Autor Tema: Sant Andreu-Sabadell  (Llegit 36917 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Fanàtic_STA

• Infantil
  • Missatges: 116
    • www.narcissala.com
Re: Sant Andreu-Sabadell
« Respondre #240 el: 18 de Novembre de 2008, 10:43:31 am »
andreuenc , a veure si entens que el joc akest dels grups no va contra els seguidors "normals" del Sant Andreu. A la NCA pot venir cualsevol seguidor del Sant Andreu , que no sigui Desperdici ,  sense problemes , incloent la penya akesta altre del gol sud vostre. 
I qui em pot assegurar que no tindrem problemes? Jo vaig anar a veure el Sabadell-Sant Andreu de fa 3 anys i vam tenir bastants problemes abans, durant i al final del partit...

Si vas amb l'afició normal del St Andreu de ben segur que no et passarà res, però si vas amb segons quins tipus de gent doncs està clar q dificilment sereu benvinguts a cap camp. "Quién se acuesta con niños mojado se levanta".
També em fa gracia q es vulgui donar la culpa a 4 gats malcontats que es van desplaçar de Sabadell, per molt HHVV q siguin, dubto molt q siguent tan pocs provoquessin a ningú sense haber sigut provocats prèviament...

Què entenem per "afició normal"? Jo fa 3 anys estava a Andreuencs, estàvem ubicats a 100 metres dels HHVV i vam tenir problemes...
ENDAVANT SANT ANDREU!
www.narcissala.com

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
  • Gènere: Masculí
« Respondre #241 el: 18 de Novembre de 2008, 13:04:19 pm »
algunos del sant andreu tampoco son santitos eee que lo facil es ir de victima, pero antes de el partido del sabado enfocaron a una de las dos penya que esta detras de una porteria no se cual de las dos era, y salian haciendole los cuernos ala camara y insultando  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #242 el: 18 de Novembre de 2008, 15:31:46 pm »
Aficio normal es la vostre esta clarisim. No teniu cap grup radical, tots els que aneu al camp sou gent acaudalada amb 5 mercedes al garaig, obtinguts treballant de sol a sol, tipo " sin san andreu no hay paraiso " i clar, no teniu ningu que aixequi la veu, només son els rivals els que us insulten i us fan patir per la vostre salut, vosaltres mai provoqueu, ni insulteu als rivals, tota la vostra aficio es una santa, i la pena vostre es tenir que tractar amb gent obrera d' equips de barri, que a la minima salten, insulten, tiran pedres de 25 kilos, i claven ganivetadas pel carrer.

Au, aixo es el que volieu sentir no?
Dons ja ho teniu.

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #243 el: 18 de Novembre de 2008, 15:40:06 pm »
los arbitros tienen mas tonterias que vidals paper y se fijan en tonterias habiendo cosas mas graves en el campo pero es lo que hay y si ellos no estuvieran no habria futbol o ¡¡¡¡¿ibais a pitar vosotros ? creo que no el que diga que si ahiora la federacion catalana pide colegiados a fornar para pitar por que no hay arbitros REFLEXIONAR

Yo me ofrezco a pitar todos los partidos del Sabadell y sin cobrar ni un centimo  ;D

Fum, doncs si la regla es tan estricte i tens raó, lo que haurien es de canviar-la jeje! no se, em sembla molt fort que per dir aquesta frase t'hagin d'amonestar.  :xin-xin

Segurament no es el que diu si no com ho diu... i suposo que a més a més deuria ser per reiteració. La regla diu:

"Será amonestado y se le mostrará la tarjeta amarilla si comete una de las siguientes siete infracciones:

(...)

- desaprobar con palabras o acciones."

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #244 el: 18 de Novembre de 2008, 16:17:27 pm »
andreuenc , a veure si entens que el joc akest dels grups no va contra els seguidors "normals" del Sant Andreu. A la NCA pot venir cualsevol seguidor del Sant Andreu , que no sigui Desperdici ,  sense problemes , incloent la penya akesta altre del gol sud vostre. 
I qui em pot assegurar que no tindrem problemes? Jo vaig anar a veure el Sabadell-Sant Andreu de fa 3 anys i vam tenir bastants problemes abans, durant i al final del partit...

Si vas amb l'afició normal del St Andreu de ben segur que no et passarà res, però si vas amb segons quins tipus de gent doncs està clar q dificilment sereu benvinguts a cap camp. "Quién se acuesta con niños mojado se levanta".
També em fa gracia q es vulgui donar la culpa a 4 gats malcontats que es van desplaçar de Sabadell, per molt HHVV q siguin, dubto molt q siguent tan pocs provoquessin a ningú sense haber sigut provocats prèviament...

Què entenem per "afició normal"? Jo fa 3 anys estava a Andreuencs, estàvem ubicats a 100 metres dels HHVV i vam tenir problemes...

Que grans que éreu en quant a tifos sobretot :reverencia2 :reverencia2
Llàstima que veu decidir de plegar
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat pesoto

• Juvenil
  • Missatges: 418
« Respondre #245 el: 18 de Novembre de 2008, 17:32:27 pm »
pues como te digo es facil vas al colegio de arbitros y te haces arbitro no al sabadell donde te manden eso es fantasioso vete al campo dela iberiana y pita o al polvorin o algunos campos de sabadell de tercera o segunda regional :beer2

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #246 el: 18 de Novembre de 2008, 17:44:42 pm »
pues como te digo es facil vas al colegio de arbitros y te haces arbitro no al sabadell donde te manden eso es fantasioso vete al campo dela iberiana y pita o al polvorin o algunos campos de sabadell de tercera o segunda regional :beer2

Hostia el campo de la Iberiana... eso si que es el far-west... que peligro de campo. En toda temporada solo apareció por alli el rival que tuvieron en el play-off de ascenso... todos los partidos de la fase regular los ganaron por incomparecencia...

Desconnectat pesoto

• Juvenil
« Respondre #247 el: 18 de Novembre de 2008, 17:58:16 pm »
por eso lo digo FFF por que dan lastima verlos por esos campos de dios si estoy deacuerdo que hay de muy malos pero como en todas las profesiones, y directivos y entrenadores y jugadores?????????? :scut

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #248 el: 18 de Novembre de 2008, 20:27:25 pm »
 :bandera :bandera :scut

Els arbitres en aquesta categoria son molt dolents i de fet no s'equivoquen tant com la gent ens pensem, el que pasa que alguns figures van de xulets i escla la gent encara s¡encabrona mès, en fi no en saben mès i el qu'es pitjor no en volen apendre                      :xupet :arbit :xupet
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2624
« Respondre #249 el: 19 de Novembre de 2008, 13:29:17 pm »
FELICITATS A TOTS ELS ARLEQUINATS DE VERITAT! I em "sap greu" aquest resultat pels companys foreros que se n'alegren de les nostres derrotes perquè fotin fora a l'entrenador o per així tenir raó al pensar que la directiva ens ha enganyat aquest any.

Algún que jo em sé, encara no ha passat per aquí per felicitar a l'equip (ja no dic per felicitar al Ramon Moya)

La veritat, victòria inesperada però merescuda 100%. Nois, així us volem veure, a veure si al proper partit a casa ens ho demostreu!.
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #250 el: 19 de Novembre de 2008, 14:05:02 pm »
FELICITATS A TOTS ELS ARLEQUINATS DE VERITAT! I em "sap greu" aquest resultat pels companys foreros que se n'alegren de les nostres derrotes perquè fotin fora a l'entrenador o per així tenir raó al pensar que la directiva ens ha enganyat aquest any.

Algún que jo em sé, encara no ha passat per aquí per felicitar a l'equip (ja no dic per felicitar al Ramon Moya)

La veritat, victòria inesperada però merescuda 100%. Nois, així us volem veure, a veure si al proper partit a casa ens ho demostreu!.

Sí, es veritat... el senyor Arrrrrrlekinat, que va escriure uns 500 missatges després de la ultima jornada a casa, encara es hora que, 4 dies després del partit a Sant Andreu, es passi per aqui a dir alguna cosa...

antcarcer

• Visitant
« Respondre #251 el: 19 de Novembre de 2008, 15:30:01 pm »

Sí, es veritat... el senyor Arrrrrrlekinat, que va escriure uns 500 missatges després de la ultima jornada a casa, encara es hora que, 4 dies després del partit a Sant Andreu, es passi per aqui a dir alguna cosa...

Però no només ell, hi han varis tribuneros que són amb les dents esmolades esperant que es perdi un partit per saltar a la jugular,  :yes:  i aixi no anem bé  :malament

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #252 el: 19 de Novembre de 2008, 16:32:05 pm »

no que hem guanyat.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #253 el: 19 de Novembre de 2008, 17:55:12 pm »

Però no només ell, hi han varis tribuneros que són amb les dents esmolades esperant que es perdi un partit per saltar a la jugular,  :yes:  i aixi no anem bé  :malament

Estaran enfeinats preparant les destrals i guardant a pany i or la seua frase 'Ja ho vaig dir jo'.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

antcarcer

• Visitant
« Respondre #254 el: 19 de Novembre de 2008, 17:57:34 pm »

no que hem guanyat.

I que hem perdut perquè critiqueu tant al Moya, encara que de tu ja no m'extranya res...  si que fas honor al teu nom, si.  :ok

Desconnectat pesoto

• Juvenil
« Respondre #255 el: 19 de Novembre de 2008, 18:09:13 pm »
VENGA CHICOS lo importante no es moya si no ganar el domingo y a lo grande en honor de joan barberan y de nuestra aficion que necesitamos un dia tranquilo de partido a por ELLOS :scut

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #256 el: 19 de Novembre de 2008, 18:48:27 pm »
Akell any andreuencs va estar situat  a un corner del gol nord , el gol del marcador per entendren's , i nosaltres estem al gol sud

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #257 el: 19 de Novembre de 2008, 19:58:06 pm »
Ara a veure quants gallets demanen la dimissió del Moya

MOYA DIMISSIÓ!!

Aquesta victòria, si bé ens és balsàmica, també és enganyosa. També vam guanyar a Los Arcos i mireu com ens va anar després... Recordo que l'entrenador i els jugadors continuen sent els mateixos de sempre.

P.D.: gràcies per enrecordar-vos de mi, me n'alegro de que em trobeu a faltar, però és que amb el treball tinc poc temps lliure... ;D

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #258 el: 19 de Novembre de 2008, 20:42:59 pm »

No entenc perquè no s'accepten crítiques constructives envers a l'equip.
No és més arlequinat el que passa pel tubo, fa la pilota a la directiva i vol que es quedi el sr. Moya, que el que no està d'acord amb la filosofia del club, protesta algunes decisions presses i no vol a l'entrenador actual...

Penseu q són molts anys per la 2ª B com per a q tothom estigui calladet a la q guanyem un partit, i cert és que per molt q guanyéssim al Narcís Sala seguim tenint una plantilla curta, seguim tenint alguns jugadors q rendeixen menys del q s'esperava inicialment, seguim tenint pocs diners està clar, i seguim estant força lluny de poder lluitar per a estar a dalt.

Això sí, i és el q em tranquilitza a mi, que sempre i quan anem guanyant algun partidet fora de casa, i si a casa més o menys sóm constants a anar guanyant i empatant partits, doncs problemes per a mantenir-nos espero no tenir.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #259 el: 19 de Novembre de 2008, 20:52:25 pm »

No entenc perquè no s'accepten crítiques constructives envers a l'equip.
No és més arlequinat el que passa pel tubo, fa la pilota a la directiva i vol que es quedi el sr. Moya, que el que no està d'acord amb la filosofia del club, protesta algunes decisions presses i no vol a l'entrenador actual...

Penseu q són molts anys per la 2ª B com per a q tothom estigui calladet a la q guanyem un partit, i cert és que per molt q guanyéssim al Narcís Sala seguim tenint una plantilla curta, seguim tenint alguns jugadors q rendeixen menys del q s'esperava inicialment, seguim tenint pocs diners està clar, i seguim estant força lluny de poder lluitar per a estar a dalt.

Això sí, i és el q em tranquilitza a mi, que sempre i quan anem guanyant algun partidet fora de casa, i si a casa més o menys sóm constants a anar guanyant i empatant partits, doncs problemes per a mantenir-nos espero no tenir.

Si para ti FERNI decir que "Moya fuera porqué sí" es una crítica constructiva... :beer3
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona