Vagi per endevant, que segueixo el programa Futbol Cat des de fa vàries temporades i em semblava un bon programa...més que res perquè es la única dosis que ens donen els de TV3 de futbol català en el que no es parla ni del Barça ni de l'Espanyol. Dit això, em sembla lamentable que avui per segona setmana en menys d'un mes rememorin fets violents i lamentables que van passar al nostre estadi ja fa anys en la secció del programa anomenada "TAL DIA COM AVUI"..... M'agradaria pensar que no ho fan amb mala intenció, però és molt sospitós que només es recordin aquest tipus d'efemérides quan pel mig hi ha el nostre club, com si no haguessin passat coses més importants o dignes de menció que no pas una càrrega policial i la sortida d'un àrbitre camuflat i per la porta del darrera. Potser ho fan per recordar-nos que els àrbitres ja anaven en contra del CES quan estava a 1ª divisió. Per cert, les imatges del programa d'avui eren del 13 de setembre del 1986, no del 14. Suposo que s'ho han fet anar bé per "colar" les imatges, però si no venia d'un dia podien haver posat les imatges de just 1 any més tard quan el CES va guanyar al Mallorca per 2-0 (també a 1ª divisió), per exemple.