P.D.: gràcies per enrecordar-vos de mi, me n'alegro de que em trobeu a faltar, però és que amb el treball tinc poc temps lliure... ;D

Que mala es la bebida.... pa'l que la toma!!!!
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #264 el: 20 de Novembre de 2008, 11:57:56 am »
Si para ti FERNI decir que "Moya fuera porqué sí" es una crítica constructiva... :beer3

Si leyeras el resto de mis mensajes en los otros posts, verías que si pido la dimisión de Moya es porque creo que está haciendo algunas cosas mal, no porque sí. Que luego esteis de acuerdo conmigo en el porque pido la dimisión del míster, es otra cosa.

Y si he tardado en contestar es porque no he tenido tiempo, yo no soy de ésos que sólo aparecen cuando la cosa va mal.

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #265 el: 20 de Novembre de 2008, 13:19:45 pm »
Si leyeras el resto de mis mensajes en los otros posts, verías que si pido la dimisión de Moya es porque creo que está haciendo algunas cosas mal, no porque sí. Que luego esteis de acuerdo conmigo en el porque pido la dimisión del míster, es otra cosa.

Y si he tardado en contestar es porque no he tenido tiempo, yo no soy de ésos que sólo aparecen cuando la cosa va mal.

;D  ;D  ;D  ;D

Tú eres un cachondo de los grandes. No recuero haber leído ningún mensaje tuyo hablando medianamente bien del Sabadell.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #266 el: 20 de Novembre de 2008, 16:17:54 pm »
Ara a veure quants gallets demanen la dimissió del Moya

MOYA DIMISSIÓ!!

Aquesta victòria, si bé ens és balsàmica, també és enganyosa. També vam guanyar a Los Arcos i mireu com ens va anar després... Recordo que l'entrenador i els jugadors continuen sent els mateixos de sempre.

P.D.: gràcies per enrecordar-vos de mi, me n'alegro de que em trobeu a faltar, però és que amb el treball tinc poc temps lliure... ;D

Que mala es la bebida.... pa'l que la toma!!!!

Si que es mala la bebida! Aunque hay gente que le va bien, ya que es una forma de estar "cercano" al CE Sabadell, acudir a los bares de tribuna, porque lo que es entrar en el campo...

Desconnectat pesoto

• Juvenil
  • Missatges: 418
« Respondre #267 el: 20 de Novembre de 2008, 16:36:36 pm »
muchos no entramos en los bares pero si vamos a la creu alta y a muchos partidos de fuera, la verdad es que el mister tiene   el   equipo fundido y quemado, que tacticamente es mas justo que un entrenador de regional, que si no lo an echado es por que no hay dinero sino ya seria historia , este hombre no es un emtrenador para un equipo que quiere subir, su segunda vuelta si no le cambian la plantilla sera lo mismo una victoria en el momento critico y credito para otro mes, lleva dos años con nosotros y en tercera debiamos ser los reyes y no le ganamos a ninguno de ellos de los que luchaban por subir pero el año pasado batimos el record de los empates y partidos de pena y asco. y este año vamos igual, pero dicho esto no creo que sea el momento ya que es preferible fichar 3  o  4 buenos jugadores para reforzar el equipo con garantias. ek ya a dado su lista de bajas segun me cuentan y buscara cambios pero si va bien fenomeno pero si vuelve a fallar que no cobre, que esta muy bien pagado pero que muy bien :beer2 yo estoy cansado de su peloteo con la aficion para ganarnos pero veo poco trabajo de calidad en elñ campo, bo me gusto cuando dijo que un sector le silvava y que la culpa es de los jugadores que no hacen lo que el dice el ¿nunca tiene la culpa? :scut

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #268 el: 20 de Novembre de 2008, 16:39:36 pm »
lleva dos años con nosotros y en tercera debiamos ser los reyes y no le ganamos a ninguno de ellos de los que luchaban por subir

Criticar eso me parece una xorrada con todos mis respetos, o preferias haber ganado al Reus los 6 puntos y seguir en tercera con ellos?
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #269 el: 20 de Novembre de 2008, 16:50:37 pm »
lleva dos años con nosotros y en tercera debiamos ser los reyes y no le ganamos a ninguno de ellos de los que luchaban por subir

Criticar eso me parece una xorrada con todos mis respetos, o preferias haber ganado al Reus los 6 puntos y seguir en tercera con ellos?

Hombre PIPO, te puede parecer una chorrada, pero en parte lleva razón. En 3ª nos enfrentamos a equipos que eran de un nivel bastante bajo al nuestro, y los únicos que se podían equiparar a nuestro potencial eran Girona y Reus, dos equipos de lo que se diría "de 2ªB", y perdimos los 4 partidos. Con el Gavà, por lo menos estuvo más equilibrado. Si todos los equipos de 3ª hubieran tenido el mismo potencial que Girona, Reus o Gavà, ya te digo yo que no hubiéramos hecho play-off. Te lo aseguro. No hay más que ver como sufrimos en nuestro retorno a 2ªB.

Y lo que comentas de haber ganado al Reus los 6 puntos y seguir en 3ª, eso es una lotería. Podríamos haber ganado perfectamente esos seis puntos y haber ascendido. Nosotros tuvimos suerte en los play-offs (si la tarde de Mallorca, De Navas no hubiese estado inspirado, aún seguiríamos ahí...), mientras al Reus no le fue nada bien.

:beer2

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #270 el: 20 de Novembre de 2008, 16:55:51 pm »

Hombre PIPO, te puede parecer una chorrada, pero en parte lleva razón. En 3ª nos enfrentamos a equipos que eran de un nivel bastante bajo al nuestro, y los únicos que se podían equiparar a nuestro potencial eran Girona y Reus, dos equipos de lo que se diría "de 2ªB", y perdimos los 4 partidos. Con el Gavà, por lo menos estuvo más equilibrado. Si todos los equipos de 3ª hubieran tenido el mismo potencial que Girona, Reus o Gavà, ya te digo yo que no hubiéramos hecho play-off. Te lo aseguro. No hay más que ver como sufrimos en nuestro retorno a 2ªB.

Y lo que comentas de haber ganado al Reus los 6 puntos y seguir en 3ª, eso es una lotería. Podríamos haber ganado perfectamente esos seis puntos y haber ascendido. Nosotros tuvimos suerte en los play-offs (si la tarde de Mallorca, De Navas no hubiese estado inspirado, aún seguiríamos ahí...), mientras al Reus no le fue nada bien.

:beer2

El año de tercera lo único que importaba bajo mi punto de vista era subir de categoria y se consiguió, da igual los partidos que perdimos o que ganamos, el objetivo se cumplió y ya está. Y lo del Reus lo decia porque a ellos seguramente les hubiera encantado perder contra Girona y Sabadell los 6 puntos y estar donde estamos nosotros ahora .. y también se lo puedes decir al Oviedo, que se paseo en la liga regular y luego se estampó contra el Caravaca. no es tan facil salir del pozo de Tercera y no veo motivos para criticar nada en el único año que hemos acabado felices en los últimos 20 años xDD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #271 el: 20 de Novembre de 2008, 17:02:34 pm »
El año de tercera lo único que importaba bajo mi punto de vista era subir de categoria y se consiguió, da igual los partidos que perdimos o que ganamos, el objetivo se cumplió y ya está. Y lo del Reus lo decia porque a ellos seguramente les hubiera encantado perder contra Girona y Sabadell los 6 puntos y estar donde estamos nosotros ahora .. y también se lo puedes decir al Oviedo, que se paseo en la liga regular y luego se estampó contra el Caravaca. no es tan facil salir del pozo de Tercera y no veo motivos para criticar nada en el único año que hemos acabado felices en los últimos 20 años xDD

Eso desde luego, compañero :yes:

Por cierto, una cosa que hace tiempo me da vueltas. Los jugadores de la actual plantilla se quejan de que juegan bajo una gran presión por parte de la afición. Algunos aficionados también han achacado los malos resultados del equipo a que les presionamos demasiado con el tema play-off. Quisiera recordar que los jugadores que nos ascendieron de 3ª, desde el primer momento eran conscientes de que el gran objetivo de la temporada era hacer play-off sí o sí. Es decir, jugaron presionados todo el año, pero la responsabilidad no les pesó. Y cumplieron con creces el deseado objetivo. Y ninguno se quejó de la presión. Y digo yo, ¿no será que a parte de los jugadores actuales les tiemblan las piernas enseguida? ¿O es que no tienen las mismas AGALLAS que pusieron sus predecesores?

Desconnectat pesoto

• Juvenil
  • Missatges: 418
« Respondre #272 el: 20 de Novembre de 2008, 17:54:31 pm »
si chicos en tercera el SABADELL DEBE SER COMO EL REAL MADRID O EL BARCELONA no es muy complicado subir de tercera a 2b pero aveces se complica yo lo que quiero decir o explicar es que un equipo que quiere ser de una cartegoria superior como nos ocurre este año debes dar una imagen de equipo potente como dio el girona la pasada temporada imponiendo el rodillo con un estilo de juego y con personalidad, no me vale que ganamos en girona con un partido que estaba arreglado cuando jugaban en serio nos clavaron 5 y todavia teniamos gente que aplaudia a nuestro equipo, como dice pipo el reus no subio, pero nosotros los tres puntos de gerona no sirvieron para nada pagando claro y encima dimos pena toda la temporada o en gran parte de ella :beer2

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #273 el: 20 de Novembre de 2008, 22:34:33 pm »

Eso desde luego, compañero :yes:

Por cierto, una cosa que hace tiempo me da vueltas. Los jugadores de la actual plantilla se quejan de que juegan bajo una gran presión por parte de la afición. Algunos aficionados también han achacado los malos resultados del equipo a que les presionamos demasiado con el tema play-off. Quisiera recordar que los jugadores que nos ascendieron de 3ª, desde el primer momento eran conscientes de que el gran objetivo de la temporada era hacer play-off sí o sí. Es decir, jugaron presionados todo el año, pero la responsabilidad no les pesó. Y cumplieron con creces el deseado objetivo. Y ninguno se quejó de la presión. Y digo yo, ¿no será que a parte de los jugadores actuales les tiemblan las piernas enseguida? ¿O es que no tienen las mismas AGALLAS que pusieron sus predecesores?

Pues para tu desgracia, Moya pasará a la historia como el entrenador del ascenso.. :oooooo:
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #274 el: 20 de Novembre de 2008, 22:57:35 pm »

:beer

SUFRIR? si sufrí los 180 minutos de la 1a eliminatoria mas los penaltis! en toda la temporada sufrí más, pq creía en MOYA y en el equipo!
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #275 el: 21 de Novembre de 2008, 15:59:56 pm »
SUFRIR? si sufrí los 180 minutos de la 1a eliminatoria mas los penaltis! en toda la temporada sufrí más, pq creía en MOYA y en el equipo!

No, no me refiero a que sufriéramos en 3ª, sinó en nuestra temporada de retorno en 2ªB. La temporada en 3ª fue muy tranquila, la verdad.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #276 el: 21 de Novembre de 2008, 16:01:49 pm »
Pues para tu desgracia, Moya pasará a la historia como el entrenador del ascenso.. :oooooo:

En mi mensaje hablo de los jugadores, no del entrenador :consol Además, yo siempre he dicho que Ramón Moya es un entrenador ideal para 3ª.

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #277 el: 21 de Novembre de 2008, 18:44:19 pm »
El caso es quejarse. Siempre va a haber alguien que se queje. ¿Cuantos entrenadores han pasado por aquí sin que nadie se queje? Somos una afición que siempre está con el equipo, pero a la mínima ya nos quejamos del entrenador. El que mas y el que menos, se ha quejado de Mora, Roberto Elvira, Montes, Bonet, Rubí, .... y recuerdo también en su momento quejas de Martínez, Uribarri, De la Cruz, y un montón más de entrenadores.
Lo que está claro es que siempre se podrá críticar al entrenador, porque defienda mucho, porque ataque demasiado y deje la defensa descuidada, etc. Por mil cosas.
Yo quiero seguir cnfiando en Moya, porque hasta ahora, todos los 30 de junio había cumplido el objetivo. Así que esperaré al 30 de junio para ver que tal a ido la temporada. Y sinceramente, si nos metemos en play-off para ascender, me importa poco que muchos partidos hayamos jugado mal, o que puntos que no se podían escapar se hayan escapado. De lo que estoy seguro es de que si se sube a 2ª A Moya será el mejor entrenador para todos, para los que le dejan trabajar y para los que le critican en la jornada 4. Y si no se consigue subir Moya será el peor entrenador para algunos pq no lo ha logrado. En fín, es un dialogo de besugos criticar al entrenador, porque cuando se bajó de categoría hace 2 años pasaron varios por la Nova Creu Alta y no sirvió de nada. Dejemos trabajar.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #278 el: 21 de Novembre de 2008, 20:37:39 pm »
I fins i tot algú es queixava de Pasieguito.... :ejem

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #279 el: 22 de Novembre de 2008, 11:11:40 am »
El caso es quejarse. Siempre va a haber alguien que se queje. ¿Cuantos entrenadores han pasado por aquí sin que nadie se queje? Somos una afición que siempre está con el equipo, pero a la mínima ya nos quejamos del entrenador. El que mas y el que menos, se ha quejado de Mora, Roberto Elvira, Montes, Bonet, Rubí, .... y recuerdo también en su momento quejas de Martínez, Uribarri, De la Cruz, y un montón más de entrenadores.
Lo que está claro es que siempre se podrá críticar al entrenador, porque defienda mucho, porque ataque demasiado y deje la defensa descuidada, etc. Por mil cosas.
Yo quiero seguir cnfiando en Moya, porque hasta ahora, todos los 30 de junio había cumplido el objetivo. Así que esperaré al 30 de junio para ver que tal a ido la temporada. Y sinceramente, si nos metemos en play-off para ascender, me importa poco que muchos partidos hayamos jugado mal, o que puntos que no se podían escapar se hayan escapado. De lo que estoy seguro es de que si se sube a 2ª A Moya será el mejor entrenador para todos, para los que le dejan trabajar y para los que le critican en la jornada 4. Y si no se consigue subir Moya será el peor entrenador para algunos pq no lo ha logrado. En fín, es un dialogo de besugos criticar al entrenador, porque cuando se bajó de categoría hace 2 años pasaron varios por la Nova Creu Alta y no sirvió de nada. Dejemos trabajar.

tens tota la raó del món, això ja ho vaig dir fa uns dies  que ni ha gent que sempre criticarà i es ficarà amb l'entrenador que estigui en aquell moment a la banqueta, que les hem vist de tots els colors. I el senyor Moya sempre, sempre a complert amb els objectius fixats.

FORÇA C.E.SABADELL