Autor Tema: Fernando Carralero  (Llegit 71096 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
  • Gènere: Masculí
Re: Carralero
« Respondre #140 el: 19 de Maig de 2009, 19:09:27 pm »
Hostia birrero!
que li demanes al carralero?
que surti 15 minuts i a més a més sol.lucioni el que no han aconseguit els altres, els que tenen tota la confiança del Moya?
Es pot estar a favor o no d'aquest jugador, el que no es pot és damanar efectivitat a una peersona que no se li demostra cap confiança

de tota manera Carralero marcarà a Leon, i serà si el deixen jugar a la banda dreta ocupant Morales el lloc d'Axel, però dic si el deixen jugar, això no vol dir que hagi d'aprofitar els minuts escombraries

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #141 el: 19 de Maig de 2009, 19:27:28 pm »
Li demano que no faci les dues cagades que va fer al mini, una protestant una jugada que considerava falta (si l'àrbitre no pita, no ho és), i una altre que es va pensar que es pixaria al seu defensa (i per molt que siguin joves, els culés la tocaven bé) i que van deixar al seu lateral en dos contra un que ens podia haver costat un gol molt abans del que ens van marcar.

Li demano que jugui en equip, que no vulgui anar des del córner propi a l'àrea contrària, com va intentar fer en la última jugada d'aquest diumenge ell solet, per que al final, li passarà el que va passar, que li van treure la bola.

Li demano que si té 15 minuts, els aprofiti jugant en equip i pensant en l'equip, no volent-ho fer ell tot sol.

Per cert, el nostre gol, va ser una centrada d'Àxel, que normalment no la passa, però per una vegada que ho fa, ho fa bé.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #142 el: 19 de Maig de 2009, 19:31:12 pm »
Li demano que no faci les dues cagades que va fer al mini, una protestant una jugada que considerava falta (si l'àrbitre no pita, no ho és), i una altre que es va pensar que es pixaria al seu defensa (i per molt que siguin joves, els culés la tocaven bé) i que van deixar al seu lateral en dos contra un que ens podia haver costat un gol molt abans del que ens van marcar.

Li demano que jugui en equip, que no vulgui anar des del córner propi a l'àrea contrària, com va intentar fer en la última jugada d'aquest diumenge ell solet, per que al final, li passarà el que va passar, que li van treure la bola.

Li demano que si té 15 minuts, els aprofiti jugant en equip i pensant en l'equip, no volent-ho fer ell tot sol.

Per cert, el nostre gol, va ser una centrada d'Àxel, que normalment no la passa, però per una vegada que ho fa, ho fa bé.
No t'en recordes de la grandiosa asistència al Morales del partit del Mini??
Jo també crec que és massa individualista, però el posaria abans a ell que a l'Axel perquè té més qualitat.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #143 el: 19 de Maig de 2009, 19:39:43 pm »
però el fet és que quan Carralera surt al camp és perquè ho "arregli" tot  i això no pot ser, i tu saps que no pot ser, s'ha de tenir el cap fred i explotar al màxim les prestacions dels nostres jugadors, tenim una tàctica en la que ens ofeguem sempre, doncs carai  canviem-la, convenç a aquests homes del bons que són, dona'l-hi una oportunitat i si amb seicanta minuts no has aconseguit revolucionar l'equip comença a plantejar-te si tornar a l'origen i dones entrada als de sempre, als que ja saps que faran
Però els grans canvis, en tots els aspctes de la vida es fan amb revolucions, sinó tot coninua com estava establert

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #144 el: 19 de Maig de 2009, 19:42:56 pm »
Hace falta un tio con calidad y desborde y ese es Carralero. Si juega 100 % para el equipo se anula su forma de jugar, como le pasaba a Alves del barça a principios de temporada.

Carralero debe encontrar la fórmula para hacer su juego y a la vez jugar para el equipo. el equipo ganaría muchísimo. El Gran mentalista i Gurú Moya debería recapacitar y ser menos cabezón, ser más flexible en sus planteamientos y no hacer los cambios a 10 minutos del final  :laugh2:

Yo digo que Carralero está fresco y con ganas, que puede ser el tío decisivo de esta eliminatoria y más un tipo de jugador así contra una defensa cerradita como la de la Cultural, les puede volver locos.

Y no soy ni familiar ni representante de Carralero  :tongue3:

:beer2
Forero Més Catxondo

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
Re: CULTURAL - C.E.SABADELL
« Respondre #145 el: 19 de Maig de 2009, 19:43:10 pm »
Pues yo estoy de acuerdo que tendria que jugar(si no todo el partido, al menos 30 o 40 mins), si alguien va a desbordar por una banda ese va a ser Carralero, pq no veo a Axel ni Padras haciendolo...

Si, però si l'entrenador el posa 15 o 20 minuts, i veu que el jugador no juga en equip i necessita una bola per ell sol, no el posarà. Desequilibrarà el que vulguis, però desprès es perd en individualismes i en protestes quan li fan una falta que no li xiulen.

Va començar prometent molt, però ara mateix, si jo fos l'entrenador, ni el convocaria.

Claro tiene fallos, pero digo que es el UNICO(de la cultural no veo a ninguno como el) jugador que puede romper el partido, y tenemos que aprovechar esa ventaja en la eliminatoria

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
« Respondre #146 el: 19 de Maig de 2009, 19:52:57 pm »
Jo aquest any no m'ha agradat gaire carralero!
pero el partit contra la cultural em va semblar el que mes va aportar en profunditat per l'estona que va estar!!
A més a més va aportar joc d'equip, aquest no es el mateix que el del miniestadi
Sabent que el reino de leon tambe es un camp ample.... podria trobar espais
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #147 el: 19 de Maig de 2009, 20:02:36 pm »
 :bandera :bandera :bandera
Quant les coses no rutllen com la gent espera,els que no juguen son els millors,no crec que el Moya es tiri pedres a sobre el taulat,ara també dic que hi han entrenadors que quan posen la banya amb una cosa no veuen res més,esperem que surti qui surti faci el gol que necessitem per passar a l'altre eliminatòria.
 :smile2:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #148 el: 19 de Maig de 2009, 20:12:57 pm »
como no pongan a Carralero en este partido tan importante donde necesitamos marcar APAGA Y VAMONOS...  :confused:
Es su partido, dadle la oportunidad que se merece y no lo saqueis solo cuando la cosa esté torcida, estoy convencido de que pasaremos si Fernando sale de titular, el campo es ancho, y la defensa de la Cultu se va a cerrar así que veo que las bandas van a ser vitales para meter centros, asimismo destaco tb la presencia de Juve en las faltas y corners.
He coincidido con él al salir de algun entreno y ganas no le faltan nunca, vuelvo a decir que... ES SU PARTIDO
@javi_gt86

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #149 el: 19 de Maig de 2009, 21:09:55 pm »
 :bola :bola...amb el Carralero...no serà per padrins....

antcarcer

• Visitant
« Respondre #150 el: 19 de Maig de 2009, 22:06:35 pm »
:bola :bola...amb el Carralero...no serà per padrins....

:laugh2:  :laugh2:

Desconnectat PATFACIL

• Jugador Prof.
  • Missatges: 829
« Respondre #151 el: 19 de Maig de 2009, 23:15:05 pm »
No se si has leído algunos de mis comentarios pero van bastante en tu linea, aunque a mi se me puntualizo que para fútbol floritura a la Champions, (aunque creo que ver Champions tampoco es sinónimo de buen fútbol). no se puede discutir lo efectivo de los planteamientos de Ramón puesto que el objetivo era estar entre los 8 primeros y conseguimos Play-off. En León tenemos que marcar si, pero hay que pensar que el partido dura 90 minutos esperemos que los jugadores hagan caso a Ramon , estén tranquilos bien posicionados, se muerda en cada balón, se juegue por las bandas y con presencia en el área,  y para eso no hace falta descuidar la defensa. Axel merece un descanso y para suplirle tenemos a Fernando Carralero que tiene mucho, mucho fútbol en sus botas demosle la oportunidad de jugar en la banda izquierda Roberto en la derecha y tenemos gente corpulenta y luchadora a la que nutrir de balones. que nadie se lo tome como criticas no esta en mi animo es simplemente mi opinión. te veo decaído tu visca el Sabadell no incita a nadie, te equivocas pasaremos a si que ánimos a todos los foreros y ¡¡¡¡¡¡¡¡VISCA EL SABADELL!!!!!!.

Oye tu no serás representante o familiar de Carralero? Porque hijo, no veas... No hay mensaje donde no le menciones...
jejejeje que mas quisiera ser yo su representante, no como ya he dicho he de reconocer que es mi debilidad, cuando jugo partidos unas veces le salió mejor y otras peor pero su casillero de goles iba aumentando y cuando le llegaba el balón el murmullo en la grada confirmaba mis sensaciones. pero por esa regla de tres soy representante también de Ramón otra debilidad mía he de reconocer que la humildad el trabajo y la constancia son cualidades que me pueden y estos dos las tienen. y nada te doy la razón otro pòst mencionando a Carralero pues aprovecho para que no decaiga y le insto a que se implique mas si cabe y consiga el gol o la asistencia del gol que nos de el pase a la siguiente ronda ¡¡¡¡¡¡¡¡CON UN PAR SIN MIEDO FERNANDO!!!!!!!!  Saludos compañero
hola amigo te importaria decirme que edad tienes,es solo por curiosidad,ya que veo que entiende y bastante de futbol y eres muy positivo,y te gustan los jugadores con calidad y recursos,y referente al señor moya si no eres familia de el,cuando termine la temporada te contare una cosa haber que te parece y me comenta tu opinion,ahora mismo no te puedo decir mas,pero lose de buena tinta un abrazo amigo.
Compañero sin que nadie se entere soy el padre de Fernando Miguel aunque me siento en estos momentos como la madre esperando me cuentes el chisme de Ramón
siempre alineao,
porque tenemos un compromiso con los demás
nunca alienao,
porque tenemos un compromiso con nosotros mismos

Desconnectat APLI

• Aleví
  • Missatges: 63
« Respondre #152 el: 19 de Maig de 2009, 23:25:25 pm »
No se si has leído algunos de mis comentarios pero van bastante en tu linea, aunque a mi se me puntualizo que para fútbol floritura a la Champions, (aunque creo que ver Champions tampoco es sinónimo de buen fútbol). no se puede discutir lo efectivo de los planteamientos de Ramón puesto que el objetivo era estar entre los 8 primeros y conseguimos Play-off. En León tenemos que marcar si, pero hay que pensar que el partido dura 90 minutos esperemos que los jugadores hagan caso a Ramon , estén tranquilos bien posicionados, se muerda en cada balón, se juegue por las bandas y con presencia en el área,  y para eso no hace falta descuidar la defensa. Axel merece un descanso y para suplirle tenemos a Fernando Carralero que tiene mucho, mucho fútbol en sus botas demosle la oportunidad de jugar en la banda izquierda Roberto en la derecha y tenemos gente corpulenta y luchadora a la que nutrir de balones. que nadie se lo tome como criticas no esta en mi animo es simplemente mi opinión. te veo decaído tu visca el Sabadell no incita a nadie, te equivocas pasaremos a si que ánimos a todos los foreros y ¡¡¡¡¡¡¡¡VISCA EL SABADELL!!!!!!.

Oye tu no serás representante o familiar de Carralero? Porque hijo, no veas... No hay mensaje donde no le menciones...
jejejeje que mas quisiera ser yo su representante, no como ya he dicho he de reconocer que es mi debilidad, cuando jugo partidos unas veces le salió mejor y otras peor pero su casillero de goles iba aumentando y cuando le llegaba el balón el murmullo en la grada confirmaba mis sensaciones. pero por esa regla de tres soy representante también de Ramón otra debilidad mía he de reconocer que la humildad el trabajo y la constancia son cualidades que me pueden y estos dos las tienen. y nada te doy la razón otro pòst mencionando a Carralero pues aprovecho para que no decaiga y le insto a que se implique mas si cabe y consiga el gol o la asistencia del gol que nos de el pase a la siguiente ronda ¡¡¡¡¡¡¡¡CON UN PAR SIN MIEDO FERNANDO!!!!!!!!  Saludos compañero
hola amigo te importaria decirme que edad tienes,es solo por curiosidad,ya que veo que entiende y bastante de futbol y eres muy positivo,y te gustan los jugadores con calidad y recursos,y referente al señor moya si no eres familia de el,cuando termine la temporada te contare una cosa haber que te parece y me comenta tu opinion,ahora mismo no te puedo decir mas,pero lose de buena tinta un abrazo amigo.
Compañero sin que nadie se entere soy el padre de Fernando Miguel aunque me siento en estos momentos como la madre esperando me cuentes el chisme de Ramón
jajajajajjajajajaja jajajajajajajajjaja jajajajaj eres gracioso de verdad.ya te lo contare no te procupes.

Desconnectat PATFACIL

• Jugador Prof.
« Respondre #153 el: 19 de Maig de 2009, 23:25:37 pm »
Me siento liberado porque tantos representantes no puede tener digo yo.
yo estoy deacuerdo con muchos de vuestros comentarios pero porque peca Fernando por juventud, por ganas de resolver, y si sale un partido entero el tiene su juego y no lo cambiara por eso es mi debilidad pero no tendrá la ansiedad de resolver en 10 minutos que es lo que le pierde últimamente. y yo no pido que Ramón le ponga porque doctores tiene la iglesia. simplemente doy mi opinión y si Fernando quiere jugar que convenza a Ramón en los entrenamientos porque Moya ***** no es. No por muchas opiniones en su favor se va a encontrar en la alineación titular, tiene si cabe que trabajar y trabajar y trabajar mas SALU2
siempre alineao,
nunca alienao,

Desconnectat PATFACIL

• Jugador Prof.
« Respondre #154 el: 19 de Maig de 2009, 23:31:16 pm »
Te lo han contestado ya varios foreros Moya se debe al club y el club aposto por EL ARREBATO  :paret :paret :paret
siempre alineao,
nunca alienao,

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #155 el: 19 de Maig de 2009, 23:33:23 pm »
Te lo han contestado ya varios foreros Moya se debe al club y el club aposto por EL ARREBATO  :paret :paret :paret
Si ens puja a segona... pot fer l'''arrebato'' que vulgi.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #156 el: 19 de Maig de 2009, 23:34:24 pm »

Els Saballuts volem el milor pel nostre Club...realment no entenc el que volen tants Carraleruts.... :ejem

Desconnectat davi19

• Infantil
  • Missatges: 229
  • a por la cultural
« Respondre #157 el: 19 de Maig de 2009, 23:44:59 pm »
a ver si vemos al moya x casualidad i le desimos lo gran idolos ke somos de carralero i ke juege o se meta en el post de carralero

Desconnectat PATFACIL

• Jugador Prof.
« Respondre #158 el: 19 de Maig de 2009, 23:48:15 pm »

Els Saballuts volem el milor pel nostre Club...realment no entenc el que volen tants Carraleruts.... :ejem
pues yo no puedo contestarte por los demas pero mi deseo es que el Sabadell regrese a la división de plata y para eso hacen falta buenos jugadores y el equipo los tiene.
siempre alineao,
nunca alienao,

Desconnectat APLI

• Aleví
  • Missatges: 63
« Respondre #159 el: 19 de Maig de 2009, 23:53:22 pm »

jo tu que tiene contra ese chaval,porque no repeta mas a los que nos gusta el futbol de calidad,como tiene este jugador,pues parece que no quiere el bien del sabadell por dios,si no te gusta carralero no haga mas comentarios de el y olvidalo y deja a los demas que digamos lo que nos venga en gana de el.si asta tu as disfrutado de su futbol en la primera vuelta,si te gusta el futbol arte claro.