Post polèmic, i jo apenes hi he intervingut. Per açò vaig a ficar-me, i ben arremengat per a que l’aigua no me mulli I agafe un constipat.
Per començar, dare la meua valoració sobre el jugador. Com a seguidor del Sabadell i com a amant del futbol.
Com a jugador, Carralero és un grandíssim jugador de futbol, amb una qualitat molt alta i amb velocitat, intensitat, toc de bola. Si se dediqués a jugar al futbol, este tio se li quedaria curta la segona B i fins i tot la segona A.
Com a component de plantilla, és un tio que en els entrenaments que lo he vist, que son uns quatre o cinc, he vist a un manta, que no s’esforçava lo més mínim i que ja venia a els entranaments amb cara de cansat. Feia lo mínim i se los tocava a dos mans. Semblava venir dormit i fet pols.
Com a persona, no me fique, cadascú fa el que vol amb la seua vida. Però ha d’entendre este nano que tot lo que faci el dia abans d’un entrenament, pot repercutir en la seua forma d’afrontar-lo i farà que l’entrenador prengue una o altri decissió per al partit del cap de setmana.
Per continuar, a tots els que parleu de si sortides nocturnes, incidents amb la municipal i peres llimoneres, vos invito a que dongueu llocs, dates, i altres proves, i no me serveix només que m’aporteu que si un amic o un mateix l’ha vist o que si tinc un amic a la municipal i m’ho va dir. Sieu valents i aporteu alguna cosa, que obre els ulls al PATFACIL i fote callar a l’APLI.
I per acabar, vaig a traure un poc de pols a l’era, ja que m’estic contenint per no liarla massa.
-A la creadora del post, mamen, me sembla molt raro que no haja tornat a entrar per ací. És una pena, m’agradaria saber que pensa ara del nano, ja que lo va obrir molt contenta per ell, però no ha comentat res del canvi de rol a la plantilla ni de res més.
-A l’igual que los tresort i trisort, dos nicks casi iguals i que me van fer pensar que eren família o algo, del jugador o d’entre ells.
-PATFACIL, a vore, està molt bé que defenguis al nano, de veritat. Jo sé que Sabadell corre per les teues venes, però has de comprendre que no tots estarem d’acord amb tu. Igualment, per el escrit ací veig que tens criteri i educació, i com a tal, te respondré igual.
-APLI, amb tu seré més dur, però és necessari que ho siga. No pots anar demanant respecte sobre la vida personal del nano este i desprès dedicarte en altres posts a despotricar d’Àxel o del entrenador dient que no lo posa per no haver-lo portat ell. Que vols doble rasero? O és que només vols que s’escriga lo que te interessa? Per altre banda, a tu, t’importa poquet el Sabadell, com diu un altre company, a tu t’importa Carralero, estiga al Sabadell, al Lucena, al Múrcia, a l’Andújar o al San Javier. Mos estas prenent per nens de baba o per tontos, i açò ja ha passat de castany obscur. A mi me la bufa que altris se deixen prendre el pél, però jo, encara tinc el cuero cabelludo ben omplert i no me dona la gana. Tingues un poc de decència i deixa de mentir. Amb la teua actitud de defensa familiar, lo que estàs fent és mal a la carrera del nano, i açò és una cosa que si a ell li arriba, saps que le farà mal. Ok? I ara me diràs que nooo, tu nooo ets família d’ell, que va. A vore si començaré a investigar un poc i encara trauré alguna sorpreseta. Encara seràs el Rafa, per la manera d’escriure!
-Per acabar amb el tema, vaig vore fa temps un text totalment fora de lloc d’un tal tete1949. M’alegre que els moderadors traiessin d’ací el que contenia, una ristra d’insults insufribles. Felicitats per la vostra faena.