Autor Tema: hola  (Llegit 1831 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
hola
« el: 14 de Setembre de 2005, 18:56:50 pm »
Crec q és una mica tard per pesentar-me, pq ja porto molt temps parlant al forum.
Bueno, pues dir que el meu primer carnet el vaig tenir als set anys, i sortia la nova creu alta i, al voltant, els números dels partits. recordo q un dia el vaig perdre anant a dinar a casa dels meus avis, i tornant cap a casa, unes tres hores després me'l vaig trobar allà on va caure... desde aquell dia vaig saber q ens unia alguna cosa més q la ciutat. :tongue3: l'he vist a 1º 2º 2ºb i 3º, i  he vist l'amateur a una olimpia plena.he vist al meu idol, Arconada, al meu estadi, i espero que, abans q marxi a Galícia a viure, que és d'aquí poc, pugui veure el meu aquip a primera i  no  per ppv. Una imatge?? l'ascens a 1 contra l'at. madrileño. se me ponen los pelos como escarpias!!!!!
una anecdota: jeje, fa un any o així vaig somiar q un tal Uribibar marcava dos gols contra l'osasuna i pujavem a primera. jeje. algú el coneix, a aquest tiu?? ;D ;D

Honor i força, arlequinats!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12550
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: hola
« Respondre #1 el: 14 de Setembre de 2005, 19:00:39 pm »
Benvingut... 101 missatges desprès  ;D

Busquem a Uribibar desesperadament... ;D ;D ;D ;D :ok
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
« Respondre #2 el: 14 de Setembre de 2005, 19:26:37 pm »
jejeje. al google no surt res... :laugh:

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
« Respondre #3 el: 22 de Setembre de 2005, 21:29:16 pm »
Algú em podria dir pq sóc la presentació menys llegida?? :laugh: :laugh: :laugh:

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12550
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #4 el: 22 de Setembre de 2005, 21:42:12 pm »
Mira-ho bé, que no ets el menys llegit  ;)
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Boss.sbd

• Infantil
  • Missatges: 170
« Respondre #5 el: 23 de Setembre de 2005, 00:29:48 am »
Benvingut fenicaro:
 Si t'en recordes del carnet del Sabadell amb la foto de la NCA i els numeros al voltant del carnet per a que el porter els piques, és que deus ser de la meva Quinta.
  En aquest moment inicio la recolecta donant 100 euros per trobar a aquest tio que es diu Uribibar i que ens ha de portar a 1ª !!!
 ( per cert, com és que se t'acudeixen aquests noms tan raros somniant ??  que et vas fotre  aquella nit ?? )
Salutacions !!!  :ok

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
« Respondre #6 el: 23 de Setembre de 2005, 20:05:58 pm »
joer, sí que han pujat les visites en un dia!   :-[ no hi ha comissió?? :laugh: Sóc del 78, boss.sbd, i recordo a més dels dos gols i del seu nom q el segon gol va ser en un saque de banda, i la pilota li vaig passar de la grada  a qui el treia. el camp era ple a vessar... bueno, espero q algun dia aquest moment arribi, amb o sense uribibar.
 :scut :bandera :scut

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #7 el: 23 de Setembre de 2005, 23:16:57 pm »
Segur q no ets tu el q visites el teu post unes quantes vegades al dia?  :laugh:

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
« Respondre #8 el: 27 de Setembre de 2005, 21:38:53 pm »
jeje. qué va, qué va. :tongue3: