Autor Tema: Sant Andreu-Sabadell  (Llegit 36901 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
  • Gènere: Masculí
Re: Sant Andreu-Sabadell
« Respondre #200 el: 15 de Novembre de 2008, 16:06:00 pm »
quins gols tan macos e, jaja
estic mol content per la victoria d'avui e, hem jugat molbe.

per tu Joan.
VISCA EL SABADELL

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2496
« Respondre #201 el: 15 de Novembre de 2008, 16:15:18 pm »
Haber si esta victoria sirve para relanzarnos en la liga :balla :balla

Se ha demostrado que poniendo ganas este equipo puede aspirar a cotas altas, eso si siempre que se de el 100*100 en el campo

Visca el Sabadell :happy2: :happy2:
la meva sang és arlequinada

Desconnectat Jordi Playlife

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 512
  • Twitter: @JordiCasalsde
    • Jordi Casals de Rosa
« Respondre #202 el: 15 de Novembre de 2008, 16:17:55 pm »
1r gol: http://www.youtube.com/watch?v=BEoLPgq_kMM

2n gol: http://www.youtube.com/watch?v=dVDZnB6URPA

Jordi, si puedes pon el del Sant Andreu tambien, merci crack :)

Em sap molt greu, pero le borrat mentre estava editant els altres i no hi ha forma de recuperarlo. sorry!!!
@rlekinats. com ---> Relacions Publiques i de l'Area Social

Desconnectat Perpetuinc

• Aleví
  • Missatges: 92
« Respondre #203 el: 15 de Novembre de 2008, 16:31:42 pm »
lamentable aquests incidents.
Aquesta gent no representa els sabadellencs
tornarem a 1ª

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #204 el: 15 de Novembre de 2008, 16:55:18 pm »
Perpetuenc , no parlis sense coneixer home!! Aki no es tracta de representar o no representar a ningú. Es senzill això , tres paios d'un bandol i tres paios de l'altre es coneixen i es tenen odi per motius aliens al fubtol i es dediquen cuatre insults  , ja sta , no u treiem d'aki.  Trobo sorprenent que lo més greu ke ha passat avui , ke han sigut llençaments d'ampolles de vidre desde fora del camp a dintre sabent ke pot fer mal algu fins i tot que passi per alla a la gespa  com per exemple els nens ke jugaven després del partit  , no mereixi cap comentari , i en canvi es carrega contra els d sempre...

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
« Respondre #205 el: 15 de Novembre de 2008, 16:56:06 pm »
Que poc m'esperava jo guanyar aquest partit, pensava sortir d'aquí amb una panadera, feia falta una dosis de moral com aquesta per afrontar els propers partits, gràcies nois.  :bandera
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat blaz13

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 16
« Respondre #206 el: 15 de Novembre de 2008, 17:28:03 pm »
Que poc m'esperava jo guanyar aquest partit, pensava sortir d'aquí amb una panadera, feia falta una dosis de moral com aquesta per afrontar els propers partits, gràcies nois.  :bandera

Doncs no, jo he estat al camp avui, he patit, però he disfrutat molt amb l'actitud de l'equip. S'ha treballat molt i molt bé en defensa, i m'agradaria destacar sobretot l'entrega de Javi Rodriguez, ha rebut per tot arreu, ho corria tot, ho lluitava tot, i a més a més ha fet el gol de la victoria tan necesitada. La insistència li ha donat premi. Per la resta del equip, molt bé, un centre del camp molt posicionat. I DE NAVAS, com sempre sensacional, sobretot en la falta llençada per Lanzarote (provocador que també hauria d'haver estat expulsat com Jaume, que el probre ha perdut els nervis i la galeta l'he escoltat desde tribuna, bufff!!!!) , en fi, un 10 per tots i un 12 pel JAVI, SENSACIONAL!!!!

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #207 el: 15 de Novembre de 2008, 17:43:05 pm »
FELICITATS A TOTS ELS ARLEQUINATS DE VERITAT! I em "sap greu" aquest resultat pels companys foreros que se n'alegren de les nostres derrotes perquè fotin fora a l'entrenador o per així tenir raó al pensar que la directiva ens ha enganyat aquest any.

Estic molt content!, quina forma de començar el cap de setmana esportiu, i la veritat que jo com la majoria de socis i simpatitzants  no apostava per la victòria en aquest partit. Però si molts dies hem criticat l'actitud dels jugadors i hem llençat comentaris dient que havia piques entre alguns d'aquests, avui s'ha de dir que l'equip ha posat el que té que posar dins del camp i a cada gol he vist una pinya entre tots els jugadors.

Aquest camp no m'agrada per les seves dimensions i la seva gespa artificial (estil Badalona), per tant tenia clar que a futbol no jugaríem, però si que havíem de treure la casta, ja que a un partit no som pitjors que el Sant Andreu, tot i les baixes que hem presentat. Parlant de baixes, quin patiment per bandes amb el pobre Roberto de lateral i els 5 minuts de Carralero per la esquerra. Com  a jugadors més  destacats en el partit d'avui, m'han agradat De Navas (tot i que penso que el gol ha sigut errada d'ell ja que Oriol agafa finalment la pilota dins de l'àrea i per tant podria haver sortit), l'eix central amb Agustin i Juan Carlos, Juvenal i Javi Rodriguez. També m'ha agradat el Siso, tot i que és un jugador molt criticat en el fòrum, a mi no em desagrada pels pocs minuts que juga. No m'acava d'agradar el Sergio Iglesias, no dona ritme i perd massa pilotes al mig camp, no crec que sigui questió de no posar-hi ganes però veig que no té sort o és que físicament no pot.

Doncs a gaudir d'aquests 3 punts i ara no tornem a caure en eufòries, que si no lluitem els 90 minuts, jo tinc clar que no tenim un equip per guanyar sense "baixar de l'autocar", però si lliutem com a mínim igual que el contrari, tenim molt a dir en aquesta lliga. Important, i se que és un tema de calers, hem de fixar al mercat d'hivern, mínim un centrecampiste i un home de banda (Roberto no està, Carralero està perdent una mica de fuelle i  a Miralles i Urbano crec que li ve massa gran de moment aquesta categoria).

A gaudir la victòria!

joseph

• Visitant
« Respondre #208 el: 15 de Novembre de 2008, 17:55:30 pm »
Estar vist que em trobar-mos molt apurats per demostrar que si volen poden treura molt de sí, aquesta actitut i forma física es la que demanem.
Pot-ser també com diuen ,que el president els a cantat la canya, i per cert ja fa molts díes que al treball deía que el JOEL jugant de mitja punta o a la banda i el Rifle de davanter centre, sería molt beneficiós i avui o han demostrat.
Espero veura aquesta davantera el proper diumenge, i també felicitar a en Marc Doménech per que a cumplit molt bé.

:bandera

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #209 el: 15 de Novembre de 2008, 18:15:34 pm »
Felicitar també al mister perque és de justicia que la mateixa quota de responsabilitat que se li aplica en les derrotes se li apliqui també en les victories i no era gens fácil avuí treure els tres punts d'un camp com aquest i jugant amb quadro com jugavem.

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #210 el: 15 de Novembre de 2008, 18:27:09 pm »
Lamentables incidents al Narcís Sala on uns aficionats del Sant Andreu, ja des del carrer per haver sigut desallotjats pels Mossos d'Esquadra estan tirant ampolles a dins del recinte on estan els aficionats del Sabadell...

Lamentables son los 7 energumenos que han venido desde Sabadell sacando banderas de la alemania nazi (que les han quitado los mossos) y que se han pasado todo el partido insultando a la gente del Sant Andreu, Yo estaba cerca y todo se ha empezado a liar nada mas entrar al campo porque en la grada de los Desperdicis habia un chico negro y le han dicho de todo por su color de piel, logicamente ellos han respondido y todo el partido ha estado lleno de insultos por los dos bandos, al final unos 60 seguidores del Sant Andreu han ido a por ellos y no se si ha habido problemas tambien con los mossos porque tambien los querian sacar de ahi, pero me he ido media hora despues del partido y los hhvv aun estaban retenidos en el Narcis Sala porque fuera habia jaleo. El resto de aficion del Sabadell fenomenal como siempre, han estado en el lateral mezclados con gente del Sant Andreu y no ha habido ningun problema, cualquiera que haya ido lo puede corroborar. En fin suerte a la aficion del Sabadell menos a los liantes de siempre.

jo estat al camp i en cap moment han tret una bandera nazi, només portaven 2 (la creu de sant jordi, i una confederada que es la que s'han portat el mossos)
i a l'entrar al camp han sigut escridasats. Així que aquesta vegada no han comensat ells. No es més greu que llencin ampolles de vidre des de fora del camp?. 

FORÇA C.E.SABADELL

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #211 el: 15 de Novembre de 2008, 18:49:34 pm »
Crec que a sigut uns dels millors partits d'aquesta temporada, jugant com s'ha fet avui amb ganes i c.....s sera dificil perdre els demes partits. Al camp no hen tingut cap moment de sensacio de perill, el que pasa es que com hem perdut punts als finals dels partits per errades, donava aquesta por.  Pero el partit a estat controlat desde el minut 1, que la primera part ha sigut bastant bona, els hem dominat, el mig del camp ha sigut nostre i les tembe les ocasions.
De Navas: estava una mica nervios, quan hem ficat el segon Mejias a anat a tranquil.liyzar-lo. Despres a tingut l'aturada del partit. Be
Roberto: m'agardat de lateral tant dret com esquerra
Mejias-Agustin: bastant be tots dos a part del gol, no han tingut molts problemes, contundents amb el joc aeri
Jaume: fins el moment de l'expolsio ha estat el millor, llàstima
Siso: el mes fluix, un seguidor l'ha dir que possesi mes ganes i s'ha girat aveure qui era estant la pilota per el seu costat
Sergio: avui m'agradat, la seva funcio tallar pilotes, molt murri en l'expolsio de Lanzarote
Juve: remenant la pilota, el dia que fiqui un gol des de cantonada... Ha controlat el mig del camp.
Carrelero: més fluixet que altres vegades, tapant la seva banda.
Joel: a la banda ha jugat bastant be, molt treballador.
Javi: Li fan una quantitat de faltes que no pitat mai, un gran golàs
Marc: el talisman, 2 partits jugats 6 punts.

Desconnectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1770
« Respondre #212 el: 15 de Novembre de 2008, 19:02:06 pm »
despues de los ultimos partidos me e llevado una gran sorpresa haber si continua la racha y sacamos esto a flote sin malos rollos y sin echar a nadie
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #213 el: 15 de Novembre de 2008, 19:56:56 pm »
He estat fora aquests dos ultims dies i m´he enterat del resultat aquesta tarde per el teletexte. Que be haber guanyat. :happy2: :happy2: :happy2: :happy2:

Pero perque ens ilusionen una setmana i l´altre ens enfonsen? A veure si es guanya a casa, i de moment, disfrutem d´aquesta gran victòria :clap2 :visca
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #214 el: 15 de Novembre de 2008, 20:37:46 pm »

Jo tampoc esperava puntuar en aquest camp, sobretot per la precarietat defensiva i m´he emportat una grata sorpresa.  Està clar que el paper de "víctima propiciatòria" resulta sempre molt ben gestionat pel Sabadell;    Recordem Oriola, l´any passat Girona i fins i tot Vilajoiosa, l´any del descens, Alcoi....  i un seguit més.       Es una victòria que serà molt important per "rearmar" anímicament a la plantilla, a una bona part de l´afició i que permetrà apaigavar aquest questionament continu de l´entrenador que no fa cap bé a l´equip....   a més a més, s´ha televisat el partit i és una bona publicitat per l´equip  (s´estarà començant a revertir el "gafe" històric de les càmeres de TV3  ?....).

Aquí només es necessiten 2 coses;  la primera d´elles que l´actitud i implicació que han mostrat els jugadors avui es doni tots i cada un dels partit i la segona, que la plantilla confii d´una vegada per totes en les seves possibilitats i sobretot als partits de casa mostri més "jerarquia" sobre el camp. Si es fa això, l´equip no caurà de mitja taula i serà un aspirant bastant definit a les places que condueixen a la Copa del Rei....  si en canvi aspirem al màxim, però, la plantilla necessàriament s´haurà d´ampliar numèricament al mercat d´hivern i estic dient ampliar no sustituir.    A disfrutar-ho aquesta semana i a consolidar aquesta reacció la setmana que ve....

4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #215 el: 15 de Novembre de 2008, 20:47:39 pm »

Jo tampoc esperava puntuar en aquest camp, sobretot per la precarietat defensiva i m´he emportat una grata sorpresa.  Està clar que el paper de "víctima propiciatòria" resulta sempre molt ben gestionat pel Sabadell;    Recordem Oriola, l´any passat Girona i fins i tot Vilajoiosa, l´any del descens, Alcoi....  i un seguit més.       Es una victòria que serà molt important per "rearmar" anímicament a la plantilla, a una bona part de l´afició i que permetrà apaigavar aquest questionament continu de l´entrenador que no fa cap bé a l´equip....   a més a més, s´ha televisat el partit i és una bona publicitat per l´equip  (s´estarà començant a revertir el "gafe" històric de les càmeres de TV3  ?....).

Aquí només es necessiten 2 coses;  la primera d´elles que l´actitud i implicació que han mostrat els jugadors avui es doni tots i cada un dels partit i la segona, que la plantilla confii d´una vegada per totes en les seves possibilitats i sobretot als partits de casa mostri més "jerarquia" sobre el camp. Si es fa això, l´equip no caurà de mitja taula i serà un aspirant bastant definit a les places que condueixen a la Copa del Rei....  si en canvi aspirem al màxim, però, la plantilla necessàriament s´haurà d´ampliar numèricament al mercat d´hivern i estic dient ampliar no sustituir.    A disfrutar-ho aquesta semana i a consolidar aquesta reacció la setmana que ve....

totalment d'acord.
Si juguem amb l'actitud d'avui,  aconseguim altre cop a ser una miqueta sòlids en els partits de casa + sumem 4-5 punts de cada 12 possibles en els desplaçaments fora de cada,  no hauríem de baixar de la 8ª o 9ª possició.

Simplement falta agafar una miqueta de constancia de resultats, que no passi com a passat q ens em tirat gairebé un mes sense guanyar un partit.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #216 el: 15 de Novembre de 2008, 21:14:33 pm »
Hem començat el partit apretant, i jugant amb cara i ulls. No teníem un equip al 100%, però els jugadors que avui han sortit al camp, han donat molt més del que habitualment donen. Amb el 0-1, ens hem tirat una mica enrere, però el que em sembla lamentable, és que hem sortit a la segona part totalment cedint la possessió i el camp als andreuencs. No m'agrada donar tant camp al rival. D'aquí ha vingut l'empat. Sort que el Joel les ha lluitat totes i ha salvat la bola que Javi Rodríguez ha enxufat per a fer el 1-2...

Tema Jaume... Un capità del nostre equip no pot tenir una parada de comptador com la que ha tingut ell. Lanzarote és un grandíssim jugadors, però els que ens agrada el futbol modest, sabem que també li agrada la gresca, i no pot caure en les provocacions com ha caigut ell. Som el CE Sabadell, en Jaume ja té una experiència, i a sobre és el nostre capità. Per culpa d'aquesta acció hem patit molt més del que haguéssim patit. Sort que Iglesias ha vist el rollo de prop i en el moment clau del canvi, ha passat per el costat d'ell renqueant i al 10 quatribarrat se li ha anat la pinça, l'ha empés i hem anivellat vermelles.

Tema apart és el tema graderia... No sé si el responsable de l'operatiu dels Mossos és una mica curt de gambals o és que vol justificar la presència policial en els camps de futbol, però s'ha de tenir poc coneixement o ganes de brega per posar a una penya radical de la UE Sant Andreu, i una del CE Sabadell a pocs metres. No és gran ni res el camp, collons, que podien haver ubicat als HH.VV. al lateral 'Giralda' i no hi hagués ni una desena part dels incidents que hi han hagut.

PD: birrero estaràs content eh? que kabron...

;D I a sobre he comprat loteria de la vostre... ja seria la hòstia si em toca!

Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

pollastre

• Visitant
« Respondre #217 el: 15 de Novembre de 2008, 22:19:26 pm »
Hola alerkinados, primero felicitaros por el resultado ya que tres puntoa son tres puntos, ya me hubiera gustado que se hubiera quedado en Sant Andreu. Si me permitis un chiste fácil el mister Ramón Moya ya ha encontrado el equipo ideal los 14 jugadores de hoy, he acabado el chiste fácil gracias.

Comentaros ya que me cae muy bien el Sabadell que mi Sant Andreu no ha salido enchufado el primer tiempo y eso lo ha aprovechado muy bien el Sabadell y de hay el gol y alguna oportunidad mas que habeis tenido, pero la segunda parte no estoy del todo con Birrero porque no creo del todo que el Sabadell haya reculado tanto y si que el Sant Andreu ha apretado por obligación de buscar el partido, para mi el mister Natxo ha tardado un poco mas de lo que tocaba en hacer los cambios donde se ha visto que el Sant Andreu despues del 1-2 buscaba el empate. Quiero comentaros que me ha agradado mucho el cancerbero De Navas para my muy bien, muy buen portero.

De los incidentes yo al menos no he visto ninguna botella volar y estoy completamente de acuerdo en que no se puede poner dos aficiones complejas muy cerca. Cometaros que ademas de la bandera de la cruz de Sant Jordi y de la confederada los hhvv si han sacado una bandera no permetida os lo aseguro que la he visto, pero queiro aclarar que por mi parte no quiero entrar en discursiones esteriles con este tipo de grupos, porque para mi lo muy importante es que las dos aficiones digamos normales lo hemos pasado en general muy bien animando nuestros equipos y sin ninguna incidencia.

Insisto felicitaros por los tres puntos y por favor animaros a que administreis de forma correcta esta victoria y que Ramón Moya haga partidos que saquen mas positovos que no resultados negativos.

Animos visca el Sabadell y sobre todo Visca el Sant Andreu. un fuerte abrazo. :xin-xin :xin-xin

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #218 el: 15 de Novembre de 2008, 22:34:37 pm »
buen partido del equipo, serio y al menos echandole c****** como debe ser, a ver si ahora no nos dan la de arena porque este año parece ser que el equipo cuando nos a dao una de cal la semana siguiente nos da la de arena, esperamos que el at baleares no saque nada de la nca y que ganemos e ir mas tranquilos al campo del lider :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #219 el: 15 de Novembre de 2008, 23:59:38 pm »
Estoy seguro que mañana ganaremos!

Lo estoy, vamos a por ellos, vamos SABADELL  :oooooo:

Ho vaig dir o no ho vaig dir?

Quin partidàs!
Només he vist els ultims 20 minuts pq estava jugant, i m'han semblat força bons, i he patit moltissim, molt bé nois, així s'ha de jugar. A mantenir la ratxa i a per l'Atletic Balears  :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord