FELICITATS A TOTS ELS ARLEQUINATS DE VERITAT! I em "sap greu" aquest resultat pels companys foreros que se n'alegren de les nostres derrotes perquè fotin fora a l'entrenador o per així tenir raó al pensar que la directiva ens ha enganyat aquest any.
Estic molt content!, quina forma de començar el cap de setmana esportiu, i la veritat que jo com la majoria de socis i simpatitzants no apostava per la victòria en aquest partit. Però si molts dies hem criticat l'actitud dels jugadors i hem llençat comentaris dient que havia piques entre alguns d'aquests, avui s'ha de dir que l'equip ha posat el que té que posar dins del camp i a cada gol he vist una pinya entre tots els jugadors.
Aquest camp no m'agrada per les seves dimensions i la seva gespa artificial (estil Badalona), per tant tenia clar que a futbol no jugaríem, però si que havíem de treure la casta, ja que a un partit no som pitjors que el Sant Andreu, tot i les baixes que hem presentat. Parlant de baixes, quin patiment per bandes amb el pobre Roberto de lateral i els 5 minuts de Carralero per la esquerra. Com a jugadors més destacats en el partit d'avui, m'han agradat De Navas (tot i que penso que el gol ha sigut errada d'ell ja que Oriol agafa finalment la pilota dins de l'àrea i per tant podria haver sortit), l'eix central amb Agustin i Juan Carlos, Juvenal i Javi Rodriguez. També m'ha agradat el Siso, tot i que és un jugador molt criticat en el fòrum, a mi no em desagrada pels pocs minuts que juga. No m'acava d'agradar el Sergio Iglesias, no dona ritme i perd massa pilotes al mig camp, no crec que sigui questió de no posar-hi ganes però veig que no té sort o és que físicament no pot.
Doncs a gaudir d'aquests 3 punts i ara no tornem a caure en eufòries, que si no lluitem els 90 minuts, jo tinc clar que no tenim un equip per guanyar sense "baixar de l'autocar", però si lliutem com a mínim igual que el contrari, tenim molt a dir en aquesta lliga. Important, i se que és un tema de calers, hem de fixar al mercat d'hivern, mínim un centrecampiste i un home de banda (Roberto no està, Carralero està perdent una mica de fuelle i a Miralles i Urbano crec que li ve massa gran de moment aquesta categoria).
A gaudir la victòria!