Autor Tema: Fernando Carralero  (Llegit 71068 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat mendruski

• Infantil
  • Missatges: 151
Re: Carralero
« Respondre #180 el: 22 de Maig de 2009, 14:21:24 pm »
ya no veo a carrelero, como jugador destacado del partido y mira que tiene oportunidades para jugar de titular y madre mia... se va apareciendo como el gran rifle que vaya jugdorazo tambien...

el año que viene que jueguen " al parchis" que va aser lo mejor !!!

como alguno me a tachado o me a identifacdo: como el trol que siempre quise ser...
El nuevo Risto ha sido rejuvenecido y a la ataquerrrrr !!!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #181 el: 22 de Maig de 2009, 14:25:57 pm »
Carralero va decidir un dia jugar ell solet. A vore si hi ha sort, surt a León un rato i en una arrancada, segueix corrent cap a Cádiz.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat markis

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 28
« Respondre #182 el: 22 de Maig de 2009, 16:27:10 pm »
crec que un dels errors que pot haver comes el moya aquesta temporada es que ha confiat en 12-13 jugadors maxim i els demes han jugat a estones i d'altres ni han jugat gairebe.amb una plantilla tan curta i sabent que tenim un bon equip podia haver rotat mes la plantilla i aixi ara mateix tots estarien motivadisims pel play-off,hauria mes competencia per entrar a l'equip i segurament tindriem mes possibilitats per l'ascens.de totes maneres penseu que hi ha molts homes nous respecte l'any passat i es complicat que tot vagi rodat.si els joves no van entrant a l'equip(miralles,siso,carralero) i homes com el javi rodriquez el tens tot l'any xupan banqueta la cosa es complica

Desconnectat maqui

• Infantil
  • Missatges: 140
« Respondre #183 el: 26 de Maig de 2009, 11:41:31 am »
Es un jugador que me gusta,pero para gustos colores y si el mister no lo pone sus razones tendra.Saludos a todos y a por el union.

Desconnectat arlekinatlasalut

• Juvenil
  • Missatges: 318
« Respondre #184 el: 26 de Maig de 2009, 19:44:23 pm »
Carralero titular el diumenge!!!!!

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #185 el: 26 de Maig de 2009, 20:55:37 pm »

Quina mania...que decideixi el míster. no?. Ell té les ideies molt clares...Si ha de jugar o no un jugador és ell qui ho ha de decidir...No us sembla?

antcarcer

• Visitant
« Respondre #186 el: 26 de Maig de 2009, 21:07:54 pm »

Quina mania...que decideixi el míster. no?. Ell té les ideies molt clares...Si ha de jugar o no un jugador és ell qui ho ha de decidir...No us sembla?

No et emprenys home, que no n'hi ha per tant!!!!  fa un mes que un jugador estava mig apartat i el diumenge va ser un dels revulsius, i qui diu que el proper partit no ho sigui el Carralero.

El d'ara no té res a veure amb la lliga regular, per que és un altre món.

A por ellos.

Desconnectat PATFACIL

• Jugador Prof.
  • Missatges: 829
« Respondre #187 el: 26 de Maig de 2009, 21:14:53 pm »

eso esta clarisimo el que decide es Ramón.
siempre alineao,
porque tenemos un compromiso con los demás
nunca alienao,
porque tenemos un compromiso con nosotros mismos

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #188 el: 26 de Maig de 2009, 21:40:43 pm »

No et emprenys home, que no n'hi ha per tant!!!!  fa un mes que un jugador estava mig apartat i el diumenge va ser un dels revulsius, i qui diu que el proper partit no ho sigui el Carralero.

El d'ara no té res a veure amb la lliga regular, per que és un altre món.

A por ellos.

D'on ho treus que estic emprenyat,...però si després de la victòria del diumenge sóc l'home més feliç.... ;D

El que dic és que decideixi el míster...i si el míster creu oportú que jugui en Carralero...endavan t...i si a més encerta...miillor que millor ..i si és en Carralero qui decanta l'eliminatòria a favor nostre...PERFECTE.. ..,però no presione'm...De moment tot surt a favor nostre....i quan dic nostre dic a favor del Sabadell  :bandera

EL SBADELL CAP A SEGONA A  :bandera

antcarcer

• Visitant
« Respondre #189 el: 08 de Juny de 2009, 17:57:12 pm »
Muchas gracias por los servicios prestados Carralero, y que te vaya muy bien en Segunda A.   :ok  :wave:

Xandri

• Visitant
« Respondre #190 el: 08 de Juny de 2009, 19:57:34 pm »
Muchas gracias por los servicios prestados Carralero, y que te vaya muy bien en Segunda A.   :ok  :wave:
:o ???

Desconnectat APLI

• Aleví
  • Missatges: 63
« Respondre #191 el: 08 de Juny de 2009, 21:51:31 pm »
hola, a que equipo se va carralero,como dices que se va aun 2ª,no creo,eso es un bulo.porque entonces tu sabes mas que nadie no lo comprendo de donde sale eso.nadie sabe donde va ningun jugador todavia,asta que decida la directiva las altas y bajas.un saludo

antcarcer

• Visitant
« Respondre #192 el: 08 de Juny de 2009, 22:01:03 pm »
hola, a que equipo se va carralero,como dices que se va aun 2ª,no creo,eso es un bulo.porque entonces tu sabes mas que nadie no lo comprendo de donde sale eso.nadie sabe donde va ningun jugador todavia,asta que decida la directiva las altas y bajas.un saludo

EH Eh eh, que precisamente fuiste tu quien dijo que tenia varias ofertas de segunda B, y de segunda A, y se supone que habrá cogido alguna de superior categoria, como es normal.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #193 el: 08 de Juny de 2009, 23:06:52 pm »
Muchas gracias por los servicios prestados Carralero, y que te vaya muy bien en Segunda A.   :ok  :wave:

Doncs tu mateix ho deies, no?

APLI. A tu no t'agrada el CE Sabadell FC. T'agrada només Carralero. Felicitats quan el proper any jugui en el Real Madrid fitxat per Florentino i aixequi la copa d'Europa.

Aquí opinem sobre el nostre club i els nostres jugadors, ens agradin o no. I a mi, Carralero em va començar agradant, i ara prescindiria absolutament d'ell. Un tio sol, no fa equip, i menys si és tant individualista.
es tu opinión que no comparto pero si respeto y no creo nos lo quite Florentino pero te aseguro que novias no le faltaran  :ejem :ejem :ejem :ejem jejeje
ya hay varios equipo que lo quieren,y si quiere te doy nombres de equipos y dos de segunda A.Y TRES  de segunda B.

L'home és esclau de les seves paraules. Jo com a màxim el renovaria, però bastant a la baixa.
« Darrera modificació: 09 de Juny de 2009, 00:02:09 am per birrero »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #194 el: 09 de Juny de 2009, 01:31:06 am »
jo vaig parlar amb ell just després del partit, i la seva intenció es quedar-s'hi i a veure si hi te més sort la propera temporada, es troba a gust a Sabadell, l'únic que pateixo que el Betis es a 2a i necesita jugadors com ell, ja que la meitat de la plantilla se li anirà, i precisament, l'entrenador del Beits es en Nogués, que ja el va tenir al Betis B.

M'agradaria molt que es quedés, ja que com a persona el naito es molt naito, i encara hi crec que ens pot aportar massa, d'ell depén.
@javi_gt86

Desconnectat APLI

• Aleví
« Respondre #195 el: 09 de Juny de 2009, 15:46:11 pm »

EH Eh eh, que precisamente fuiste tu quien dijo que tenia varias ofertas de segunda B, y de segunda A, y se supone que habrá cogido alguna de superior categoria, como es normal.
hola,si yo lo dije,y porque pues mira te lo esplico,cuando carralero estaba deslumbrando apropios y extraño,con su futbol,sus goles,y desparpajo,um jugador que nos vino sin hacer ruidos y un desconocidos para todos nostros,en esos primero partidos de liga como recordara era el pichichi,y si hubo equipos de 2ªque se fijaron en el,y el dia del Orihuela donde marco un gol,y puso el 2º a joel,habia gente de equipos de 2ª,y fue la misma directiva quien se lo comunico a carralero,y temian que en diciembre se fuera a uno de estos equipo.y que paso eso te lo esplico luego que tambien lo se que paso con carralero.

Desconnectat APLI

• Aleví
« Respondre #196 el: 09 de Juny de 2009, 15:48:13 pm »
Muchas gracias por los servicios prestados Carralero, y que te vaya muy bien en Segunda A.   :ok  :wave:

Doncs tu mateix ho deies, no?

APLI. A tu no t'agrada el CE Sabadell FC. T'agrada només Carralero. Felicitats quan el proper any jugui en el Real Madrid fitxat per Florentino i aixequi la copa d'Europa.

Aquí opinem sobre el nostre club i els nostres jugadors, ens agradin o no. I a mi, Carralero em va començar agradant, i ara prescindiria absolutament d'ell. Un tio sol, no fa equip, i menys si és tant individualista.
es tu opinión que no comparto pero si respeto y no creo nos lo quite Florentino pero te aseguro que novias no le faltaran  :ejem :ejem :ejem :ejem jejeje
ya hay varios equipo que lo quieren,y si quiere te doy nombres de equipos y dos de segunda A.Y TRES  de segunda B.

L'home és esclau de les seves paraules. Jo com a màxim el renovaria, però bastant a la baixa.
no, no soy esclavo de mis palabras,si lo dije es porque es verdad.y si quiere te esplico mas cosas que vostros ignorais .

antcarcer

• Visitant
« Respondre #197 el: 09 de Juny de 2009, 16:01:10 pm »
Hola APLI, nosotros solo sabemos lo que hemos visto en los entrenos, y lo que dicen los vecinos suyos, y la guardia urbana...

Ahora bien, nadie entiende el cambio de actitud que tuvo a partir del partido diez o doce de liga, cuando en todas las encuestas que se hacian era el idolo de la afición, y que quede claro que yo en los diez minutos que jugaba ultimamente lo animaba, porque se que tiene mucho futbol dentro, pero este año no ha sabido aprovecharlo, y tu lo has dicho, al principio habian contactos de equipos, y luego parece que ha quedado en agua de borrajas...

Desconnectat APLI

• Aleví
« Respondre #198 el: 09 de Juny de 2009, 16:31:19 pm »
Hola APLI, nosotros solo sabemos lo que hemos visto en los entrenos, y lo que dicen los vecinos suyos, y la guardia urbana...

Ahora bien, nadie entiende el cambio de actitud que tuvo a partir del partido diez o doce de liga, cuando en todas las encuestas que se hacian era el idolo de la afición, y que quede claro que yo en los diez minutos que jugaba ultimamente lo animaba, porque se que tiene mucho futbol dentro, pero este año no ha sabido aprovecharlo, y tu lo has dicho, al principio habian contactos de equipos, y luego parece que ha quedado en agua de borrajas...
[/quote
a que te refiere lo de los vecinos, y la guardia urbana,no te comprendo,esplicate.y yo he visto mucho entrenamiento y me a parecido bien,meternos en su vida privada es una temeridad,lo que si te digo que yo lo he visto porque voy mucho a tarrasa en un gimnacio que hay en centro comercial,este chico hace una vida muy sana,yo he hablado dos veces con el y me parece un chico estupendo,y muy educado,fijate en su cuerpo cuando llego y como esta ahora de fuerte eso es del deporte que a echo en dicho gimnacio.

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #199 el: 09 de Juny de 2009, 16:40:28 pm »
a que te refiere lo de los vecinos, y la guardia urbana,no te comprendo,esplicate.y yo he visto mucho entrenamiento y me a parecido bien,meternos en su vida privada es una temeridad,lo que si te digo que yo lo he visto porque voy mucho a tarrasa en un gimnacio que hay en centro comercial,este chico hace una vida muy sana,yo he hablado dos veces con el y me parece un chico estupendo,y muy educado,fijate en su cuerpo cuando llego y como esta ahora de fuerte eso es del deporte que a echo en dicho gimnacio

Estoy seguro que es un chico estupendo y educado, pero yo mismo, no un amigo de un amigo de bla,bla.. he coincidido con el más de un dia por la zh y seguro que mucha gente del foro también.

pd: en forma, me parece un lujo de jugador para la 2b.
The pride of Catalunya