Autor Tema: FUTBOLCAT a Esport3  (Llegit 15290 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
Re: FUTBOL CAT....VERGONYÓS!
« Respondre #20 el: 15 de Setembre de 2009, 21:26:42 pm »

que va passar aquell dia?

Aquell 13 de setembre de 1986, el CES i el Barça van empatar (1-1) en partit de lliga de 1ª divisió i va haver aldarulls a la grada amb la "Policia Nacional" repartint "ósties" i l'àrbitre Ramos Marco va anul.lar un gol al CES i va haver de sortir de la NCA camuflat a dins d'un cotxe de la Policia. A les imatges del Futbol Cat però no ha sortit cap imatge del partit, només han ensenyat la càrrega de la policia i la sortida de l'àrbitre per la porta del gol sud.

M'agradaria veure repetit algún dia en "prime time" el cap de porc que li van tirar al Figo al Nou Camp. Potser en el proper Barça-Madrid els de TV3 ho recordaran, oi?

I el gol totalment legal que va fer en Costa i que de forma incomprensible va ser anulat per l'àrbitre de torn. Aquel gol significava la victòria del Sabadell davant el Barça

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
Re: FUTBOL CAT....VERGONYÓS!
« Respondre #21 el: 16 de Setembre de 2009, 10:47:23 am »

que va passar aquell dia?

Aquell 13 de setembre de 1986, el CES i el Barça van empatar (1-1) en partit de lliga de 1ª divisió i va haver aldarulls a la grada amb la "Policia Nacional" repartint "ósties" i l'àrbitre Ramos Marco va anul.lar un gol al CES i va haver de sortir de la NCA camuflat a dins d'un cotxe de la Policia. A les imatges del Futbol Cat però no ha sortit cap imatge del partit, només han ensenyat la càrrega de la policia i la sortida de l'àrbitre per la porta del gol sud.

M'agradaria veure repetit algún dia en "prime time" el cap de porc que li van tirar al Figo al Nou Camp. Potser en el proper Barça-Madrid els de TV3 ho recordaran, oi?

I el gol totalment legal que va fer en Costa i que de forma incomprensible va ser anulat per l'àrbitre de torn. Aquel gol significava la victòria del Sabadell davant el Barça

Si, encara recordo als de TV3 (la seva) insistint en què el xiulet de l'arbitre es va sentir abans que arribés el cop de cap del Costa.... :ko
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
Aquesta web al FutbolCat del Canal 33
« Respondre #22 el: 08 de Febrer de 2010, 21:36:09 pm »
M'ha fet gràcia veure que la pregunta que fan sempre al principi del programa hagi tingut una mica com a protagonista aquesta web (cesabadell.org).
La pregunta era: Quin va ser el 1r camp de Catalunya on es va jugar el 1r partit sota llum artificial ? I va ser un Sabadell - Universitari. Han comentat que per veure més info es podria veure a la pàgina d'història de la web.  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re:Aquesta web al FutbolCat del Canal 33
« Respondre #23 el: 08 de Febrer de 2010, 22:26:45 pm »
M'ha fet gràcia veure que la pregunta que fan sempre al principi del programa hagi tingut una mica com a protagonista aquesta web (cesabadell.org).
La pregunta era: Quin va ser el 1r camp de Catalunya on es va jugar el 1r partit sota llum artificial ? I va ser un Sabadell - Universitari. Han comentat que per veure més info es podria veure a la pàgina d'història de la web.  :ok

A quina hora l'han fet perquè jo l'esperava a les 20.30h. com les últimes setmanes i jo no l'he vist.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #24 el: 08 de Febrer de 2010, 23:08:32 pm »
Doncs si si, a les 20,32 més o menys al Canal 33.

www.miequipo.es

• President
« Respondre #25 el: 09 de Febrer de 2010, 10:14:17 am »

Estàs segur? Si jo estava al sofà a aquesta hora mirant el Canal 33 i estaven fent uns dibuixos...o almenys es el que em sortia a mi.  :mmmm
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #26 el: 09 de Febrer de 2010, 11:05:59 am »

Estàs segur? Si jo estava al sofà a aquesta hora mirant el Canal 33 i estaven fent uns dibuixos...o almenys es el que em sortia a mi.  :mmmm

Vols dir que tenies el Canal 33 i no el 300 o el 3/24  :icon_question:  :cheer

De veritat que vaig veure el programa a aquella hora i en aquell canal. El que és curiós, és que a la majoria de diaris si mirem la programació del Canal 33 dels dilluns, no hi surt el FutbolCat.

www.miequipo.es

• President
« Respondre #27 el: 09 de Febrer de 2010, 11:27:39 am »

Vols dir que tenies el Canal 33 i no el 300 o el 3/24  :icon_question:  :cheer

De veritat que vaig veure el programa a aquella hora i en aquell canal. El que és curiós, és que a la majoria de diaris si mirem la programació del Canal 33 dels dilluns, no hi surt el FutbolCat.

Es que jo estava mirant el canal 33, segur, hi veia que no ho feien i vaig mirar la programació del diari a veure si ho havien tornat a canviar d'horari, però no ficava res, com si no ho fessin. L'únic que posava era la redifusió a les 2 del matí. Que no fos que ho fessin només per la TDT o alguna cosa d'aquestes.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #28 el: 09 de Febrer de 2010, 11:43:46 am »
Home, per TDT el feien segur, ja que el vaig veure per allà. A veure si vas posar el K3, com els nanos.  ;D
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

• President
« Respondre #29 el: 09 de Febrer de 2010, 12:06:21 pm »
Home, per TDT el feien segur, ja que el vaig veure per allà. A veure si vas posar el K3, com els nanos.  ;D

Es igual, ja ho veuré per Internet.

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #30 el: 09 de Febrer de 2010, 12:22:28 pm »
Creo que solo lo dan por TDT.
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re:FUTBOLCAT a Esport3
« Respondre #31 el: 04 de Juny de 2011, 23:29:36 pm »
Segons han dit en la retransmissio d'avui, en el FutbolCat d'aquest dilluns emetran, integre, el video que en Carreras va passar als jugadors abans de jugar contra l'Eibar :ok

Per cert... no m'agrada gens els paio 'gran' que retransmet els partits de futbol... diria diria que el CES no li cau gaire be, sempre treient merits als jugadors, treient importancia al Club, desconeixedor de la historia i del dia a dia del Club... no se, no m'agrada  :no:

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #32 el: 04 de Juny de 2011, 23:32:11 pm »

Per cert... no m'agrada gens els paio 'gran' que retransmet els partits de futbol... diria diria que el CES no li cau gaire be, sempre treient merits als jugadors, treient importancia al Club, desconeixedor de la historia i del dia a dia del Club... no se, no m'agrada  :no:

Dius paio gran pq no saps el seu nom o pq no el vols dir? Jo ni perdria temps parlant d'akest home, és lamentable.

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Bultaco Racer
« Respondre #33 el: 04 de Juny de 2011, 23:43:10 pm »
Pq no se el nom... se que alguna vegada ja s'en ha parlat en aquest paio en el forum pero la veritat es que no recordo el nom... pero vaja... m'atreviria a dir que amb cert 'tufillo' antiarlequinat i tot  :malament

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #34 el: 04 de Juny de 2011, 23:48:22 pm »
El jordi gonzalvo...jejej

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #35 el: 04 de Juny de 2011, 23:51:03 pm »
El Gonzalvo aquest es de presó sense fiança. Menudo personaje, va a favor de qualsevol equip que juga contra nosaltres. Que pots esperar d´un ex-egarenc.
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Bultaco Racer
« Respondre #36 el: 05 de Juny de 2011, 00:09:56 am »
El Gonzalvo aquest es de presó sense fiança. Menudo personaje, va a favor de qualsevol equip que juga contra nosaltres. Que pots esperar d´un ex-egarenc.

Ah carai... ara veig doncs que no son imaginacions meves... ES antiarlequinat i punt  :paret

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #37 el: 05 de Juny de 2011, 07:56:34 am »

Ah carai... ara veig doncs que no son imaginacions meves... ES antiarlequinat i punt  :paret

El passat es el passat, ho porta als gens  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
« Respondre #38 el: 05 de Juny de 2011, 11:10:35 am »
Jo vaig preferir veure-ho per Murcia televisió que no E3, per evitar els comentaris d'aquest "crack"...
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat pil

• Juvenil
  • Missatges: 528
  • Tornarem
« Respondre #39 el: 06 de Juny de 2011, 22:04:13 pm »

El passat es el passat, ho porta als gens  :mmmm

per mim el gran problema és que mai ha pogut entrenar el nostre equip i és la mala baba que porta